quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Goh.. ik denk al.. noem je roel nu al je kleinste?quote:waarde ik weder!
Damn ... wat is die kleinste van mij een dondersteen!
En ik ben in mn wenkbrauw "gebeten" door de ander!
GMTA dus, zie laatste post vorig topic.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goh.. ik denk al.. noem je roel nu al je kleinste?
Maar fretten dus...
Ik moest ook even knarsenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goh.. ik denk al.. noem je roel nu al je kleinste?
Maar fretten dus...
Hehehe.. idd..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
GMTA dus, zie laatste post vorig topic..
Welterusten Herr Rompompom.. Schlaapze..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef rompompom het volgende:
Schlafen dabei! Nog efkes lezen en dan meuren. De groeten en tot later
Zou die al weten dat het vorige topic 'vol' is? Of zou 'ie daar nog zitten F5 en?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben er nog.. En die broer vban cerror.(Moet toch eens zijn naam leren onthouden)
En dan denken: "Nu begrijp ik waar die pc-fr34k het over heeft met dat het langzaam is nu en vroeger veel sneller was."quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zou die al weten dat het vorige topic 'vol' is? Of zou 'ie daar nog zitten F5 en?
Hmm.. dan was het vast een hele jonge user.. eentje die nog geen lelijke woorden mag gebruiken van zijn of haar mammie..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Mijn icon, iemand vind me een l*l(diegene sensureerd het zelf.)
Je bent er toch wel snel achter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:38 schreef Carnagath het volgende:
Zat vol dus!
Maar geen babies ... enkel fretten dus!
Damn, wat een lastpakken! Maar hou wel van ze
Huisdieren.. ya gotta love 'emquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:38 schreef Carnagath het volgende:
Zat vol dus!
Maar geen babies ... enkel fretten dus!
Damn, wat een lastpakken! Maar hou wel van ze
Moet je ze ook geen anale sex aanbieden ... en met l*l al in je usericon vraag je er gewoon om!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Mijn icon, iemand vind me een l*l(diegene sensureerd het zelf.)
Je kan zelf tekst in zijn usericon zetten (linkje in zijn signature-> Pimp my icon)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Moet je ze ook geen anale sex aanbieden ... en met l*l al in je usericon vraag je er gewoon om!
Boel begint er ook van te houden ... wel schattig om te zien!quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Boel begint er ook van te houden ... wel schattig om te zien!![]()
Ja, die had ik al via het broertje ... ik vind de mijne zoals ie nu is veel sprekender ... strookt ook met de slagzin die erbij hoort (en te lang is om als undersign te gebreuiken! *grom*!!!)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je kan zelf tekst in zijn usericon zetten (linkje in zijn signature-> Pimp my icon)
Nee.. ik bedoel.. de usericon van pc-fr34k, die kan je pimpen, de tekst daarin kan iedereen aanpassenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:44 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Ja, die had ik al via het broertje ... ik vind de mijne zoals ie nu is veel sprekender ... strookt ook met de slagzin die erbij hoort (en te lang is om als undersign te gebreuiken! *grom*!!!)
dank u vrouwmens!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.. ik bedoel.. de usericon van pc-fr34k, die kan je pimpen, de tekst daarin kan iedereen aanpassen.
Maar inderdaad.. die rivellafles past er goed bij
Oh god.. begin jij ook al met "vrouwmens"?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:48 schreef Carnagath het volgende:
[..]
dank u vrouwmens!![]()
Een eigen usericon is veel beter! De gepimpte versie is een tekortkoming in creativiteit .... of je bent lui
T zit toch niet in de familie he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh god.. begin jij ook al met "vrouwmens"?
Jup eigen icon eerst he
Het is een stuk origineler en creeatiever dan die van menig user hoor. Het was wel zo gemaakt, dat wel. Wilde iets nieuws en was lui.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:48 schreef Carnagath het volgende:
[..]
dank u vrouwmens!![]()
Een eigen usericon is veel beter! De gepimpte versie is een tekortkoming in creativiteit .... of je bent lui
Honden zijn tof..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Nu mis ik mijn hond.. Ga morgen denk ik eventjes op bezoek, we gaan toch naar een verjaardag dan ga ik wel eerst langs m'n ma d';r huis, kan ik m'n hondje weer zien.
.
Ik ben bang van wel..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:51 schreef Carnagath het volgende:
[..]
T zit toch niet in de familie he?
*heeft hondenfobiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Honden zijn tof..
Heb zelf nooit iets groters gehad dan een muis...
Hoe rechts!quote:
Fok was toch een rechts bolwerkquote:
WOEF!quote:
Hey, dat hebben de meeste negers die aan de deur komen ook. En op straat ook. Mijn hond is hardstikke lief en doet niemand kwaad, en dan lopen ze er toch met een grote boog omheen.quote:
Tja ... dan ben ik bang dat hij toch niet van de melkboer is ... ik had namelijk het idee hetzelfde te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel..
Hoewel.. die dude c. maakt er voornamelijk 'vrouwmensch' van.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Tja ... dan ben ik bang dat hij toch niet van de melkboer is ... ik had namelijk het idee hetzelfde te doen![]()
Ja erg vreemd, maar ik heb in eerste instantie niets met die beesten. Ben ooit eens als klein kind ingesloten geweest dor 3 grommende rottweilers in het donker. Weet er zelf niets meer van, maar sindsdien ben ik bang voor die beesten ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, dat hebben de meeste negers die aan de deur komen ook. En op straat ook. Mijn hond is hardstikke lief en doet niemand kwaad, en dan lopen ze er toch met een grote boog omheen.. Jij bent toch geen geadopteerd broertje van cerror he?
En dan moeten ze operatief verwijderd worden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:57 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Kortom: Heb er absoluut niets mee, maar ze kunnen zich op een gegeven moment aan me hechten :S
Ik dacht he-le-maal niets ... weet ook bij satan niet wie je bent!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ha! En jullie maar denken dat ik niet terug zou komen![]()
![]()
[/inkopppertje]quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan moeten ze operatief verwijderd worden...
Vreemd he? Ik moet nog steeds weinig van m hebben trouwens ... veel te druk en aandachtvragerigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan moeten ze operatief verwijderd worden...
Ach dat krijg je he.. met honden..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:00 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Vreemd he? Ik moet nog steeds weinig van m hebben trouwens ... veel te druk en aandachtvragerig
Ja hoor, tenminste heb vanavond gewoon een delletje speciaal gehadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi VM, mag je trouwens alweer vast voedsel?
Geen idee! Als ik die bal maar niet hoef te gooienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach dat krijg je he.. met honden..
Die is wel erg makkelijk in te koppen he...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja hoor, tenminste heb vanavond gewoon een delletje speciaal gehad![]()
Zo'n heerlijke kwijlerige tennisbal..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:07 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Geen idee! Als ik die bal maar niet hoef te gooien
Of 3quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke kwijlerige tennisbal..
Je zou bijna alleen maar een hond willen voor die heerlijke tennisballen..quote:
Nou nee ... heb liever een kloppende negerzak in mn handen dan 10.000 keer een ondergekwijlde tennisbal door de kamer moeten gooien!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zou bijna alleen maar een hond willen voor die heerlijke tennisballen..
Hè nou moest ik lachen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:24 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Nou nee ... heb liever een kloppende negerzak in mn handen dan 10.000 keer een ondergekwijlde tennisbal door de kamer moeten gooien!
Of 5 zoals augie(oude icon van biancavia)quote:
quote:
Niet 11!!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef renz0r het volgende:
Bier!!!!!!!!!!!!!!!11
kom maar! Ik lust er altijd wel 1! (of 2, of 3 of 4 of ... etc, ...)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heb nog eentje koud staan, liefhebbers??
Jij heb dorst!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet 11!!!!!
11111111111111111 BIER!
Niet voor mij alleen natuurlijk.. om uit te delen...quote:
Dude!quote:
Ah nee he! Heb je hem ook weer! Hoe was t bij GJ? Ik ga zo slapen trouwens ... kan jij t overnemen!quote:
Ah.. daar is die andere..quote:
Was tof bij GJ, een beetje zitten Half life deathmatchen. 14.gifquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:47 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Ah nee he! Heb je hem ook weer! Hoe was t bij GJ? Ik ga zo slapen trouwens ... kan jij t overnemen!
Die zit nu te cyberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Was tof bij GJ, een beetje zitten Half life deathmatchen. 14.gif
Ik neem het wel ff over, groetjes aan Steph!
Ach ja, dan maar solo zuipen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef Carnagath het volgende:
[..]
Die zit nu te cyberenZelfs geen sms terug ... ach te druk bezig
![]()
Trusten Willy.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:51 schreef Carnagath het volgende:
Maar ik ben kapoet ... trusten heren en dame! Ik ben geestelijk en fysiek offline!
Alleen als ie zwaar aarsch schopt..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef cerror het volgende:
Iemand zin in een 10 minuten durende compilatie van 4 zwaar aars schoppende atari muziek van Sote, X-ray en Rob Hubbard?
Click here to watch 3-Atari-2600-tunesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen als ie zwaar aarsch schopt..
*klik*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Click here to watch 3-Atari-2600-tunes
Je kwijlt over je toetsenbord...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:
Ik bedacht 2 weken nadat ik weg was dat het zoooo gemakkelijker kon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef cosmick het volgende:
[..]Trouwens, update gedaan voor die lekkerfit-site (remember).
Goddamn, je hebt er wel een Jumbo puzzel van gemaakt man![]()
Het is dat ik er de stierenballen verstand van heb.. maar ik vind het lekker klinken..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nog 300.000 bliepnummers liggen hier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is dat ik er de stierenballen verstand van heb.. maar ik vind het lekker klinken..
I know..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nog 300.000 bliepnummers liggen hier.
K heb nog geen poging gedaan..quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
K heb nog geen poging gedaan..
Hoe komt het?
Waar heb je KS gelaten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Laten we het er maar op houden dat mijn gedachten te veel dwarrelen
Toch wel een Eik hé?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In het parkie aan een boom...![]()
je hoeft niet aan een boom vast te zitten om een eikel te zijn??quote:
Eerder iets met lotgenoten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je hoeft niet aan een boom vast te zitten om een eikel te zijn??
was dat je bedoeling??
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Nu jullie het zeggen, KS is er niet..
Ik drink gewoon door.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
En gaat het leven dan nu nog door??
quote:
Ik bezat me altijd van verdriet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bezatten van verdriet?? Jeetje, hij is maar één avondje weg hoor!
Dan maak je hem weer los?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bezatten van verdriet?? Jeetje, hij is maar één avondje weg hoor!
Of blijdschap, of altijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik bezat me altijd van verdriet.
Of woede e.d.
Als ie er morgen nog niet is, bel ik opsporing verzocht wel... Of ik loop wel even langs het asiel!quote:
Dan drinkt ie vandaag uit verdriet omdat KS er niet is, en morgen uit blijdschap omdat KS er wel weer is...quote:
En bij elke andere gelegenheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan drinkt ie vandaag uit verdriet omdat KS er niet is, en morgen uit blijdschap omdat KS er wel weer is...![]()
Ik ben weer wakker.quote:
Ik houd je niet tegen hoor!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Damn, wilde net mijn warme bedje in duiken...
Jij quote'e mij in dat andere topicquote:
Ja. Ik was het met je eens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij quote'e mij in dat andere topic
Hoi
Vraag of hij mee gaat met je.quote:
Zoiets dacht ik alquote:
quote:
Hoezo?quote:
Mag ik dan een wodka??quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Je kan alweer overgaan op iets sterkers C..
Heeft Frank weer zitten mekkeren over moi?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Elkaar een beetje kennen is toch nooit verkeerd??
Sorry?? Als dat zo zou zijn, hoef ik mijn best niet meer te doen??quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Heeft Frank weer zitten mekkeren over moi?
quote:
Puur heeft het eigenlijk geen smaak, of heb je er zo een met een kleurtje?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heerlijk!! Vandaag lekker puur, morgen misschien met een beetje cola![]()
Bee Sexyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Die link in je sign gaat helemaal niet over blote borsten Alexxxxx, zit ik hier met m'n lul in m'n hand..
Rode Smirnoffquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Puur heeft het eigenlijk geen smaak, of heb je er zo een met een kleurtje?
Ik nogmaals kijken, moet je verdomme registreren voor een topiclist.quote:
Bee Sexyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik nogmaals kijken, moet je verdomme registreren voor een topiclist..
Wel lekker, maar heb liever puur, en dan een klein beetje cola of jus.quote:
Hebben jullie een slowchat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bee Sexy
Sexy humor, foto's van knappe mensen en je eigen ervaringen op erotiek gebied. Alleen toegang voor serious bees. Rechten aanvragen heeft pas zin als je minstens 50 posts hebt.
Moderator Liezie
Een vriend van me bracht me eens Afghaanse wodka...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel lekker, maar heb liever puur, en dan een klein beetje cola of jus..
Over whiskey gesproken, moet weer eens een fles Jack Daniels halen, dat spul is echt lekker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een vriend van me bracht me eens Afghaanse wodka...Door hem heb ik ook whiskey leren drinken...
Nodig mij dan ook even uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Over whiskey gesproken, moet weer eens een fles Jack Daniels halen, dat spul is echt lekker..
quote:
En nu er drank is wil je zeker ineens langskomen he.quote:Help me bij deze dan even onthouden dat ik je mijn naam en telefoonnummer niet geef
Voor langs komen heb je geen telefoonnummer nodig...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
En nu er drank is wil je zeker ineens langskomen he..
En je naam hoeft zeker ook niet, klopt het dan wel wat je zei dat ik niet moest denken in je volgend bericht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voor langs komen heb je geen telefoonnummer nodig...
Bel mij niet, ik bel jou wel...
Zucht... Zal ik het je dan maar recht in het gezicht zeggen???quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En je naam hoeft zeker ook niet, klopt het dan wel wat je zei dat ik niet moest denken in je volgend bericht.!
Whehehe, bang dat mensen je internet gedrag achterhalen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zucht... Zal ik het je dan maar recht in het gezicht zeggen???
Ik wil niet gegoogled worden!!!!![]()
Ik ben niet zo gauw benauwd... Denk dat jij nog dingen gaat tegenkomen die je totaal niet achter me zou zoekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe, bang dat mensen je internet gedrag achterhalen..
Is het dan misschien een verkapte uidaging?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En nee, dat was niet een uitdaging!!
Nee hoor... als je wat wilt weten, voeg je me toe, wil ik het je zo ook vertellen en kan je dan de moeite van Google besparen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is het dan misschien een verkapte uidaging?
* pc-fr34k zet Sherlock pet op.
Ik heb gen idee wat jij allemaal wel en niet aan kanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb geen alcohol in huis op het moment, is dat aan te raden mentaal enzo?
Burn & Conquer like a Vikingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kan een hoop aan, amar wat ik me dit nu afvraag zegt wel wat over de indruk die je op me hebt gemaakt..
* pc-fr34k is bang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Burn & Conquer like a Viking![]()
Gooien we frituurvet over je heen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:31 schreef t0y het volgende:
en anders
Verkeerd lezen als het laat is is tofquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi Gollem en Janetje, optyften t0y.
Laat, nog zo druk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:30 schreef Janetje het volgende:
Druk, nog zo laat..
Ik heb zelf ook, lekker puh!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gooien we frituurvet over je heen..
Iemand behalve t0y nog een biertje?
Ahoi..quote:
Ahoooooiii..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* groetend naar de binnenkomers![]()
Je dachty toch zeker niet dat ik tegen jou zou zeggen dat je op moest typften he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Verkeerd lezen als het laat is is tof
Jawel..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je dachty toch zeker niet dat ik tegen jou zou zeggen dat je op moest typften he..
Gister toen ze net weg was piepte je wel andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je dachty toch zeker niet dat ik tegen jou zou zeggen dat je op moest typften he..
een trauma.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat heeft Yvonne eigenlijk tegen domme kooien GoLLeM?
Dat zou ik toch nooit zeggen tegn een echte mede [BeF]er! [insert aai over de bol smiley]quote:
Ik zat gisternacht tot half 7 achter mn pc.. dus ik weet wel ongeveer wat er gister in BeF gezegd is..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:37 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Gister toen ze net weg was piepte je wel anders
sssstquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:37 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Gister toen ze net weg was piepte je wel anders
Hoe saai. Ik vond je stomme kooi toch wel stiekem leuk, lekker droog.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:38 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
een trauma.
weet ik veel. het mocht gewoon niet meer.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zat gisternacht tot half 7 achter mn pc.. dus ik weet wel ongeveer wat er gister in BeF gezegd is..
Nog steeds een Fok!addict?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zat gisternacht tot half 7 achter mn pc.. dus ik weet wel ongeveer wat er gister in BeF gezegd is..
dudequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar helaas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe saai. Ik vond je stomme kooi toch wel stiekem leuk, lekker droog.
quote:
Heeft viking beschamende dingen gezegd dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja alles ja...
En ik lurk ook nog wel eens fotoboeken...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:40 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja alles ja...
En ik lurk ook nog wel eens fotoboeken...
Absoluut..quote:
Dudettequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:39 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
dude![]()
Dat ga ik vandaag niet volhouden. Sterker nog, ik heb net de 9000 posts gepasseerd dus kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Ik heb nog wel een leuke benchfoto(ook een soort kooi dus)van een tijdje terug alweer, eventjes uploaden.quote:
Stil nou... Heb ik eindelijk weer eens iemand angstig voor me...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:41 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Heeft viking beschamende dingen gezegd dan?
die snap ik niet, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stil nou... Heb ik eindelijk weer eens iemand angstig voor me...
Verwijst naar fotoboek..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:41 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Heeft viking beschamende dingen gezegd dan?
Heheh... ja dat is lurken ja.. en ach.. ik dacht.. ik kan de tortelduifjes.. nou ja..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En niets achterlaten![]()
O, shit, das lurken![]()
Ik ben zooooo onschuldigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Verwijst naar fotoboek..![]()
[..]
Heheh... ja dat is lurken ja.. en ach.. ik dacht.. ik kan de tortelduifjes.. nou ja..eerder fok!konijntjes toch niet storen in hun conversatie..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heheh... ja dat is lurken ja.. en ach.. ik dacht.. ik kan de tortelduifjes.. nou ja..eerder fok!konijntjes toch niet storen in hun conversatie..
Hoi Imberr.quote:
quote:
Ja pc-fr34, dat waren konijnen ja..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. konijnen, die doen het zo vaak toch.
.
je bent niet de enigequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* vraagt zich nu toch echt af waarom ze niet in haar bed ligt te slapen...
Je zit op *iemand* te wachten in [BeF]?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* vraagt zich nu toch echt af waarom ze niet in haar bed ligt te slapen...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je zit op *iemand* te wachten in [BeF]?.
appel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:47 schreef cerror het volgende:
Ik lig niet in bed omdat:
ik na een uurtje wist dat ik niet kan slapen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:47 schreef cerror het volgende:
Ik lig niet in bed omdat:
Hihihihiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* doet Janetje hartelijk danken voor het wijzen op haar fotoboek![]()
De foto is van 10/10/2004, tijdje terug dus alweer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke benchfoto(ook een soort kooi dus)van een tijdje terug alweer, eventjes uploaden.
ik mis hier echt iets cruciaals geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je zit op *iemand* te wachten in [BeF]?.
onze (mijn vaders gezinse) hond heeft precies zo'n bench! Ik zal ook ff zo'n foto maken maandag!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De foto is van 10/10/2004, tijdje terug dus alweer..
[afbeelding]
Die blik van die hondquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De foto is van 10/10/2004, tijdje terug dus alweer..
[afbeelding]
Ik zal er met smart op wachten..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mijn wraak komt nog wel... ooit en genadeloos![]()
Ik ben nu nog meer bang voor je.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mijn wraak komt nog wel... ooit en genadeloos![]()
Die zweep is alleen voor Janetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben nu nog meer bang voor je..
Echt zo van, mijn kooi wat doe je!quote:
Jammer he pc-fr34kquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die zweep is alleen voor Janetje
sssst..quote:
precies!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt zo van, mijn kooi wat doe je!
Of zoiets als:![]()
![]()
Stomme kooi!!1!
![]()
![]()
Dat valt me dan weer van je tegenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
precies!
* doet hier een lijntje snuiven
Een lijntje moet je niet voelen die moet je snuiven, of dat heb je al gedaan en nu voel je hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
precies!
* doet hier een lijntje voelen
Ik dacht door jou dat ik het zelf verkeerd gelezen had.quote:
Kun je ze niet op tafel zetten? Ik ben niet zo goed in vangen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik gooi de aardappelkroketjes maar even in de groep...
afleidingsmanouvre
Alles is te leren meid!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kun je ze niet op tafel zetten? Ik ben niet zo goed in vangen..
Met mijn motoriek belanden ze bij geestelijk gehandicapten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
afleidingsmanouvre
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
afleidingsmanouvre
Jantje zei net dat ze niet kan vangen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Met mijn motoriek belanden ze bij geestelijk gehandicapten.
Lekker makkelijk dan voor Janetje... hoeft zij geen moeite te doen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Met mijn motoriek belanden ze bij geestelijk gehandicapten.
Dat heb ik vaker gehoordquote:
Ja dank je cerror..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dan voor Janetje... hoeft zij geen moeite te doen!
Nee dank je... Die pinda´s gaan zo in dat gat zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Jum pindakoeken, nog iemand?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee dank je... Die pinda´s gaan zo in dat gat zitten
Oja, andere kant kauwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gisteren is er bij mij een kies getrokken...
Wat heeft hij gewonnen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gisteren is er bij mij een kies getrokken...
Ohhhh, dat gat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En weet nu dat er leuke opmerkingen komen....
Heb mijn infuus niet bij de hand....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kan ze natuurlijk ook voorkauwen voor je als het je zelf niet lukt.
KOOOFFIE KOOOOOFFIE LEKKER BAAAAAKKIE KOOOOFFIEEEE...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Dan zet je toch aan bakkie.
Met een scheut rum.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
KOOOFFIE KOOOOOFFIE LEKKER BAAAAAKKIE KOOOOFFIEEEE...
koffiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:29 schreef cerror het volgende:
Koffie is voor slaven en mensen die zijn blijven hangen in de renaissance.
Hoe kan ik u dienen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:29 schreef cerror het volgende:
En met een scheut rum?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:29 schreef cerror het volgende:
Dit is een inkoppertje cerror.quote:
I'm counting on his decency...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit is een inkoppertje cerror..
Wat ben jij braafquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:32 schreef cerror het volgende:
Ik ben sssst.
Laatste woord SIG?quote:
Zelfhulp?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet even iemand in slaap praten![]()
ik heb een warme stem en lees voor...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Kan je dan niet beter ophangen, dat slaapt makkelijker dan met iemand aan de telefoon ljkt me.
Bedtimestory, wat lief.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb een warme stem en lees voor...
Klein beetje.quote:
quote:
sorry, kon het niet latenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Nu is al m'n vertrouwen weer weg.
![]()
Wat voor verhaaltjes vertel jij dat het daarop uitkomt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Damn, begint ie over politiek...![]()
Hij vraagt mij plotseling dingen tussen de alinnea's doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat voor verhaaltjes vertel jij dat het daarop uitkomt?.
Kan je gewoon zeggen dat hij z'n bek moet houden tot je kalar bent zodat je kan beffen. Of zou dat weer rare verhalen de wereld in helpen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij vraagt mij plotseling dingen tussen de alinnea's door![]()
Het was een telefoongesprek, dat beft moeilijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kan je gewoon zeggen dat hij z'n bek moet houden tot je kalar bent zodat je kan beffen. Of zou dat weer rare verhalen de wereld in helpen?
Ik zeg toch ook dat jij zou afronden omdat je weer moest beffen, dan denkt hij van: wtf, zij moet iemand beffen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het was een telefoongesprek, dat beft moeilijk![]()
Hij hoorde er al raar van op toen ik het woord vriendin zeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat jij zou afronden omdat je weer moest beffen, dan denkt hij van: wtf, zij moet iemand beffen?. En dan ontstaan er roddels enzo.
.
Waarover zullen we eens gaan discuseren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En daarbij, een goede discussie kan mij zo gei... eeuh, opgewonden maken...![]()
Kom maar op... Ben nog aardig scherp..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarover zullen we eens gaan discuseren?.
Ja, als er zo'n verwarring onttaat en jij begint over beffen pakt dat raar uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij hoorde er al raar van op toen ik het woord vriendin zeiHij wist niet eens dat ik die had... (leef nogal tussen mannen)
Ja, waarover dan? :"). Zelf zit ik af en toe woorden te typenm die ik helemaal niet bedoelde, maar dat heb ik wel vaker als ik moe ben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kom maar op... Ben nog aardig scherp..
Moet jij niet slapen dan? Of zit je op je werk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, waarover dan? :"). Zelf zit ik af en toe woorden te typenm die ik helemaal niet bedoelde, maar dat heb ik wel vaker als ik moe ben.
Ik moet niks en heb geen werk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen dan? Of zit je op je werk?
Natuurlijk, daar ben ik het helemaal mee eens. 8 uren slaap heb ik toch nooit, tenzij ik een nacht oversla en ik wat in ga halen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*Gooit er een stellling in:
"Een goede beurt is beter dan 8 uren slaap"
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik moet niks en heb geen werk..
Nog niet naar gezocht, zou eigenlijk wel handig zijn. Volgens mij mag ik op mijn 17-jarige leeftijd nog niet eens nachtdiensten hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je dat weer.... Is het niet een idee dan dat je naar bed toe gaat??
En waarom heb jij geen werk??
Jammer he dat eind negentiende eeuw de kinderwetten van Van Houten zijn aangenomen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog niet naar gezocht, zou eigenlijk wel handig zijn. Volgens mij mag ik op mijn 17-jarige leeftijd nog niet eens nachtdiensten hebben..
Nee, ik wilde in de koude fabriek hele dagen zonder verwarming voor een te lage loon werken met gevaar voor eigen leven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jammer he dat eind negentiende eeuw de kinderwetten van Van Houten zijn aangenomen...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Oh, ja hoor.. Hoe oud ben je dan zelf?
.
je zegt eerst nee en dan doe je het voorkomen alsof je ja zegtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik wilde in de koude fabriek hele dagen zonder verwarming voor een te lage loon werken met gevaar voor eigen leven..
Dat is altijd zo irritant met dat soort vragen, dan kan je ja en nee zeggen en met allebei nee bedoelen of met allebei ja. Het was trouwens sarcasme.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je zegt eerst nee en dan doe je het voorkomen alsof je ja zegt![]()
Welke vuilkuil, dat jij daar gelijk aan denkt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ga niet in deze valkuil stappen om te zeggen dat ik al ruige sex mag hebben
![]()
23? Gokken.quote:ik ben 20 en een beetje![]()
Sarcasme is mij niet vreemd hoor...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is altijd zo irritant met dat soort vragen, dan kan je ja en nee zeggen en met allebei nee bedoelen of met allebei ja. Het was trouwens sarcasme..
Vraag is me hier eerder gesteld namelijk...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Welke vuilkuil, dat jij daar gelijk aan denkt..
Ik type bij vermnoeidheid soms dingen waarvan ik niet helemaal bewust van ben...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sarcasme is mij niet vreemd hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |