Ik heb nog steeds alleen maar deel 2 gezien, in de bioscoop nog wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:26 schreef cyberstalker het volgende:
Het is net als met de drie films van de matrix. Je kunt ze na elkaar kijken, maar ook los.
uitleg:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om het FB-topic te vinden?
Of trouwens, laat maar. Een discussie hierover is niet eens nodig.![]()
De policy is namelijk vrij duidelijk:
-In reeksen posten mag
-Een user (constant) bashen niet
Als je een reeks ter discussie wil stellen, dan kan dat in het FB-topic van betreffend subforum.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
Een ik haat jaguarized reeks is wel leuk!
nou bashen bashen. In het ootje nemen, voor het lapje houden, toch niet bashen wat we doen. We halen zijn moeder er niet bij, of we pakken hem niet op zijn uiterlijk. We benadrukken gewoon de lafheid van postopkrikken, dat is toch geen bashen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef Pool het volgende:
Ik zeg dat jullie een user constant bashen!
En dat mag niet!![]()
goed idee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
Kijk, daar ben ik nou voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
Inderdaad. En dan zit Pool met een probleem. 1. een reeks mag, 2. user bashen mag niet, maar dit wordt dan een reeks waarin je users bashed. En omdat het een reeks is mag het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
Gotver, een maas in de policy!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan zit Pool met een probleem. 1. een reeks mag, 2. user bashen mag niet, maar dit wordt dan een reeks waarin je users bashed. En omdat het een reeks is mag het.
mooi gesproken, doet me denken aan Verzin hier een Cruijff uitspraak! (mbt op Fok!)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:34 schreef HuHu het volgende:
Inderdaad. En dan zit Pool met een probleem. 1. een reeks mag, 2. user bashen mag niet, maar dit wordt dan een reeks waarin je users bashed. En omdat het een reeks is mag het.
Ik heb 'm vereeuwigd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:37 schreef Herald het volgende:
[..]
mooi gesproken, doet me denken aan Verzin hier een Cruijff uitspraak! (mbt op Fok!)
Kijk, ik ben het met je eens dat postopkrikken vrij treurig is. Volgens mij is het bevredigender om een puzzel van een maïsveld met 10.000 stukjes elke week weer opnieuw te leggen, dan dat je steeds één letter van een woord verandert of om de minuut in twee topics post waar je naar luistert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:32 schreef Herald het volgende:
[..]
nou bashen bashen. In het ootje nemen, voor het lapje houden, toch niet bashen wat we doen. We halen zijn moeder er niet bij, of we pakken hem niet op zijn uiterlijk. We benadrukken gewoon de lafheid van postopkrikken, dat is toch geen bashen.
Jett, Neuken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:41 schreef Jett het volgende:
eensch.
Ik was in de war met die dwarrel van een _Moder8tor_quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik vond het al een vreemde reactie
Daar kunnen we ook nog wel een reeks over beginnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik was in de war met die dwarrel van een _Moder8tor_
Kijk, schat, ik heb gezegd dat het posten in reeksen mag. Daarmee geef ik dus niet direct toestemming tot het onbeperkt opstarten van reeksen. In ONZ is er een reeksenstop, dus mogen nieuwe reeksen in beginsel niet. Tenzij de crew anders beslist.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:44 schreef Jett het volgende:
en hoe zit het met de slowtjet van jett reeks?
maar mijn topiques zijn altijd een succes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:49 schreef Pool het volgende:
We maken er een gezellig vragenuurtje van. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Kijk, schat, ik heb gezegd dat het posten in reeksen mag. Daarmee geef ik dus niet direct toestemming tot het onbeperkt opstarten van reeksen. In ONZ is er een reeksenstop, dus mogen nieuwe reeksen in beginsel niet. Tenzij de crew anders beslist.
Hoe ze dat in de andere subfora doen, moet je daar maar vragen.
Graag gedaan. [afbeelding]
Liever niet, die gozer is dan gewoon blij met de aandachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar kunnen we ook nog wel een reeks over beginnen
Ik spreek even voor mezelf, ik probeer elke keer toch weer met iets ludieks te komen. Dus niet elke keer gewoon Jaguarized is een lul, maar een andere plastische omschrijving waarmee ik mijn antipathie jegens Jaguarized duidelijk maak. Dat vergt een stukje meer moeite dan elke 5 minuten je winampspeellijst copy pasten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:42 schreef Pool het volgende:
Wat wél verboden is, is het steeds opnieuw aanmaken van bashtopics tegen dezelfde user. En terecht. Want zeg nou zelf, wat is het niveauverschil tussen het continu postopkrikken en het voortdurend openen van gelijksoortige bashtopics?
En dat zit dan in de crewquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Liever niet, die gozer is dan gewoon blij met de aandacht
neem een andere usericon en maak je fotoboekje leeg en dan zijn de slowtjets met Jett ook geen succes meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:50 schreef Jett het volgende:
maar mijn topiques zijn altijd een succes!
Ik moet toegeven dat jouw bashtopics inderdaad weldoordachter en humoristischer zijn dan die van o.a. zalmsalade, die niet verder komt dan tien topics openen waarin hij Jaguarized een 'politiek-correcte mongool' noemt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:54 schreef Herald het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf, ik probeer elke keer toch weer met iets ludieks te komen. Dus niet elke keer gewoon Jaguarized is een lul, maar een andere plastische omschrijving waarmee ik mijn antipathie jegens Jaguarized duidelijk maak. Dat vergt een stukje meer moeite dan elke 5 minuten je winampspeellijst copy pasten.
Dat andere Jaguarized antipathisanten gewoon kort en bondig hun afkeer uitten tegen de opperpostopkrikker tja dat is misschien wel zonde ja, maar postopkrikken zou ik het niet willen noemen. Ze maken hem hoogstens een enkele keer uit voor lul, josti, mongool, maar niet zoals Jaguarized zelf 15 keer per 50 posts.
Ik heb het op tafel gelegd, ik ben er omheen gelopen, ik heb goed gekeken, maar ik kan met de beste wil van de wereld niet ontdekken wat er fout aan is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:59 schreef Pool het volgende:
politiek-correcte mongool
De discussie over het woord 'mongool' ga ik even niet aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik heb het op tafel gelegd, ik ben er omheen gelopen, ik heb goed gekeken, maar ik kan met de beste wil van de wereld niet ontdekken wat er fout aan is.
Enlighten me.
De discussie moet je uberhaupt niet aangaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef Pool het volgende:
De discussie over het woord 'mongool' ga ik even niet aan.![]()
Klinkt als een geheel ander balspelletje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De discussie moet je uberhaupt niet aangaan.![]()
Gewoon rucksichtlos er een slotje op kwakken, dat moet je doen.
Kwak er nou maar een slotje op, leuker wordt het niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:15 schreef Pool het volgende:
Klinkt als een geheel ander balspelletje.![]()
Op de conclusie na, redeneer je leuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:17 schreef HuHu het volgende:
Maar in welk subforum moeten we dan een anti-Jaguarized reeks oprichten? In elk willekeurig subforum wordt het gesloten, omdat zowel de TS als Jaguarized er onbekend zijn.
Doen we het in PUB, dan krijgen we al die pubertjes over ons heen + die 2 modjes. Want dat mag toch niet, de immer geweldige Jaguarized bashen in 'zijn' subforum. Hij heeft er tenslotte de meeste posts (opgekrikt).
Dus doen we het in ONZ. Dus mag het nergens op fok!
We kunnen bash-liedjes bedenken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:18 schreef HuHu het volgende:
Owja, MUZ is nog een optie. Maar buiten het postopkriktopic kent niemand hem. Want wie leest zoiets nu door?
Dat het nergens mag, doet niet af aan de conclusie waar we het doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Op de conclusie na, redeneer je leuk.![]()
We kunnen mensen die doorgaan met bashen er ook eens een weekje afschoppen.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We kunnen mensen die doorgaan met bashen er ook eens een weekje afschoppen.
Try me.quote:
Prima. Altijd voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
nou Jaguarized valt heus wel binnen een categorie geoorloofde bashgroeperingen alsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:03 schreef Herald het volgende:
[..]
nou Jaguarized valt heus wel binnen een categorie geoorloofde bashgroeperingen als
hij wordt zeker mod ehquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef NJ het volgende:
Nee.
Hou het wel een béétje serieus hier ja.quote:
zelfde kun je van schaamhaar zeggen, maar elke twee weken wordt daar een nieuw topic over geopend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef NJ het volgende:
En dus serieus:
Gewoon kappen met het gezeik over Jaguarized, het is niet orgineel of leuk meer
nou gewoon een keertje een vrolijke sneer maken is heel anders dan louter in reeksen en slowchattopics reageren.quote:en zoals Pool al aangaf beginnen de topics meer en meer op het postkrikken te lijken dat jullie zo veroordelen.
"Kut, ik heb de dagetappe niet gehaald" *krassen!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
een vraagje he, zou die Jaguarizef in zich snijden?
Dat soort ongein geeft al aan wat er aan de hand is. Hij doet het gewoon expes en doelbewust, dat postopkrikken. Om maar zoveel mogelijk posts per dag te halen. Sorry hoor... maar dan ben je gewoon extreem triest en erg diep gezonken. De enige eer die je nog weet je behalen is: "het meeste aantal posts per dag in een onafgebroken serie van aaneengesloten dagen".quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
"Kut, ik heb de dagetappe niet gehaald" *krassen!!!!
We can only hope.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
een vraagje he, zou die Jaguarizef in zich snijden?
Ja, ik kan me ook niet voorstellen dat hij zich vermaakt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat soort ongein geeft al aan wat er aan de hand is. Hij doet het gewoon expes en doelbewust, dat postopkrikken. Om maar zoveel mogelijk posts per dag te halen. Sorry hoor... maar dan ben je gewoon extreem triest en erg diep gezonken. De enige eer die je nog weet je behalen is: "het meeste aantal posts per dag in een onafgebroken serie van aaneengesloten dagen".
Ja, een algehele vlaag van verstandsverbijstering, iets anders kan ik niet verzinnen. Terwijl ze die gast een half jaar geleden nog vrolijk hebben zitten meebashenquote:
nee, dus waag het niet om die sufkut Jaguarized een lul te noemenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:35 schreef zalmsalade het volgende:
is dit het jaguarized bash topic?
Dat komt waarschijnlijk doordat jij het subforum met de welluidende naam 'PUB' mijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |