abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32819794
echt waar hoef ik dan niet te bellen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 4 december 2005 @ 21:55:17 #202
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_32819815
Tuurlijk Meki.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32824460
Service voor alles meki. Zo zijn we nou eenmaal bij de post.

Die CZ enveloppen smijten wel lekker naar binnen. Beter dan de meteropnamestandkaartjes in ieder geval.
  maandag 5 december 2005 @ 01:00:00 #204
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32825258
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:20 schreef Limbo-lil het volgende:
Service voor alles meki. Zo zijn we nou eenmaal bij de post.

Die CZ enveloppen smijten wel lekker naar binnen. Beter dan de meteropnamestandkaartjes in ieder geval.
Ja, in grote bussen ja. Hoewel je die grote enveloppen in kleine bussen zo mooi dubbel erin kan stoppen. Als je er daarna een mep tegen geeft ligt het aan de andere kant van de gang. Dat zal ze leren!
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_32828511
Zaterdag was ik vrij en zat ik in Oostenrijk. Niet veel collega's wisten dat...
"Hey Carport, heb jij het ook zo rustig?"
- Uhh, nou, nee niet echt, ik sta al een tijdje sneeuw te ruimen hier...
"Uhh "

"Hey Carport, ik heb mijn zakjes klaar, zou je die weer mee kunnen nemen?"
- Ik zou het graag voor je willen doen, maar ik zit nu in Oostenrijk...

Achja, zaterdag mag ik ze weer van dienst zijn
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:00 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Ja, in grote bussen ja. Hoewel je die grote enveloppen in kleine bussen zo mooi dubbel erin kan stoppen. Als je er daarna een mep tegen geeft ligt het aan de andere kant van de gang. Dat zal ze leren!
* Mompelt iets over een Neckermann-gids, flinke mep en een glazen tussendeur
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik krijg geen AH bonus meer thuis

wie doet Amsterdam Osdorp de post dan kan ik hem praten over waarom hij het niet bezorgt

Mail je adres maar, dan zal ik ze wel naar je opsturen
  FOK!fotograaf maandag 5 december 2005 @ 10:36:31 #206
73911 ultra_ivo
pi_32829205
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:55 schreef Carport het volgende:
Mompelt iets over een Neckermann-gids, flinke mep en een glazen tussendeur [/me]
[..]
Wat dacht je van een vastzittende Otto, een flinke mep en een kat?
  maandag 5 december 2005 @ 16:12:55 #207
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32837843
quote:
Op maandag 5 december 2005 10:36 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Wat dacht je van een vastzittende Otto, een flinke mep en een kat?
Dat zou me nog meer voldoening schenken (scheppen?).
  FOK!fotograaf maandag 5 december 2005 @ 17:48:25 #208
73911 ultra_ivo
pi_32840314
Nou, meer snelheid bij de huiseigenaar wat betreft het aanpassen van de brievenbus.
pi_32851109
De CZ-enveloppen zijn A5 formaat, daarom 'werpt' het zo lekker. Zowel onderhands als bovenhands, geen gek*t met te korte buitenbrievenbussen (van die dingen waar de post wel dóór past maar niet ín) en inderdaad; het glijdt lekker weg over de tegels binnen.
Katten vind ik dan wat zielig om op te mikken, die glazen tussendeur bevalt beter. Laatst kon ik nog net op tijd aanbellen, anders had ik het hele handeltje in de pot latex gemikt, die de schilder heel handig onder de brievenbus had gezet.

Ieder zijn vak
pi_32854472
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Nou, meer snelheid bij de huiseigenaar wat betreft het aanpassen van de brievenbus.
'k heb toevallig afgelopen zaterdag een hele lijst met adressen van namen moeten voorzien... Allemaal mensen die de bus te ver van de straat hadden staan...

Terwijl de bussen allemaal prima bereikbaar zijn met de fiets (zoals ik daar de post rondbreng)... Dus ik ben bang dat ze nou gaan zeiken en/of hun auto voor de buitenbus gaan parkeren, enzo...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32948060
Nou, waar blijft die Kerstpost? De afgelopen week zou volgens de prognose al een flinke volumestijging plaatsvinden, maar tot op heden valt het tegen! Hier en daar een kerstkaartje, maar niet veel. Wat denken jullie?Zouden de meeste mensen tot volgende week wachten met de Kerstkaarten (menigeen heeft nu immers ook nog geen kerstboom in huis), of zit de klad er in?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_32948148
Bij onze prognoses zou die volumestijging aankomende week beginnen. Ik ben benieuwd. Vanaf aankomende week ga ik ook doordeweeks werken.

En net op dit geweldige moment besloot mijn fiets dat ik het zelf maar mocht doen. Alhoewel, mijn achterband dan. Die liep vorige week zaterdag tijdens het bestellen leeg ( !!). Thuis diverse malen geplakt, maar hij blijft leeglopen. Ik heb een nieuwe binnen -en buitenband nodig.

De fietsenmaker zit tot januari nokkievol, dus ik moet het zelf maar opknappen. Maar dat haal ik niet meer. Ik heb alvast maar even naar de vestigingsmanager gebeld dat die maar een fiets achter de hand moet houden voor me. Het is werkelijk onbegrijpelijk dat er maar ZO weinig reservefietsen zijn...

[ Bericht 2% gewijzigd door MadGuy op 09-12-2005 16:48:59 ]
pi_32948263
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou, waar blijft die Kerstpost? De afgelopen week zou volgens de prognose al een flinke volumestijging plaatsvinden, maar tot op heden valt het tegen! Hier en daar een kerstkaartje, maar niet veel. Wat denken jullie?Zouden de meeste mensen tot volgende week wachten met de Kerstkaarten (menigeen heeft nu immers ook nog geen kerstboom in huis), of zit de klad er in?
Als het slecht weer is gaan mensen kaart schrijven lijkt me... Denk dat het vanaf maandag wel los gaat .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:53:54 #214
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_32948613
Inderdaad! Ik heb ook nog maar heel weinig kerstkaarten gezien. Helemaal niet erg natuurlijk, ga lekker mailen ofzo
Mijn teamleider vertelde dat het 17dec een enorme drukke dag gaat worden.. De week voor kerst moet het ook een probleem worden om extra mensen in te zetten. Alle studentjes bij ons hebben dan natuurlijk nog geen vakantie. Heb al meerdere advertenties gezien in regionale krantjes. Tis maar te hopen voor ze dat ze genoeg extra mensen kunnen krijgen anders kunnen het nog hele lange dagen gaan worden
Schudden voor gebruik
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:50:24 #215
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32949836
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef Dagguzz het volgende:
Inderdaad! Ik heb ook nog maar heel weinig kerstkaarten gezien. Helemaal niet erg natuurlijk, ga lekker mailen ofzo
Mijn teamleider vertelde dat het 17dec een enorme drukke dag gaat worden.. De week voor kerst moet het ook een probleem worden om extra mensen in te zetten. Alle studentjes bij ons hebben dan natuurlijk nog geen vakantie. Heb al meerdere advertenties gezien in regionale krantjes. Tis maar te hopen voor ze dat ze genoeg extra mensen kunnen krijgen anders kunnen het nog hele lange dagen gaan worden
Is dat zo erg dan? Er moet brood op de plank!
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:56:02 #216
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_32949957
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Is dat zo erg dan? Er moet brood op de plank!
In de zomer ok!
Maar in deze tijd, liever geen extra uurtjes voor mij.
Schudden voor gebruik
pi_32950707
De prognose is dat zaterdag de 17e, maandag de 19e en dinsdag de 20e de drukste dagen worden geloof ik. Zelf verwacht ik morgen nog niet erg veel kerstpost, het zal inderdaad pas in de loop van volgende week gaan komen.

Hier trouwens het zelfde probleem met personeel: veel studenten hebben komende week nog college en tentamens (zelfs op zaterdag!). Sommigen hebben in de week voor kerst al vrij, maar er zijn er genoeg die dan ook nog college hebben. Geen idee of ze tegen die tijd bij ons genoeg personeel hebben, vandaag hebben ze extra hulp afgezegd.
pi_32951032
'k heb idd nog les tot aan de kerst (maar niet alle dagen)...

Dat heb je als je de kerst zo in het weekend hebt... Dan heb je het ook direct aan het begin van de vakantie...

Om de kerstsfeer helemaal top te maken, zal het ook nog wel even gaan sneeuwen... of ijzelen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  FOK!fotograaf vrijdag 9 december 2005 @ 18:58:13 #219
73911 ultra_ivo
pi_32951350
De vraag is ook hoeveel problemen de HSM's oplossen, en hoeveel ze veroorzaken. Ik wordt deze kerst toegevoegd aan het HSM-team, lijkt me wel een interesante plek nu.
pi_32951479
Inderdaad ultra_ivo, lijkt mij ook een interessante plek.
Bij ons wordt de kerstpost ook met de HSM gesorteerd. M'n teamcoach vertelde me dat eer maar 5% reject is, ik heb er mijn twijfels over. De HSM kan trouwens de hoeveelheid niet aan, de post wordt er meerdere keren doorheengewurmd. Daar komt ook bij dat wij waarschijnlijk 24 uur per dag zullen gaan draaien... 's Nachts gaat men de HSM's al laten draaien...
  FOK!fotograaf vrijdag 9 december 2005 @ 19:22:05 #221
73911 ultra_ivo
pi_32951894
Dat klopt, ik kom 's nachts bij de HSM te staan. Moet ook de bakkenkarren van het perron naar de HSM brengen en de bakkenkarren voor elders afvoeren naar het perron.
pi_32953021
Volgens mij hadden wij vorig jaar als de kerstpost met de HSM, of kan dat niet. Gek dat ik dat niet meer weet...

Wat ik wel weet is dat het niet zo gek veel scheelde, mede dankzij de huis-aan-huis waar totaal geen rekening mee gehouden leek te zijn...
pi_32953337
Neem je de bonuspunten van de HAH op zaterdag trouwens gewoon mee naar het volgende jaar?
pi_32954057
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:08 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij hadden wij vorig jaar als de kerstpost met de HSM, of kan dat niet. Gek dat ik dat niet meer weet...

Wat ik wel weet is dat het niet zo gek veel scheelde, mede dankzij de huis-aan-huis waar totaal geen rekening mee gehouden leek te zijn...
Ja hoor, het kan wel, al waren er toen maar enkele vestigingen waar het getest werd. De meeste kerstpost wordt op de niet-HSM-kerstpost kantoren met de hand ingegooid. Vaak gaat men 's middags dan al wat kaartjes ingooien, zodat deze de volgende dag gelijk samengevoegd kunnen worden met de rest van de post.
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:00:28 #225
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32954429
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
Neem je de bonuspunten van de HAH op zaterdag trouwens gewoon mee naar het volgende jaar?
Vast wel, waarom niet? Ik moet ze alleen nog even opmaken voor ik er weg ben, weet iemand die site nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')