abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:16:50 #201
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31784313
het lijkt erop dat ik meteen al kampioen word, topclubs als PSV, Ajax en Feyenoord hebben vaak onnodig punten laten liggen (waaronder tegen mij) en daarbij komt nog eens dat V/D Laak/Pezzarossi een gouden duo is.
Maar nog niet tevroeg gejuigd nog 4 wedstrijden met 3 punten voorsprong op de nummer 2
Bernie en ik zijn tof.
pi_31784401
Het valt me idd op dat de top clubs minder zijn in FM 2006 (Ajax,PSV en Feyenoord dan)
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:25:50 #203
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_31784588
Ik heb het spel maar eens gekocht na een manager-pauze sinds CM3

begonnen met omniworld, in het eerste jaar niks gekocht, de selectie is best aardig, 2e periode gewonnen.... en ondanks dat ik in de 5e ( er zijn toch maar 4 periodes?) allerlaatste werd met slechts 1 punt uit 6 wedstrijden, werd ik met name door winst in de laatste 4 wedstrijden 8e in de eindstand, in de nacompetitie werd ik 3e ondanks een stuntje tegen vitesse thuis, in de beker vloog ik er al in de eerste ronde uit tegen AGOVV

in de zomer een hoop mensen weg laten gaan die te duur waren, en vaak ook zelf al niet bij wilden tekenen, en mezelf een beetje vermaakt met het EK voor onder 19, in de halve finale wel een gare bug tegen gekomen, ik won de penaltyserie van tsjechië maar in het nieuws heb ik verloren, kijk ik terug naar de wedstrijd staat er opeens een hele andere penaltyserie....

nu in het tweede seizoen wat goedkoop aan te trekken mensen gehaald, cecilio lopes en patrick lokken, maar die zijn inmiddles geblesseerd geraakt (lees: uit de wedstrijd geschopt ), maar op mijn prestaties heeft het nog niet veel effect, in de eerste ronde van de beker heracles(thuis) verslagen met 3-1 en gewonnen van angstgegner Eindhoven(thuis) en nu net van telstar(uit)

slechts een storend probleem: Roda JC is gedegradeerd, maar is niet echt slehter geworden, hun eerste 2 wedstrijden: 7-0 en 5-0..... ik weet wie er kampioen wordt dit jaar.....

-edit- van slechtere topclubs heb ik niks gemerkt, PSV, Feyenoord en Ajax werden 1,2 en 3, in die volgorde met een straatlengte ter waarde van Champs Elysées voorsprong op de rest van het veld....
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:28:15 #204
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31784653
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:16 schreef mordradead het volgende:
het lijkt erop dat ik meteen al kampioen word, topclubs als PSV, Ajax en Feyenoord hebben vaak onnodig punten laten liggen (waaronder tegen mij) en daarbij komt nog eens dat V/D Laak/Pezzarossi een gouden duo is.
Maar nog niet tevroeg gejuigd nog 4 wedstrijden met 3 punten voorsprong op de nummer 2
Op welke positie zet jij Pezzarossi neer dan? Heb hem met Feijenoord gekocht, maar hij weet nog niet echt te excelleren...
A.M.A.B
pi_31784988
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef mordradead het volgende:

[..]

Hij kan bij mij gewoon kiezen tusen Montpellier, West Ham, Portsmouth, AZ, Feyenoord, Heerenveen, PSV, Utrecht, Ajaccio, Triestina, Willem II, Vitesse, Roda, RKC, ADO en Mains..... alle nederlandse clubs zijn vanzelfsprekend slechter
Overigens vind ik het wel jammer dat ik niet in de Euroborg speel en jammer dat superback Da Silva niet bij Groningen speelt

edit: en Matthijs gaat dus naar de nummer 15 van de eredivisie... Heerenveen
Bij mij speelt Groningen in de Euroborg?
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:10:18 #206
42184 crew  DaMart
pi_31785908
In een van de CM versies had je de optie om na de wedstrijd over de scheidsrechter te gaan klagen. Van mij mag die optie terug komen

Dan had ik even tegen de KNVB kunnen gaan zeiken over wat voor kutscheids ik had in de wedstrijd tegen RBC. Van mij werd een doelpunt wegens vermeend buitenspel afgekeurd, terwijl een eerder doelpunt van RBC wat duidelijker buitenspel was werd toegekend... gelukkig nog wel gewonnen door een doelpunt van Kuyt vlak voor tijd, maar goed, zeiken op de scheids zou een leuke toevoeging zijn.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:15:16 #207
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31786022
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:28 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Op welke positie zet jij Pezzarossi neer dan? Heb hem met Feijenoord gekocht, maar hij weet nog niet echt te excelleren...
Hij speelt gewoon in de spits, ik speel 4-4-2 met voorin Laak/Pezzarossi
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:40 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Bij mij speelt Groningen in de Euroborg?
Bij mij staat er toch echt Oosterpark, Groningen
Bernie en ik zijn tof.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:21:25 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_31786202
Ik verloor van feyenoord met 6-1 :S ze hadden een speler van porthmouth gehuurd lualua(oid) die scoorde er 5

Toen van benfica gewonnen 3-2 en ook PSV met 3-0 verslagen

als ik van Chelsea win dan ga ik door in de CL
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_31786333
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:15 schreef mordradead het volgende:
Bij mij staat er toch echt Oosterpark, Groningen
Misschien ligt het aan de patch?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:29:46 #210
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31786421
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:26 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan de patch?
zou best kunnen, ook heb ik Bruno Silva niet
3 wedstrijden voor het einde kon ik het kampioenschap beslissen maar door 2-0 van Roda te verliezen en 1-1 tegen Utrecht gelijk te spelen moet ik in de komende wedstrijd tegen ADO nog minimaal 1 punt pakken om kampioen te worden, uiteraard gaat dat lukken

edit: gelijk gespeeld maar wel op 1 punt kampioen geworden

[ Bericht 14% gewijzigd door mordradead op 29-10-2005 18:49:24 ]
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:10:21 #211
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_31787609
Ik speel ook in de Euroborg met Grunn, ligt dus aan de patch want die heb niet . Ben 6e geworden in de competitie en Ajax kampioen. Salmon wilde graag vertrekken dus die is voor 3,4 miljoen naar AZ en zijn Freddy Guarin, Javier Arce en Jose Sosa in mijn selectie opgenomen. Ook nieuwe keeper aangetrokken omdat Lambers zeurt over een tranfer: Josephs van Ajax CT.
Maar mijn grootste aanwinst is toch wel Dennis Bergkamp . Hij mocht weg bij arsenal en toen was ik er als de kippen bij om hem een contract aan te bieden.

Nu moet ik in de EURO Vase (?) tegen Sparta Sofia en daarna waarschijnlijk ten NAC .

Update: Sofia was een eitje 6-1 en 1-2 weggevaagd met 3 schitterende goals van Sosa en NAC is ook verslagen. 1-2 uit verloren maar thuis met 1-0 (weer Sosa) toch door naar de finale.
In de finale zitten nog 6 clubs, te weten AS Roma, Dortmund, Man City, Tottenham, Charleroi en Fc Groningen. Door loting is bepaald dat Charleroi mijn tegenstander is en dat Roma naar Manchester moet en Tottenham Dortmund moet zien te verslaan.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:17:32 #212
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31787869
Euro Vase is dat toernooi om door te kunnen stromen naar Uefa Cup.. ben de naam ff kwijt, dit seizoen zijn Fernandez, Pezzarossi en Kolder gekomen. Het komende seizoen komen Guarin, Batalla en Korzym ik zit nog achter een verdediger aan. Matthijs gaat naar Heerenveen en Nevland speelt al een tijdje bij Bologna
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:21:25 #213
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31787996
Intertoto.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:08:25 #214
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31789499
Loting derde ronde: ajax - Feijenoord.
A.M.A.B
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:25:50 #215
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31792170
Talent van het jaar: Rasmus Lindgren ach ja hij deed het goed bij mij, jammer dat ik niet genoeg geld had om die jongen naar mij toe te laten komen. Luizinho komt als vervanger, speelde al eerder voor groningen, gek dat ze hem hebben laten gaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_31793578
Zo de competitie is afgelopen. Ik had een veel slechter team dan vorig seizoen. Maar het is me toch gelukt om er wat van de maken. Ik ben 3de geworden. En dat betekent voorronde CL . In de competitie ging het aan het begin slecht. Pas ergens in het midden in het seizoen ging het echt lopen. Van de laatste 14 Competitieduels verloor ik er slechts 1 en speelde 3 keer gelijk. Helaas was dat niet genoeg om Feyenoord in te halen

En ik heb de beker gewonnen. Vitesse, Ajax, Fortuna Sittard en Feyenoord moesten het ontgelden.

In de UEFA Cup werd ik net zoals vorig seizoen uitgeschakeld in de de knockout ronde. Tegen Debrecen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:09:38 #217
23283 Mobster273
pi_31796837
quote:
.... domme vraag waarschijnlijk, maar waar zit het past positions scherm?
pi_31797250
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

Naar de League Table en dan op de positie van de club klikken.
pi_31797255
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

Hehe

Ik klikt ook maar per ongeluk ergens op. Gewoon bij de stand enzo. En dan op het nummer klikken van de plaatsen Kan je ook nog twee clubs vergelijken enzo.
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:21:20 #220
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31798692
Voor degenen die in de GGD ofzo beginnen, kan ik Enzo Giovanni Scorza, een jonge Uruguayaan aanbevelen. En Godwin Falix van Dordrecht. Beiden spitsen. Ook die ene transfervrije spits van 2 meter en 100 kilo schopt er wel een paar in. Helaas is de rest van m'n team nog bagger.
  zondag 30 oktober 2005 @ 02:09:19 #221
23283 Mobster273
pi_31799445
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Hehe

Ik klikt ook maar per ongeluk ergens op. Gewoon bij de stand enzo. En dan op het nummer klikken van de plaatsen Kan je ook nog twee clubs vergelijken enzo.
k, thnx

sta overigens nu na 7 wedstrijden 2e.... na Roda dus
pi_31799660
Bij mij bivakeert Vitesse ergens in de onderste regionen van de eerste divsie. In de beker hebben ze verloren van DOS kampen
pi_31800153
blaat
  zondag 30 oktober 2005 @ 05:39:34 #224
23283 Mobster273
pi_31801405
schaap

net heerenveen verslagen in de derde ronde van de cup maar eerlijk is eerlijk, dat was me zonder die rode kaart van een van hun verdedigers waarschijnlijk nooit gelukt maar daar geef i dan weer niks om, sta inmiddels nog maar 8e, maar ik speel nog altijd far beyond expectation
pi_31803408

Gaat best redelijk, al verwacht ik niet zo hoog te eindigen maar goed. Ook volgend seizoen gaat moeilijk worden, Zonneveld is al weg en veel spelers willen geen contract tekenen. Dus dat wordt veel huren volgend seizoen al zijn de huurlingen Volanthen en Manucharayan belangrijke spelers dus die probeer ik volgend seizoen in ieder geval te huren
pi_31804937
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 10:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]

Gaat best redelijk, al verwacht ik niet zo hoog te eindigen maar goed. Ook volgend seizoen gaat moeilijk worden, Zonneveld is al weg en veel spelers willen geen contract tekenen. Dus dat wordt veel huren volgend seizoen al zijn de huurlingen Volanthen en Manucharayan belangrijke spelers dus die probeer ik volgend seizoen in ieder geval te huren
Die Saladedressing van Ajax is ook wel een goeie om te huren.
pi_31805175
Hoe hebben jullie eigenlijk de instellingen van de verdedigers staan?

Ik heb mijn 2 centrale verdedigers op mandekking alleen werkt ook niet optimaal..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31805625
Ik heb 4-4-2 genomen en zover ik me kan herinneren er niks aan aangepast, maar je kan proberen om je verdedigers wat harder te laten tackelen..
pi_31805866
Trouwens de review die ik gemaakt voor m'n site over FM 2006 is niet echt een goede maar ben niet zo'n schrijver
quote:
Na een jaar FM 2005 gespeeld te hebben en je verbaasd te hebben dat het beste manager spel schijnbaar nog verbeterd kon worden, hoorde je ineens dat FM 2006 er aan kwam. Daarbij hoorde je dat 2006 weer beter ging worden dan 2005, tjah in het begin twijfel je dan weer. Kan het wel beter? Kan het nog uitgebreider? En welke nieuwe opties zijn er nog te verzinnen??

Dan komen de demo’s en al snel blijkt dat FM 2006 toch wel weer beter dat zijn voorganger zal gaan worden. Weer lijken de heren van Sports Interactive hun werk goed gedaan te hebben

En dan… is het vrijdag 21 oktober en is FM 2006 uit, je koopt hem, doet de cd-rom in je dvd-rom speler en je knalt FM 2006 op je schijf.

Als FM 2006 op je schijf staat start je hem op en blijken ze een nieuw goed doel erbij te hebben, namelijk war child en zit hun anti racisme campagne ook nog in de opstart schermen.

En dan eindelijk kan je beginnen, en kan je zien wat er nu echt allemaal nieuw en beter is.

Snelheid:

Al snel valt op dat FM 2006 een stuk sneller is dan zijn voorgangers, dit was natuurlijk een punt waarop FM nog wat verbetering nodig had, want op goede pc’s duurde het soms nog vrij lang voordat alles berekend was, nu moet je soms ook wel eventjes wachten maar niet meer zo lang als vroeger en dat maakt het nog leuker om te spelen natuurlijk

Training:

Een punt waar SIgames veel aandacht aan besteed heeft is de training, zo is de optie dat je het team kon laten trainer door een assistent geheel verdwenen, dit omdat het nu makkelijker is om de training in te stellen, in voorgaande edities had je vele schermen waar je nou niet echt altijd wijs uit kon worden. Nu heb je een aantal punten waarop je kan trainen, door middel van schuifbalkjes beslis je de intensiteit van een bepaald punt, best makkelijk he? Maar je zal natuurlijk wel even moeten leren hoe je het beste kan trainen, dit is namelijk afhankelijk van je selectie en je tacktiek. Speel je verdedigend bijvoorbeeld en is je slectie niet echt goed daarin dan zal je meer trainen op verdedigen. Ik zelf heb een kopie gemaakt van de standaard training en pas doormiddel van de schuifbalkjes aan waarin ik iets steviger in wil trainen, zo wissel ik om de 2 a 3 weken.

De Media:

De media is nog belangrijker geworden, de media geeft nu voor elke wedstrijd een voorbeschouwing en je ziet ook meteen of je favoriet bent voor de aankomende wedstrijd, voorheen moest je dit opzoeken. Verder zal de media ook berichten over de situatie bij andere teams en kan je de media goed gebruiken om een speler af te kraken of juist op te hemelen. Ik heb nu zowel met NAC als Ajax gespeeld en het viel me op dat je niet meer zoveel berichten van tegenstanders krijgt, in FM 2005 werd je bij clubs als Ajax soms doodgegooid met een tegenstander die wel wat te vertellen had over je.

De wedstrijden en tactiek:

De tactiek module is niet veel veranderd, al zijn er wel wat opties bijgekomen, zo kan je nu spelers de opdracht geven om van plek te wisselen zoals van Basten deed met Robben en van Persie. Dit is een leuke optie als je spelers er voor hebt. De wedstrijden kan je nu ook beīnvloeden zonder het tactiek scherm in te gaan, je kan nu positie wisselingen opgeven terwijl de wedstrijd doorgaat, dit kan handig zijn als je bijvoorbeeld je vleugels van links naar rechts wil laten wisselen. Of je ja aanvallende middenvelder achter de spitsen wil parkeren. Tijdens de wedstrijden kan je soms effecten van je training zien, train je bijvoorbeeld op aerobic dan zullen je spelers wat soepeler bewegen en wat sneller zijn (niet altijd dus!).

Transfers:

Als ik eerlijk ben heb ik nog niet echt rondgekeken op de transfer markt, omdat met NAC te weinig geld heb, wat wel goed is gedaan dat je nu tegen je eigenspelers duidelijk kan vertellen wat hun rol is. Bijvoorbeeld Zonneveld wil weg, je kan dan tegen hem zeggen dat ie moet blijven tot het einde van het seizoen, dit accepteren spelers meestal wel. Maar als ie een tweede keer begint te zeuren kan je hem beter verkopen, want net zoals vorige delen is het niet handig om veel ongelukige spelers in je selectie te hebben.

Moeilijker:

FM 2006 is overigens een stukje moeilijker geworden, althans zo ervaar ik het kan ook zijn dat ik gewoon moet wennen en de tactiek beter moet gaan beheren

Conclusie:

FM 2006 is gewoon weer het beste alleen dat nog beter, geen enkel ander manager spel kan hier aan tippen, ook vinden ze bij EA van wel. FM 2006 is een van de weinige spellen die 49 euro waard is, al is het alleen al omdat er zoveel werk in het maken van de spelers database zit, want naast de namen zitten er natuurlijk ook redelijk nauwkeurige statistieken van elke speler erbij, geen enkel ander voetbal/manager spel kan dit evenaren. Helaas lijkt FM nog steeds niet serieus genomen te worden door game bladen en game websites terwijl het al jaren een van de best verkopende series is, en met dit deel zich nog steviger plaatst als het om top series. FM 2006 krijg van mij een 9 (eigenlijk een 10, maar volgend jaar zal FM 2007 vast weer beter zijn dus perfect kan 2006 nog niet zijn)

Auteur: Matthijs de Jong (MrDoegewoon)
Datum: 30/10/2005
Website: http://www.dutchfootballmanagersite.nl
Directe pagina: http://www.dutchfootballm(...)hp?page=reviewfm2006
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:59:02 #230
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31806348
Als 'ie niet zo goed is, waarom post je 'm dan?
pi_31806501
Om hem met jullie te delen en er natuurlijk commentaar op te krijgen zodat ik hem kan verbeteren
pi_31806524
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:59 schreef twi het volgende:
Als 'ie niet zo goed is, waarom post je 'm dan?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator zondag 30 oktober 2005 @ 13:17:18 #233
42184 crew  DaMart
pi_31806812
Hm... ik zeg tegen de media dat wij vast van plan zijn om PSV te verslaan de komende wedstrijd, en meteen gaat mijn ambitioncijfer naar beneden.
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:47:43 #234
23283 Mobster273
pi_31811115
ben ook bezig met een lekkere reeks, stond 2e maar toen:

-4-1 verlies tegen roda(uit)
-0-3 tegen veendam(thuis), dankzij 2 rode kaarten aan mijn kant
-1-0 winst(dat dan weer wel) tegen een schokkend zwak VVV, maar wel 3(!) blessures

nou maar zien of ik met mijn ernstig uitgedunde selectie nog wat kan klaarspelen tegen ADO in de beker
-edit- nee dus, 1-0 in de 108e minuut

[ Bericht 15% gewijzigd door Mobster273 op 30-10-2005 16:24:27 ]
pi_31811571
Hij is flink mooier dan 05 vind ik, met al die nieuwe opties.

Ben een potje begonnen met Lecce, nog maar kort onderweg, maar wel al een bekerzege geboekt.

Heb Luigi Bruins van Excelsior gehaald als aankoop voor de toekomst.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31811799
als ik de sigames forums lees denk ik dat niet te veel het met jou conclusie eens zijn
pi_31812188
Nou, dat mag, maar ik vind het veel mooier en leuker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31813217
Jaaaaa Ik ga met AZ Champions League spelen. Nadat ik uit tegen Brøndby 3 - 1 had verloren (Onterecht overigens) Won ik thuis simpel met 4 - 0. Ik zit in de poule met Internazionale/ Bayern Munchen en FC Basel. Ik denk niet dat ik dat ga redden
pi_31813860
En volgens mij hebben me spelers aardig gefeest.

AZ - PSV 2 - 5

En ook in Emmen gaat het niet goed 1 - 0

[ Bericht 24% gewijzigd door Knoekie op 30-10-2005 17:48:22 ]
pi_31814666
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:09 schreef OreO het volgende:
als ik de sigames forums lees denk ik dat niet te veel het met jou conclusie eens zijn
Die hebben van zeiken een hobby gemaakt. Ik heb het al een aantal maanden geleden opgegeven daar. Die hebben echt een kutleven.

Over zeikerds gesproken.. Ortega , breek eens je been. 6e geëindigd in het openings gedeelte van het seizoen, maar meneer heeft alle vertrouwen in mij verloren.
pi_31814839
10 punten met PSV en het is nu winterstop
pi_31814884
Ik ben met Emmen begonnen en na lang in de subtop hebben gestaan sta ik nu 1e.
Dacht lekker shoppen in de winterstop maar dat valt vies tegen welke spelers allemaal willen komen.
Dan maar proberen te promoveren en dan goede spelers aantrekken.
In de 4e ronde van de beker uitgeschakeld door Heereveen onverdiend was beter kwam zelfs 1-0 voor verlies ik alsnog met 1-2 :S

Vind ook dat veel clubs op spelers van mij bieden die toch een aflopend contract hebben.
pi_31815115
Moet wel zeggen dat het een stuk lastiger is om te verdedigen, dan in de vorige fm. Speel net tegen Inter uit. 4 - 3 verloren.
  Moderator zondag 30 oktober 2005 @ 18:36:25 #244
42184 crew  DaMart
pi_31816033
Zo, net met 3-0 gewonnen uitvan Ajax... van tevoren riep Blind nog dat ze mijn Feyenoord wel even zouden kloppen, maar niet dus! Kuyt was goed op dreef met zijn drie doelpunten. Alleen wel jammer dat mijn loyalty nu weer naar beneden gaat omdat ik Blind heb verteld dat ik hem tactisch heb overklast... ik hoef toch niet loyaal aan hem te zijn

Dat tijdrekken is trouwens wel een toffe optie... na de 1-0 heb ik mijn spelers opdracht gegeven om vaak tijd te rekken, waardoor Ajax nog slechter leek te gaan spelen.
pi_31816635
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:36 schreef DaMart het volgende:

Dat tijdrekken is trouwens wel een toffe optie... na de 1-0 heb ik mijn spelers opdracht gegeven om vaak tijd te rekken, waardoor Ajax nog slechter leek te gaan spelen.
Wheheh, dat tijdrekken is inderdaad erg leuk Altijd als ik voorsta zet ik hem op tijdrekken, sta ik weer gelijk haal ik het er weer af
pi_31817207
FM 2006 is gewoon beter geworden, en ik denk dat de meeste posters in deze topics meer recht van spreken hebben dan de meeste op de SIgame forums. Ik bedoel aardig wat van ons spelen aan CM/FM sinds CM 1 (incl moi )
  Moderator zondag 30 oktober 2005 @ 19:45:25 #247
42184 crew  DaMart
pi_31818069
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
FM 2006 is gewoon beter geworden, en ik denk dat de meeste posters in deze topics meer recht van spreken hebben dan de meeste op de SIgame forums. Ik bedoel aardig wat van ons spelen aan CM/FM sinds CM 1 (incl moi )
Ik sinds CM 2, en CM3 heb ik nooit gehad, maar goed. Ik post sinds ik het spel heb wel weer op het Sigames forum, maar alleen om wat bugs te melden, zoals ambition die naar beneden gaat als je de volgende tegenstander vertelt dat je gaat winnen van hem; Nederlandstalige nieuwsberichten als je Engels als taal hebt gekozen; <%stadium#1> ipv stadion naam...

Geen grote bugs, maar wel een beetje irritant af en toe. Maar ze maken het spel in ieder geval niet minder leuk of zo, en dit is zeker weer een verbetering ten opzichte van de vorige versie.
pi_31818302
En bugs heb je altijd, ik heb programmeer lessen gehad op school (ICT opleiding) en dan krijg je toetsen en moet je kleine programma's maken en zelfs daar vond je zelf tijdens het testen kleine fouten of de leraar vond ze wel. Soms denken gamers dan programmeurs geen mensen zijn en dus geen fouten maken.

En ik heb zelf nog niet echt veel fouten gevonden op die vertaling na idd maar die staat hier op Engels dat is nog beter te volgen dan Nederlands namelijk
  Moderator zondag 30 oktober 2005 @ 19:57:19 #249
42184 crew  DaMart
pi_31818470
Ik heb ook de language op engels staan, maar krijg er soms Nederlandse teksten doorheen:

zie hier wat ik bedoel
pi_31819453
De grootste bug die ik heb gevonden was dat Bosschaart een hattrick maakte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')