Ik durf er geen apart "wie is de papa" oproeptopic voor te openen...voor het zelfde geld krijg je duizenden reacties..quote:
Yep, ze zou haar aan de haren uit de kamer slepen als Tanja zo tegen haar gereageerd had als ze bij Ingrid had gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:35 schreef Showtime het volgende:
Lieske is wel lekker aan het stoken ineens over Tanja. Ze probeert Tanja steeds weer aan te halen om over te zeiken. Toch? Toch? Toch? Van wie zou ze dat TOCH? hebben.
Ik was van plan om een plaatje van een zweer te posten, maar het plaatje was té goor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef Utwodublin het volgende:
LIeske's favoriete woord: 'Zweerbepalend'
De aard van dit gemene sujet komt nu duidelijk naar boven. Ik had vanaf dag 1 al het gevoel dat deze manipulerende onmensch er enkel inzit om mensen te beschadigen en de sfeer te verzieken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef riri het volgende:
Leuk hoor die Lieske....die zegt gewoon waar het op staat wat haar betreft
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durf er geen apart "wie is de papa" oproeptopic voor te openen...voor het zelfde geld krijg je duizenden reacties..
Daar baalt ze dus zo van. Dat ze nu niet meer lekker met Tanja kan kletsen omdat BB hun verboden heeft de babykamer in te lopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:41 schreef Day het volgende:
En ze heeft niks aan d'r als ze met iemand wil praten. Ze vergeet wel dat Tanja de enige was die haar troostte toen ze afgelopen woensdag huilde en dat Tanja het voor haar opneemt als ze uitgekots wordt door de groep.
Das een goeie.... Ik zie het al helemaal voor me... hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:37 schreef Jane het volgende:
Ja ja, de opstand is op komst. Joost, Rob en Ingrid zijn nu een aanvalsplan tegen BB aan het verzinnen. De volgende keer dat ze in de slaapkamer moeten, nemen ze al het eten mee in een krat. 'Het is toch ONS eten!'
Whahahaha!
Zonder dat grut erbij is er niemand die wat durft te zeggen over de acties van BB. Dus laat dat grut maar lekker zitten. Hopelijk krijgen de zogenaamde volwassenen een keer het lef om hun gore bek open te trekken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef Showtime het volgende:
Kan big-brother geen speeltuin aanleggen in de tuin, dan kunnen Dido en Roel tenminste rustig zonder dat grut erbij een "volwassen" gesprek met elkaar voeren.
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar baalt ze dus zo van. Dat ze nu niet meer lekker met Tanja kan kletsen omdat BB hun verboden heeft de babykamer in te lopen.
[afbeelding]
Zeker weten. Laat Lieske maar lekker BB afzeiken.quote:
Zo brengt ze het niet, Scan! Lieske is echt Tanja aan het bashen sinds gisteravond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar baalt ze dus zo van. Dat ze nu niet meer lekker met Tanja kan kletsen omdat BB hun verboden heeft de babykamer in te lopen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |