Beter loos je wat huisdieren danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja stom he.. allemaal worden ze te vroeg geboren van de mensen die ik ken.. allemaal een week of 2 te vroeg inderdaad.
Terwijl vlgs de boekjes 80% van de gevallen de eerst geborene "te laat" komt..
Tam gaat er zelf vanuit dat het nog wel een paar weken duurt, dus doe ik maar mee, maar in mijn hoofd kan het volgende week wel gaan gebeuren eigenlijk.
Net zo als dat zij werkelijk geen idee heeft wat het word, en ik sinds vorige week het gevoel heb dat het een meisje word
2 kinderen is ook supermooi hoor
Onze wens zou zijn 3, maar kost ook 3x geld dan
Ik zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beter loos je wat huisdieren dan
H...he Gijsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow, dan gaat het bij SJo straks knip knip![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
H...he GijsSHUT THE FUCK UP MAN !!!!!
![]()
He ik heb 2 keer pijn gehad dus nu mag jijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Nee, serieus ggga jjeje dat echt doen??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
He ik heb 2 keer pijn gehad dus nu mag jij![]()
Oke je krijgt uitstel, mietjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
waarom nou????????????????quote:
Whahahahaha , zoooooooooooooooooooooooooo guntquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
He ik heb 2 keer pijn gehad dus nu mag jij![]()
Zou ik ook nooit van mijn leven doen hoor gijsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Iedereen weet ook gelijk wat knip knip betekend
Nee Gijs.... kontsex alllll the wayquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, serieus ggga jjeje dat echt doen??
ik zou ook knoop knoop doen op den duur hoor....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.... kontsex alllll the way
Maar als puntje bij paaltje komt misschien wel. Moet er nog goed over denken, maar San heeft genoeg meegemaakt.... het is straks mijn beurt...... maar knip knip niet.... eerder knoop knoop !!
Neeeeee,... idd,... eerder knoop knoop dan condooms !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zou ook knoop knoop doen op den duur hoor....
O-Ren wil toch van die klote pil af en condooms![]()
![]()
nooooo way.... wat een klote dingen zijn dat
Knippen, knopen, het spul werkt niet meer, aantasting van je mannelijkheid (in hoeverre die al bij jou aanwezig was) .. Nee Gijs, daar denk ik niet eens aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.... kontsex alllll the way
Maar als puntje bij paaltje komt misschien wel. Moet er nog goed over denken, maar San heeft genoeg meegemaakt.... het is straks mijn beurt...... maar knip knip niet.... eerder knoop knoop !!
Gijs ik heb geen pik nodig om me een man te voelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Knippen, knopen, het spul werkt niet meer, aantasting van je mannelijkheid (in hoeverre die al bij jou aanwezig was) .. Nee Gijs, daar denk ik niet eens aan.![]()
Gijs ik heb geen pik nodig om me een man te voelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Knippen, knopen, het spul werkt niet meer, aantasting van je mannelijkheid (in hoeverre die al bij jou aanwezig was) .. Nee Gijs, daar denk ik niet eens aan.![]()
Dat zou ik mezelf dan ook blijven voorhouden inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb geen pik nodig om me een man te voelen![]()
Moet je ook een man voor zijn natuurlijk !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die arme Kepler heeft geen idee waar het over gaat
WHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je het maar vaak genoeg zegtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zou ik mezelf dan ook blijven voorhouden inderdaad
huh wat heb ik er nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
maar goed dat jij bent thuis gebleven bent trouwens, want anders was je flat weggewaaid...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik was aan het studerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, moest je daar nou zo lang over denken Kepler?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:41 schreef kepler het volgende:
[..]
maar goed dat jij bent thuis gebleven bent trouwens, want anders was je flat weggewaaid...
Ohquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:50 schreef Quinny het volgende:
Mannen worden gewoon mietjes als het over een mini ingreepje gaat van hun edele delen. En maar zeggen dat ze het zo van de vrouw zouden overnemen omtrend een bevalling. Nou niet dus![]()
quote:
ik vind het cool, maar wel raar dat xbox.com het nog niet doetquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Ezels
Daar komen straks al je online gegevens te staan..... je weet wel statistieken, je gamercard, alles ! Maar ok..... daar kijken jullie niet nee![]()
WHAHAHAHHAHAHA!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 06:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Net een zwaar gevecht met een kater gehad, echt een reus van een beest. Hijs is in de vijver gedonderd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |