Ik heb nog steeds alleen maar deel 2 gezien, in de bioscoop nog wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:26 schreef cyberstalker het volgende:
Het is net als met de drie films van de matrix. Je kunt ze na elkaar kijken, maar ook los.
uitleg:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om het FB-topic te vinden?
Of trouwens, laat maar. Een discussie hierover is niet eens nodig.![]()
De policy is namelijk vrij duidelijk:
-In reeksen posten mag
-Een user (constant) bashen niet
Als je een reeks ter discussie wil stellen, dan kan dat in het FB-topic van betreffend subforum.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
Een ik haat jaguarized reeks is wel leuk!
nou bashen bashen. In het ootje nemen, voor het lapje houden, toch niet bashen wat we doen. We halen zijn moeder er niet bij, of we pakken hem niet op zijn uiterlijk. We benadrukken gewoon de lafheid van postopkrikken, dat is toch geen bashen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef Pool het volgende:
Ik zeg dat jullie een user constant bashen!
En dat mag niet!![]()
goed idee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
Kijk, daar ben ik nou voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
Inderdaad. En dan zit Pool met een probleem. 1. een reeks mag, 2. user bashen mag niet, maar dit wordt dan een reeks waarin je users bashed. En omdat het een reeks is mag het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
Gotver, een maas in de policy!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan zit Pool met een probleem. 1. een reeks mag, 2. user bashen mag niet, maar dit wordt dan een reeks waarin je users bashed. En omdat het een reeks is mag het.
mooi gesproken, doet me denken aan Verzin hier een Cruijff uitspraak! (mbt op Fok!)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:34 schreef HuHu het volgende:
Inderdaad. En dan zit Pool met een probleem. 1. een reeks mag, 2. user bashen mag niet, maar dit wordt dan een reeks waarin je users bashed. En omdat het een reeks is mag het.
Ik heb 'm vereeuwigd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:37 schreef Herald het volgende:
[..]
mooi gesproken, doet me denken aan Verzin hier een Cruijff uitspraak! (mbt op Fok!)
Kijk, ik ben het met je eens dat postopkrikken vrij treurig is. Volgens mij is het bevredigender om een puzzel van een maïsveld met 10.000 stukjes elke week weer opnieuw te leggen, dan dat je steeds één letter van een woord verandert of om de minuut in twee topics post waar je naar luistert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:32 schreef Herald het volgende:
[..]
nou bashen bashen. In het ootje nemen, voor het lapje houden, toch niet bashen wat we doen. We halen zijn moeder er niet bij, of we pakken hem niet op zijn uiterlijk. We benadrukken gewoon de lafheid van postopkrikken, dat is toch geen bashen.
Jett, Neuken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:41 schreef Jett het volgende:
eensch.
Ik was in de war met die dwarrel van een _Moder8tor_quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik vond het al een vreemde reactie
Daar kunnen we ook nog wel een reeks over beginnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik was in de war met die dwarrel van een _Moder8tor_
Kijk, schat, ik heb gezegd dat het posten in reeksen mag. Daarmee geef ik dus niet direct toestemming tot het onbeperkt opstarten van reeksen. In ONZ is er een reeksenstop, dus mogen nieuwe reeksen in beginsel niet. Tenzij de crew anders beslist.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:44 schreef Jett het volgende:
en hoe zit het met de slowtjet van jett reeks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |