abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32612597
Hier was het een normale zaterdag.
Ik had het zelfs warm en kon met mijn jas open lopen.

O, en ik heb gloedjenieuwe fietstassen gekregen, schijnt bijzonder te zijn.
  zondag 27 november 2005 @ 15:18:18 #152
112393 KZoUTNiEWeTeN
Ik zou het echt niet weten....
pi_32618973
Niet kunnen werken door stroomstoring
Op mn fietsje om 6.15 door de sneeuw, maar we konden niet eens binnen...
Hadden pas smiddags stroom dus helaas geen post in Hulst gisteren.

[ Bericht 21% gewijzigd door KZoUTNiEWeTeN op 27-11-2005 15:23:32 ]
  FOK!fotograaf maandag 28 november 2005 @ 22:43:59 #153
73911 ultra_ivo
pi_32657858
Morgen driedubbel HAH (AH, Mediamarkt en Gamma). Ik heb het vanmiddag maar alvast in elkar gezet, anders wordt het morgen in het donker bestellen. De dienst loopt al tot 16.45.
pi_32663487
Misschien een beetje een vreemde vraag maar ik ga vanaf midden december post sorteren bij de TPG (als bijbaantje) Nu vroeg ik me of je dan iets van korting krijgt op zelfs gratis je post (lees kerstkaarten) mag versturen. Zou me namelijk heel wat geld aan decemberzegels schelen
pi_32664468
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 07:42 schreef vriendinnie het volgende:

Misschien een beetje een vreemde vraag maar ik ga vanaf midden december post sorteren bij de TPG (als bijbaantje) Nu vroeg ik me of je dan iets van korting krijgt op zelfs gratis je post (lees kerstkaarten) mag versturen. Zou me namelijk heel wat geld aan decemberzegels schelen
In de regel niet!

Mocht je zelf een wijk lopen (wat je niet doet trouwens) dan is dat natuurlijk wel makkelijk als je daar ook adressen hebt.
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:47:31 #156
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32664689
en je mag vriendelijk aan collegas vragen of ze een kaartje voor je mee willen nemen.. maar die nemen ook geen hele stapels mee natuurlijk. Als je ze zonder zegels zo het proces in gooit, dan zal het merendeel een portkaartje krijgen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_32675516
Jah, d'r zijn wel een paar trucjes om je post gratis te versturen. Kerstkaarten versturen gaat dan alleen wat lastiger.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 november 2005 @ 18:06:14 #158
73911 ultra_ivo
pi_32676480
Ontstellend veel post vandaag. Er is dus veel blijven hangen in het midden/noorden van het land wat voor ons was. 3xzoveel HSM post, komt die ook nog eens een dik uur te laat....
Gelukkig had ik de lamp bij me anders waren de laatste twee straten erg moeilijk geweest.
pi_32678021
Ik ga denk ik deze kerst maar eens ook de handjes uit de mouwen ga steken en mijn collega's doordeweeks ga helpen. En onderwijl mijn zakken vullen natuurlijk.
pi_32681907
Vandaag de post van zaterdag erbij, vanwege de sneeuw zaterdag, joepiedepoepie
Vrijdag bleef mijn fiets trouwens omwaaien, waarvan één keer bijijijijijijijijijna maar net niet helemaal tegen een auto. Ook een dure natuurlijk. Die auto hadden ze er overigens naast gezet toen ik aan het lopen was, slim ook enzo

Vandaag geen Veronicagids, die hebben ze maar laten zitten tot morgen, anders was het helemaal niet meer te sjouwen geweest. En aangezien ik een Veronicastraatje heb, was ik daar wel content mee.

Weet iemand trouwens, met de kerst in het vooruitzicht, of er nog van die schoudertassen bestaan? Ik krijg bepaalde bundels nu al niet onder mijn doorgaans toch zeer getrainde armen, dus als er straks tachtigduizend kerstkaarten bij zitten, wil ik toch wel graag iets anders bij me hebben.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 november 2005 @ 22:25:21 #161
73911 ultra_ivo
pi_32682972
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef Limbo-lil het volgende:
Vandaag geen Veronicagids, die hebben ze maar laten zitten tot morgen, anders was het helemaal niet meer te sjouwen geweest. En aangezien ik een Veronicastraatje heb, was ik daar wel content mee.
Veronica moet op dinsdag of woensdag mee. Als de perronmensen verstandig zijn en dat zijn ze meestal wordt er met de Veronica geschoven op zo'n dag.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:28:20 #162
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32683068
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef Limbo-lil het volgende:
Weet iemand trouwens, met de kerst in het vooruitzicht, of er nog van die schoudertassen bestaan? Ik krijg bepaalde bundels nu al niet onder mijn doorgaans toch zeer getrainde armen, dus als er straks tachtigduizend kerstkaarten bij zitten, wil ik toch wel graag iets anders bij me hebben.
Volgens mij heeft de arbo die verboden.. maar ik heb nog een heul mooie
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_32684316
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:28 schreef nixxx het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de arbo die verboden.. maar ik heb nog een heul mooie
D'r zijn nieuwe Wij mochten ze testen op de vestiging, volgens mij zijn die dingen goedgekeurd en worden ze nu weer landelijk ingevoerd.
Ik gebruik hem eigenlijk niet zo heel vaak, ik loop liever met een bundel op m'n arm, maar met grote partijen HAH istie wel handig. Mocht je 'm willen lenen met kerst moet je t maar even roepen, hij ligt nu toch maar ergens te liggen

Met kerst loop je trouwens sowieso niet de rondjes die je nu ook loopt, das veeeuls te veel Gewoon wat kleinere rondjes maken. Het is wel iets meer lopen, maar hé, tis kerst!
pi_32685986
Wanneer begint de kerstdrukte trouwens? Na deze week al?
want ik wil ook wel extra werken.
pi_32686076
Ah is mis het postbode zijn wel hoor..... 5 mooie jaren gehad en nooit te klagen gehad!!

Top baantje was het
pi_32690839
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Troeta het volgende:
Wanneer begint de kerstdrukte trouwens? Na deze week al?
want ik wil ook wel extra werken.
De KNJ-periode is volgens mij vanaf 7 december t/m 6 januari.
Als je extra wilt werken moet je dat nu echt wel doorgeven, anders gaan ze tijdelijk personeel aannemen.
  woensdag 30 november 2005 @ 16:47:19 #167
1037 Kaos
see you in 2017
pi_32700385
Maar pas op 12 december begint de drukte geloof ik. En ben bang dat het lange dagen worden..
pi_32701957
Ik werd net gebeld... Of ik asjeblieft wil komen, het schijnt een puinhoop te zijn

En weer terug... bleek dat het Oosten nog wat post had vastgehouden. Vandaag kwam dat dus, wat tot late diensten voor mijn collega's zorgde. Ook waren er nog veel meer aangetekenden dan normaal. Het schijnt dat Peugeot veel klanten een aangetekende brief heeft gestuurd over het terughalen van een auto Daarbij was het ook nog eens absurd druk in het Business Point. Combinatie van factoren dus.

[ Bericht 32% gewijzigd door Carport op 30-11-2005 19:47:05 ]
pi_32702155
Vandaag kreeg ik de bevestigende brief dat ik per 1 december niet meer in dienst ben bij de TPG. Hopelijk volgt de uitbetaling van verlofuren dan snel.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  FOK!fotograaf donderdag 1 december 2005 @ 00:17:40 #170
73911 ultra_ivo
pi_32715171
Vandaag was het in het zuiden alweer normaal. Zonder Veronica zou het zelfs een slappe dag zijn geweest.
pi_32719565
Ik heb inmiddels een schoudertas
Wel een heule nuwwe dus nog errug stijfjes. Maar dat zal na de kerst wel over zijn.Heb hem gisteren voor het eerst gebruikt en ben er wel enthousiast over, tis ff wennen maar voor die twee lange straten ist wel handig. Tis wel gelijk een hoop bagage erbij, met regenpak, flesje drinken, mesje, postzakken onderweg etc. Wist ik trouwens niet, dat de Veronica dinsdag of woensdag bezorgd moest worden, maar ik werk vandaag ook pas een maand he
pi_32731109
Moet je er een nachtje natte kranten in doen Limbo!
† The 3 Kings †
pi_32731805
jaaaaaaaaaa dat idee had ik dus ook al vanmiddag. Gaak ook doen denk ik. Thanx voor het advies!
pi_32732375
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef Carport het volgende:
Ik werd net gebeld... Of ik asjeblieft wil komen, het schijnt een puinhoop te zijn

En weer terug... bleek dat het Oosten nog wat post had vastgehouden. Vandaag kwam dat dus, wat tot late diensten voor mijn collega's zorgde. Ook waren er nog veel meer aangetekenden dan normaal. Het schijnt dat Peugeot veel klanten een aangetekende brief heeft gestuurd over het terughalen van een auto Daarbij was het ook nog eens absurd druk in het Business Point. Combinatie van factoren dus.
Ja, wij hadden hier ook veel van die Peugeot-dingen, ik had gister totaal 17 aangetekenden! Best veel voor een woonwijkje.............
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_32732626
Zeg, waar op mijn salarisstrook kan ik terug vinden hoeveel geld of % er naar pensioen dingen is gegaan of gebeurt dat bij een zaterdagkracht niet?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')