eenschquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sinds de baby er is?![]()
Dat is al vanaf de eerste BB dag zo![]()
Dagelijkse backup?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat FOK! precies om 0:00 even enorm inzakt? Ik heb er even goed op zitten letten en exact als de klok 0:00uur slaat is FOK! even enorm traag en daarna gaat het weer iets beter, wel vreemd eigenlijk...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook naar bed....
Veel plezier met streamen en misschien dat de bom nog barst
Het is inmiddels 22 oktober en Menno zal dit herinneren als de slechtste verjaardag ooit.
Viel mij dus ook op, zie een postje terugquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Fok is trouwens plotseling ook veel te traag om nog op te willen blijven
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zeikt nu Dido af![]()
![]()
Die heeft wel lef zeg
Nee dat is het nietquote:
maar ook rond 12:00 is de server traagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat FOK! precies om 0:00 even enorm inzakt? Ik heb er even goed op zitten letten en exact als de klok 0:00uur slaat is FOK! even enorm traag en daarna gaat het weer iets beter, wel vreemd eigenlijk...
Het is weer na twaalven. Is altijd zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
eensch
(wat is fok opeens weer langzaam)
Hoop dat ze het uitzenden! Denk het wel, gooit ze lekker haar ruiten in!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Die heeft wel lef zeg
Ja ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Die heeft wel lef zeg
Jups.. en dan rond uur of 2 lekker snelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Euhm, Tanja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Die heeft wel lef zeg
Wat zéi ze dan?quote:
Wat zei ze dan? Ik miste dat namelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoop dat ze het uitzenden! Denk het wel, gooit ze lekker haar ruiten in!
Donderdag Exit Nathalie![]()
Er zit ook een uitknop op je PCquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
misschien ter overvloede....maar ik wor echt strontmisselijk van sjankwal al de hele avond!
trouwens al 8 weken ofzo!
wordt tijd dat BB donderdagavond haar een spiegel gaat voorhouden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
Chantal houdt niet van stoken. Is ze schizofreen?
Zag iedereen dat maar in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat mensen op Tanja gaan stemmen...ze wil duidelijk naar huis, ze wil gewoon niet meer en het zou beter zijn voor de baby en haarzelf als ze thuis is.
Wat ben je dan een sadist als je op haar stemt...
godverdomme om misschien een paar peuken per dag minder ...met d'r achterlijke calimerogedrag!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef style het volgende:
Chantal: Het enige wat Tanja heeft hoeven doen is een gezond kind ter wereld brengen, wij hebben dillema's gehad: weekopdrachten, niet roken, slecht eten.
Ze vindt zichzelf wel heel erg zielig hoor![]()
Waarom nou? Het is zo'n eerlijke vrouw en ze houdt ook niet van stoken. Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
misschien ter overvloede....maar ik wor echt strontmisselijk van sjankwal al de hele avond!
trouwens al 8 weken ofzo!
Ja? En?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: Wat heeft zij (Tanja) hier nou gepresteerd? Ze heeft alleen een baby ter wereld gebracht. Wij hebben hier weekopdrachten gehad, in de stress gezeten en nog veel meer"
Hij gebruik een Versatel decoder dus je bedoeld het knopje van zn TVquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Er zit ook een uitknop op je PC![]()
Sjankwal verdedigt als het ware Rita Verdonks buitenlandersbeleid....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarom nou? Het is zo'n eerlijke vrouw en ze houdt ook niet van stoken. Onbegrijpelijk.
Sterk punt van haarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "BB vertoont ook kruipgedrag naar Tanja toe"
Ze zat Dido na te doen op een zeikerige manier over dat het zo oneerlijk was wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? Ik miste dat namelijk.
Inderdaad, net een werkkamp voor gedetineerden. Zo zwaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? En?
Waren pittige weekopdrachten hoor, daar zijn een paar weëen en een kindje erdoorheen persen niets bij.![]()
sterker, ik heb een 107 cm plasmascherm hangen en zie die kop van sjantal 2x levensgrootte....EN NOG blijf ik kijken ....ik kan het niet helpen ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij gebruik een Versatel decoder dus je bedoeld het knopje van zn TV
Ze heeft twéé sterke punten, zagen we gisteravondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |