Als Chantal zichzelf sociaal noemt, dan wil ik mezelf nooit meer sociaal noemenquote:
Daar ben ik het nou helemaal mee eens. Mits het niet een te (fysiek) zware opdracht is moet dat gewoon weer kunnen. Kom nou, ze zit daar nog steeds in het BB spel. Ze heeft een paar dagen gehad om lekker hele dagen te tuttelen met de kleine. Na het weekend is het wel welletjes geweest vind ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid vindt dat WE (de bewoners dus) moeten eisen dat Tan meedoet met de volgende weekopdracht
na vijf glasjes is hij de tel kwijtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Scan?
Hoeveel bacootjes krijg je normaal gesproken uit één fles?
Gadver dat hoorde ik ook...Ze heeft dus ook totaal geen zelfkennis. Dit is echt het ergste mens ever in alle BB reeksenquote:
Ik heb geen flauw idee. Ligte er heel erg aan hoeveel je erin doet per glas hè. Ik heb ongeveer 1/3 rum en 2/3 cola.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Scan?
Hoeveel bacootjes krijg je normaal gesproken uit één fles?
Nee, uit het huis is uit het huis... Klaar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:02 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ow maar dan komt Hummie met de boete clausule en is ons Tan weer braafjes in het huis![]()
eens na de 10 kraamdagen kan ze weer "normaal"fuctioneren in de groep een bbfoon erin klaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar ben ik het nou helemaal mee eens. Mits het niet een te (fysiek) zware opdracht is moet dat gewoon weer kunnen. Kom nou, ze zit daar nog steeds in het BB spel. Ze heeft een paar dagen gehad om lekker hele dagen te tuttelen met de kleine. Na het weekend is het wel welletjes geweest vind ik.
Tijd om weer 'normaal' aan het spel deel te gaan nemen. Mits ze wel de kans krijgt om te rusten natuurlijk, maar dan wel binnen de perken.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:05 schreef jessie het volgende:
Ik hoop zo dat Naat of Rob eruit gaat donderdag!
Zou ik met 20 glazen een beetje in de richting zitten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ligte er heel erg aan hoeveel je erin doet per glas hè. Ik heb ongeveer 1/3 rum en 2/3 cola.
Ik word er agressief van, echt waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef clauwheee het volgende:
Ow eeeeecht. Die stem van Nathalie, ik krijg er zoooo de kriebels van!
da's een lightquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ligte er heel erg aan hoeveel je erin doet per glas hè. Ik heb ongeveer 1/3 rum en 2/3 cola.
haha meoten ze idd op TV laten zien, is wel toffe actie van hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
Ik hoop dat ze op tv deze beelden van Roel laten zienecht een superlul
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:09 schreef tjCherryman het volgende:
BB-foon ;-)
Ahhh.. ok, maar Ralluf heeft de afgelopen weken ook gezien en kan geen Naat meer zien. Dus die was er ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:04 schreef charlysilva het volgende:
[..]
In je droom,dan is het scenario voor Naat compleet.
Moet ook. Dan kun je er veel meer op en gaat de fles langer meequote:
Ik meen te herinneren dat de laatste keer dat hij in de uitzending zat hij vertelde dat hij nog geen aflevering gekeken hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ahhh.. ok, maar Ralluf heeft de afgelopen weken ook gezien en kan geen Naat meer zien. Dus die was er ook niet![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:11 schreef Anitra het volgende:
Chantal: Alles wat ik nu zeg heb ik tegen die gene ook gezegd![]()
vind t echt te erg voor woordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:11 schreef style het volgende:
Ingrid deed zich een week geleden nog voor als beste vriendin van Tanja heeft nu de grootste mond over Tanja. Wat een secreet is het zeg.
Ja eigenlijk ik ook. Ik probeerde het nog een beetje netjes te brengen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word er agressief van, echt waar
En Chantal vindt eerlijkheid en oprechtheid het belangrijkstequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:11 schreef Anitra het volgende:
Chantal: Alles wat ik nu zeg heb ik tegen die gene ook gezegd![]()
Volgens mij roostert ie zich ook expres in op donderdagavond bij de brandweerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik meen te herinneren dat de laatste keer dat hij in de uitzending zat hij vertelde dat hij nog geen aflevering gekeken had.
En nu omroepen ROEL ZENDER CHECKEN!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:12 schreef teun911 het volgende:
Nu gaat 't over Roel ook, terwijl hij staat te luisteren
Ja en dan gaat Roel zijn zender checkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En nu omroepen ROEL ZENDER CHECKEN!.
Het was dan ook een droomquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat de laatste keer dat hij in de uitzending zat hij vertelde dat hij nog geen aflevering gekeken had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |