quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef zBus het volgende:
nog ff een beugeltje scoren
Lekker potje neuken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:55 schreef BoJo het volgende:
jullie mogen 3x raden, wat ik zo lekker ga doen![]()
solliciteren naar de functie van admin en dan wat mensen hier bannenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:55 schreef BoJo het volgende:
jullie mogen 3x raden, wat ik zo lekker ga doen![]()
oooh als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
solliciteren naar de functie van admin en dan wat mensen hier bannen
ga je bril poetsenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
JE MOET GODVERDOMME 3 NUMMERS ERBIJ TELLEN!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:58 schreef BoJo het volgende:
ik ga mij mentaal voorbereiden op Peu morgen, zodat ik in een positieve Zen ben ofzo, anders gaat het geheid fout![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
Open sollicitaties icm tietenfoto's komen erdoor schijnt.
Omdat ze zich er altijd tussen proberen te wurmen door "lollige/beledigende/toffe" posts te plaatsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:59 schreef zBus het volgende:
why the fcuk zijn jullie eigenlijk zo negatief tegen nieuwe lui?
Kijk het draait allemaal om integratie jij bent net zo stront vervelend als een kudde marokanen op de Dam maar Lipje is bijvoorbeeld goed geintergreerd in onze SC samenleving.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:59 schreef zBus het volgende:
why the fcuk zijn jullie eigenlijk zo negatief tegen nieuwe lui?
En de grote scherpschutter heeft gesprokenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kijk het draait allemaal om integratie jij bent net zo stront vervelend als een kudde marokanen op de Dam maar Lipje is bijvoorbeeld goed geintergreerd in onze SC samenleving.
Het komt nooit meer goed want accepteren zal niemand je, dus maak je eigen lijdensweg nou niet langer, rot liever gelijk op.![]()
Ik ben dan ook een goed wiskundig ontlede medelanderquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kijk het draait allemaal om integratie jij bent net zo stront vervelend als een kudde marokanen op de Dam maar Lipje is bijvoorbeeld goed geintergreerd in onze SC samenleving.
Het komt nooit meer goed want accepteren zal niemand je, dus maak je eigen lijdensweg nou niet langer en rot liever gelijk op.![]()
quote:
Wat ga je slijmen bij mequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef zBus het volgende:
dat het maar goed mag smaken ook_gek
Moet je contactlensen indoen en in een disco met rook gaan dansen, zijn ze nog rooierquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Beetje rood door de drank![]()
dan eis ik meerdere foto'squote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg idd nog maar eens sorry ja, want die is echt.
GAST je duimnagel ziet er niet uit. Effe goef fijlen en dan oppoetsen met speciale fijl zo dat hij er weer bling bling uit zietquote:
kijk naar lipje zn posthistorie, of naar die van M5, of naar die van Mukiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:01 schreef zBus het volgende:
hmm hoe moet het dan?
die maakt de plisie welquote:
De laatste 6 slowchats zijn of van mij of van M5.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kijk naar lipje zn posthistorie, of naar die van M5, of naar die van Mukie
slaapzequote:
Nu jij nogquote:
moet je deze ff snel volpostenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:21 schreef zBus het volgende:
en euhm lipje ik heb al een start post voor volgende sc
Beetje gek maar wel lekkerquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:24 schreef zBus het volgende:
maar als iemand anders dat websiteje wil voor sc mag best ben er morgen toch niet
ik hoop dat zondag dan komt te vervallen als dag. Want dan ben jij er ook nietquote:
Cloontje van je?quote:
Ja zondag als werkdagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik hoop dat zondag dan komt te vervallen als dag. Want dan ben jij er ook niet![]()
ik doe niet aan kloontjesquote:
SOA?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:32 schreef PeuRac het volgende:
Bo, maak je maar niet druk, ik kom morgen maar heel kort en pleit em snel, misschien kom ik zelfs helemaal nietheb echt zwaar shit aan mn kont hangen nu, met wat pech voor de rest van mn leven. Leg het je morgen wel uit (misschien).
![]()
![]()
ey, zal mij jeukenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef ook_gek het volgende:
ik vind je vervelend zBus
Was het dat maar, want van de meeste SOA's kun je makkelijk vanaf komenquote:
Zwanger?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was het dat maar, want van de meeste SOA's kun je makkelijk vanaf komen
billen afvegenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:32 schreef PeuRac het volgende:
heb echt zwaar shit aan mn kont hangen nu,
Heb jij die SOA?quote:
Beide zwanger?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:38 schreef zBus het volgende:
[..]
ey niet lullig bedoelt maar dat kan echt verneukt zijn...![]()
Absoluut, maar daar ben je toch wel echt helemaal zelf bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:38 schreef zBus het volgende:
[..]
ey niet lullig bedoelt maar dat kan echt verneukt zijn...![]()
Lekker gefietst?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:43 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een fles 7up
ja dat had ik nu wel doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
Nee. Je blijft een graftak.
En dat zouden jouw posts worden !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god peu heeft een vrouw bevrucht![]()
Over 8 maand ineens allemaal posts met kijk mij een patsen met hoe ik een pamper verwissel
Helemaal mooi dat jullie er al zo lang over doen en Peu het even doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god peu heeft een vrouw bevrucht![]()
Over 8 maand ineens allemaal posts met kijk mij een patsen met hoe ik een pamper verwissel
Ik zal je eens wat vertellen. De weg loopt kromquote:
Nee, ik ben geen patser, ik ben een zeiker.\quote:
Lorenzpleinquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:58 schreef lipje het volgende:
zowel naar links als naar rechts![]()
waar moest je helemaal heen? Avondwinkel De Laak?![]()
Nee, registratieforumilier van een forumquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef hermandeperman het volgende:
Volgens mij bieden ze je een biertje aan Alexxx
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, registratieforumilier van een forumen een van die polen is nu ook al op buzzybee lid geworden
Wat een onzinquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, registratieforumilier van een forumen een van die polen is nu ook al op buzzybee lid geworden
Zelfde eigenaar als De Tulp op de Rijswijksewegquote:
Das op loopafstand van schoonmoederquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Zelfde eigenaar als De Tulp op de Rijswijkseweg
jaja...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar wel veel oost europese trucks daarzo
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef zBus het volgende:
waar ligt dat allemaal dan ? btje randstad zeker?
Like d'oh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef zBus het volgende:
waar ligt dat allemaal dan ? btje randstad zeker?
Achja, hij heeft tenminste nog een dak boven zijn hoofdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef lipje het volgende:
Whehehe die Pakistaan in die winkels... Had ie een keer met vals geld inkopen gedaan, heeft ie een van zijn werknemers ervoor op laten draaien. Blijkt dat een illegaal te zijn. Hoppa het land uit.
En altijd dat mengeltaaltje van Hindie, Engels en Nederlands
Lekker in die waan laten, ze spreken daar toch geen Engelsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen snappen ze neit echt wat terberg inhoudt
In het buitenlandersubforum welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker in die waan laten, ze spreken daar toch geen Engels!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
NOBODY LIKES US WE DON'T CARE, THEY WILL HATE US EVERYWHERE, ROTTERDAM HOOLIGANS!
Dat hoor ik iedere zondag![]()
Ach, er zijn ook mensne die iedere zondag het gewauwel vun hun lokale dominee aan moeten horenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
NOBODY LIKES US WE DON'T CARE, THEY WILL HATE US EVERYWHERE, ROTTERDAM HOOLIGANS!
Dat hoor ik iedere zondag![]()
Hop Hop naar bed jijquote:
Je kunt ook gewoon in je nest blijven liggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensne die iedere zondag het gewauwel vun hun lokale dominee aan moeten horen
GMTAquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef Mukie het volgende:
btw blaasontsteking krijg je niet door korte rokjes, op de grond te zitten en nog meer van dat soort nonsens
niet zo zeuren jijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:15 schreef zBus het volgende:
huh nu al terug, dat is toch geen uitgaan
blijf je dan ook weg?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef zBus het volgende:
naja ik ga slapen de mazzel (3e x dat ik het zeg nu echt weg)
kan me daar dus gruwelijk aan ergerenquote:
Welkom terugquote:
Ik wordt sowieso leip van al dat gezeik. Hoest je even, krijg je gelijk "ohw, zonder jas buiten gelopen" ....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
kan me daar dus gruwelijk aan ergeren
Hoe zouden mannen het anders krijgen?
lul tussen twee bevroren schnitzels leggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
kan me daar dus gruwelijk aan ergeren
Hoe zouden mannen het anders krijgen?
Niet eens stappen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:21 schreef ook_gek het volgende:
ik ga slapen
En mijn pa heeft een eigen zaak waar dus ook 7up staat
Mensen de drank sloopt me ik ga![]()
Trusten mensen![]()
en zich dan ziek melden met "migraine"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wordt sowieso leip van al dat gezeik. Hoest je even, krijg je gelijk "ohw, zonder jas buiten gelopen" ....
Gezeik altijd van die mensen die al op bed gaan liggen als ze iets in hun hoofd voelen prikken wat ze zouden kunnen identificeren als hoofdpijn![]()
.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wordt sowieso leip van al dat gezeik. Hoest je even, krijg je gelijk "ohw, zonder jas buiten gelopen" ....
Gezeik altijd van die mensen die al op bed gaan liggen als ze iets in hun hoofd voelen prikken wat ze zouden kunnen identificeren als hoofdpijn![]()
.
Ja naast de cola, de melk en het vleesquote:
nachthonger is kutquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:26 schreef lipje het volgende:
over schnitzels gesproken.... HONGER !!!
Maat van me heeft af en toe last van migraine, en die kan niet op of neer als hij dat heeft. Kotst alles eruit, zelfs zijn medicijnen... Dat is migraine...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:23 schreef lipje het volgende:
[..]
en zich dan ziek melden met "migraine"![]()
puyk planquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:28 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb ook honger, ga zo maar slapen denk ik.
meiden die een week vrijnemen omdat ze ongesteld zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
whatever turns you onquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lul tussen twee bevroren schnitzels leggen?
heb ik gelukkig maar 1 a 2x per jaar als stressaanvalquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maat van me heeft af en toe last van migraine, en die kan niet op of neer als hij dat heeft. Kotst alles eruit, zelfs zijn medicijnen... Dat is migraine...
Danz ou ik me iedere dag ziek moeten meldenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
meiden die een week vrijnemen omdat ze ongesteld zijn
mannen die na een avodn zuipen zich "ziek" melden
Een tijgerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Blijf ik zeker alleen over met [afbeelding] ?
slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Danz ou ik me iedere dag ziek moeten melden![]()
.
Magoed, ben weg!
graaaaauwwwquote:
stille wateren diepe grondenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik wist niet dat je zogende jongen had?
jakkes nee...quote:
dan nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:52 schreef Alexxxxx het volgende:
sorry ik vind US niet zo boeiend, buiten het baardtopic om
Helaas niet. Ik heb een schuurmachinequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:32 schreef lipje het volgende:
smorguhs
Scheelt weer een tripje naar de sportschool Tjabbo
Wat ga je dan schuren? de binnenkant van het motercompartiment? of de hele suuuuupquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb een schuurmachine
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:05 schreef Tjabbo het volgende:
Bojo laat niets heel. Kijk maar naar zijn Jeep.
Was je verdwaalt?quote:
Smorruguhsquote:
Maandag mijn (hoop ik) laatstequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:37 schreef lipje het volgende:
Hoest met rijles, Ijsmeis?
Ehh, half 9 volgens mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:41 schreef lipje het volgende:
dinsdag op? hoe laat?
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:48 schreef lipje het volgende:
hehe, lekker bij de oprit al een gaatje spotten en m daar dan inzetten..
Nou... Nu dus! Maar je wilt vast liever je 7-up kater uitslapen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje gek maar wel lekker![]()
He wanneer is je vriendin online ik wil effe mijn klassen foto met haar door nemen![]()
I knowquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:54 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zal je maar gelijk uit de droom helpen.... Rijlessen waar je full-time op de snelweg zit bestaan niet.
Goedemorgen btw
Ik ook tijdens mijn examenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
Meestal alleen invoegen en gelijk weer uitvoegen...
Hoeveel uur les heb je nu al gehad eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I know.
Bij de TTT moest ik ook eventjes de snelweg op (5 minuten ofzo)
Die moest ik ook iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ook tijdens mijn examen
Zuilense ring met korte in en en uitvoegstrook op en weer af
jeweettoch hoe die shit kan inslaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:00 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Nou... Nu dus! Maar je wilt vast liever je 7-up kater uitslapen...
32 ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoeveel uur les heb je nu al gehad eigenlijk?
Heeft weinig nut met dit weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:12 schreef Hugster het volgende:
Ja ik moet vanavond m'n ouders weer van schiphol halen
Moet vandaag dus gaan opruimen
En omdat ik de hele week de auto onbeperkt mocht gebruiken dacht ik hem even voor ze te gaan wassen, maar het is wel kutweer zeg
nog 20 minutenquote:
je kan het 24 uur door drinken..staat geen straf opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:42 schreef Sandraugiga het volgende:
Koffie schijnt je ook inde middag te kunnen drinken.. .
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:42 schreef M5 het volgende:
nice. ook een impressie van de S60 toevallig?
Ze zijn iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:02 schreef Mukie het volgende:
Die volvo's gaan er steeds beter uitzien.
Wat een verschil met die lijkenwagenversies zeg
Sjoewequote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Zoek je jezelf dan maar snel een vrouw, koop een hond en verwek 2.4 kinderen, dan kan je d'r een bestellenquote:
Achja, je kan natuurlijk ook je hele leven metal blijven luisteren, je iedere avond met een pot thee achter je pc begeven en naar het geneuk van je buurman blijven luisteren....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoek je jezelf dan maar snel een vrouw, koop een hond en verwek 2.4 kinderen, dan kan je d'r een bestellen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, je kan natuurlijk ook je hele leven metal punk-hardcore blijven luisteren, je iedere avond met een pot thee achter je pc begeven en naar het geneuk van je buurman blijven luisteren....
die krijg ik veel te vaakquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:04 schreef hermandeperman het volgende:
Wat is het lang geleden dat ik deze melding heb gekregen![]()
![]()
[..]
Sjoewe!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoek je jezelf dan maar snel een vrouw, koop een hond en verwek 2.4 kinderen, dan kan je d'r een bestellen
ben ik ff blij dat mn buurjongen geen sexleven heeft, maar voor de rest klop het hier ook welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, je kan natuurlijk ook je hele leven metal blijven luisteren, je iedere avond met een pot thee achter je pc begeven en naar het geneuk van je buurman blijven luisteren....
Ik ga toch voor jouw voorstel.
Ja ik vind een Niva ook gaaf ja....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Lada Niva is veel geiler als zo'n Volvo station
mogge
neuhquote:
Omdat hij ook om te knuffelen isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:57 schreef Mukie het volgende:
hey hugster
waarom moet ik steeds denken aan huggiebear?
waren dat niet alle mannen dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
neuh
[..]
Omdat hij ook om te knuffelen is.
Als man zijnde ben je daar vrij kieskeurig mee vaak. Maar alle mannen willen Huggie huggen natuurlijkquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als man zijnde ben je daar vrij kieskeurig mee vaak. Maar alle mannen willen Huggie huggen natuurlijk.
Ik ben er een aantal jaren geleden idd al een keer kapot om gegaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, liefie, je loopt ongeveer 4 jaar achter
Ik denk dat hij zo langzamerhand al wel kapotgeschoten isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe maar Tupac staat dus hier binnenkort weer op de stoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |