Dat gedoe in de slaapkamer net, was 1 van de walgelijkste dingen die in deze BB heb gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat me echt tegen de borst stuit en echt raakt...kijk Tanja is ook niet altijd de leukste..maar haar zo negeren, haar zo zwart maken, haar geboorte belachelijk maken..echt mensen als chantal joost, natte kutlie en ingrid kunnen van mij echt doodvallen.
Dido is niet van de ruzie, ik heb het maar 1 keer mee mogen makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
Hè bah, Dido maakt een relativerende opmerking.
Niet gezien, was het walgelijker dan Andries die in BB3 de duimende Diane nadeed?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef Day het volgende:
[..]
Dat gedoe in de slaapkamer net, was 1 van de walgelijkste dingen die in deze BB heb gezien.
Ik was dan ook trots op Lieske dat ze weigerde om mee te doen.
Omdat Chantal aan het roddelen is over het roken....quote:
Ja, waarom doet ze geen watjes in haar oren, de trut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Zie Dido sneaky meeluisteren in de slaapkamer.
Bedankt hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
...ja, veel genanter en walgelijkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet gezien, was het walgelijker dan Andries die in BB3 de duimende Diane nadeed?
dido denkt nu zal ik chantalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
De stoom komt uit Dido's oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |