Dat ligt dan aan du, want hét voordeel van FM is toch eigenlijk wel de snelheid (+ bediening)quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:26 schreef ethiraseth het volgende:
Ligt het aan mij of is het spel een stuk trager geworden door de 6.0.1 patch?![]()
Mja, dat vond ik ook, maar sinds ik de patch heb geinstalleerd lijkt het weer net zo traag als Fm2005. Mischien toch iets teveel leagues geladen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:40 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan du, want hét voordeel van FM is toch eigenlijk wel de snelheid (+ bediening)![]()
Een heel groot pluspunt, het was al een kutplan (en na dit jaar ook niet meer haalbaar irl), en gelukkig niet verwerkt in FM. Ik snap niet wat men daar zo geweldig aan lijktquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:31 schreef Knoekie het volgende:
Ik vind het echt bagger dat die nieuwe competitieopzet er niet inzit. Dat niemand daarover geklaagt heeft.
Dat 'probleem' heb ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:23 schreef Everett het volgende:
Minpuntje vind ik wel dat ik sommige media-berichten half in het Nederlands en half in het Engels krijg (terwijl hij staat ingesteld op Engels).
Daar zit je probleem, heb het idee dat de computer je tactiek heel erg snel kraakt als je telkens met dezelfde spelers en dezelfde tactiek speelt. Op zich ook wel logisch want als je altijd op dezelfde manier speelt weet de tegenpartij dat ook en kan die zich daarop instellen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik niet snap, ik speel de eerste 8 wedstrijden super. Ik win tegen Ajax en PSV. En nu opeens gaat het super slecht en verlies ik van ploegen zoals mvv zonder dat ik iets aan de tacktiek of training heb veranderd.
Maar realistisch is het nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Een heel groot pluspunt, het was al een kutplan (en na dit jaar ook niet meer haalbaar irl), en gelukkig niet verwerkt in FM. Ik snap niet wat men daar zo geweldig aan lijkt![]()
Wat is in FM het transferbudget bij Chelsea ongeveer? Zo rond de 13 miljard?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:13 schreef Messenga het volgende:
Jaja, Chelsea is toch wel lijp met FM hoor!
Aangekocht :
Zambrotta, Ballack, Juninho van Lyon
Zoek alleen nog goeie RV.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:57 schreef Everett het volgende:
[..]
Wat is in FM het transferbudget bij Chelsea ongeveer? Zo rond de 13 miljard?
Gewoon kei-realistisch dus. Feyenoord krijgt al jaren een dip na een goeie start.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik niet snap, ik speel de eerste 8 wedstrijden super. Ik win tegen Ajax en PSV. En nu opeens gaat het super slecht en verlies ik van ploegen zoals mvv zonder dat ik iets aan de tacktiek of training heb veranderd.
Overkomt mij ook vaak. Ajax deed dat ook met die wereldspits Charisteasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:01 schreef OreO het volgende:
by my scoren ze meestal in de laatste minuten en maken ze gelijk of winnen ze. ook als ik 2-0 voorsta
Probeer eens Jeroen Fuhler. Hij heeft geen goede stats maar met zijn 100kg en 2 meter lang is het best een aardige spelerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:28 schreef Martin_Jager het volgende:
Is er al iemand die een lijstje heeft met transfervrije spelers aan het begin van het seizoen? Of een lijstje met talenten die nog haalbaar zijn voor eerste divisie clubs. Ik krijg echt bijna niemand naar de Graafschap, erg frustrerend :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |