De ruwe inschatting van de perronman is hier althands nog altijd minimaal zoveel waard dan de WAP voor de groepsleiders.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook in deze contreien hetzelfde verhaal. Vreem genoeg zou volgens het computerprogramma wat de benodigde mankracht uitrekent deze zaterdag uitzonderlijk rustig worden. Er zou geen extra inzet nodig zijn, terwijl het programma eigenlijk altijd aangeeft dat er toch zeker 8 uur extra nodig is. En wat blijkt: Zelfs voor zaterdagse begrippen was het krankzinnig druk. Pas om 8 uur klaar met de VOS, pas om 10.30 met de ochtendtranche de straat op, en pas om 12.45 weer terug. Veel pakjes ook vandaag, met dank aan bol.com en dhr H. Potter.
Desondanks bleef onze teamcoach die dol is op cijfers en statistieken de hele tijd roepen dat het toch echt niet veel drukker was dan gisteren, terwijl er gister echt geen fuck post was.
Een beste man hoor, maar hij hecht teveel waarde aan die rekenprogramma's. Ze zijn net als het weerbericht: Zeer nuttig en vaak klopt het, maar het kan er ook compleet naast zitten. En om nou terwijl de regen met bakken naar beneden komt te gaan beweren dat we dat toch echt verkeerd zien, en dat het wel degelijk droog is, dat heeft het KNMI immers voorspeld, dat doet niemand. Maar beweren dat het rustig is omdat de computer dat becijferd heeft, terwijl de bakken post tot het plafond staan, dat is hier heel gebruikelijk. En dat terwijl ik voor mijn ochtendwijkje maar liefst 10 blauwe bakken, 3 rode bakken en twee nabrengzakken barstensvol pakjes had!
Zal wel de 3S-code zijn, een unieke streepjescode die elk pakket meekrijgt. Deze code wordt overal gescand (althans dat is de bedoeling) en aan de hand daarvan werkt het track/trace systeem eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien een n00b vraag hoor, maar wat betekent "Barcode" bij track and trace?
ik heb iets bij neckermann en ik wil het proberen te volgen, maar ik niet helemaal goed begrijp.
iemand een uitlegje?
Das de streepjescode.. bij de tpg begint dat nummer altijd met 3s geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien een n00b vraag hoor, maar wat betekent "Barcode" bij track and trace?
ik heb iets bij neckermann en ik wil het proberen te volgen, maar ik niet helemaal goed begrijp.
iemand een uitlegje?
dus is het met andere woorden niet voor thuis gebruik voor consumenten?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Zal wel de 3S-code zijn, een unieke streepjescode die elk pakket meekrijgt. Deze code wordt overal gescand (althans dat is de bedoeling) en aan de hand daarvan werkt het track/trace systeem eigenlijk.
jawel, als je dat nummer hebt kan je het op de track en trace site invullen en dan kan je zien wat de status van dat pakketje is, waar het is en of het al een keer aangeboden is, dat soort dingenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dus is het met andere woorden niet voor thuis gebruik voor consumenten?
Als de afzender je die code heeft meegedeeld, zou je aan de hand van die code moeten kunnen zoeken in het track/trace-systeem.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dus is het met andere woorden niet voor thuis gebruik voor consumenten?
hmm ik dacht niet dat ik hem had gekregen bij neckermann.com. daar had ik hem namelijk besteld. maar goed is zo heel erg. ik zie hem vanzelf wel een keer thuis komenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
jawel, als je dat nummer hebt kan je het op de track en trace site invullen en dan kan je zien wat de status van dat pakketje is, waar het is en of het al een keer aangeboden is, dat soort dingen
In Rotterdam ligt geen sneeuw toch? Maarja wel die harde wind...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb medelijden met mijn collega's vandaag..Hopelijk valt het morgen mee...
Collega's over het hele land.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In Rotterdam ligt geen sneeuw toch? Maarja wel die harde wind...
Tja ik weet het... ik kan morgen ook de hele dag post voorbereiden/wegbrengenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:44 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Collega's over het hele land.En het waait en regent/hagelt hier ook écht hard!!
Mijn ideequote:Op vrijdag 25 november 2005 21:26 schreef TheSorrow het volgende:
Hopelijk niet, en krijgen we wel betaald!
Jep. Lullig, want er waren heel wat lui die verlof hadden vandaag, die kunnen maandag extra aan de bakquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Maandag dus een gewone werkdag bij jullie?
Die had ik er vandaag wel tussen zitten. Samen met andere gebruikelijke weekbladen: Libelle, Margriet, Break Out! enzo... als ik die er ook niet bij had had ik net zo goed thuis kunnen blijvenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vreemd genoeg waren er vandaag nml in het geheel geen Donald Ducks!
In de regel niet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:42 schreef vriendinnie het volgende:
Misschien een beetje een vreemde vraag maar ik ga vanaf midden december post sorteren bij de TPG (als bijbaantje) Nu vroeg ik me of je dan iets van korting krijgt op zelfs gratis je post (lees kerstkaarten) mag versturen. Zou me namelijk heel wat geld aan decemberzegels schelen
Veronica moet op dinsdag of woensdag mee. Als de perronmensen verstandig zijn en dat zijn ze meestal wordt er met de Veronica geschoven op zo'n dag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef Limbo-lil het volgende:
Vandaag geen Veronicagids, die hebben ze maar laten zitten tot morgen, anders was het helemaal niet meer te sjouwen geweest. En aangezien ik een Veronicastraatje heb, was ik daar wel content mee.
Volgens mij heeft de arbo die verboden.. maar ik heb nog een heul mooiequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef Limbo-lil het volgende:
Weet iemand trouwens, met de kerst in het vooruitzicht, of er nog van die schoudertassen bestaan? Ik krijg bepaalde bundels nu al niet onder mijn doorgaans toch zeer getrainde armen, dus als er straks tachtigduizend kerstkaarten bij zitten, wil ik toch wel graag iets anders bij me hebben.
D'r zijn nieuwequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de arbo die verboden.. maar ik heb nog een heul mooie![]()
De KNJ-periode is volgens mij vanaf 7 december t/m 6 januari.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Troeta het volgende:
Wanneer begint de kerstdrukte trouwens? Na deze week al?
want ik wil ook wel extra werken.
Ja, wij hadden hier ook veel van die Peugeot-dingen, ik had gister totaal 17 aangetekenden! Best veel voor een woonwijkje.............quote:Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef Carport het volgende:
Ik werd net gebeld... Of ik asjeblieft wil komen, het schijnt een puinhoop te zijn
En weer terug... bleek dat het Oosten nog wat post had vastgehouden. Vandaag kwam dat dus, wat tot late diensten voor mijn collega's zorgde. Ook waren er nog veel meer aangetekenden dan normaal. Het schijnt dat Peugeot veel klanten een aangetekende brief heeft gestuurd over het terughalen van een autoDaarbij was het ook nog eens absurd druk in het Business Point. Combinatie van factoren dus.
Volgens mij is daar geen aftrek voor. Bij mij wordt er alleen voor het ziekenfonds geld ingehouden (een paar euro).quote:Op donderdag 1 december 2005 18:36 schreef OMG het volgende:
Zeg, waar op mijn salarisstrook kan ik terug vinden hoeveel geld of % er naar pensioen dingen is gegaan of gebeurt dat bij een zaterdagkracht niet?
Dat had ik laatst ook, geloof ook van Peugeot. 12 stuks, maar dan op de maandagquote:Op donderdag 1 december 2005 18:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, wij hadden hier ook veel van die Peugeot-dingen, ik had gister totaal 17 aangetekenden! Best veel voor een woonwijkje.............
Ik hou me daar ook aan vast. maar of dat zo verstandig is?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:51 schreef gr8w8 het volgende:
Alles wat op vrijdag komt, kan zaterdags niet komen.
Hoop ik.
We hadden hier ook briefjes van essent dat deze maand de meteropnemer komt...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:24 schreef zjroentje het volgende:
Dikke post vandaag, met die CZ meuk.
Volgens de cijferaars een procent of 10-15 meer dan op een normale zaterdag, volume was vooral meer door de CZ enveloppen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:54 schreef TheSorrow het volgende:
Was het druk vandaag collega's? Ik was een daagje vrij weer, ben naar de autobeurs in Essen geweest
Ook hier had de computer uitgerekend dat er 7 uur meer inzet nodig was dan op een normale zaterdag (we hebben 18 zdw's hier). Maar aangezien de computer altijd op een positief getal uitkomt hebben de meesten hun definitie van een "normale zaterdag" al bijgesteld. Hier was het gister een normale drukke zaterdag, mijn ochtendwijkje had 7 blauwe en 2 rode bakken. Niet extreem veel dus, de laatste zaterdag van de maand is hier meestal wel extreem veel, dan zit ik rond de 3 rode en 11 blauwe bakken. Redelijk bijtijds klaar gister. Naast mijn ochtendwijk moest ik nog 1 middagwijk in elkaar draaien, en een andere in elkaar draaien plus weglopen. Om 15.15 uur klaar, net iets te laat om droog te kunnen blijven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Volgens de cijferaars een procent of 10-15 meer dan op een normale zaterdag, volume was vooral meer door de CZ enveloppen.
http://www.tpgpost.id-cf.nlquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:22 schreef Celleke1982 het volgende:
Wie weet er de site van de TPG voor het bestellen van kleding
Marcel
Die worden altijd weggegooidquote:Op zondag 4 december 2005 19:58 schreef Meki het volgende:
wordt de AH folder goed bezorgd
quote:
Ja hoor Meki.quote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik krijg geen AH bonus meer thuis
wie doet Amsterdam Osdorp de post dan kan ik hem praten over waarom hij het niet bezorgt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |