In de regel niet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:42 schreef vriendinnie het volgende:
Misschien een beetje een vreemde vraag maar ik ga vanaf midden december post sorteren bij de TPG (als bijbaantje) Nu vroeg ik me of je dan iets van korting krijgt op zelfs gratis je post (lees kerstkaarten) mag versturen. Zou me namelijk heel wat geld aan decemberzegels schelen
Veronica moet op dinsdag of woensdag mee. Als de perronmensen verstandig zijn en dat zijn ze meestal wordt er met de Veronica geschoven op zo'n dag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef Limbo-lil het volgende:
Vandaag geen Veronicagids, die hebben ze maar laten zitten tot morgen, anders was het helemaal niet meer te sjouwen geweest. En aangezien ik een Veronicastraatje heb, was ik daar wel content mee.
Volgens mij heeft de arbo die verboden.. maar ik heb nog een heul mooiequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef Limbo-lil het volgende:
Weet iemand trouwens, met de kerst in het vooruitzicht, of er nog van die schoudertassen bestaan? Ik krijg bepaalde bundels nu al niet onder mijn doorgaans toch zeer getrainde armen, dus als er straks tachtigduizend kerstkaarten bij zitten, wil ik toch wel graag iets anders bij me hebben.
D'r zijn nieuwequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de arbo die verboden.. maar ik heb nog een heul mooie![]()
De KNJ-periode is volgens mij vanaf 7 december t/m 6 januari.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Troeta het volgende:
Wanneer begint de kerstdrukte trouwens? Na deze week al?
want ik wil ook wel extra werken.
Ja, wij hadden hier ook veel van die Peugeot-dingen, ik had gister totaal 17 aangetekenden! Best veel voor een woonwijkje.............quote:Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef Carport het volgende:
Ik werd net gebeld... Of ik asjeblieft wil komen, het schijnt een puinhoop te zijn
En weer terug... bleek dat het Oosten nog wat post had vastgehouden. Vandaag kwam dat dus, wat tot late diensten voor mijn collega's zorgde. Ook waren er nog veel meer aangetekenden dan normaal. Het schijnt dat Peugeot veel klanten een aangetekende brief heeft gestuurd over het terughalen van een autoDaarbij was het ook nog eens absurd druk in het Business Point. Combinatie van factoren dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |