Ja, in grote bussen ja. Hoewel je die grote enveloppen in kleine bussen zo mooi dubbel erin kan stoppen. Als je er daarna een mep tegen geeft ligt het aan de andere kant van de gang.quote:Op maandag 5 december 2005 00:20 schreef Limbo-lil het volgende:
Service voor alles meki. Zo zijn we nou eenmaal bij de post.
Die CZ enveloppen smijten wel lekker naar binnen. Beter dan de meteropnamestandkaartjes in ieder geval.
* Mompelt iets over een Neckermann-gids, flinke mep en een glazen tussendeurquote:Op maandag 5 december 2005 01:00 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ja, in grote bussen ja. Hoewel je die grote enveloppen in kleine bussen zo mooi dubbel erin kan stoppen. Als je er daarna een mep tegen geeft ligt het aan de andere kant van de gang.Dat zal ze leren!
Mail je adres maar, dan zal ik ze wel naar je opsturenquote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik krijg geen AH bonus meer thuis
wie doet Amsterdam Osdorp de post dan kan ik hem praten over waarom hij het niet bezorgt
![]()
Wat dacht je van een vastzittende Otto, een flinke mep en een kat?quote:Op maandag 5 december 2005 09:55 schreef Carport het volgende:
Mompelt iets over een Neckermann-gids, flinke mep en een glazen tussendeur[/me]
[..]
Dat zou me nog meer voldoening schenken (scheppen?).quote:Op maandag 5 december 2005 10:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat dacht je van een vastzittende Otto, een flinke mep en een kat?
'k heb toevallig afgelopen zaterdag een hele lijst met adressen van namen moeten voorzien... Allemaal mensen die de bus te ver van de straat hadden staan...quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Nou, meer snelheid bij de huiseigenaar wat betreft het aanpassen van de brievenbus.
Als het slecht weer is gaan mensen kaart schrijven lijkt me... Denk dat het vanaf maandag wel los gaatquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou, waar blijft die Kerstpost? De afgelopen week zou volgens de prognose al een flinke volumestijging plaatsvinden, maar tot op heden valt het tegen! Hier en daar een kerstkaartje, maar niet veel. Wat denken jullie?Zouden de meeste mensen tot volgende week wachten met de Kerstkaarten (menigeen heeft nu immers ook nog geen kerstboom in huis), of zit de klad er in?
Is dat zo erg dan? Er moet brood op de plank!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef Dagguzz het volgende:
Inderdaad! Ik heb ook nog maar heel weinig kerstkaarten gezien. Helemaal niet erg natuurlijk, ga lekker mailen ofzo![]()
Mijn teamleider vertelde dat het 17dec een enorme drukke dag gaat worden.. De week voor kerst moet het ook een probleem worden om extra mensen in te zetten. Alle studentjes bij ons hebben dan natuurlijk nog geen vakantie. Heb al meerdere advertenties gezien in regionale krantjes. Tis maar te hopen voor ze dat ze genoeg extra mensen kunnen krijgen anders kunnen het nog hele lange dagen gaan worden![]()
In de zomer ok!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Er moet brood op de plank!
Ja hoor, het kan wel, al waren er toen maar enkele vestigingen waar het getest werd. De meeste kerstpost wordt op de niet-HSM-kerstpost kantoren met de hand ingegooid. Vaak gaat men 's middags dan al wat kaartjes ingooien, zodat deze de volgende dag gelijk samengevoegd kunnen worden met de rest van de post.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:08 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij hadden wij vorig jaar als de kerstpost met de HSM, of kan dat niet. Gek dat ik dat niet meer weet...
Wat ik wel weet is dat het niet zo gek veel scheelde, mede dankzij de huis-aan-huis waar totaal geen rekening mee gehouden leek te zijn...
Vast wel, waarom niet? Ik moet ze alleen nog even opmaken voor ik er weg ben, weet iemand die site nog?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
Neem je de bonuspunten van de HAH op zaterdag trouwens gewoon mee naar het volgende jaar?
Wij mogen gewoon doorgeven hoe laat we klaar zijn, in de kerstperiode.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:59 schreef Troeta het volgende:
mensen zijn deze week druk bezig met kerstbomen halen en huizen versieren.
Dan is de kerststemming er en gaan ze kaarten schrijven.
Ik ben benieuwd hoor, hoe laat het voor mij gaat worden elke dag...en hoeveel tijd ik daarvan niet betaald krijg
Omdat de HSM's een stel prutsers zijn... veel fouten maken en bij het minste geringste beetje stress spontaan uitvallen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:54 schreef nixxx het volgende:
veel en koud.. dat vat het wel samen.. en het fabeltje dat alle kerstkaarten dit jaar door de HSM zouden gaanWaarom hebben we dan 3 bakkenkarren met rode bakken met kerstkaartjes lopen vossen vanochtend?
Nee dat was gisteren, dus dan had ik die vandaag moeten lopen (en morgen wordt er helemaal geen post bezorgdquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:03 schreef Troeta het volgende:
Moet je die ene tas morgen dan lopen tex?? Je hebt groot gelijk dat je dat niet gedaan hebt hoor!
Goede samenvattingquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:42 schreef TheSorrow het volgende:
Tering wat was het druk... 10 bakken met OZ, wat al ingegooid was gelukkig.... Het was echt druk, Makro er ook bij, en er was nog niet eens kerstpost...ben benieuwd hoe het dan met de kerst word
Nog geen kerstpakket gehad hier. Wellicht volgende weekquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:03 schreef Troeta het volgende:
He, hebben jullie het kerstpakket nog niet gehad dan???
Zitten leuke verschimmelde sinaasappels in!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef Carport het volgende:
Nog geen kerstpakket gehad hier. Wellicht volgende week
Overigens zouden er ook zakjes kruidnoten worden uitgedeeld aan alle medewerkers, ivm het goede resultaat dit jaar... ik heb, zoals wel was te verwachten, uiteraard niks gehad. Jullie wel?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:23 schreef texelonia het volgende:
Wel met sinterklaas pepernoten, én een chocoladeletter, én een banktstaaf, én 950 punten
Brr, ja, naar is dat, ik had zoiets een tijdje geleden (2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:32 schreef gr8w8 het volgende:
Kruidnoten, in de pocket! Lekkere van bakkerij 't Stoepke, vorige week. Kerstpakket nog niet nee. Bah, wat was het een kuddag vandaag. Teveel blauwe bakken, niet normaal. Wel verdacht dat ik een tweetal brieven herkende uit een massazending die ikzelf gisteren al had ontvangen... Alsof er weer ergens een paar karren waren blijven staan. Ik hoorde dat het ook verdacht rustig was vrijdag. En wat het geheel helemaal kut maakte, ongeveer om 730 kwam er een belletje. Een mede-zaterdagwerkster was die nacht plosteling overleden.Ik heb haar in opleiding gehad. Dan loop je toch een beetje anders door je wijk, iets minder vriendelijk enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |