Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
chat jij met breezersletjes?
Niet als ze geil is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:50 schreef Bosbeetle het volgende:iemand met dushii in dr naam die block je toch
Geupload bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet als ze geil is.
Ik heb dus deze:
[afbeelding]
Pic in het groot gekregen nu, ik heb d'r liedje gedownload en via rapidshare naar d'r gestuurd, ik ga nu ff flink wanken en slapen. Doei![]()
.
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef Blokhut het volgende:
Arubaanse dushi's zijn okay. Nederlandse![]()
Maar daarna?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee. Gedownload. Met Limewire. Pwned.
Dus geupload.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Via rapidshare naar d'r gestuurd.
Ik wist het! Je bent een player van Breezahmeisje <12 jaar!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo'n domme BrEeZaH-sufkut vroeg ooit een liedje aan mij via MSN. Ik had 'm op m'n PC, maar via MSN duurde het teringlang. Ik loadde 'm dus even up bij rapidshare.de. Nu komt diezelfde doos nu weer naar me toe:
- Me l aniie me dushii zegt:
wil je pleas weer deie site geven
- Me l aniie me dushii zegt:
dat ik hem zo op kan dounloden. Nu denkt ze dat alle mp3's van de wereld op rapidshare staan ofzo
. Als ze nou een beetje verstand van zaken had en zou vragen of ik misschien dat mp3'tje voor d'r wil downloaden @ Limewire (OMDAT ZE ZELF ZO'N DOMME KOE IS DIE NIET WEET HOE P2P werkt) had ik misschien nog ja gezegd, in ruil voor een geile foto. Maar nu dus niet
!
Maar m'n werkelijke klacht ging dus over mensen die 'downloaden' niet normaal kunnen schrijven/typen.
Roze truitjes die lichaamsrondingen accentuerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef Herald het volgende:
wateen
lief
roze
truitje
heeft ze
aan
![]()
Huhuhu, negerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je wéér ongelijk hè, je kan nieteens een negert pwnen, n00b.
O, dat probeer ik niet eens, ik probeer alleen de discrepanties in je verhaal op te vullen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je wéér ongelijk hè, je kan nieteens een negert pwnen, n00b.
en je hebt tenslotte maar 100 gmail invitesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
Dame op leeftijd vroeg me om een nieuw email adresje
stuur dus een gmail uitnodiging
mailt ze terug
Was dat van jou ofzo?
Waarom niet onder je eige naam dan?
ik heb het verwijderd want ik dacht dat het spam was..
goddomme al die moeite voor niks
zucht![]()
Welke tegenstrijdigheid/onsamenhangendheid?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
O, dat probeer ik niet eens, ik probeer alleen de discrepanties in je verhaal op te vullen.![]()
Maar... je hebt dus eerst gedownload en daarna geupload?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar:
[..]
Gaat simpelweg niet op.
ge uplooood he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar:
[..]
Gaat simpelweg niet op.
Ja. Eerst gedownload met Limewire, toen geupload bij Rapidsharequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar... je hebt dus eerst gedownload en daarna geupload?![]()
Ok, duidelijk. Neger... je kan wel duidelijk zijn; je moet alleen een beetje beter je best doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Eerst gedownload met Limewire, toen geupload bij Rapidshare.
Omhooglaad die 'grote' foto eens naar mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Eerst gedownload met Limewire, toen geupload bij Rapidshare.
Je moet wel erg laaggeschoold zijn wil je 't vanaf het begin niet snappenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Neger... je kan wel duidelijk zijn; je moet alleen een beetje beter je best doen.![]()
ik heb er nog 34 over...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:58 schreef error32 het volgende:
[..]
en je hebt tenslotte maar 100 gmail invites![]()
Had je het liedje dan al toen ze erna vroeg? Dat is me dus niet duidelijk geworden uit de OP.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet wel erg laaggeschoold zijn wil je 't vanaf het begin niet snappen.
Nee, die heb ik dus gedownload omdat zij die foto stuurde. Le-zen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Had je het liedje dan al toen ze erna vroeg? Dat is me dus niet duidelijk geworden uit de OP.![]()
Maar in de OP staat dat ze geen foto stuurde, maar je al wel had geupload.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, die heb ik dus gedownload omdat zij die foto stuurde. Le-zen..
Dat was dat liedje waar ze een tijdje geleden om vroeg, die had ik wél al op m'n PC en heb ik dus even snel geupload bij Rapidshare. Le-zenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar in de OP staat dat ze geen foto stuurde, maar je al wel had geupload.![]()
Bovendien staat er dat je het liedje al op je PC had staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, die heb ik dus gedownload omdat zij die foto stuurde. Le-zen..
doe eens niet zo irritant, het is toch vanzelfsprekend dat je eerst een foto vraagt/krijgt voordat je iets doet voor een meisje op MSN of zelfs voordat je haar uberhaupt toevoegt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
Maar in de OP staat dat ze geen foto stuurde, maar je al wel had geupload.![]()
Jezus, lees even alles anders nog een keer ofzo, mongoolquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bovendien staat er dat je het liedje al op je PC had staan.![]()
Dus... het gaat om 2 verschillende liedjes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was dat liedje waar ze een tijdje geleden om vroeg, die had ik wél al op m'n PC en heb ik dus even snel geupload bij Rapidshare. Le-zen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bovendien staat er dat je het liedje al op je PC had staan.![]()
Wilt die klungel me proberen te verbeteren, terwijl alles gewoon duidelijk is. Hij komt dus alleen maar dommer overquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Herald het volgende:
[..]
doe eens niet zo irritant, het is toch vanzelfsprekend dat je eerst een foto vraagt/krijgt voordat je iets doet voor een meisje op MSN of zelfs voordat je haar uberhaupt toevoegt.
Ja. Als je nou begrijpend lezen hebt gehad op de basisschool was dat allang duidelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus... het gaat om 2 verschillende liedjes?![]()
Die kerel doesn't make sense.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Herald het volgende:
[..]
doe eens niet zo irritant, het is toch vanzelfsprekend dat je eerst een foto vraagt/krijgt voordat je iets doet voor een meisje op MSN of zelfs voordat je haar uberhaupt toevoegt.
Ehm, alles is gewoon duidelijk voor een normaal persoon. Dat jij nou in een rolstoel zit, continu kwijlt en aan allerlei kabeltjes vastzitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die kerel doesn't make sense.![]()
Ok, duidelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Als je nou begrijpend lezen hebt gehad op de basisschool was dat allang duidelijk.
Nick jonge zit je nu weer te stangequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |