Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
chat jij met breezersletjes?
Niet als ze geil is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:50 schreef Bosbeetle het volgende:iemand met dushii in dr naam die block je toch
Geupload bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet als ze geil is.
Ik heb dus deze:
[afbeelding]
Pic in het groot gekregen nu, ik heb d'r liedje gedownload en via rapidshare naar d'r gestuurd, ik ga nu ff flink wanken en slapen. Doei![]()
.
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef Blokhut het volgende:
Arubaanse dushi's zijn okay. Nederlandse![]()
Maar daarna?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee. Gedownload. Met Limewire. Pwned.
Dus geupload.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Via rapidshare naar d'r gestuurd.
Ik wist het! Je bent een player van Breezahmeisje <12 jaar!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo'n domme BrEeZaH-sufkut vroeg ooit een liedje aan mij via MSN. Ik had 'm op m'n PC, maar via MSN duurde het teringlang. Ik loadde 'm dus even up bij rapidshare.de. Nu komt diezelfde doos nu weer naar me toe:
- Me l aniie me dushii zegt:
wil je pleas weer deie site geven
- Me l aniie me dushii zegt:
dat ik hem zo op kan dounloden. Nu denkt ze dat alle mp3's van de wereld op rapidshare staan ofzo
. Als ze nou een beetje verstand van zaken had en zou vragen of ik misschien dat mp3'tje voor d'r wil downloaden @ Limewire (OMDAT ZE ZELF ZO'N DOMME KOE IS DIE NIET WEET HOE P2P werkt) had ik misschien nog ja gezegd, in ruil voor een geile foto. Maar nu dus niet
!
Maar m'n werkelijke klacht ging dus over mensen die 'downloaden' niet normaal kunnen schrijven/typen.
Roze truitjes die lichaamsrondingen accentuerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef Herald het volgende:
wateen
lief
roze
truitje
heeft ze
aan
![]()
Huhuhu, negerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je wéér ongelijk hè, je kan nieteens een negert pwnen, n00b.
O, dat probeer ik niet eens, ik probeer alleen de discrepanties in je verhaal op te vullen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je wéér ongelijk hè, je kan nieteens een negert pwnen, n00b.
en je hebt tenslotte maar 100 gmail invitesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
Dame op leeftijd vroeg me om een nieuw email adresje
stuur dus een gmail uitnodiging
mailt ze terug
Was dat van jou ofzo?
Waarom niet onder je eige naam dan?
ik heb het verwijderd want ik dacht dat het spam was..
goddomme al die moeite voor niks
zucht![]()
Welke tegenstrijdigheid/onsamenhangendheid?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
O, dat probeer ik niet eens, ik probeer alleen de discrepanties in je verhaal op te vullen.![]()
Maar... je hebt dus eerst gedownload en daarna geupload?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar:
[..]
Gaat simpelweg niet op.
ge uplooood he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar:
[..]
Gaat simpelweg niet op.
Ja. Eerst gedownload met Limewire, toen geupload bij Rapidsharequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar... je hebt dus eerst gedownload en daarna geupload?![]()
Ok, duidelijk. Neger... je kan wel duidelijk zijn; je moet alleen een beetje beter je best doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Eerst gedownload met Limewire, toen geupload bij Rapidshare.
Omhooglaad die 'grote' foto eens naar mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Eerst gedownload met Limewire, toen geupload bij Rapidshare.
Je moet wel erg laaggeschoold zijn wil je 't vanaf het begin niet snappenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Neger... je kan wel duidelijk zijn; je moet alleen een beetje beter je best doen.![]()
ik heb er nog 34 over...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:58 schreef error32 het volgende:
[..]
en je hebt tenslotte maar 100 gmail invites![]()
Had je het liedje dan al toen ze erna vroeg? Dat is me dus niet duidelijk geworden uit de OP.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet wel erg laaggeschoold zijn wil je 't vanaf het begin niet snappen.
Nee, die heb ik dus gedownload omdat zij die foto stuurde. Le-zen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Had je het liedje dan al toen ze erna vroeg? Dat is me dus niet duidelijk geworden uit de OP.![]()
Maar in de OP staat dat ze geen foto stuurde, maar je al wel had geupload.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, die heb ik dus gedownload omdat zij die foto stuurde. Le-zen..
Dat was dat liedje waar ze een tijdje geleden om vroeg, die had ik wél al op m'n PC en heb ik dus even snel geupload bij Rapidshare. Le-zenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar in de OP staat dat ze geen foto stuurde, maar je al wel had geupload.![]()
Bovendien staat er dat je het liedje al op je PC had staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, die heb ik dus gedownload omdat zij die foto stuurde. Le-zen..
doe eens niet zo irritant, het is toch vanzelfsprekend dat je eerst een foto vraagt/krijgt voordat je iets doet voor een meisje op MSN of zelfs voordat je haar uberhaupt toevoegt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
Maar in de OP staat dat ze geen foto stuurde, maar je al wel had geupload.![]()
Jezus, lees even alles anders nog een keer ofzo, mongoolquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bovendien staat er dat je het liedje al op je PC had staan.![]()
Dus... het gaat om 2 verschillende liedjes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was dat liedje waar ze een tijdje geleden om vroeg, die had ik wél al op m'n PC en heb ik dus even snel geupload bij Rapidshare. Le-zen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bovendien staat er dat je het liedje al op je PC had staan.![]()
Wilt die klungel me proberen te verbeteren, terwijl alles gewoon duidelijk is. Hij komt dus alleen maar dommer overquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Herald het volgende:
[..]
doe eens niet zo irritant, het is toch vanzelfsprekend dat je eerst een foto vraagt/krijgt voordat je iets doet voor een meisje op MSN of zelfs voordat je haar uberhaupt toevoegt.
Ja. Als je nou begrijpend lezen hebt gehad op de basisschool was dat allang duidelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus... het gaat om 2 verschillende liedjes?![]()
Die kerel doesn't make sense.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Herald het volgende:
[..]
doe eens niet zo irritant, het is toch vanzelfsprekend dat je eerst een foto vraagt/krijgt voordat je iets doet voor een meisje op MSN of zelfs voordat je haar uberhaupt toevoegt.
Ehm, alles is gewoon duidelijk voor een normaal persoon. Dat jij nou in een rolstoel zit, continu kwijlt en aan allerlei kabeltjes vastzitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die kerel doesn't make sense.![]()
Ok, duidelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Als je nou begrijpend lezen hebt gehad op de basisschool was dat allang duidelijk.
Nick jonge zit je nu weer te stangequote:
Via MSN.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef Nickthedick het volgende:
Heeft zij die foto trouwens via MSN of via Rapidshare gestuurd?![]()
Ja, dan snapt die kwijlende mongool in z'n rolstoel het ook een keerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef Furious het volgende:
Anders moet je even nog 13 keer uitleggen wat je in de openingspost had staan.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef Herald het volgende:
kom kom, laten wel even coulant zijn voor Nickthedick, hij moet nog bijkomen omdat iedereen steeds naar zijn lul kijkt als hij gaat plassen in een openbaar toilet.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef Herald het volgende:
kom kom, laten wel even coulant zijn voor Nickthedick, hij moet nog bijkomen omdat iedereen steeds naar zijn lul kijkt als hij gaat plassen in een openbaar toilet.
nou zijn ferme negerpiemel mag je niet buiten beschouwing laten natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:19 schreef cyberstalker het volgende:
Jij probeert meisjes te scoren met mp3'tjes?
Dus als ik het goed begrijp: Heb je haar ooit een liedje via Rapidshare aangeboden die je al op de computer had, waarna zij later vroeg of je nog eens dezelfde site wilde linken zodat zij een ander liedje kon downloaden? Maar omdat zij dacht dat Rapidshare een soort P2P site was, heb jij in 6 minuten:quote:
Hoe Lang?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef Herald het volgende:
[..]
nou zijn ferme negerpiemel mag je niet buiten beschouwing laten natuurlijk
Schrijf er een boek over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp: Heb je haar ooit een liedje via Rapidshare aangeboden die je al op de computer had, waarna zij later vroeg of je nog eens dezelfde site wilde linken zodat zij een ander liedje kon downloaden? Maar omdat zij dacht dat Rapidshare een soort P2P site was, heb jij in 6 minuten:
a. een bericht getypt dat je geen foto kreeg
b. toch een foto ontvangen
c. een liedje voor haar gedownload
d. dit liedje op rapidshare gezet
e. dit aan haar doorgelinkt
f. hier op fok gepost dat je dit alles gedaan hebt.
Toch?![]()
Drukke 6 minuten.![]()
Moet jij geen debiele rijmpjes posten ergens?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef Herald het volgende:
Nee, hij had geen foto ten tijde van de OP.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:25 schreef Herald het volgende:
volgens mij ging het meer zo
1) meisje stuurt foto
2) dWc_RuffRyder hanteert de handkar
3) hij voegt haar toe
4) ze zegt iets over een leuk nummer
5) dWc_Ruffryder wil attent overkomen en download als een razende roellie het betreffende nummer
6) hij wil het via MSN sturen, maar dat lukt niet
7) hij upload het nummer naar rapidshare
8) geeft de link aan dushi
9) dushi downloadt het van rapidshare en vindt hem heel lief
10) ze gaan neuken
In 6 minuten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy shit.
1] Meisje vraagt MP3
2] Die heb ik toevallig, ik stuur 'm via Rapidshare naar d'r toe
3] Meisje vraagt nog een keer MP3
4] Ik heb 'm niet op m'n PC
5] Ik krijg die foto
6] Ik download dat MP3'tje
7] Ik stuur 'm dus![]()
8] Ik ruk me suf
9] Ik ga in discussie met Nickthenick
10] Ik eet Filippino's.
oopsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:27 schreef Nickthedick het volgende:
Nee, hij had geen foto ten tijde van de OP.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:30 schreef Herald het volgende:
[..]
3) dWc_Ruffryder wil attent overkomen en download als een razende roellie het betreffende nummer
7) dushi downloadt het van rapidshare en vindt hem heel lief
tja dat is toch wel iets ingewikkelder dan in de OP staat, dus ik begrijp de vragen van Nickthedick nu wel een beetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy shit.
1] Meisje vraagt MP3
2] Die heb ik toevallig, ik stuur 'm via Rapidshare naar d'r toe
3] Meisje vraagt nog een keer MP3
4] Ik heb 'm niet op m'n PC
5] Ik krijg die foto
6] Ik download dat MP3'tje
7] Ik stuur 'm dus![]()
8] Ik ruk me suf
9] Ik ga in discussie met Nickthenick
10] Ik eet Filippino's.
Ik denk dat punt 8 voor punt 3 komt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:30 schreef Herald het volgende:
[..]
oops![]()
1) dWc_RuffRyder voegt sletje toe
2) ze zegt iets over een leuk nummer
3) dWc_Ruffryder wil attent overkomen en download als een razende roellie het betreffende nummer
4) hij wil het via MSN sturen, maar dat lukt niet
5) hij upload het nummer naar rapidshare
6) geeft de link aan dushi
7) dushi downloadt het van rapidshare en vindt hem heel lief
8) dushi stuurt foto
9) dWc_RuffRyder hanteert de handkar
10) en opent er een topic over
Je hebt zitten trekken tijdens dit topic?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nou heb ik dus een geile foto, een liev imago, een lege balzak en Filippino's.
Ingewikkeld?!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:31 schreef Herald het volgende:
[..]
tja dat is toch wel iets ingewikkelder dan in de OP staat, dus ik begrijp de vragen van Nickthedick nu wel een beetje
Ja, niet letterlijk manquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Je hebt zitten trekken tijdens dit topic?![]()
M'n eerbied, wat doe je!![]()
![]()
Wanneer stuurde zij die foto dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ingewikkeld?!
Ooit vroeg ze dus een MP3, die had ik op m'n PC. Ik up 'm op Rapidshare en pass die link via MSN door en zij download 'm. Na een tijdje wilt ze nog een MP3, die heb ik alleen niet. Zij stuurt dus een foto ('als dit, dan dat') en ik download dat MP3'tje met Limewire, upload 'm bij Rapidshare en stuur 'm door via MSN zodat zij 'm kan downloaden.
Easy as Dell.
oh maar de eerste mp3 deed je voor niks, en de tweede mp3 kreeg ze pas na een foto?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ingewikkeld?!
Ooit vroeg ze dus een MP3, die had ik op m'n PC. Ik up 'm op Rapidshare en pass die link via MSN door en zij download 'm. Na een tijdje wilt ze nog een MP3, die heb ik alleen niet. Zij stuurt dus een foto ('als dit, dan dat') en ik download dat MP3'tje met Limewire, upload 'm bij Rapidshare en stuur 'm door via MSN zodat zij 'm kan downloaden.
Easy as Dell.
Toen ik zei dat ik het 2e MP3'tje niet hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wanneer stuurde zij die foto dan?![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:36 schreef Herald het volgende:
[..]
oh maar de eerste mp3 deed je voor niks, en de tweede mp3 kreeg ze pas na een foto?
Dus... omstreeks 0:47?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik het 2e MP3'tje niet had.
Dus je hebt toch gedownload terwijl je in de eerste instantie geen geile foto had? Dat is wel een beetje in tegenstelling met wat je in je OP beweert.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Want die 1e had ik toch al op m'n PC, die 2e moest ik helemaal downloaden voor d'r enzo. En als dank kreeg ik die geile foto
![]()
.
Was je al aan het downloaden toen je de OP postte?quote:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus je hebt toch gedownload terwijl je in de eerste instantie geen geile foto had? Dat is wel een beetje in tegenstelling met wat je in je OP beweert.![]()
Weet ik nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Was je al aan het downloaden toen je de OP postte?![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik loadde 'm dus even up bij rapidshare.de. Nu komt diezelfde doos nu weer naar me toe:
Leuke afleidingsmanouvre.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nickthedick, ben je nog maagd?
"Toen ik em geupload had" ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Ik uploadde' klinkt zo Jostiaans.
Helemaal wel: je postte dat je niet ging downloaden totdat je een geile foto kreeg.quote:
denk via rapesharequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef Nickthedick het volgende:
Heeft zij die foto trouwens via MSN of via Rapidshare gestuurd?![]()
hij had toch up geloadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Helemaal wel: je postte dat je niet ging downloaden totdat je een geile foto kreeg.![]()
Je kan je niet meer herinneren wat je een uurtje geleden deed?quote:
Begin je weer d'rover dat m'n OP niet klopt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Leuke afleidingsmannouvre.Ben je bang dat mensen te weten komen dat je hele OP BS is?
![]()
Ja, en jij droomt meer als Terry Schiavo in een comaquote:FYI, ik heb meer wijven geneukt dan dan jij ooit in je gedachten op hebt afgerukt.![]()
Nu haal je eigenlijk je hele topic onderuit... maar ach, als jij een straathond uit Rio wil zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin je weer d'rover dat m'n OP niet klopt?. Welke straathond in Rio de Janeiro boeit dat nou
.
Dus je zit maar wat uit je nek te lullen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Begin je weer d'rover dat m'n OP niet klopt?. Welke straathond in Rio de Janeiro boeit dat nou
. Blijkbaar jou, vandaar dat ik vraag of je nog maagd bent, want als zo'n nerd kom je over
.
Ben JIJ nog maagd?quote:Ja, en jij droomt meer als Terry Schiavo in een coma.
Jawel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je kan je niet meer herinneren wat je een uurtje geleden deed?![]()
Eh, ja manquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus je zit maar wat uit je nek te lullen?![]()
[..]
Nee. Vraag maar aan je moederquote:Ben JIJ nog maagd?![]()
Wat gebeurde er dan?quote:
Geen idee, zo boeiend was het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan?Of zat je weer eens te fantaseren?
![]()
Zo'n nutteloos topic met een nutteloze klacht, en nóg van die nerds hèquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:51 schreef Herald het volgende:
hallo kinderen, dWc_RuffRyder is een té leuke user om af te zeiken. Concentreer je liever op Jaguarized ofzo.
ja je hebt het toch ook over de verleden tijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is verleden tijd, wat ik zei was ook fout. Het moet gewoon 'ik upload' zijn geloof ik.
Ja, maar ik bedoel ook gewoon van 'ik upload 'm dus ff bij..'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ja je hebt het toch ook over de verleden tijd
quote:Leipe mocro
Waarom val je ons dan lastig met deze fantasieen? Probeer je jezelf een stoer 'nergerimago' aan te meten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eh, ja man.
[..]
Nee. Vraag maar aan je moeder.
in tegenstelling tot jou heeft hij de MSN van Mukie nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef kastanova het volgende:
Trouwens, als ze zichzelf nu voor de webcam anaal gaat bevredigen met een shampoofles, dan is het nog enigszins te begrijpen dat je zoveel moeite doet...
Maar come on, voor een simpel geposeerd fotootje van een mager breezersletje zonder tieten?
Even dat nummer intypen bij Limewire, downloaden én uploaden bij Rapidshare. 1½ minuut werk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef kastanova het volgende:
Trouwens, als ze zichzelf nu voor de webcam anaal gaat bevredigen met een shampoofles, dan is het nog enigszins te begrijpen dat je zoveel moeite doet...
Ze is gewoon lekker. Klaar.quote:Maar come on, voor een simpel geposeerd fotootje van een mager breezersletje zonder tieten?
Die neger is een faker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef kastanova het volgende:
Maar come on, voor een simpel geposeerd fotootje van een mager breezersletje zonder tieten?
M'n eigenlijke klacht (in de laatste regel van de OP) is jou geloof ik ontgaan. Het upload/download-verhaal vond je blijkbaar interessanter. Moet je nou niet zeggen dat ik je ermee lastig val, jij moest er zoveel over vragenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom val je ons dan lastig met deze fantasieen? Probeer je jezelf een stoer 'nergerimago' aan te meten?![]()
Ze was wel al een GMILF op d'r 33equote:
Btw, alleen een trieste gozer als jij zou een lelijk wijf als mijn moeder willen neuken.![]()
Bullshit, dat red je niet in dat tijdsbestek...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even dat nummer intypen bij Limewire, downloaden én uploaden bij Rapidshare. 1½ minuut werk?
Vergeleken met de wattenvulling van je knuffels misschienquote:Ze is gewoon lekker. Klaar.
Omdat je OP niet duidelijk was, (nog steeds niet trouwens).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n eigenlijke klacht (in de laatste regel van de OP) is jou geloof ik ontgaan. Het upload/download-verhaal vond je blijkbaar interessanter. Moet je nou niet zeggen dat ik je ermee lastig val, jij moest er zoveel over vragen.
Was jij toen al geboren?quote:Ze was wel al een GMILF op d'r 33e.
Wel. Hoe weet jij dat nouquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bullshit, dat red je niet in dat tijdsbestek...
Ja, jij neukt d'r op los hoorquote:En hé, alles is teveel moeite voor een wijf dat je niet eens neukt...
Te geoefend.quote:
Vergeleken met de wattenvulling van je knuffels misschien.
Hij is wél duidelijk. Jij bent alleen te invalide om 'm in één keer te snappen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat je OP niet duidelijk was, (nog steeds niet trouwens).![]()
Wanneer?quote:
Was jij toen al geboren? :
Dat is wat ik deze ruffrider-aanbidders probeer uit te leggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bullshit, dat red je niet in dat tijdsbestek...
En hé, alles is teveel moeite voor een wijf dat je niet eens neukt...
[..]
Vergeleken met de wattenvulling van je knuffels misschien.
Door zoveel te vragen zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat is wat ik deze ruffrider-aanbidders probeer uit te leggen.![]()
Nee, ik heb gewoon een erg sterke bullshit detector.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is wél duidelijk. Jij bent alleen te invalide om 'm in één keer te snappen.
[..]
Wanneer?
He, ik wilde je niet direct in diskrediet brengen; misschien was je wel gewoon dom en kon je geen begrijpelijk verhaal posten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door zoveel te vragen zeker?.
Ja, vast. Ik heb weken van te voren gewerkt aan een topic om te klagen over mensen die 'downloaden' verkeerd typen zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een erg sterke bullshit detector.Waar heb je die pic gehaald? Van 1 of andere 'girls in your area who want to fuck' site?
![]()
Klopt, ik ga op vrijdag nooit uit; meestal op donderdag en zaterdag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, vast. Ik heb weken van te voren gewerkt aan een topic om te klagen over mensen die 'downloaden' verkeerd typen zeker.
En die pic is een printscreen van d'r display, waarvan ik dus ook de grote versie van gekregen heb.
Tering, jij bent écht een nerdAchja, je moet wat hè als je nooit uitgaat op vrijdag en je altijd achter de PC zit
.
Het is zo simpel als een halve bladzijde uit Jip en Janneke, jij bent gewoon te dom om het te begrijpen. Met je draadjes overal in je lijf in je rolstoel, debielquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
He, ik wilde je niet direct in diskrediet brengen; misschien was je wel gewoon dom en kon je geen begrijpelijk verhaal posten.![]()
Je raakt de draad kwijt in je eigen lulverhaal dude.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En trouwens: zo'n foto download je sneller dan wat jij beweert in 6 minuten te hebben gedaan.![]()
Het verhaal is simpel ja, alleen klopt er geen hol van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is zo simpel als een halve bladzijde uit Jip en Janneke, jij bent gewoon te dom om het te begrijpen. Met je draadjes overal in je lijf in je rolstoel, debiel.
Ik zie een blanke die jaloers is op negers, geen succes heeft bij de dames, alle negers met de mooie dames weg ziet gaan en anti-neger wordt omdat 'ie zelf kansloos isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:10 schreef -Angel- het volgende:
Ik zie een neger die weer hardt z'n best doet om in de smaak te vallen bij zijn blanke medemensen.
Ja, want jij hebt het allemaal meegemaakt hèquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het verhaal is simpel ja, alleen klopt er geen hol van.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je raakt de draad kwijt in je eigen lulverhaal dude.
94.5 KByte/secquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:13 schreef -Angel- het volgende:
Wat is je upload snelheid eigenlijk? Want ik geloof weinig van je OP.
Ik begrijp de hele tijd al niets van je eigen lulverhaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoezo, begrijp je het niet meer?
Ik heb wel eens dergelijke situaties meegemaakt ja, en er is no way dat je zoiets in 6 minuten redt; of ben je een soort superneger?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt het allemaal meegemaakt hè.
Nee, ze is nog onlinequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dergelijke situaties meegemaakt ja, en er is no way dat je zoiets in 6 minuten redt; of ben je een soort superneger?
En waar is je dushi nu trouwens, heeft ze direct uitgelogd nadat ze het nummer heeft gedownload?![]()
Slecht Nederlands.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik begrijp de hele tijd al niets van je eigen lulverhaal.
En ook hier geldt; vraag 't je moederquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:15 schreef Nickthedick het volgende:
of ben je een soort superneger?
En je chat zeker met je tenen op een apart keyboard?quote:
Ja, m'n handen gebruik ik immers voor je moeder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je chat zeker met je tenen op een apart keyboard?![]()
Zal haar goed doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, m'n handen gebruik ik immers voor je moeder.
Mwah, die bedoeling had ik niet, maar mocht ze het ooit willen, dan kan ze me bellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:18 schreef -Angel- het volgende:
Maar je wilde haar dus graag neuken?
En of.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zal haar goed doen.Val je op 50+ vrouwen?
![]()
Interraciale relaties. Schudt hoofdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mwah, die bedoeling had ik niet, maar mocht ze het ooit willen, dan kan ze me bellen.
Ik zal je MSN even aan haar doorgeven.quote:
Het ras moet immers zuiver blijven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Interraciale relaties. Schudt hoofd.
Maar waarom zou je gaan voor een blanke? Wil je daarmee zeggen dat er geen leuke zwarte vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het ras moet immers zuiver blijven.
Ik zeg nergens dat ik ervoor ga, ik zeg alleen dat ze kan bellen als ze wilt neucken. Le-zen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:26 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Maar waarom zou je gaan voor een blanke?
Nee, dat wil ik er niet mee zeggenquote:Wil je daarmee zeggen dat er geen leuke zwarte vrouwen
Dus je hebt wel eens een zwarte vriendin gehad?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee, dat wil ik er niet mee zeggen.
Nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dus je hebt wel eens een zwarte vriendin gehad?
De meeste wel eerlijkgezegd, maar er zijn ook hele mooie tussen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:35 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je vindt ze gewoon spuug lelijk, hé?
Laat me raden, alleen diegene die een blanke man ook mooi zou vinden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De meeste wel eerlijkgezegd, maar er zijn ook hele mooie tussen hoor.
Wellicht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat me raden, alleen diegene die een blanke man ook mooi zou vinden?
Waar naar toe? www.tmf.nl?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie een blanke die jaloers is op negers, geen succes heeft bij de dames, alle negers met de mooie dames weg ziet gaan en anti-neger wordt omdat 'ie zelf kansloos is.
Dude, dit topic is dood.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 08:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar naar toe? www.tmf.nl?
Dude, je hebt een fotootje van haar (nou ja, haar, je wéét notabene niet eens of het wel echt een vrouw is) gekregen in ruil voor een deel van je leven, that's fucking ít....
Check dit liever... Grootste nerd van Fok!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 08:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar naar toe? www.tmf.nl?
Dude, je hebt een fotootje van haar (nou ja, haar, je wéét notabene niet eens of het wel echt een vrouw is) gekregen in ruil voor een deel van je leven, that's fucking ít....
Beter spitten maat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:53 schreef StonedKinG het volgende:
Waar blijft die foto nou? Of heb ik voor niks alle 4 pagina's zitten doorspitten?
Nee, meestal het bed in.quote:
Ha-ha, ook deze grap is weer te gefixeerdquote:Dude, je hebt een fotootje van haar (nou ja, haar, je wéét notabene niet eens of het wel echt een vrouw is)
Ja, het hele gedoe duurde 2 minuten ofzo? Nou, wát een deel van m'n leven is er nu aan, boehoequote:gekregen in ruil voor een deel van je leven, that's fucking ít....
Kerel, ga je nu weer verder met waar je gisteren gebleven was?..........................je droevige puber-verhaal verdedigenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, meestal het bed in.
[..]
Ha-ha, ook deze grap is weer te gefixeerd. Ik zou dan ook nu kunnen zeggen 'zoiets had ik nou ook bij je moeder', zelfde niveau.
[..]
Ja, het hele gedoe duurde 2 minuten ofzo? Nou, wát een deel van m'n leven is er nu aan, boehoe.
Ehm, ik doe gewoon m'n verhaal. Dat die nerdjes d'r nou allemaal verder op in gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Potters het volgende:
[..]
Kerel, ga je nu weer verder met waar je gisteren gebleven was?..........................je droevige puber-verhaal verdedigen
Was eerst een nummer van Snoop Dogg (die had ik dus al), en daarna een of ander reggaeton nummerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:13 schreef Eland het volgende:
Sowieso, wat heb jij voor muziek op je harde schijf staan waarin B®EeZaHz geïnteresseerd zijn?![]()
Je hebt je verhaal al in je OP gedaan en je probeert nu al 2 dagen lang je puber-actie te verdedigen. Dat laatste is dan trouwens weer niet zo verwonderlijk gezien je OPquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ehm, ik doe gewoon m'n verhaal. Dat die nerdjes d'r nou allemaal verder op in gaan..
Één dag. Niet eens zelfs, iets meer dan een halve dag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:18 schreef Potters het volgende:
[..]
Je hebt je verhaal al in je OP gedaan en je probeert nu al 2 dagen lang
quote:je puber-actie
En dat was niet eens m'n echte klacht. Die ging over mensen die 'downloaden' verkeerd schrijven/typen, maar daar lezen kwijlende mongolen in rolstoelen als jij overheenquote:te verdedigen.
quote:Dat laatste is dan trouwens weer niet zo verwonderlijk gezien je OP
Ja, ik vond 't te zielig. Zo'n nerd met een puistenkop als jij heeft het al zo zwaarquote:Je tekst dat m'n moeder kanker heeft heb je maar weggehaald zie ik............................ja, dat was ook wel iets te stoer.
Dat zei je moeder ook tegen je vader toen 'ie z'n pik niet meer omhoog kreegquote:Arme jongen
Pharrel ft. Red Cafe & Gwen Stefani - Can I Have It Like That (Remix).mp3quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Gast heb je die nieuwe van Pharrell voor me?
krijg jij een foto van mn zusje
Een fotootje vragen in ruil voor een mp3-tje, dat is een puber-actie, snapte je dat echt nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, een liedje sturen naar iemand, puberactie!.
STFU man met je moeder met draadjes en rolstoelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:30 schreef Potters het volgende:
[..]
Een fotootje vragen in ruil voor een mp3-tje, dat is een puber-actie, snapte je dat echt niet
Trouwens wel lief dat je op elke regel apart antwoordt. Stoer man, die taal die jij bezigt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
STFU man met je moeder met draadjes en rolstoelen
wederom een zwaktebot.....................reageren met enkel smilies op een reactie van je bondgenoot. Mijn laatste post was iets te moeilijk voor je om tegenin te gaan, ik begrijp je welquote:
Bondgenoot?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:42 schreef Potters het volgende:
[..]
wederom een zwaktebot.....................reageren met enkel smilies op een reactie van je bondgenoot. Mijn laatste post was iets te moeilijk voor je om tegenin te gaan, ik begrijp je wel![]()
Ik vind je gewoon niet de moeite waard om op te reageren, er zijn je al een stuk of 5 kneusjes voorgegaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:42 schreef Potters het volgende:
[..]
wederom een zwaktebot.....................reageren met enkel smilies op een reactie van je bondgenoot. Mijn laatste post was iets te moeilijk voor je om tegenin te gaan, ik begrijp je wel![]()
Bondgenoot in het gebruik van krachttermen ja.............zucht, moet jullie echt alles uitleggen.quote:
Hoeft niet, druk gewoon op Ctrl + W.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:53 schreef Potters het volgende:
[..]
zucht, moet jullie echt alles uitleggen.![]()
Heh. Mijn post had in eerste instantie als doel om nadruk te leggen op Ruffryders steeds terugkomende in herhalingvallende verweer.. Jij voelde je daardoor aangevallen? Mijn godquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:53 schreef Potters het volgende:
[..]
Bondgenoot in het gebruik van krachttermen ja.............zucht, moet jullie echt alles uitleggen.![]()
Je reageerde anders steeds binnen no-time, en niet zo'n klein beetje uitgebreid ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind je gewoon niet de moeite waard om op te reageren, er zijn je al een stuk of 5 kneusjes voorgegaan.
Dus als je doodmoe wordt van die neger, zeg je tegen mij dat ik m'n bek moet houden..........over stakker gesprokenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:57 schreef 2dope het volgende:
Heh. Mijn post had in eerste instantie als doel om nadruk te leggen op Ruffryders steeds terugkomende in herhalingvallende verweer.. Jij voelde je daardoor aangevallen? Mijn godStakker.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:01 schreef Potters het volgende:
[..]
Dus als je doodmoe wordt van die neger, zeg je tegen mij dat ik m'n bek moet houden..........over stakker gesproken![]()
Je reageerde op mij hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:11 schreef 2dope het volgende:
Ook al werd ik doodmoe van die negert, wat heeft dat te maken met het feit dat JIJ je aangevallen voelt door een post richting hem? Jezus..
Met andere woorden; Potter probeert intelligent over te komen maar slaat gewoon een flaterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
![]()
Ook al werd ik doodmoe van die negert, wat heeft dat te maken met het feit dat JIJ je aangevallen voelt door een post richting hem? Jezus.. Je replies getuigen van weinig logica, evenals je opmerkingen over "intelligentie", jij moet eerst je post 6 keer editen om woorden als "beister" en "uitgebried" te verbeterenMisschien is het een idee om eerst www.vandale.nl te raadplegen voor je reageert.
kickje onz?
Ok nog 1 keer: die reactie was dus TEGEN Ruffryder!!quote:
En wederom niet op mijn post reageren, maar lompe smilies posten n.a.v. andermans post. Je houdt je status prima in stand knaapquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Met andere woorden; Potter probeert intelligent over te komen maar slaat gewoon een flater.
STFU met je moeder met draadjes en rolstoelen ......................quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:19 schreef 2dope het volgende:
Ok nog 1 keer: die reactie was dus TEGEN Ruffryder!!![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:23 schreef Potters het volgende:
[..]
STFU met je moeder met draadjes en rolstoelen ......................
Succes verder..........ik lees vanavond wel of je je hebt kunnen verweren tegen mijn uitspraak dat een mp3-tje opsturen in ruil voor een fotootje een droevige puber-actie is. Aangezien je daar al 4 of 5 posts lang omheen lult, voel je dat nu waarschijnlijk zelf ook wel aan....... het schaamrood op je kaakjes neemt toe hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat was dan stakker nummer 6. Volgende?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
Praat voortaan met mensen die ouder dan 14 zijn![]()
Sorry, maar ik ga 'm niet posten. Is best lullig als ik die pic ga posten terwijl zij van niks weet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef Eland het volgende:
Jongens, wat een gezever. En dat allemaal door één zo'n B®EeZaH-meisje?
Post je die grote foto ook nog, of is ze gewoon foeilelijk?
Doe es niet zo moeilijk, spelbreker. Anders stuur je haar gewoon nog wat Reggaeton, dan is het vast wel okee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga 'm niet posten. Is best lullig als ik die pic ga posten terwijl zij van niks weet.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:45 schreef Eland het volgende:
[..]
Doe es niet zo moeilijk, spelbreker. Anders stuur je haar gewoon nog wat Reggaeton, dan is het vast wel okee.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |