[centraal] Wis *hier* Jaguarized's naam uit de TT en moedig hem aan tot...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:50 schreef Pool het volgende:
Je mag kiezen:
[afbeelding] Een TT-wijziging waar de naam Jaguarized uit wordt gewist, evenals uit latere posts.
[afbeelding] Een slotje
ik moedig Pool aan om de TT te veranderen in [centraal] Ik moedig de zoon van dolle_hond aan tot...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:50 schreef Pool het volgende:Een TT-wijziging waar de naam Jaguarized uit wordt gewist, evenals uit latere posts.
Ik verwijder mijn eigen posts en alle andere off-topic posts nadat je je keuze hebt gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef cyberstalker het volgende:
Je zou denken dat het een moderator toch wel moet lukken om in het formaat van het topic te blijven.
Je doet het volgende fout:
- Verkeerde PI, in dit topic behoor je alleen de [14.gif] te gebruiken
- Je post dient te beginnen met drie puntjes, opgevolgd door datgene waartoe jij Jaguarized aanmoedigt.
- Daarna komt, in italic, tussen dubbele quotes, een korte uitleg.
Oh, en het woord Jaguarized kwam niet eens voor in de berichten zelf, totdat jij ermee begon.
Dan ga ik voor Herald's suggestie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:01 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik verwijder mijn eigen posts en alle andere off-topic posts nadat je je keuze hebt gemaakt. [afbeelding]
Die behoorde niet tot de opties. Helaas.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dan ga ik voor Herald's suggestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |