Immerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Croupouque het volgende:
In onze harten stottert hij voort.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef Skinkie het volgende:
Musician John "Scatman" Larkin passed away December 3, 1999, at his home in California.
straks gaat andre hazes ook nog doodquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:24 schreef buitenbeentje het volgende:
Het lijkt wel of iedereen dood gaat .![]()
precies en freddy mercuryquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:26 schreef Adelante het volgende:
captain jack ook al... tragische dag voor de muziek branche
Dat schijnt nog te kloppen ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:24 schreef buitenbeentje het volgende:
Hoe tragischquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:26 schreef Croupouque het volgende:
ZIjn laatste woorden waren: "Kijk uit voor de skibbiedibbiedibbiedubbeldekker".
Inderdaad, veel eikels.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:26 schreef gelly het volgende:
Sja, het is weer herfst he...
Hoe kan zo vrolijk iemand nou dood gaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Intxaurraga het volgende:
Zelfs John Candy is dood.
[afbeelding]
Wat dat betreft bevat de foto boven jouw post een subtiele verwijzing.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef TrenTs het volgende:
In bepaalde kringen is een "scatman" overigens ook iemand die van poepseks houdt, maar dit terzijde.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat dat betreft bevat de foto boven jouw post een subtiele verwijzing.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat dat betreft bevat de foto boven jouw post een subtiele verwijzing.
of elvis, en lynyrd skynyrd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
straks gaat andre hazes ook nog dood![]()
Of ergens anders in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef gelly het volgende:
Heeft ie zich verslikt in een lettergreep.... ?
Ja hij probeerde de leter oe !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef gelly het volgende:
Anouk is de volgende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:46 schreef Nouk het volgende:. Zonde zeg. Het gaat aan de lopende band.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Een dikke dampende javaanse jongen bedoel je ?
Wat ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:46 schreef Nouk het volgende:. Zonde zeg. Het gaat aan de lopende band.
Met die geinponum en javaanse jongens ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik begin een verband te zien.
maar alleen de kift kunnen die :quote:
quote:oe
Op de hele aarde…
Op de hele aarde, van hier tot en met P.
is er niets dat mij te veel is.
En wat maakt jullie toch zo bezorgd, hemelse engelen?…
Dat ik weer zo grof ga schelden?
Oh nee, nee, ik wist gewoon niet dat jullie altijd bij mij zijn…
Ik word nu met de minuut gelukkiger… en als ik nu ga
vuilbekken, dan doe ik dat als het ware vanuit m’n geluk.
Blijven jullie tot aan P. bij me?
Ja? Vliegen jullie niet weg?
Oh nee, helemaal tot aan P., dat gaat niet…
We vliegen weg zodra jij glimlacht…
Daarginds waar hemel en aarde samenvloeien,
en de wolvin naar de sterren jankt, daar dartelt mijn kleintje rond,
het liefste jochie van de hele wereld.
Hij kent de letter “oe” en daarvoor wil hij noten van me hebben.
Wie van jullie kende de letter “oe” toen hij drie was?
Niemand!
Maar dan moet je hem zien – hij kent hem wel en hij
verwacht er geen enkele beloning voor, alleen maar een glas noten.
Dat zeiden ze van Elvis Presly ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
die is al drie jaar dood
rip enniehoe-die-da-dabbie-doe
Maakt dat het minder erg ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
die is al drie jaar dood
godfer waaom maak ik mn geniale opmerkingen altijd onderaan de pagina, dan leest niemand zequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Scatman John is begonnen met scatten naar aanleiding van Fok!. Hij probeerde Scikzukie zn naam uit te sprken, waarop Bupatih zijn topic dichtgooide
tis niet ergquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
godfer waaom maak ik mn geniale opmerkingen altijd onderaan de pagina, dan leest niemand ze
ik post veel in fototopics, dus ik zit al op 3 die-da-doe-driequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tis niet ergik heb nl maar 1 pagina
same here... en maakt ctrl-F ook een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:57 schreef gelly het volgende:
Sinds ik een keer 5 minuten zat te F5'en op een pagina en me vol verwondering afvroeg waarom er niks meer gepost werd heb ik alles op 1 pagina...
Yip, alhoewel ik er liever niet aan denk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Een dikke dampende javaanse jongen bedoel je ?
NEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
je bent echt wel eng..weet je dat wel?quote:
wat is pa tokkie ook doodquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Ja.quote:
bronquote:Welcome to John-Candy.com, an independent directory site for fans of the work of the late, great Canadian comedic actor John Candy.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
die is al drie jaar dood
Leeft the King nog dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Elvis Presly ook.![]()
Verrek ja zeg , he is back!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja je hebt er nu zelf heelveel van hem !
KING van de pepermunt staat voor Kwaliteit In Niets Geëvenaard. Zo goed was Elvis nou ook weer nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt niet, elvis is vermalen en tot pepermunt verwerkt
[afbeelding]
Das Eddy Wally manquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:13 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Verrek ja zeg , he is back!
[afbeelding]
Scatman Ron!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef TrenTs het volgende:
In bepaalde kringen is een "scatman" overigens ook iemand die van poepseks houdt, maar dit terzijde.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:27 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Kan er niet rauwig om zijn, beetje flauw topic trouwens
Dit wist ik dus echt nog niet..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt op die foto wel een beetje op saddam hoesseinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
het was zo'n guitige man !
Ook al kassie wijlen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:34 schreef Marruk het volgende:
Frans Ferdinand is ook neergeschoten!!!!![]()
Saddam Hoessein leeft nog, dus die opmerking is volledig offtopicquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef Rikoko het volgende:
[..]
Hij lijkt op die foto wel een beetje op saddam hoessein![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:50 schreef qu63 het volgende:
Captain Jack nu echt dood
nu issie echt dood!
ja maar Pool die kan natuurlijk weer niet dood. Hij is dr na een paar dagen weer iedere keerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:24 schreef buitenbeentje het volgende:
Nee, daar is hij aan gestikt..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef gelly het volgende:
ja!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:52 schreef Zhenar het volgende:
NEEEEeeee! Eerst Captain Jack, nu Scatman John!!!!![]()
![]()
Wie volgt??? DJ Bobo?!?!!???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?!?!?!!!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
nogsteedsquote:Op donderdag 24 november 2005 21:43 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Alweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |