die is altijd dicht.... je weet wie de papa is hèquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat ze de balkondeuren gesloten houden, anders tocht ie zo weg.
bijna 300pound, ik zou nog effe dooreten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
*kuch* mietje
Was getekend,
132 kilo 1.98 m
Hai schatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes
Wat een klote weer zeg....![]()
Ik naai altijd loodstukjes in zijn broekspijpenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die is altijd dicht.... je weet wie de papa is hèook niet echt een zwaargewicht
Begrijp ik dan niet he.. Live's too short to be small!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die is altijd dicht.... je weet wie de papa is hèook niet echt een zwaargewicht
ik eet dus echt veel, maar het werkt nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
en 65kg bij 1.90m..![]()
Heb ik maar een ding over te zeggen: ga eens![]()
Yeah Buddy!!!
Nee hoor, duurt zeker nog 2 weken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als Tam niet ondertussen al stiekem bevallen is
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik naai altijd loodstukjes in zijn broekspijpen
Je hebt gewoon een hele snelle stofwisseling. Ik zal me er gewoon niet al te druk om maken. En groot en dik zijn is ook niet altijd fijn. Denk maar aan niet comfortable in de bioscoop zittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ik eet dus echt veel, maar het werkt niet
Nero is gewoon een poepiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef Dope_Nexium het volgende:
Lijkt me trouwens zooo mooi als Nero ooit vader wordt, zo'n respect zou zo'n kleintje hebben voor zn pappa!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, duurt zeker nog 2 weken.
Maar de mensen gaan wel opzij voor je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hele snelle stofwisseling. Ik zal me er gewoon niet al te druk om maken. En groot en dik zijn is ook niet altijd fijn. Denk maar aan niet comfortable in de bioscoop zittenOf zoiets.
Ja tuurlijk mogen jullie komen kijken. Adres staat op het geboorte kaartje die als het goed is morgen of overmorgen bij iedreen in de bus ligt. Het wanneer kan je beter even met Sjo mailen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Quinny, mogen wij ook komen kijken naar die kleine![]()
kun je dan ff je adres mailen en de tijden dat het uitkomt ?
ik maak me ook er totaal niet druk omquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hele snelle stofwisseling. Ik zal me er gewoon niet al te druk om maken. En groot en dik zijn is ook niet altijd fijn. Denk maar aan niet comfortable in de bioscoop zittenOf zoiets.
Ow, dan gaat het bij SJo straks knip knipquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan was er ook met 38.5 weken
Spannend he allemaal dat wachten. Maar om eerlijk te zijn ben echt zooo blij dat ik er vanaf ben. We hebben ons ook voorgenomen dat 2 kinderen mooi genoeg is
Ben trots op mijn mannen
gaan we met zn vierenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Quinny, mogen wij ook komen kijken naar die kleine![]()
kun je dan ff je adres mailen en de tijden dat het uitkomt ?
Hi liefiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai schat
Ja ik baal ook als een stekker van dit weer. Hoop dat het vrijdag wel lekker weer is, dan kunnen we gaan wandelen (met de duowagen) Even Daan loslaten in de speeltuin ofzo
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:52 schreef kepler het volgende:
[..]
ik maak me ook er totaal niet druk omhet heeft ook best veel voordelen
In LA liep ik op het strand en op een gegeven moment kwamen er twee dikke negerinnen langslopen. Die beginnen te lachen en naar mij te wijzen en te roepen: Look at him, he is sooo skinny![]()
Vond ik wel grappig![]()
die cup b van jouwquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]dat heb ik gemist
die tatoo op je armpje toen
als ze dat tegen mij zeggen, ga ik me toch zorgen maken!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:52 schreef kepler het volgende:
[..]
ik maak me ook er totaal niet druk omhet heeft ook best veel voordelen
In LA liep ik op het strand en op een gegeven moment kwamen er twee dikke negerinnen langslopen. Die beginnen te lachen en naar mij te wijzen en te roepen: Look at him, he is sooo skinny![]()
Vond ik wel grappig![]()
Ja stom he.. allemaal worden ze te vroeg geboren van de mensen die ik ken.. allemaal een week of 2 te vroeg inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan was er ook met 38.5 weken
Spannend he allemaal dat wachten. Maar om eerlijk te zijn ben echt zooo blij dat ik er vanaf ben. We hebben ons ook voorgenomen dat 2 kinderen mooi genoeg is
Ben trots op mijn mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |