Vertel dat tegen zijn dochter zal ze leuk vinden!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:22 schreef CartWOman het volgende:
Eventjes Rob geluisterd.
Ik zag direct een man voor me in een speeltuin, met snoepjes in de zak van z'n regenjas.
Ik vind de vieze man knapper.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mis Kees van Kooten toch al in zijn bekenste rol... misschien is het wat voor Rob. Hij hoeft er niet voor te acteren.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de vieze man knapper.
[afbeelding]
OWWWWWWW dan krijgh ik balluh in mun buikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de vieze man knapper.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
Roel probeert het toch nog even, op de damesslaapkamer.![]()
Neuh, die moest om half een de baby weer aanleggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef CartWOman het volgende:
Tanja onderweg? Teveel lawaai?
Ja... dido ligt erbij... maar heeft nog niet veel gezegd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef ruby het volgende:
Is Dido ondertussen al gearriveerd?
Ik vind het wel gezellig zo hoorquote:
Okee. Maar als ze weer beginnen gaat ze écht wel ingrijpen, ik zag het aan haar gezicht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef style het volgende:
[..]
Neuh, die moest om half een de baby weer aanleggen
Moest er even uit.quote:
Breng hem ff naar het huis en gooi hem in de damesslaapkamer !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef kissa het volgende:
De pad die door mijn keuken hopste. Ik moet het ff kwijt. Het is nu veilig buiten![]()
[afbeelding]
Sorry....![]()
Relnichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:30 schreef Coos het volgende:
Niets gemist zie ik.
Ik gooi de streams nog effe aan en als er niet snel bonje is haak ik af.
Eerste kandidaat voor date Chantal gearriveerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef kissa het volgende:
De pad die door mijn keuken hopste. Ik moet het ff kwijt. Het is nu veilig buiten![]()
[afbeelding]
Sorry....![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
Eerste kandidaat voor date Chantal gearriveerd.
Ja stel idioten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef CartWOman het volgende:
Owjee ik voel hommeles aankomen...
Ja ik denk het wel helaasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze nou allemaal al slapen? Wat is dat voor gedonder?
Chantal en Ingrid....quote:
Bij Tanja barst zo de bom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef style het volgende:
De mannen willen stiekum bij de dames onder het bed gaan liggen.
Met een briefje erbij voor Chantal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:30 schreef cevece het volgende:
[..]
Breng hem ff naar het huis en gooi hem in de damesslaapkamer !!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met een briefje erbij voor Chantal.
Sorry, hebben echt ons best gedaan,
maar deze prins is echt de enige die we konden vinden.
Ik heb je gekwoot, maar al je wilt editten geef je maar een kick.quote:
[..]
Dat heb je goed, over +-32min is de boel dood zegmaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef PC eend het volgende:
WTF ik zet de streams nu pas aan, liggen ze allemaal op bed![]()
Ik moest even Googlen om dat te begrijpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Chantal en Ingrid....
![]()
![]()
Ik hááát ze!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Nathalie.. helaas heb ik het belachelijk maken van de zojuist door haar getrooste Dido gemist, maar als het echt zo erg was, dan komt ook zij op mijn speciale Zyklon B-lijstje*.
Of ze proberen de dames op de mannenslaapkamer te krijgen waar dan het merendeel onder hun bed gaat liggen en daarna de dames laat schrikken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij Tanja barst zo de bom.
Coos, blijf nog maar ff.![]()
[..]
Even geduld...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef PC eend het volgende:
WTF ik zet de streams nu pas aan, liggen ze allemaal op bed![]()
[..]
Nee hoor, het kwam uit mijn tenen en ik schaam me er niet voor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb je gekwoot, maar al je wilt editten geef je maar een kick.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:34 schreef style het volgende:
[..]
Of ze proberen de dames op de mannenslaapkamer te krijgen waar dan het merendeel onder hun bed gaat liggen en daarna de dames laat schrikken.
Helemaal begrijpen doe ik het nog niet.
[..]
Het is echt een meelevende groepquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ze gaan zeker gillen. En niemand die aan die baby denkt... ze hebben het notabene over keihard met een pollepel slaan.
Dan moeten ze wel opschieten want dan weet ik of ik nog wel of niet een fles opentrekquote:
Ze willen naar de vrouwen slaapkamer, ze verblinden door het licht aan en dan uit doen , dan verstopt 1 zich onder het bed die dan pas later te voorschijn komtquote:
Vooral met zichzelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is echt een meelevende groep![]()
Al heb ik totaal geen idee wat ze nu van plan zijn, maar goedquote:
Okquote:
hopenlijk hebben ze het niet door en zijn ze net aan het roddelen over die persoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze willen naar de vrouwen slaapkamer, ze verblinden door het licht aan en dan uit doen , dan verstopt 1 zich onder het bed die dan pas later te voorschijn komt
* mental image maakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Chantal haar broek schijnde door, door die nachtview. Heb ik even gesaved. Scheelt me volgende keer als ik weer een koude douche nodig heb.
"Denk es aan de babyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
OMG! Dat wordt herrie, Tanja gaat flippen...
quote:
help t niet als je al gewoon naar dr kijktquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Chantal haar broek schijnde door, door die nachtview. Heb ik even gesaved. Scheelt me volgende keer als ik weer een koude douche nodig heb.
Stiekum zonder dat ze het merken, menno bij chantal onder haar bed verstoppen, vast om haar daarna de pleuris te laten schrikken geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Al heb ik totaal geen idee wat ze nu van plan zijn, maar goed
Schijndequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. door de drank maak ik ook heerlijke schrijffouten zeg
Ja met zo'n korte broek met net even te wijde pijpenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef ruby het volgende:
Ik vind Joost wel een padvindersleider.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef APK het volgende:
Niveau schoolreisje komt er aan, lekker keten bij de meiden.![]()
Nee dat had ze net al eerder gedaan, omdat de baby wakker werd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef svann het volgende:
[..]
De baby wordt nu toch gevoed?
Die heeft er geen last van als ze wakker is.
Ja of om haar ff flink te nemen. Chantal heeft duidelijk een beurt nodig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stiekum zonder dat ze het merken, menno bij chantal onder haar bad verstoppen, vast om haar daarna de pleuris te laten schrikken geloof ik
En ze mag menno al zo graag
Ik ook net.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. door de drank maak ik ook heerlijke schrijffouten zeg
Lederhösen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja met zo'n korte broek met net even te wijde pijpen![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef CartWOman het volgende:
Echt ik vind het zielig voor de baby...![]()
Da's zonder umlaut.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Lederhösen.
Of hoe je dat ook schrijft.
Is maar goed dat Rob niet meer op die kamer mag, anders had het echt zielig geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef CartWOman het volgende:
Echt ik vind het zielig voor de baby...![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef ruby het volgende:
Ik vind Joost wel een padvindersleider.
Godverdomme dat wordt láchen dadelijk!!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:42 schreef arneaux het volgende:
Wat zijn ze allemaal van plan man?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |