Ja, in grote bussen ja. Hoewel je die grote enveloppen in kleine bussen zo mooi dubbel erin kan stoppen. Als je er daarna een mep tegen geeft ligt het aan de andere kant van de gang.quote:Op maandag 5 december 2005 00:20 schreef Limbo-lil het volgende:
Service voor alles meki. Zo zijn we nou eenmaal bij de post.
Die CZ enveloppen smijten wel lekker naar binnen. Beter dan de meteropnamestandkaartjes in ieder geval.
* Mompelt iets over een Neckermann-gids, flinke mep en een glazen tussendeurquote:Op maandag 5 december 2005 01:00 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ja, in grote bussen ja. Hoewel je die grote enveloppen in kleine bussen zo mooi dubbel erin kan stoppen. Als je er daarna een mep tegen geeft ligt het aan de andere kant van de gang.Dat zal ze leren!
Mail je adres maar, dan zal ik ze wel naar je opsturenquote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik krijg geen AH bonus meer thuis
wie doet Amsterdam Osdorp de post dan kan ik hem praten over waarom hij het niet bezorgt
![]()
Wat dacht je van een vastzittende Otto, een flinke mep en een kat?quote:Op maandag 5 december 2005 09:55 schreef Carport het volgende:
Mompelt iets over een Neckermann-gids, flinke mep en een glazen tussendeur[/me]
[..]
Dat zou me nog meer voldoening schenken (scheppen?).quote:Op maandag 5 december 2005 10:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat dacht je van een vastzittende Otto, een flinke mep en een kat?
'k heb toevallig afgelopen zaterdag een hele lijst met adressen van namen moeten voorzien... Allemaal mensen die de bus te ver van de straat hadden staan...quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Nou, meer snelheid bij de huiseigenaar wat betreft het aanpassen van de brievenbus.
Als het slecht weer is gaan mensen kaart schrijven lijkt me... Denk dat het vanaf maandag wel los gaatquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou, waar blijft die Kerstpost? De afgelopen week zou volgens de prognose al een flinke volumestijging plaatsvinden, maar tot op heden valt het tegen! Hier en daar een kerstkaartje, maar niet veel. Wat denken jullie?Zouden de meeste mensen tot volgende week wachten met de Kerstkaarten (menigeen heeft nu immers ook nog geen kerstboom in huis), of zit de klad er in?
Is dat zo erg dan? Er moet brood op de plank!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef Dagguzz het volgende:
Inderdaad! Ik heb ook nog maar heel weinig kerstkaarten gezien. Helemaal niet erg natuurlijk, ga lekker mailen ofzo![]()
Mijn teamleider vertelde dat het 17dec een enorme drukke dag gaat worden.. De week voor kerst moet het ook een probleem worden om extra mensen in te zetten. Alle studentjes bij ons hebben dan natuurlijk nog geen vakantie. Heb al meerdere advertenties gezien in regionale krantjes. Tis maar te hopen voor ze dat ze genoeg extra mensen kunnen krijgen anders kunnen het nog hele lange dagen gaan worden![]()
In de zomer ok!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Er moet brood op de plank!
Ja hoor, het kan wel, al waren er toen maar enkele vestigingen waar het getest werd. De meeste kerstpost wordt op de niet-HSM-kerstpost kantoren met de hand ingegooid. Vaak gaat men 's middags dan al wat kaartjes ingooien, zodat deze de volgende dag gelijk samengevoegd kunnen worden met de rest van de post.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:08 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij hadden wij vorig jaar als de kerstpost met de HSM, of kan dat niet. Gek dat ik dat niet meer weet...
Wat ik wel weet is dat het niet zo gek veel scheelde, mede dankzij de huis-aan-huis waar totaal geen rekening mee gehouden leek te zijn...
Vast wel, waarom niet? Ik moet ze alleen nog even opmaken voor ik er weg ben, weet iemand die site nog?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
Neem je de bonuspunten van de HAH op zaterdag trouwens gewoon mee naar het volgende jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |