eenschquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sinds de baby er is?![]()
Dat is al vanaf de eerste BB dag zo![]()
Dagelijkse backup?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat FOK! precies om 0:00 even enorm inzakt? Ik heb er even goed op zitten letten en exact als de klok 0:00uur slaat is FOK! even enorm traag en daarna gaat het weer iets beter, wel vreemd eigenlijk...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook naar bed....
Veel plezier met streamen en misschien dat de bom nog barst
Het is inmiddels 22 oktober en Menno zal dit herinneren als de slechtste verjaardag ooit.
Viel mij dus ook op, zie een postje terugquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Fok is trouwens plotseling ook veel te traag om nog op te willen blijven
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zeikt nu Dido af![]()
![]()
Die heeft wel lef zeg
Nee dat is het nietquote:
maar ook rond 12:00 is de server traagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat FOK! precies om 0:00 even enorm inzakt? Ik heb er even goed op zitten letten en exact als de klok 0:00uur slaat is FOK! even enorm traag en daarna gaat het weer iets beter, wel vreemd eigenlijk...
Het is weer na twaalven. Is altijd zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
eensch
(wat is fok opeens weer langzaam)
Hoop dat ze het uitzenden! Denk het wel, gooit ze lekker haar ruiten in!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Die heeft wel lef zeg
Ja ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Die heeft wel lef zeg
Jups.. en dan rond uur of 2 lekker snelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Euhm, Tanja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Die heeft wel lef zeg
Wat zéi ze dan?quote:
Wat zei ze dan? Ik miste dat namelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoop dat ze het uitzenden! Denk het wel, gooit ze lekker haar ruiten in!
Donderdag Exit Nathalie![]()
Er zit ook een uitknop op je PCquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
misschien ter overvloede....maar ik wor echt strontmisselijk van sjankwal al de hele avond!
trouwens al 8 weken ofzo!
wordt tijd dat BB donderdagavond haar een spiegel gaat voorhouden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
Chantal houdt niet van stoken. Is ze schizofreen?
Zag iedereen dat maar in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat mensen op Tanja gaan stemmen...ze wil duidelijk naar huis, ze wil gewoon niet meer en het zou beter zijn voor de baby en haarzelf als ze thuis is.
Wat ben je dan een sadist als je op haar stemt...
godverdomme om misschien een paar peuken per dag minder ...met d'r achterlijke calimerogedrag!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef style het volgende:
Chantal: Het enige wat Tanja heeft hoeven doen is een gezond kind ter wereld brengen, wij hebben dillema's gehad: weekopdrachten, niet roken, slecht eten.
Ze vindt zichzelf wel heel erg zielig hoor![]()
Waarom nou? Het is zo'n eerlijke vrouw en ze houdt ook niet van stoken. Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
misschien ter overvloede....maar ik wor echt strontmisselijk van sjankwal al de hele avond!
trouwens al 8 weken ofzo!
Ja? En?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: Wat heeft zij (Tanja) hier nou gepresteerd? Ze heeft alleen een baby ter wereld gebracht. Wij hebben hier weekopdrachten gehad, in de stress gezeten en nog veel meer"
Hij gebruik een Versatel decoder dus je bedoeld het knopje van zn TVquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Er zit ook een uitknop op je PC![]()
Sjankwal verdedigt als het ware Rita Verdonks buitenlandersbeleid....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarom nou? Het is zo'n eerlijke vrouw en ze houdt ook niet van stoken. Onbegrijpelijk.
Sterk punt van haarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "BB vertoont ook kruipgedrag naar Tanja toe"
Ze zat Dido na te doen op een zeikerige manier over dat het zo oneerlijk was wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? Ik miste dat namelijk.
Inderdaad, net een werkkamp voor gedetineerden. Zo zwaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? En?
Waren pittige weekopdrachten hoor, daar zijn een paar weëen en een kindje erdoorheen persen niets bij.![]()
sterker, ik heb een 107 cm plasmascherm hangen en zie die kop van sjantal 2x levensgrootte....EN NOG blijf ik kijken ....ik kan het niet helpen ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij gebruik een Versatel decoder dus je bedoeld het knopje van zn TV
Ze heeft twéé sterke punten, zagen we gisteravondquote:
O...M...G...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
sterker, ik heb een 107 cm plasmascherm hangen en zie die kop van sjantal 2x levensgrootte....EN NOG blijf ik kijken ....ik kan het niet helpen ...
Het is net alsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
sterker, ik heb een 107 cm plasmascherm hangen en zie die kop van sjantal 2x levensgrootte....EN NOG blijf ik kijken ....ik kan het niet helpen ...
Dat is volgens mij wel de eerste keer dat Nathalie zo met dubbele tong over Dido spreekt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zat Dido na te doen op een zeikerige manier over dat het zo oneerlijk was wat er gebeurde.
Ze zette Dido echt compleet in de zeik en Chantal en Ingrid waren het natuurlijk helemaal eens.
sterker, ik denk dat ik makkelijker 1 van m'n sloffen sjek door de plee spoel dan dat ik kap met kijken ....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is net alsals je 1maal begint kom je er zeer moeilijk vanaf
Zeker weten. Het valt me steeds vaker op dat, sinds het Menno gedonder, helemaal niemand meer iets negatiefs durft te zeggen over BB. Toch goed om te horen dat Lieske daar nog steeds lak aan heeft.quote:
Het is moeilijk kiezen nu, Rob met zijn sprookje of Roel en Dido over Koi-Karpers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:17 schreef ruby het volgende:
Rob gaat weer spannende verhalen vertellen. Luister en huiver.
Onmiddellijk overgeschakeld naar Roel en Didoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:17 schreef ruby het volgende:
Nee dank jequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:17 schreef ruby het volgende:
Ik kies voor Roel met zn karpersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Het is moeilijk kiezen nu, Rob met zijn sprookje of Roel en Dido over Koi-Karpers.![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:17 schreef ruby het volgende:
Nou, wat moeilijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Het is moeilijk kiezen nu, Rob met zijn sprookje of Roel en Dido over Koi-Karpers.![]()
geluid uit kan helpenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Bij zo'n fluisterende Rob krijg ik altijd de neiging om alle moeders in de buurt te waarschuwen dat ze hun kinderen binnen moeten halen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:20 schreef clauwheee het volgende:
Dido net:'Een goudvis kan een karper worden'
Roel: 'Lieverd, dat kan écht niet'
Dido: Echt wel, ik zweer het je!
Roel lacht er maar om
Ze blijven zo klein omdat ze in een kommetje zitten!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:19 schreef style het volgende:
[..]
Nee dank je![]()
Dido denkt dat goudvissen karpers worden als je ze in de sloot gooit![]()
Ja?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:21 schreef ruby het volgende:
Ik zit echt te bibberen op m'n stoel van angst.
Ik vind Rob net die clown van die film van Stephen King, It.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:22 schreef CartWOman het volgende:
Eventjes Rob geluisterd.
Ik zag direct een man voor me in een speeltuin, met snoepjes in de zak van z'n regenjas.
GMTAquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:22 schreef CartWOman het volgende:
Eventjes Rob geluisterd.
Ik zag direct een man voor me in een speeltuin, met snoepjes in de zak van z'n regenjas.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind Rob net die clown van die film van Stephen King, It.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:22 schreef CartWOman het volgende:
Eventjes Rob geluisterd.
Dat was sarcastisch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja?(ik kijk naar Roel dus weet niet wat ie zegt/doet)
Mooi, dat wordt weer rellen op de slaapkamer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:24 schreef Gert het volgende:
Dido: "Ik ga naar bed, weer slapen. Ik ga naar m'n vriendinnen."
krijg er al bijna nachtmerries vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind Rob net die clown van die film van Stephen King, It.![]()
Ik miste eenquote:
Ik mis Kees van Kooten toch al in zijn bekenste rol... misschien is het wat voor Rob. Hij hoeft er niet voor te acteren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij zo'n fluisterende Rob krijg ik altijd de neiging om alle moeders in de buurt te waarschuwen dat ze hun kinderen binnen moeten halen.
Dat was om de spanning er in te houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik miste eenof een
haha maargoed
ik snap je
![]()
Vertel dat tegen zijn dochter zal ze leuk vinden!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:22 schreef CartWOman het volgende:
Eventjes Rob geluisterd.
Ik vind de vieze man knapper.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mis Kees van Kooten toch al in zijn bekenste rol... misschien is het wat voor Rob. Hij hoeft er niet voor te acteren.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de vieze man knapper.
[afbeelding]
OWWWWWWW dan krijgh ik balluh in mun buikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de vieze man knapper.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
Roel probeert het toch nog even, op de damesslaapkamer.![]()
Neuh, die moest om half een de baby weer aanleggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef CartWOman het volgende:
Tanja onderweg? Teveel lawaai?
Ja... dido ligt erbij... maar heeft nog niet veel gezegd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef ruby het volgende:
Is Dido ondertussen al gearriveerd?
Ik vind het wel gezellig zo hoorquote:
Okee. Maar als ze weer beginnen gaat ze écht wel ingrijpen, ik zag het aan haar gezicht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef style het volgende:
[..]
Neuh, die moest om half een de baby weer aanleggen
Moest er even uit.quote:
Breng hem ff naar het huis en gooi hem in de damesslaapkamer !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef kissa het volgende:
De pad die door mijn keuken hopste. Ik moet het ff kwijt. Het is nu veilig buiten![]()
[afbeelding]
Sorry....![]()
Relnichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:30 schreef Coos het volgende:
Niets gemist zie ik.
Ik gooi de streams nog effe aan en als er niet snel bonje is haak ik af.
Eerste kandidaat voor date Chantal gearriveerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef kissa het volgende:
De pad die door mijn keuken hopste. Ik moet het ff kwijt. Het is nu veilig buiten![]()
[afbeelding]
Sorry....![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
Eerste kandidaat voor date Chantal gearriveerd.
Ja stel idioten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef CartWOman het volgende:
Owjee ik voel hommeles aankomen...
Ja ik denk het wel helaasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze nou allemaal al slapen? Wat is dat voor gedonder?
Chantal en Ingrid....quote:
Bij Tanja barst zo de bom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef style het volgende:
De mannen willen stiekum bij de dames onder het bed gaan liggen.
Met een briefje erbij voor Chantal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:30 schreef cevece het volgende:
[..]
Breng hem ff naar het huis en gooi hem in de damesslaapkamer !!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met een briefje erbij voor Chantal.
Sorry, hebben echt ons best gedaan,
maar deze prins is echt de enige die we konden vinden.
Ik heb je gekwoot, maar al je wilt editten geef je maar een kick.quote:
[..]
Dat heb je goed, over +-32min is de boel dood zegmaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef PC eend het volgende:
WTF ik zet de streams nu pas aan, liggen ze allemaal op bed![]()
Ik moest even Googlen om dat te begrijpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Chantal en Ingrid....
![]()
![]()
Ik hááát ze!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Nathalie.. helaas heb ik het belachelijk maken van de zojuist door haar getrooste Dido gemist, maar als het echt zo erg was, dan komt ook zij op mijn speciale Zyklon B-lijstje*.
Of ze proberen de dames op de mannenslaapkamer te krijgen waar dan het merendeel onder hun bed gaat liggen en daarna de dames laat schrikken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij Tanja barst zo de bom.
Coos, blijf nog maar ff.![]()
[..]
Even geduld...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef PC eend het volgende:
WTF ik zet de streams nu pas aan, liggen ze allemaal op bed![]()
[..]
Nee hoor, het kwam uit mijn tenen en ik schaam me er niet voor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb je gekwoot, maar al je wilt editten geef je maar een kick.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:34 schreef style het volgende:
[..]
Of ze proberen de dames op de mannenslaapkamer te krijgen waar dan het merendeel onder hun bed gaat liggen en daarna de dames laat schrikken.
Helemaal begrijpen doe ik het nog niet.
[..]
Het is echt een meelevende groepquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ze gaan zeker gillen. En niemand die aan die baby denkt... ze hebben het notabene over keihard met een pollepel slaan.
Dan moeten ze wel opschieten want dan weet ik of ik nog wel of niet een fles opentrekquote:
Ze willen naar de vrouwen slaapkamer, ze verblinden door het licht aan en dan uit doen , dan verstopt 1 zich onder het bed die dan pas later te voorschijn komtquote:
Vooral met zichzelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is echt een meelevende groep![]()
Al heb ik totaal geen idee wat ze nu van plan zijn, maar goedquote:
Okquote:
hopenlijk hebben ze het niet door en zijn ze net aan het roddelen over die persoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze willen naar de vrouwen slaapkamer, ze verblinden door het licht aan en dan uit doen , dan verstopt 1 zich onder het bed die dan pas later te voorschijn komt
* mental image maakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Chantal haar broek schijnde door, door die nachtview. Heb ik even gesaved. Scheelt me volgende keer als ik weer een koude douche nodig heb.
"Denk es aan de babyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
OMG! Dat wordt herrie, Tanja gaat flippen...
quote:
help t niet als je al gewoon naar dr kijktquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Chantal haar broek schijnde door, door die nachtview. Heb ik even gesaved. Scheelt me volgende keer als ik weer een koude douche nodig heb.
Stiekum zonder dat ze het merken, menno bij chantal onder haar bed verstoppen, vast om haar daarna de pleuris te laten schrikken geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Al heb ik totaal geen idee wat ze nu van plan zijn, maar goed
Schijndequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. door de drank maak ik ook heerlijke schrijffouten zeg
Ja met zo'n korte broek met net even te wijde pijpenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef ruby het volgende:
Ik vind Joost wel een padvindersleider.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef APK het volgende:
Niveau schoolreisje komt er aan, lekker keten bij de meiden.![]()
Nee dat had ze net al eerder gedaan, omdat de baby wakker werd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef svann het volgende:
[..]
De baby wordt nu toch gevoed?
Die heeft er geen last van als ze wakker is.
Ja of om haar ff flink te nemen. Chantal heeft duidelijk een beurt nodig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stiekum zonder dat ze het merken, menno bij chantal onder haar bad verstoppen, vast om haar daarna de pleuris te laten schrikken geloof ik
En ze mag menno al zo graag
Ik ook net.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. door de drank maak ik ook heerlijke schrijffouten zeg
Lederhösen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja met zo'n korte broek met net even te wijde pijpen![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef CartWOman het volgende:
Echt ik vind het zielig voor de baby...![]()
Da's zonder umlaut.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Lederhösen.
Of hoe je dat ook schrijft.
Is maar goed dat Rob niet meer op die kamer mag, anders had het echt zielig geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef CartWOman het volgende:
Echt ik vind het zielig voor de baby...![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef ruby het volgende:
Ik vind Joost wel een padvindersleider.
Godverdomme dat wordt láchen dadelijk!!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:42 schreef arneaux het volgende:
Wat zijn ze allemaal van plan man?!
We kunnen echt feesten de mod is ook lamquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook net.
En ik ben te lam om te editen.
dadelijk......quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Godverdomme dat wordt láchen dadelijk!!!!!![]()
![]()
![]()
Zeker. Wordt echt dikke pretquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik begrijp dat ze eerst willen 'nep' schrikken en dan iemand onder het bed van Chantal krijgen zodat die kan gaan schreeuwen ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik krijg ineens ook een visioen van Chantals nieuwe vriend.. "Effe de babykamert checkeee"quote:
~quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:45 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp niet wat de lol hiervan is?
Robbiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg ineens ook een visioen van Chantals nieuwe vriend.. "Effe de babykamert checkeee"
[afbeelding]
Honger maakt flauwe humor zoet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:45 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp niet wat de lol hiervan is?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik doe het goed als ik de streams nu dus ff op die van de dames hou want daar gaan ze zo heen?
Is dat muntzquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg ineens ook een visioen van Chantals nieuwe vriend.. "Effe de babykamert checkeee"
[afbeelding]
Even de puntjes op de I zetten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef golfer het volgende:
Ze zijn wel erg lang an het repeteren.
Drink gerust verderquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Moet wel een makkie zijn. De meiden liggen al plat, dus als de persoon die onder het bed kruipt, dicht bij de grond blijft, is er niets aan de hand.
Ik kan niet geloven dat ik bovenstaande werkelijk heb geschreven trouwens
Leuk als je dan gestoord wordt door Rob z'n grafstem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Drink gerust verder
Ik denk dat deze grap mislukt. De meiden lijken nu wel te maffen!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Straks ligt Nathalie net weer te vingeren. Storen ze haar wel op een heel verkeerd moment
te langquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef golfer het volgende:
Ze zijn wel erg lang an het repeteren.
Das toch de bedoeling, duhquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Drink gerust verder
Ik denk dat deze grap mislukt. De meiden lijken nu wel te maffen!
Ach, het is bijna Helloween dus dat mag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:50 schreef avonne het volgende:
Joost mag niet meedoen hoor !
Die giechelt.
Ja, druk bezigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
De regie richt de camera ook vast goed
ook voor t eerstquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:52 schreef avonne het volgende:
de regie is er ook klaar voor
Arme Menno, die wordt straks over de muur geflikkerd door Ingridquote:
Menno vlgs mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef ruby het volgende:
Rob draait door volgens Ingrid.
Ligt er nu eentje onder iemands bed?
Nee joh, er is iemand achter gebleven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef Gert het volgende:
Jezus zeg, helemaal mislukt ook nog, wat een sneu gedoe!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |