SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
Droog, zonnig.
![]()
Werkende I.E.![]()
Firefox.same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SP3 zou ik niet installeren als ik jou wasquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moest 2 keer opstarten, alles werkt totdat je I.E aanklikt.
![]()
En ctrl - alt - del werkt dan ook niet meer om het zaakje te activeren.![]()
Maar inmiddels druk ik per ongeluk alweer op de snelstartbalk, en nu doet hij het ineens weer wel.![]()
Toch maar even een torrent XP SP2-3 opzoeken fot's backuppen en de zaak schoon installeren.![]()
Paar maanden geleden had ik "vals" geheugen erin, en deze installatie is al ruim 1.5 jaar oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:22 schreef Patrick281 het volgende:
Vandaar de 2-3, ik ben niet op de hoogte van de ontwikkelingen, maar tnx.
En nu koffie met een bossche bol wat lekkers.
Ik heb slechte ervaringen met bezoekjes aan jullie.quote:
dat lag geheel aan jou zelfquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
Heiligschennisik zocht even op Transalp om Stinkie te wijzen op een usertopic, maar ik zie dat hij zelf deze week een topic heeft aangemaakt in het exclusieve SM & cross gedeelte.
![]()
Ik zie trouwens niet zo snel een Transalp topic, geen populaire motor denk ik @MF.
Dit zijn wel nuttige links
http://57777.rapidforum.com/
http://www.transalpclub.nl/
[..]
Ik heb slechte ervaringen met bezoekjes aan jullie.![]()
![]()
Dan hebben we allemaal een paar keer mooi kunnen oefenen. De volgende keer kan het alleen maar beter gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
Heiligschennisik zocht even op Transalp om Stinkie te wijzen op een usertopic, maar ik zie dat hij zelf deze week een topic heeft aangemaakt in het exclusieve SM & cross gedeelte.
![]()
Ik zie trouwens niet zo snel een Transalp topic, geen populaire motor denk ik @MF.
Dit zijn wel nuttige links
http://57777.rapidforum.com/
http://www.transalpclub.nl/
[..]
Ik heb slechte ervaringen met bezoekjes aan jullie.![]()
![]()
Als ze maar wel vers zijn dan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik was die dag nog op pad geweest voor Bosche bollen, maar het was al te laat. Alles was uitverkocht. Maar de volgende keer weet ik dat ik ze 's ochtends gewoon moet zien te halen.![]()
Alleen het acculampje ging aan, en niet het oliedruklampje wat de garage mij verwijt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat lag geheel aan jou zelfwaar hebben ze controlelampjes voor uitgevonden denk je
tis wel droogquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is hier schitterend weer, wij gaan straks nog even rijden.![]()
![]()
Verstandig druppelenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis wel droogmaar de wegen zijn nat
en eind vd middag geen tijd om te rijden
zal weinig motor worden vandaag behalve druppellader aansluiten
nee, was niet vervangen idd...doorgemeten en opgeladen, sindsdien geen probs meerquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Verstandig druppelenen je accu was toen niet vervangen nadat hij leeg was he?
dan kan ie iig niet leegrakenquote:Ik heb geen accu in de KLX, misschien een idee voor de ZX7.1R, een kickstarter.![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Makster het volgende:
Trouwens nu de 250 cc op Eurosport
Net de 125, was een leuke strijd![]()
Wij zijn ook aan het kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Makster het volgende:
Die 125 is bijna altijd een leuke strijd, helaas spreekt het niet zo tot de verbeelding bij iedereen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Makster het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij zitten ook te kijken
vind de 250cc maar een beetje saai
![]()
Hihihi stereo.quote:
Biaggiquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die 125 is bijna altijd een leuke strijd, helaas spreekt het niet zo tot de verbeelding bij iedereen.![]()
Vroeger toen Biaggi nog heer en meester was op Aprilia keek ik nog wel naar de 250, heb alle 5(?) wereldkampioenschappen van die man gezien. Meer dan een minuut voorsprong op de nummer bij de race in Assen bijvoorbeeld. De Romeinse keizer was heer en meester, en zou dat ook wel even doen in de 500 cc.![]()
![]()
Sinds dat hij dus overstapte kijk ik geen 250 meer, althans geen hele wedstrijd, zie nog wel eens een glimp.
En dat is meestal ook leuk.![]()
Ik ga nu ook echt alleen voor de MotoGP zitten om een hele wedstrijd te zien, al heb ik die dit jaar maar 2-3 keren bekeken.![]()
Het is dat je het nu zegt.![]()
quote:
Geef ze alvast een ijsje, een paar keer ontbijt op bed, veel knuffelen en dan komt het wel goed.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:04 schreef Makster het volgende:
Ben vergevorderd om een bod te gaan doen op een huissiealleen mijn vriendin is nog niet 100% overtuigd
Maarja mensen omlullen is mijn beroep, komt wel goed
![]()
Ik lees alleen het volgende bericht uit deze post:quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is lulligin de laatste bocht onderuit gaan en daardoor 3e plaats mislopen
Leuk huissiequote:Op zondag 23 oktober 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geef ze alvast een ijsje, een paar keer ontbijt op bed, veel knuffelen en dan komt het wel goed.![]()
Dit advies was gratis.
En anders stuur je ze maar langs.![]()
Regen komt hier inmiddels ook met bakken uit de lucht.Proberen 2 van die randdebielen hier voor de deur onder een van die bomen te schuilen,gaat niet lukken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Biaggi![]()
Rossi![]()
Ben vergevorderd om een bod te gaan doen op een huissiealleen mijn vriendin is nog niet 100% overtuigd
Maarja mensen omlullen is mijn beroep, komt wel goed
![]()
[..]
![]()
![]()
kutweer trouwens in Dordt![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:14 schreef Makster het volgende:
Leuk huissie
leuke garage / berging erbij die vanuit binnen te bereiken is. Leuke badkamer, mooi keuken en leuke indeling. Dijkhuis![]()
En dan is ze nog niet overtuigdquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Leuk huissie
leuke garage / berging erbij die vanuit binnen te bereiken is. Leuke badkamer, mooi keuken en leuke indeling. Dijkhuis![]()
quote:
Niet precies, wel ongeveerquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch niet het huis waar wij zijn wezen kijken he.
![]()
Maar wat bevalt haar er niet aanen je kan ook zeggen dat je voor haar een liefdesnestje wil bouwen.
Dat je het helemaal voor je ziet.![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren 1 breezer op zoals je merkt.![]()
snap het ook nietquote:
ik geloof je gelijkquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En echt, ze zijn irl megaveel mooiier dan die foto@work.
De RVS spaken lijken veel dikker en korter op elkaar dan bij de oude (aluspaken)velg.
[spoiler]
Het glimt als het achterhoofd van een pasgeboren baby, en het voelt aan als ware liefde als je ze in je armen neemt.![]()
[spoiler]
U bent bekend met vrouwen excusesquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het huis is vast niet duur genoeg![]()
De keukenquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:20 schreef Makster het volgende:
Niet precies, wel ongeveer
Ze vidn het niet leuk dat de woonkeuken beneden is, dat vind ik juist weer wel leuk omdat alles anders zo recht toe recht aan is![]()
Dat helpt inderdaad ook bedacht ik later.quote:
Hahahaha zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De keukenze weet wel gelijk haar rol te vinden.
![]()
BBC is een goede tipquote:Net de hoogtepunten van de 250 gezien, zag er toch wel leuk uit.
Zal op het eind wel saai geweest zijn misschien.
De BBC is ook leuk, daar is tot de MotoGP begint gewoon rugby de belangrijkste sport van de wereld.![]()
quote:Dat helpt inderdaad ook bedacht ik later.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |