Moet je ook een man voor zijn natuurlijk !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die arme Kepler heeft geen idee waar het over gaat
WHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je het maar vaak genoeg zegtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zou ik mezelf dan ook blijven voorhouden inderdaad
huh wat heb ik er nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
maar goed dat jij bent thuis gebleven bent trouwens, want anders was je flat weggewaaid...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik was aan het studerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, moest je daar nou zo lang over denken Kepler?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:41 schreef kepler het volgende:
[..]
maar goed dat jij bent thuis gebleven bent trouwens, want anders was je flat weggewaaid...
Ohquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:50 schreef Quinny het volgende:
Mannen worden gewoon mietjes als het over een mini ingreepje gaat van hun edele delen. En maar zeggen dat ze het zo van de vrouw zouden overnemen omtrend een bevalling. Nou niet dus![]()
quote:
ik vind het cool, maar wel raar dat xbox.com het nog niet doetquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Ezels
Daar komen straks al je online gegevens te staan..... je weet wel statistieken, je gamercard, alles ! Maar ok..... daar kijken jullie niet nee![]()
WHAHAHAHHAHAHA!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 06:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Net een zwaar gevecht met een kater gehad, echt een reus van een beest. Hijs is in de vijver gedonderd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |