Ja, maar zonder Jaguarized in de titel mocht het van jou:quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Omdat het weer een Jaguarized-bash-topic was. Die discussie hebben we laatst al gehad in ej Pool het is ook geen echte reeks eh. en die gaan we niet nog eens over doen. Zie vooral de opmerking van Dagonet.
En herald's idee voldoet aan die eis. Een topictitel "[centraal] Ik moedig de zoon van dolle_hond aan tot..." bevat niet het woord "Jaguarized".quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:50 schreef Pool het volgende:
Je mag kiezen:Een TT-wijziging waar de naam Jaguarized uit wordt gewist, evenals uit latere posts.
Een slotje
Je had de keuze tussen mijn TT-wijziging en een slotje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Als ik niet zelf de titel mocht bedenken, was er dus uberhaupt geen keuze mogelijk. Dat hele 'je mag kiezen' slaat dus ook nergens op.
Als jij een topic eigenlijk al op slot wilt gooien, kun je dat net zo goed meteen doen. Dit is alleen maar flauw, niemand bereikt daar iets mee.
Dan hebben ze daar wel meer dan één pc thuis. Gokje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Is jaguarized echt de zoon van dolle_hond?
Zie je, het is dus onzin dat iedereen dat meteen begrijpt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Zal ik eens wat toevoegen: het boeit me geen **** wie de zoon/dochte/vrouw/man/schaap van wie dan ook hier is. Eerlijk gezegd lijkt me een user een individueel persoon, en een flame/troll/war/actie tegen een bepaalde user is waarschijnlijk ook tegen die user gericht. Of vergis ik me daarin?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:32 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zie je, het is dus onzin dat iedereen dat meteen begrijpt.
Ga je ijsbeer likkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zal ik eens wat toevoegen: het boeit me geen **** wie de zoon/dochte/vrouw/man/schaap van wie dan ook hier is. Eerlijk gezegd lijkt me een user een individueel persoon, en een flame/troll/war/actie tegen een bepaalde user is waarschijnlijk ook tegen die user gericht. Of vergis ik me daarin?
In elk geval sta ik achter de moderators die in geval van twijfel modereren/sluiten. lik lik
.
Moet ik nu weer die topics gaan opzoeken, waarin toegegeven is dat Jaguarized de zoon is van dolle_hondquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ik heb die search niet voor niets gemaakt jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Moet ik nu weer die topics gaan opzoeken, waarin toegegeven is dat Jaguarized de zoon is van dolle_hondIk kan ze beter bookmarken denk ik óf jullie moeten er ff een sticky van maken
Bupa do your job... ZOEK
Een topic met in de TT iets van: Zeg Cyberstalker.... staan quotes..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Sinds de naam omgedoopt is naar Forumtools is er toch niets mis mee!![]()
Ik gooi sporadisch ergens een slotje op. En wat Snakey zegt dus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is Renmaestro ook mod joh? Ik heb hem hier (FB-topic, red.) nog nooit gezien...
Is hij van de anti-nachtbagger-crew ofzo?
Sorry, het ging zo nergens over behalve over views.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:55 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:Snakey je verpest mijn experiment
Gerard Joling FAN! topic!
Je zegt eerst dat 't nergens over gaat om daarna te zeggen waar 't over gaatquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sorry, het ging zo nergens over behalve over views.
Leer lezen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat 't nergens over gaat om daarna te zeggen waar 't over gaat![]()
Nou ga 'k spontaan ervan naar een vergadering! ZO! DAT ZAL JE LEREN!![]()
![]()
Ik denk nergens. Je zou kunnen beginnen de mensen met een fotoboek zonder foto's eens aan te spreken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn topic was hier niet op zijn plaats inderdaad, maar ook niet in de Klaagbaak want klagen over Fok! mag daar niet, waar zou dit dan wel kunnen voortaan?
Hmmmm...General Chat misschien? of Feedback?
Hmm okee, bedankt voor het adviesquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk nergens. Je zou kunnen beginnen de mensen met een fotoboek zonder foto's eens aan te spreken.![]()
Matig advies.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk nergens. Je zou kunnen beginnen de mensen met een fotoboek zonder foto's eens aan te spreken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |