Supergosse is een van de eerste Franse boekjes die ik (en half Nederland) moest leren. Gejat van m'n oude middelbare schoolquote:Op maandag 24 oktober 2005 13:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat is dat?
http://supergosse.coolestart.nl/![]()
hij heeft je lief ..quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:19 schreef RichardQuest het volgende:
Over school gesproken:
[..]
Mailt een leraar aan mij.
wij hadden 'dans le metro', het zinnetje ' il est interdit d' interdire ' vond ik nog het mooist. Maar ja, dat was dan ook nog van voor de val van de muur he...quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Supergosse is een van de eerste Franse boekjes die ik (en half Nederland) moest leren. Gejat van m'n oude middelbare school. Supergosse was de Franse Superman.
No WAY!quote:
Nog steeds traag hierquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:22 schreef Chewie het volgende:
Ben ik over 8 minuten vrij en dan doet Fok! het weer![]()
Ambtenaren beginnen niet om 7 uurquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog steeds traag hier. Maar om half 4 al vrij. Je bent toch geen ambtenaar
?
Haha ja dat is wel onnozel vroeg. Zeker voor een maandagquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:55 schreef sigme het volgende:
Vréselijk traag.
Ik ben blij dat mijn aanwezigheid gewaardeerd wordt (of de aanwezigheid van mijn blauwe smurfenbillen).
Ik ben niet zo'n smurfenfan.
Ik zag vanochtend eindelijk waar ik laatst een eerbetoon aan Don Lawrence gezien had: Drugshond is fan! Cool!
Ken jij "Waanzin waanzuit"?
Hé, is hij er weer? Vorig jaar had hij de datum ook groot op dat hesje staan, ik meen dat het toen 20 november was. Bij Bakker Bart rolde hij veel rond. Ik heb 'm dit jaar nog niet gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:13 schreef du_ke het volgende:
Overigens is mij vanmiddag verzekerd dat Jezus 7 december komt en dat per morgen 12.00 het eind der religie intreed.
Dit alles door een man op skeelers met fluorgeel wegwerkershesje.
Ik hoorde het hem roepen heb ook niet met hem gepraat. Het regende en ik was op weg naar huis. Hij stond inderdaad bij Bakker Bart.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, is hij er weer? Vorig jaar had hij de datum ook groot op dat hesje staan, ik meen dat het toen 20 november was. Bij Bakker Bart rolde hij veel rond. Ik heb 'm dit jaar nog niet gezien.
Ik heb nooit een woord met 'm gewisseld, is 'ie een beetje leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |