quote:Op woensdag 2 november 2005 09:28 schreef Radyhyn het volgende:
Officieel op blizzard website: Burningcrusade
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/index.html
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:17 schreef laggeman het volgende:
www.worldofwarcraft.com/burningcrusade
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuk leuker toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:57 schreef Maanvis het volgende:
U OH.
Vandaag weer gecleared en nu hebben we incinerate en timelapse op chromie!
Naja, veel succes toegewenst danquote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Stuk leuker toch?
We hebben gisteren de taktieken voor Nefarian een beetje bijgeschaafd, en met succes. Na redelijk soepel de eerste fase door te komen (Met rood + blauwe draken), konden we weer een keer op fase 2 richten. Hoewel alle rogues dood waren (vraag me niet hoe) en er maar 3-4 warriors leefden, ging het levensbalkje van Nefarian langzaam omlaag...heel langzaam...Ongeveer 10 minuten om 35% eraf te krijgen, nog te veel doden... Na een lang, slopend gevecht, raakte Nefarian de 20% aan, en dat werd een wipe (gewoonweg omdat we te weinig man waren). Hij gaat dood vandaag of morgen, ik voel het!
![]()
Tja, ze zijn waarschijnlijk al die kilo's pompoenenpulp aan het wegscheppen. Dat kan nog wel ff duren...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:37 schreef Afwezig het volgende:
altijd het zelfde verhaal .. woensdag, 11 uur geweest, geen WoW .. al weken lang is blizzard niet op tijd. bahbah
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Tja, ze zijn waarschijnlijk al die kilo's pompoenenpulp aan het wegscheppen. Dat kan nog wel ff duren...
Hoe heet je main daar?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:17 schreef Mister_T het volgende:
Kor'Gall ligt alweer down...heb 40min kunnen spelen
Scuzz (Alliance)quote:Op woensdag 2 november 2005 14:26 schreef Slomy het volgende:
[..]
Hoe heet je main daar?
Ik mag nu effe op de account van een vriend spelen en die heeft een lvl 60 Rogue en hunter daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |