abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32019308
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 06:56 schreef Klonk het volgende:
Mensen van de pakketservice krijgen het rustig vandaag

Word net wakker gebeld dat ze in dordrecht alleen handsortering hebben kunnen doen, computerstoring in het sorteringssyteem
Ah, vandaar!
Ik vond het al zo vreemd dat ik gister geen enkele wagen van pakketservice tegen ben gekomen, terwijl ik normaal gesproken m'n hand op blijf steken
  zondag 6 november 2005 @ 12:27:33 #52
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32020236
omg het hele land is er dus door getroffen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32020606
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:27 schreef Klonk het volgende:
omg het hele land is er dus door getroffen
TPG heeft maar drie sorteercentra voor pakketten: Zwolle, Dordrecht en Amsterdam. Onze regio's vallen dus blijkbaar allebei onder Dordrecht

Overigens zijn er zes sorteercentra voor brieven en één voor aangetekende stukken. Die laatste zit in Arnhem. Op Schiphol is er ook nog een internationaal sorteercentrum.
Maargoed, ik zal het hierbij laten
  zondag 6 november 2005 @ 12:40:22 #54
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32020653
Onze pakjes komen idd uit Dordrecht, ik werk af en toe vanaf depot Venlo.
  zondag 6 november 2005 @ 12:47:15 #55
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_32020872
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:38 schreef Carport het volgende:
Overigens zijn er zes sorteercentra voor brieven
Rotterdam, Nieuwegein... wat zijn die andere 4?
  zondag 6 november 2005 @ 12:48:29 #56
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32020896
Den Bosch volgens mij ook
pi_32021013
Inderdaad Rotterdam, Nieuwegein en Den Bosch. De andere drie zitten in Amsterdam, Zwolle en Den Haag (voorheen Leidschendam).
pi_32027747
Wij (Zwijndrecht) hadden wel gewoon pakjes...
† The 3 Kings †
pi_32068449
Donderdag voor het eerst zelf gelopen. Was best pittig, deed er een uur langer over dan de bedoeling was. Vrijdag geen HAH en ruim de helft minder aan gewone post, dus dat was zo bekeken. Zo wil ik ze wel vaker hebben.
Morgen weer, kvind het nog steeds leuk
  maandag 7 november 2005 @ 21:11:57 #60
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_32068888
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:58 schreef Limbo-lil het volgende:
Morgen weer, kvind het nog steeds leuk
That's the spirit

Was vandaag gewoon nergens te laat op mijn haalritje! Zo wil ik ze ook wel vaker hebben
pi_32069696
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef TheSorrow het volgende:
Wij (Zwijndrecht) hadden wel gewoon pakjes...
Maar jij werkt dan ook niet bij Pakketservice, Toch?
pi_32071808
O ja da's waar

* TheSorrow heeft nix gezegd
† The 3 Kings †
pi_32131274
Gaat het slecht met de TPG ofzow? We hebben nu nog steeds zooo weinig post! Terwijl de zomer toch echt al lang voorbij is... Normaal was het in deze tijd van het jaar toch echt wel weer drukker. Ook is er veel minder HAH. Vroegâh mocht je blij zijn als je een dag geen HAH had en nu is het bijna andersom. Niet dat je mij hoort klagen hoor En de kerstdrukte zal straks toch ook wel weer komen vrees ik...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_32131799
Hmm ik heb elke dag op z'n minst 2 soorten HAH...

Onee, laatst hadden we een vrijdag geen HAH, dat was echt een wonder!
pi_32132006
Hier was dat vroeger ook altijd een wonder zo ongeveer. Nu is er vaker geen HAH dan wel lijkt wel

*gauw afkloppen*
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_32133144
Ik vind t anders genoeg post voor op de zaterdag
† The 3 Kings †
pi_32161237
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind t anders genoeg post voor op de zaterdag
Ik meen ergens een keer gehoord te hebben dat de zaterdag steeds drukker wordt en er doordeweeks steeds minder post is. Zaterdag schijnt commercieel gezien een goede dag te zijn om post te ontvangen, of zoiets...
Mja, feit blijft wel dat de TPG steeds minder post krijgt, zowel door de digitalisering als door de concurrentie.
pi_32203174
Weten jullie toevallig ook wat de site is voor 't bestellen van nieuwe oranje kleding, kan mijn brief niet meer vinden waar 't op stond
pi_32206159
Normale hoeveelheid post hier, weinig pakjes, nu lekker tukken
† The 3 Kings †
pi_32206532
Veel rode bakken post... Essent mailing. Maar qua grove stukken viel het reuze mee.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_32206549
ik heb medelijden met onze postbode.. vandaag de gouden gids gekregen...
  zaterdag 12 november 2005 @ 16:28:56 #72
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32207016
Gouden Gids word niet door de postbode bezorgd

Zijn mensen die dat gewoon 1 keer per jaar als bijverdienste doen...

Volgende week zaterdag word het wel leuk voor de pakketservice, Harry Potter boeken bezorgen....
pi_32210937
He ik heb een pakketje dat bezorgd gaat worden!. Bij Tack & Trace staat "Zending in distributieroute 12-11-2005 ", betekent dit dat het pakketje momenteel naar me toe gereden wordt in een busje? Of zal het pakketje maandag pas komen?
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:00:24 #74
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32210987
ik denk maandag, geen briefje van de bezorger dat ie langs is geweest ?
pi_32211178
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:00 schreef Klonk het volgende:
ik denk maandag, geen briefje van de bezorger dat ie langs is geweest ?
Nee geen briefje.. Ben ook gewoon de hele dag thuis gebleven.. Tot hoe laat gaan ze door met bezorgen op zaterdag?
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:36:19 #76
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32212054
ligt eraan, ik ben in drukke tijden wel eens tot half 9 doorgegaan, maar das zeldzaam...
pi_32248094
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 16:28 schreef Klonk het volgende:

Volgende week zaterdag word het wel leuk voor de pakketservice, Harry Potter boeken bezorgen....
Hmm, zit wat in...

Ik werk dinsdag pas weer, kan bol.com misschien ff opschieten en die dingen uiterlijk maandag laten bezorgen???

zenks
  maandag 14 november 2005 @ 00:44:55 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32248156
de bulk zal er zaterdag uitgaan en dan 2de bestellingen van zaterdag op maandag en ik denk dat het daarna nog wel een tijdje zal nadruppelen met bestellingen.
  maandag 14 november 2005 @ 00:47:32 #79
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32248204
en mischien binnenkort een nieuwe baas:
quote:
"Een reëel scenario." "Het is mooi dat er een bod komt." "Dit is serieus want we hebben al vaker gemeld dat TNT ondergewaardeerd en een prooi voor overnamekandidaten is." Analisten schatten de kansen van het door Cornelius Geber te vormen consortium voor de overname van het post- en logistiekbedrijf TNT hoog in.

Woensdag bevestigde de Duitse zakenman de plannen die het Duitse weekblad Wirtschaftswoche eerder naar buiten hadden gebracht. Het aandeel van het voormalige staatspostbedrijf schoot daarna met 10 procent omhoog. Donderdag was de financiële markt weer wat tot rust gekomen en werd in de ochtend door winstnemingen de koers 3 procent lager gezet op ruim 22 euro.

Analisten rekenen op een overnamesom voor TNT van 12,5 miljard euro. Dat is 27 euro per aandeel. "Gezien de recente bedragen in deze branche, is dat een reële prijs", aldus Geert-Jan Hoppers van SNS Securities.

Koers te laag

Daarbij speelt volgens hem en andere analisten mee dat de koers momenteel te laag staat. Dat heeft mede te maken met de onzekerheid over toekomstige resultaten. De winstcijfers gaan negatief beïnvloed worden door de uitkomsten van een onderzoek naar mogelijke belastingfraude met dochterbedrijven in het Verenigd Koninkrijk en elders. De resultaten daarvan worden volgend jaar verwacht. De kwestie heeft de positie van bestuursvoorzitter Peter Bakker er niet beter op gemaakt. Ook wordt hem verweten niet gretig genoeg te zijn in de consolidatieslag die momenteel in de wereld van de post en logistiek woedt. Concurrent Deutsche Post was in staat om het Britse logistiek concern Exel te kopen.

TNT was al eerder onderwerp van overnamespeculatie. Daarbij werden concurrent Deutsche Post en het Amerikaanse UPS genoemd. "Geber komt als een verrassing. Ik weet weinig van deze man. Het is ook merkwaardig dat hij met het nieuws naar buiten is gekomen. Daarmee gooit hij zijn eigen glazen in", aldus Hoppers.

Zakenman Cornelius Geber was invloedrijk in de wereld van de logistiek. Hij is voormalig bestuurder van het Zwitserse Kühne & Nagel en adviseerde onder meer Deutsche Post. Hij is de laatste jaren actief via de Amerikaanse investeringsmaatschappij Blackstone. Sinds 2004 staat Geber aan het hoofd van de Europese divisie van het chemieconcern Celanese. Hij verwierf die functie nadat de onderneming door Blackstone was overgenomen. Een analist in Londen, die anoniem wil blijven zei dat als Blackstone erbij betrokken is de kwestie zeer serieus moet worden genomen.

Veto

De beschermingswal van de voormalige monopolist is zo goed als weg. Het overheidsbelang van 10 procent noch het gouden aandeel vormt op dit moment een obstakel. "De Nederlandse staat mag alleen gebruik maken van zijn veto als de postbezorging in gevaar komt. Als de overnamepartij die waarborgt, is er geen probleem", aldus Hoppers.

Bovendien is de liberalisering van de postmarkt in Nederland veel enthousiaster aangepakt dan in omringende landen. In Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk heeft de staat nauwere banden, zowel formeel als informeel, behouden met de nationale postbedrijven.

"Een overname kan snel gebeuren. Dat hebben we gezien bij P&O Nedlloyd. Een dag na het gerucht dat het Deense Maersk het bedrijf zou willen kopen lag er een concreet bod op tafel", aldus G. Luijkx van onderzoeksbureau Iris. Dat bod op TNT is er nu niet. "Maar waar rook is, is vuur. De Nederlandse postmarkt is gezien de bevolkingsdichtheid een van de aantrekkelijkste in Europa. TNT behaalt er marges waarmee ze tot de top van Europa behoren en heeft bovendien een stabiele kasstroom. TNT is een pareltje."
bron: nu.nl
pi_32248674
jippie, weer nieuwe kleren
pi_32271343
Het pakketje was zaterdag dus niet meer gekomen. Liggen er vandaag ineens 2 briefjes in de bus. De eerste was dat er de 12e niet afgeleverd kon worden, de 2e was dat ik vandaag niet thuis was. Ik was dus wel mooi thuis, dus ze hebben helemaal niet meer aangebeld. Kan ik morgen weer langs het postkantoor. Slechte bezorging hier!
pi_32277195
misschien wa sje aan het douchen, of stofzuigen, of aan het slapen
pi_32292153
of heb je een stukke bel

Vandaag mijn vuur'doop' in de regen. Sorry bij deze voor de mensen in mijn wijkje, ik moet nog erg wennen aan de combinatie natte brievenbus en met name HAH erin gooien. Ook de Veronica gids heeft het zwaar te verduren gehad, maar dan moeten ze er ook maar niet zo'n achterlijk flapje omheen doen.

Bed8 me trouwens net dat die HP-boeken waarschijnlijk niet door de brievenbus gaan passen, dus daar heb ik lekker nog geen last van
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:26:42 #84
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32293969
nee, maar wij wel

enige troost is dat iedereen die het besteld heeft weet dat het zaterdag bezorgd word, dus de kans op kwijtraken is vrij groot.
pi_32295268
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:26 schreef Klonk het volgende:
dus de kans op kwijtraken is vrij groot.
Is jullie streven niet om niets zoek te laten raken?

Nu al zeggen dat de kans groot is dat er boeken kwijt zullen zijn
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:45:32 #86
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32296093
kwijtraken = bezorgen
pi_32296268
subforum: V&A
titel: [TK] Partij Harry Potter boeken
topicstarter: klonk

dinsdag 15 november 2005 @ 20:58:32 #88
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32296414
* nixxx meld me ook maar weer eens in dit topic
afgelopen zaterdag lekker vrij gehad wordt het al een beetje kerstdruk?

[ Bericht 6% gewijzigd door nixxx op 15-11-2005 21:05:33 ]
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:04:20 #89
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32296569
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
subforum: V&A
titel: [TK] Partij Harry Potter boeken
topicstarter: klonk

pi_32298280
Het regent en gelijk twee zieken in het DVG. Dus geen passepost verzorgd vandaag maar 3 tranches gelopen. Duurde zolang dat het alweer droog was toen ik de laatste brief induwde.
pi_32351239
TPG-medewerkers.

Weten jullie hier het antwoord op?
[TPG Post] Waar is mijn pakketje??
pi_32351259
En maar even een crosspostje dan.

Poehey, je hebt ook wel haast er mee of niet? Als het in distributie is wil dat niet zeggen dat het ook dezelfde dag nog meegaat in de bestelling. Het kan immers ook interne distributie zijn, aangezien Groningen meerdere kantoren heeft.

Kijk ook eens in [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 15 waar meer TPG'ers te vinden zijn.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32351361
nevermind. Het is er al....laatkomers....niet tpg post maar een ander bedrijf die het kwam brengen...
pi_32351392
crosspost als een wilde inderdaad
pi_32351411
Das vreemd? TPG accepteert de zending en een ander bedrijfje komt het brengen? Hebben we het wel over dezelfde zending?
pi_32360033
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
Das vreemd? TPG accepteert de zending en een ander bedrijfje komt het brengen? Hebben we het wel over dezelfde zending?
Zal wel weer zo'n subcontractor geweest zijn....................
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_32376576
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zal wel weer zo'n subcontractor geweest zijn....................
Zoals?
pi_32378522
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:40 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Zoals?
Meestal zijn dat anonieme bedrijfjes die uit niet meer bestaan dan 1 oude turk en een verroest bestelbusje...........
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_32378812
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Meestal zijn dat anonieme bedrijfjes die uit niet meer bestaan dan 1 oude turk en een verroest bestelbusje...........
Dan kan TPG nog beter Select Mail inhuren dan een turk met busje.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:43:34 #100
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32379856
Hier in Groningen zie ik op zaterdag regelmatig een hele familie in een aftands busje rijden dat een ding voor de voorruit hebben zitten waarop staat "Wij rijden voor TPG Post", of iets dergelijks. Wel elke keer dezelfde familie, hoor.
Nicht ärgern, nur wundern!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')