Ik word er agressief van, echt waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef clauwheee het volgende:
Ow eeeeecht. Die stem van Nathalie, ik krijg er zoooo de kriebels van!
da's een lightquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ligte er heel erg aan hoeveel je erin doet per glas hè. Ik heb ongeveer 1/3 rum en 2/3 cola.
haha meoten ze idd op TV laten zien, is wel toffe actie van hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
Ik hoop dat ze op tv deze beelden van Roel laten zienecht een superlul
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:09 schreef tjCherryman het volgende:
BB-foon ;-)
Ahhh.. ok, maar Ralluf heeft de afgelopen weken ook gezien en kan geen Naat meer zien. Dus die was er ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:04 schreef charlysilva het volgende:
[..]
In je droom,dan is het scenario voor Naat compleet.
Moet ook. Dan kun je er veel meer op en gaat de fles langer meequote:
Ik meen te herinneren dat de laatste keer dat hij in de uitzending zat hij vertelde dat hij nog geen aflevering gekeken hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ahhh.. ok, maar Ralluf heeft de afgelopen weken ook gezien en kan geen Naat meer zien. Dus die was er ook niet![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:11 schreef Anitra het volgende:
Chantal: Alles wat ik nu zeg heb ik tegen die gene ook gezegd![]()
vind t echt te erg voor woordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:11 schreef style het volgende:
Ingrid deed zich een week geleden nog voor als beste vriendin van Tanja heeft nu de grootste mond over Tanja. Wat een secreet is het zeg.
Ja eigenlijk ik ook. Ik probeerde het nog een beetje netjes te brengen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word er agressief van, echt waar
En Chantal vindt eerlijkheid en oprechtheid het belangrijkstequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:11 schreef Anitra het volgende:
Chantal: Alles wat ik nu zeg heb ik tegen die gene ook gezegd![]()
Volgens mij roostert ie zich ook expres in op donderdagavond bij de brandweerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik meen te herinneren dat de laatste keer dat hij in de uitzending zat hij vertelde dat hij nog geen aflevering gekeken had.
En nu omroepen ROEL ZENDER CHECKEN!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:12 schreef teun911 het volgende:
Nu gaat 't over Roel ook, terwijl hij staat te luisteren
Ja en dan gaat Roel zijn zender checkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En nu omroepen ROEL ZENDER CHECKEN!.
Het was dan ook een droomquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat de laatste keer dat hij in de uitzending zat hij vertelde dat hij nog geen aflevering gekeken had.
van mij mag tanja nog blijven hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:12 schreef Ferdii het volgende:
ingrid is idd een bitch
maar toch heeft ze gelijk, weg met tanja
da's wel zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ook. Dan kun je er veel meer op en gaat de fles langer mee
Nee, helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:13 schreef Arcee het volgende:
Was er op de streams eigenlijk iets te zien van de bevalling?
Ja, Roel hoort dat ze 'm nog steeds lief vindtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:15 schreef BorTheWolf het volgende:
Wel belangrijke info voor Roel allemaal hehehehehe
Ja, daar wilde ze graag een complimentje overquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:15 schreef style het volgende:
Maar goed, Lieske had er niet over geklaagd zoals Tanja![]()
Hij zit er voor het geld, heeft hij gezegd. Dus hier doet ie gewoon zijn voordeel mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:17 schreef cuall het volgende:
Ik vind ook dat Roel iets engs in zich heeft. Dit afluisteren spreekt dus wel boekdelen over de integriteit van Roel![]()
Dan schrikken de meiden. Want als Roel in bed ligt in zijn eentje hoeft hij zijn zender niet te checken. Daarbij, wat is nu confronterender dan ineens de naam horen van degene over wie je aan het praten bent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja en dan gaat Roel zijn zender checken![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
I drink 2/5 tot 1/2 whiskey omdat ik anders misselijk wordt van teveel cola
Erg suf eigenlijk.quote:
komt goed scanman denk er maar aan dat ze ermiss donderdag uit isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Godzijdank kan ik nu overschakelen naar stream 3 want ik werd al weer argressief van die stem van Nathalie
ja ... ja .... ja ... inderdaad ... ja ....
Morgenochtend moeten ze opstaan bij het horen van de haan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:20 schreef regenworm het volgende:
en roel loopt weer in een badjas.
Nah, had enige sympathie gekregen voor haar na de bevalling. Maar haar reactiesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
van mij mag tanja nog blijven hoor
heb liever rob of nathalie eerder weg
zeker nathalie die is ook geen haar beter dan de andere zeker na de actie met dido achter haar rug om
Lieske vroeg het ook gelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:20 schreef style het volgende:
Joost gelijk: Wat zeiden ze over mij?
Die is ook veel meer met het spel bezig dan dat hij wil laten voorkomen.
Zit wat in. Echter de 'zendercheck oproep' wordt volgens mij niet in de slaapkamers omgeroepen. Maar vondt het wel een strakke actie van Roel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan schrikken de meiden. Want als Roel in bed ligt in zijn eentje hoeft hij zijn zender niet te checken. Daarbij, wat is nu confronterender dan ineens de naam horen van degene over wie je aan het praten bent.
nee, dat wordt wel weer doorgeluld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:20 schreef BlaBlub het volgende:
Niet slim van Roel om nu in de groep te vertellen dat hij Dido en Nathalie heeft zitten aluisteren
Had hij voor zich moeten houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |