goed voor je en als je de faq leest weet je dat dat niet mag en nu wegwezen schobbejak!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef davethaboy het volgende:
[..]
Ja... waarom zou i kdat doen.. Ik heb hier een gebrande versie alles is oke maar als ik het spel wil starten vraagt hij om een cdDus heb ik alleen een NO CD crack nodig, of in ieder geval iets waardoor hij niet meer om een CD vraagt.
![]()
Wat een opstellingquote:
De Guzman, Biseswar, Vincken. Kan je wel even mee vooruit. Buijs als je in de verdediging echt iemand nodig hebt als de rest van je basis is geblesseerd oid. Daarnaast kan ik je ook Ghali aanradenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:13 schreef Cart_man het volgende:
Vrij verdedigend, ja. Moet nog wel wat aan veranderd worden op het middenveld en in de aanval. Ben tevreden over de verdediging. Paauwe rechts op het middenveld. Moet kunnen...zoek nog wat versterkingen voor het middenveld. Is weinig soeps qua verdedigend vermogen bij Feijenoord.
Valt me wel op dat er aardig wat goede spelers rondlopen in de jeugd van Feijenoord. Aankopen zouden volgens mij niet eens nodig zijn. Kan wel wat jaartjes vooruit, denk ik.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Speel ook 4-3-3 met Feijenoord. Verdediging zit potdicht bij mij. Laatste 5 wedstrijden geen doelpunt doorgelaten. Twee aanvallend ingestelde middenvelders en 1 verdedigende die ook terugvalt naar dmc positie. Twee spitsen vallen terug naar respectievelijk amr en aml positie wanneer er geen balbezit is...Kuijt scoort alles tot nu toe.
Ik dacht dat die pijltjes altijd waren waar ze naar toe gaan bij balbezit.quote:
Is bij balbezit, ja. Kuijt is targetman, alle ballen gaan naar hem. Hij houdt de bal ook bij zich, zodat de rest kan aansluiten. Komen soms mooie aanvallen uit voort.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef Merson het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat die pijltjes altijd waren waar ze naar toe gaan bij balbezit.
Heb ik het nou goed of Cart_man? Want dan snap ik waarom ik vaak tegengoals krijg als ik wil aanvallen.
Ik heb 18 trainers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Cart_man het volgende:
In de onder 21 selectie zitten ook een paar goudhaantjes: Smits, Kujovic, Bandalovski, Hagary, Sammuel en nog wat andere spelers die goed kunnen worden...
Jaja, de Cuelaer, Zuiverloon en nog wat verhuurde spelers hebben ook goede stats. Zal me benieuwen.
Hoe trainen jullie eigenlijk het elftal? Zelf opgezette training of gewoon de standaardtraining? En waar leggen jullie de aspecten dan op per linie?
Dan klopt je plaatje niet bij je uitleg die je gaf toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is bij balbezit, ja. Kuijt is targetman, alle ballen gaan naar hem. Hij houdt de bal ook bij zich, zodat de rest kan aansluiten. Komen soms mooie aanvallen uit voort.
Lees de FAQ of rot op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef davethaboy het volgende:
[..]
Ja... waarom zou i kdat doen.. Ik heb hier een gebrande versie alles is oke maar als ik het spel wil starten vraagt hij om een cdDus heb ik alleen een NO CD crack nodig, of in ieder geval iets waardoor hij niet meer om een CD vraagt.
![]()
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:38 schreef Merson het volgende:
[..]
Dan klopt je plaatje niet bij je uitleg die je gaf toch?
Net 3-1 verloren van psv, dus die vlieger gaat niet op...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:52 schreef davethaboy het volgende:
Ik begrijp nu ook dat feyenoord een stuk beter moet zijn als in fm2005..? en psv slechter...?
Ik heb het spel sinds gisteren pas, maar wat me opviel was dat in Engelse nieuwsberichten ineens Nederlandse zinnen zitten... ik speel dus de Engelstalige versie met patchquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:14 schreef ethiraseth het volgende:
Wel vervelend dat er nog steeds fouten in de vertalingen zitten. Van nieuwsberichten die half engels/half nederlands zijn, zinnen die nog steeds niet lekker lopen tot fouten zoals deze:
[afbeelding]
Hele slechte testers die ze hebben gebruikt voor die vertaling zeg.![]()
Dat herken ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het spel sinds gisteren pas, maar wat me opviel was dat in Engelse nieuwsberichten ineens Nederlandse zinnen zitten... ik speel dus de Engelstalige versie met patch
Verder even afwachten of ik het in de echte versie beter doe dan in de demo... in de demo stond ik met de winterstop 13e met Feyenoord![]()
Echt geen enkele tactiek leek te werken.
Dat had ik dus ook vanmiddag.. ik stond 4-1 voor tegen Den Haag, moest ik hem opnieuw spelen en toen werd het 1-1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef Silverado het volgende:
Ben begonnen met Ajax. Alleen draait het team redelijk stroef. Was ik net lekker bezig tegen Werder Bremen (2-0), krijg ik een foutmelding, waardoor ik 1 maand opnieuw moet spelen
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:44 schreef Knoekie het volgende:
Ik maak me tactieken altijd zelfTactiek van iemand anders gebruiken vind ik cheaten.
Haha, hier precies hetzelfde. Matthijs wilde geen nieuw contract van mij en de topclubs staan in de rij voor die vent. Die vertrekt aan het einde van het seizoen naar Benfica. Nevland heb ik verkocht aan Ajax voor 3,5 miljoen en heb Freddy Guarin gekocht voor ongeveer 1 miljoen en Sosa voor 1,5 miljoen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 07:57 schreef mordradead het volgende:
Man, die pauper van een Matthijs wil geen nieuw contract tekenen en nu hebben al een stuk of 11 clubs hem een contract aangebodennou ja... gelukkig komt Fredje Guarin in de zomer naar me toe
Hij kan bij mij gewoon kiezen tusen Montpellier, West Ham, Portsmouth, AZ, Feyenoord, Heerenveen, PSV, Utrecht, Ajaccio, Triestina, Willem II, Vitesse, Roda, RKC, ADO en Mains..... alle nederlandse clubs zijn vanzelfsprekend slechterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Haha, hier precies hetzelfde. Matthijs wilde geen nieuw contract van mij en de topclubs staan in de rij voor die vent. Die vertrekt aan het einde van het seizoen naar Benfica. Nevland heb ik verkocht aan Ajax voor 3,5 miljoen en heb Freddy Guarin gekocht voor ongeveer 1 miljoen en Sosa voor 1,5 miljoen.
Groningen heeft me inmiddels een nieuw contract aangeboden en ik verdien nu 11,500 euro p/w en volgend jaar een tranfer budget van 1,4 miljoen, meer wilden ze niet geven en ze hadden ook geen geld voor stadionuitbreiding of een trainingscomplex.
Is idd best een goede ploeg, alleen moet ik nog wennen aan FM 2006 en een goede tacktiek vinden en de training onder de knie krijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:26 schreef mordradead het volgende:
NAC stond bij mij geruime tijd bovenaan.... op het moment staan ze 2e, ik heb ze net met 1-4 verslagen
Vond ik juist minder wennenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:17 schreef numero_uno het volgende:
Ach ja het is wennen maar dat was het ook met de overstap van CM naar FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |