SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
Droog, zonnig.
![]()
Werkende I.E.![]()
Firefox.same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SP3 zou ik niet installeren als ik jou wasquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moest 2 keer opstarten, alles werkt totdat je I.E aanklikt.
![]()
En ctrl - alt - del werkt dan ook niet meer om het zaakje te activeren.![]()
Maar inmiddels druk ik per ongeluk alweer op de snelstartbalk, en nu doet hij het ineens weer wel.![]()
Toch maar even een torrent XP SP2-3 opzoeken fot's backuppen en de zaak schoon installeren.![]()
Paar maanden geleden had ik "vals" geheugen erin, en deze installatie is al ruim 1.5 jaar oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:22 schreef Patrick281 het volgende:
Vandaar de 2-3, ik ben niet op de hoogte van de ontwikkelingen, maar tnx.
En nu koffie met een bossche bol wat lekkers.
Ik heb slechte ervaringen met bezoekjes aan jullie.quote:
dat lag geheel aan jou zelfquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
Heiligschennisik zocht even op Transalp om Stinkie te wijzen op een usertopic, maar ik zie dat hij zelf deze week een topic heeft aangemaakt in het exclusieve SM & cross gedeelte.
![]()
Ik zie trouwens niet zo snel een Transalp topic, geen populaire motor denk ik @MF.
Dit zijn wel nuttige links
http://57777.rapidforum.com/
http://www.transalpclub.nl/
[..]
Ik heb slechte ervaringen met bezoekjes aan jullie.![]()
![]()
Dan hebben we allemaal een paar keer mooi kunnen oefenen. De volgende keer kan het alleen maar beter gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
Heiligschennisik zocht even op Transalp om Stinkie te wijzen op een usertopic, maar ik zie dat hij zelf deze week een topic heeft aangemaakt in het exclusieve SM & cross gedeelte.
![]()
Ik zie trouwens niet zo snel een Transalp topic, geen populaire motor denk ik @MF.
Dit zijn wel nuttige links
http://57777.rapidforum.com/
http://www.transalpclub.nl/
[..]
Ik heb slechte ervaringen met bezoekjes aan jullie.![]()
![]()
Als ze maar wel vers zijn dan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik was die dag nog op pad geweest voor Bosche bollen, maar het was al te laat. Alles was uitverkocht. Maar de volgende keer weet ik dat ik ze 's ochtends gewoon moet zien te halen.![]()
Alleen het acculampje ging aan, en niet het oliedruklampje wat de garage mij verwijt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat lag geheel aan jou zelfwaar hebben ze controlelampjes voor uitgevonden denk je
tis wel droogquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier schitterend weer, wij gaan straks nog even rijden.![]()
![]()
Verstandig druppelenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis wel droogmaar de wegen zijn nat
en eind vd middag geen tijd om te rijden
zal weinig motor worden vandaag behalve druppellader aansluiten
nee, was niet vervangen idd...doorgemeten en opgeladen, sindsdien geen probs meerquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Verstandig druppelenen je accu was toen niet vervangen nadat hij leeg was he?
dan kan ie iig niet leegrakenquote:Ik heb geen accu in de KLX, misschien een idee voor de ZX7.1R, een kickstarter.![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Makster het volgende:
Trouwens nu de 250 cc op Eurosport
Net de 125, was een leuke strijd![]()
Wij zijn ook aan het kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Makster het volgende:
Die 125 is bijna altijd een leuke strijd, helaas spreekt het niet zo tot de verbeelding bij iedereen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Makster het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij zitten ook te kijken
vind de 250cc maar een beetje saai
![]()
Hihihi stereo.quote:
Biaggiquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die 125 is bijna altijd een leuke strijd, helaas spreekt het niet zo tot de verbeelding bij iedereen.![]()
Vroeger toen Biaggi nog heer en meester was op Aprilia keek ik nog wel naar de 250, heb alle 5(?) wereldkampioenschappen van die man gezien. Meer dan een minuut voorsprong op de nummer bij de race in Assen bijvoorbeeld. De Romeinse keizer was heer en meester, en zou dat ook wel even doen in de 500 cc.![]()
![]()
Sinds dat hij dus overstapte kijk ik geen 250 meer, althans geen hele wedstrijd, zie nog wel eens een glimp.
En dat is meestal ook leuk.![]()
Ik ga nu ook echt alleen voor de MotoGP zitten om een hele wedstrijd te zien, al heb ik die dit jaar maar 2-3 keren bekeken.![]()
Het is dat je het nu zegt.![]()
quote:
Geef ze alvast een ijsje, een paar keer ontbijt op bed, veel knuffelen en dan komt het wel goed.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:04 schreef Makster het volgende:
Ben vergevorderd om een bod te gaan doen op een huissiealleen mijn vriendin is nog niet 100% overtuigd
Maarja mensen omlullen is mijn beroep, komt wel goed
![]()
Ik lees alleen het volgende bericht uit deze post:quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is lulligin de laatste bocht onderuit gaan en daardoor 3e plaats mislopen
Leuk huissiequote:Op zondag 23 oktober 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geef ze alvast een ijsje, een paar keer ontbijt op bed, veel knuffelen en dan komt het wel goed.![]()
Dit advies was gratis.
En anders stuur je ze maar langs.![]()
Regen komt hier inmiddels ook met bakken uit de lucht.Proberen 2 van die randdebielen hier voor de deur onder een van die bomen te schuilen,gaat niet lukken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Biaggi![]()
Rossi![]()
Ben vergevorderd om een bod te gaan doen op een huissiealleen mijn vriendin is nog niet 100% overtuigd
Maarja mensen omlullen is mijn beroep, komt wel goed
![]()
[..]
![]()
![]()
kutweer trouwens in Dordt![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:14 schreef Makster het volgende:
Leuk huissie
leuke garage / berging erbij die vanuit binnen te bereiken is. Leuke badkamer, mooi keuken en leuke indeling. Dijkhuis![]()
En dan is ze nog niet overtuigdquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Leuk huissie
leuke garage / berging erbij die vanuit binnen te bereiken is. Leuke badkamer, mooi keuken en leuke indeling. Dijkhuis![]()
quote:
Niet precies, wel ongeveerquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch niet het huis waar wij zijn wezen kijken he.
![]()
Maar wat bevalt haar er niet aanen je kan ook zeggen dat je voor haar een liefdesnestje wil bouwen.
Dat je het helemaal voor je ziet.![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren 1 breezer op zoals je merkt.![]()
snap het ook nietquote:
ik geloof je gelijkquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En echt, ze zijn irl megaveel mooiier dan die foto@work.
De RVS spaken lijken veel dikker en korter op elkaar dan bij de oude (aluspaken)velg.
[spoiler]
Het glimt als het achterhoofd van een pasgeboren baby, en het voelt aan als ware liefde als je ze in je armen neemt.![]()
[spoiler]
U bent bekend met vrouwen excusesquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het huis is vast niet duur genoeg![]()
De keukenquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:20 schreef Makster het volgende:
Niet precies, wel ongeveer
Ze vidn het niet leuk dat de woonkeuken beneden is, dat vind ik juist weer wel leuk omdat alles anders zo recht toe recht aan is![]()
Dat helpt inderdaad ook bedacht ik later.quote:
Hahahaha zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De keukenze weet wel gelijk haar rol te vinden.
![]()
BBC is een goede tipquote:Net de hoogtepunten van de 250 gezien, zag er toch wel leuk uit.
Zal op het eind wel saai geweest zijn misschien.
De BBC is ook leuk, daar is tot de MotoGP begint gewoon rugby de belangrijkste sport van de wereld.![]()
quote:Dat helpt inderdaad ook bedacht ik later.![]()
![]()
Die pitwalktalk van dat BBC mokkelquote:
Vroegah dacht ik dat er ook op elke motor kickstarters zaten, voor als het starten een keer tegen zatquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb geen accu in de KLX, misschien een idee voor de ZX7.1R, een kickstarter.![]()
Ondanks je tip alleen maar eurosport gekekenquote:Op zondag 23 oktober 2005 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die pitwalktalk van dat BBC mokkel, heel professioneel.
![]()
Voor de race switch ik weer naar Eurosport, rondje over het circuit met commentaar van oud GP coureur Patrick van den Goorbergh was ook errug goed.![]()
WD40 is ok maar niet heilig, deed er vroeger ook heel mijn moto mee. Schijnt alleen dat WD40 als een soort van vergrootglas kan werken als de zon erop staat wat resulteert in scheurtjes in de lakquote:Op zondag 23 oktober 2005 14:44 schreef Roderick2085 het volgende:
zonnetje kwam hier een beetje door, dus ik denk... velgen poetsen...
ben ik net lekker bezig, gaat het regenen![]()
maar met WD-40 komt het er wel af![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:52 schreef worldpimber het volgende:
Mogguh
Internet is hier al tijden bagger, keer op keer F5'en voor ik normaal ergens kan komen. Misschien ook eens FireFox proberen
[..]
Vroegah dacht ik dat er ook op elke motor kickstarters zaten, voor als het starten een keer tegen zat![]()
Dat help geen drol, maar af en toe is MF ook traag inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:52 schreef worldpimber het volgende:
Mogguh
Internet is hier al tijden bagger, keer op keer F5'en voor ik normaal ergens kan komen. Misschien ook eens FireFox proberen
Zou ook wel beter zijn, als mensen met kickstarters om konden gaanquote:Vroegah dacht ik dat er ook op elke motor kickstarters zaten, voor als het starten een keer tegen zat![]()
Dan heb je echt wat gemist.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:00 schreef Makster het volgende:
Ondanks je tip alleen maar eurosport gekeken![]()
dat zien we dan wel weer... op m'n velgen zal het iig niet zo veel kwaad kunnen denk ik...quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:00 schreef Makster het volgende:
[..]
WD40 is ok maar niet heilig, deed er vroeger ook heel mijn moto mee. Schijnt alleen dat WD40 als een soort van vergrootglas kan werken als de zon erop staat wat resulteert in scheurtjes in de lak
Lekker boeien verder want er is ook geen bewijs geloof ik![]()
Geldt dat ook voor motoragenten,motorverpleegkundigen,motorordonnans etc.?quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Die Melandri ook heh, heeft als hobby DJ'enWhat the fuck denk ik dan, als motorrijden niet eens je hobby maar je beroep is dan heb je het goed gedaan
![]()
[..]
Noobquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:06 schreef hicham het volgende:
Donder op Fulcrum, ik heb vandaag niet gereden dus wil ook geen verhalen horen van anderen![]()
Ik denk dat ik a.s woensdag maar een dagje vrij neem en ga rijden met wat motorstudenten uit Amsterdam (zie topic in 'waar is wat te doen' op MF). Ik moet rijden, heb al sinds vorige week zondag niet gereden en als ik geen vrij neem dan kan ik a.s zondag pas weer rijden. Dat duurt te lang [afbeelding]
Desnoods ga ik in de regen in m'n eentje rijden woensdag, m'n haren beginnen al uit te vallen van de ontwenningsverschijnselen [afbeelding]
Oh nee, dat laatste is Pepijn
Hebben jullie eigenlijk wel een leuk toergebied in Fryslân? Met al die ruimte kom je toch voornamelijk rechte wegen tegen of niet?quote:
En 's zomers rete druk in de driehoek Ede,Harderwijk,Apeldoorn,waar jij nu dus ook zo'n beetje bent geweestquote:Op zondag 23 oktober 2005 18:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wel leuk trouwens die dijkjes daar bij Barneveld. Zat vanmiddag daar nog even over na te denken, want dat soort wegen heb ik hier in het noorden nog niet gezien
Vroeg ik me ook al af, hij begon meteen te KD'enquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En zoals ik op de meet zei: heb je weleens van banden warmen gehoord?Starten en direct kneedownen op McDonalds parkeerplaats
Kneedownen met dit weer...Ok, je hoeft niet zo plat te gaan met die GS magoe..
schiet niet op met FOK vandaagquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
Volgens mij doet m'n internet het eindelijk weer een beetje fatsoenlijk [afbeelding]
Alleen fok nog niet
WAARDELOOS.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
schiet niet op met FOK vandaag![]()
en wij stonden er zo naar te kijken:quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Vroeg ik me ook al af, hij begon meteen te KD'en![]()
quote:Ik zie dat OPM ook eindelijk eens heeft zitten knutselen met ImageReady?
ik heb overlevings pakketje naast mijn pjuter liggenquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
WAARDELOOS.....![]()
heb nu eindelijk alles bijgelezu.....nou moet ik nog ff replyen.....dat wordt nachtwerruk dus....wat een trage k%tzooi zeg
![]()
ut werrukt nu wel wat snellur geloof ikquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb overlevings pakketje naast mijn pjuter liggen![]()
![]()
Dubieus, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Plus dat banden over het algemeen veel meer aankunnen dan de berijder denkt![]()
Heb dat stukje over Ramadan even zitten lezen,erg intressant,gaat toch een klein wereldje open over iets waar ik alleen maar van had gehoord,maar nooit het hoe en waarom begrepen,netzo goed dat Ramadan een maand is.Wie het wel wist mag het zeggen(behalve de moslims onder ons,die wisten het al).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:09 schreef hicham het volgende:
Ramadan betekent niet 'islamitische maand', Ramadan is een Islamitische maandNetzoals Oktober een maand is op de Gregoriaanse kalender
Om ff hetleermoment te vergroten. Het Gregoriaanse jaar is dus gebaseerd op de omwenteling van de aarde rond de zon, en op basis daarvan in 12 maanden gedeeld. Het Islamitische jaar is gebaseerd op de maan. Elke nieuwe maan is een nieuwe maand. Dat betekent dus dat elke maand 29 of 30 dagen heeft. De maand Ramadan is de 9de van het Islamitische jaar
En volgens mij begreep je mij niet helemaal over het meedoen aan de Ramadan, of ik jou nietHet ging mij niet om het meedoen of niet, het ging mij om de complete zin. Je doet niet mee aan de Ramadan, je doet mee aan het vasten in de Ramadan. Want Ramadan is een maand, en daar kun je dus niet aan meedoen want het is geen activiteit. Vasten is wel een acitiviteit, en daar doe je aan mee. Om precies te zijn in de Ramadan (of op andere dagen, maar voor de moslims is het verplicht de gehele maand Ramadan te vasten)
![]()
Overigens begint de Islamtische jaartelling in het jaar dat de profeet van Mekka naar Medina emigreerde. Als je dus ergens een bepaalde jaartelling (in het engels) ziet met erachter "AH", dan betekent dat "After Hidjra". En Hidjra is het arabische woord voor emigratie. Netzoals je in de van oorsprong Christelijke jaartelling ook wel ziet staan "AC" of "BC" (after / before Christ oid)
En als laatst: het Islamitische jaar is korter dan 365 dagen. Zit ongeveer 11 dagen tussen (afhankelijk van de maand). Dus dat betekent de Islamitische jaartelling (nu iets van 1423 oid![]()
) de Westerse jaartelling aan het inhalen is
En wat ook betekent dat de maand Ramadan elk jaar ongeveer 11 dagen eerder valt. Dus over een tijdje mogen we in de zomer vasten en hebben we het dus zwaarder dan nu, want nu zijn de dagen wat korter
![]()
Zo lieve kijkbuiskindertjes, nu mogen jullie weekend vieren![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dubieus, maar ik begrijp wat je bedoelt.![]()
Vorig jaar zat ik met deze instelling op de VFR van Martie toen de motor onder bij een haakse bocht een stapje opzij deed bij het vertrekken van de benzinepomp. Koude en oude bandjes.
Onder het mom van: de grens van de banden ligt toch veel verder dan wij gebruiken dus.![]()
Zal ze gelijk allemaal even op een vette achterstand rijden..
Ja sorry hoor, jij ging stappuquote:
Staartjes zeggen nix hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Erg sexy,een vrouw op een supersport,nu nog een staartje onder je helm vandaan laten komen en gaan met die R1(als je hem dan eindelijk hebt,of denk is aan een R 6)
Fuck Fok!quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb overlevings pakketje naast mijn pjuter liggen![]()
![]()
Met die rechte wegen valt het wel wat mee hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk wel een leuk toergebied in Fryslân? Met al die ruimte kom je toch voornamelijk rechte wegen tegen of niet?(serieus) En zoals ik op de meet zei: heb je weleens van banden warmen gehoord?
Starten en direct kneedownen op McDonalds parkeerplaats
Kneedownen met dit weer...Ok, je hoeft niet zo plat te gaan met die GS magoe..
Tja, kun je ook zien als een leuk slalom parcoursquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
En 's zomers rete druk in de driehoek Ede,Harderwijk,Apeldoorn,waar jij nu dus ook zo'n beetje bent geweest.En niet alleen met motorrijders,maar ook fietsers en antieke koekblikken.
![]()
Jullie stonden er inderdaad maar vreemd bij, zat me ook af te vragen van 'WTF zitten ze nou raar te kijken'quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en wij stonden er zo naar te kijken:![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, jij ging stappu![]()
anders was ik natuurlijk niet gegaan
Oh..quote:
Nee hoor staartjes zeggen niks,maar ik vindt het wel leuk,een vrouw op een motor en dan met een staartje onder d'r helm vandaan.Kan ik lang achteraan blijven rijden hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Staartjes zeggen nix he![]()
vroegur, toen ik nog bovu de riolen woonde, had een kennis van mij twee van die blonde vlechtjes in z'n helm vastgemaakt......en een bekijks dat ie had......![]()
Dat lijkt me ook vetquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Staartjes zeggen nix he![]()
vroegur, toen ik nog bovu de riolen woonde, had een kennis van mij twee van die blonde vlechtjes in z'n helm vastgemaakt......en een bekijks dat ie had......![]()
Ik heb ook 2 staartjes......quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee hoor staartjes zeggen niks,maar ik vindt het wel leuk,een vrouw op een motor en dan met een staartje onder d'r helm vandaan.Kan ik lang achteraan blijven rijden hoor.![]()
Voor een slalom parcour moet je zomers een willekeurige dijk nemen,welke dan ook.Ben je samen met motorrijders,"wielertoeristen",wandelaarsquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tja, kun je ook zien als een leuk slalom parcours![]()
Maar zijn in ieder geval leuke bochtjes![]()
[..]
Carnavalswinkel.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vet![]()
Waar kan ik die krijgen?![]()
Mag ik van de zomer dan achter je aan rijden?quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 staartjes......![]()
maar se sijn nog klein![]()
Gratis af te halen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat lijkt me ook vet![]()
Waar kan ik die krijgen?![]()
Dan pas.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mag ik van de zomer dan achter je aan rijden?![]()
![]()
Fok is niet traag,ze hebben gewoon last van dikke stroom.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:27 schreef hollander172 het volgende:
Heb ik een keer tijd om te fokken is het weer retetraag.............
Ach, zo een instelling is alleen maar positief zeg ik maar. Ga je veel platter de bochten mee doorquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dubieus, maar ik begrijp wat je bedoelt.![]()
Vorig jaar zat ik met deze instelling op de VFR van Martie toen de motor onder bij een haakse bocht een stapje opzij deed bij het vertrekken van de benzinepomp. Koude en oude bandjes.
Onder het mom van: de grens van de banden ligt toch veel verder dan wij gebruiken dus.![]()
Zal ze gelijk allemaal even op een vette achterstand rijden..
Nou ja,in het voorjaar dan,je dacht toch niet dat ik het helejaar door zou rijden he,staat ook nog een koekblik voor de deur.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dan pas.....![]()
hou me eerst maar es bij dan
Heb 2 koekblikkenquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja,in het voorjaar dan,je dacht toch niet dat ik het helejaar door zou rijden he,staat ook nog een koekblik voor de deur.
He het gaat weer wat sneller.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Fok is niet traag,ze hebben gewoon last van dikke stroom.![]()
Eh we hebben wel hobbywinkels waar je dat soort spul kunt krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Carnavalswinkel....., maar ja dat vieren jullie noorderlingen tuurlijk nie....sul je toch ff hier een keer moeten shoppen
.....en carnavallu![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gratis af te halen.![]()
[[url=http://img325.imageshack.us/img325/8113/p1011019web1kx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Is van mijn vriendin geweest, gekocht toen ze hoorde dat ik gek was op lang blond haar.
Achtergelaten na een ruzie.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |