natuurlijk instinct om sjonnie bakken te ontmaskerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Rare afwijking trouwens, elk kenteken dat je ziet op rdw.nl invoeren![]()
eeh blondquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef Mukie het volgende:
Voor en na de kapper! #2
het was de moeite waard om zolang te zitten
neej dat ook wel weer nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
Zit je weer te hacken?.
Maar nee, geen idee.
OMG RTFM & STFU N00B!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej dat ook wel weer niet![]()
ben niet zo w00t nerd enzo![]()
neeeeeeeeed helpquote:
op je knieeën en say pleasequote:
thafreak2@home.nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
op je knieeën en say please![]()
naar welk mailadres kan het pdf-je?![]()
gaat weer stukken beter.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen.
Hoe is het met je rug kerel?
kop een treinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:11 schreef zBus het volgende:
[..]
jullie zijn altijd zo donders vriendelijk, dat verwarmt mijn hard gewoon![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef zBus het volgende:
nee, zijn zo hard
neem je kussen meequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef zBus het volgende:
nee, zijn zo hard
quote:
hoi,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi noob. bussen zijn ok.
* Alexxxxx heeft net visite gehadiemand die me heeft opgespoord via internet
oops...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gaat weer stukken beter.....
nog niet helemaal 100% maar scheelt niet veel meer![]()
Relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gaat weer stukken beter.....
nog niet helemaal 100% maar scheelt niet veel meer![]()
past toch allemaal wel in een van die grote auto's van tegenwoordig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er van af.. als je 45 man in 1 voertuig wilt stoppen, zou ik een bus prefereren.
Kwam ie met een gepimpte BMW?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi noob. bussen zijn ok.
* Alexxxxx heeft net visite gehadiemand die me heeft opgespoord via internet
oops...
Ga je nu voor de golf I cabrio ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
past toch allemaal wel in een van die grote auto's van tegenwoordig?
Zoooooveel ruimte
Flink stampen, past allesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
past toch allemaal wel in een van die grote auto's van tegenwoordig?
Zoooooveel ruimte
Jammer geen Bokma. Maar wel een geile bak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, met een klassieke DAF
Bij Ons Kan Allesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef lipje het volgende:
[..]
Jammer geen Bokma. Maar wel een geile bak.
* lipje wou als klein jochie altijd al op zo'n truck rijden
loserquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef zBus het volgende:
denk ik lekker mee te lullen, wil imageshack niet mee doen, ik wil ook plaatjes neer gooien
post eens een foto van je lul in erecte toestand?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef zBus het volgende:
denk ik lekker mee te lullen, wil imageshack niet mee doen, ik wil ook plaatjes neer gooien
vorige week ook al geweest......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxed!
Morgen weer stappen dus?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
post eens een foto van je lul in erecte toestand?
best, maar flikker aub die andere irritante gast eruit. Hup en snel een beetje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
lipje joins slowchat wannabees![]()
thanxz voor het mailtje, ga der morgen mee aan de slag![]()
euj IT-afdeling hequote:
ook zo lekker ongeduldig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
ik zie wel wat het word en anders gewoon een tussentijdse bak.
ben het wachten zat
het geld brandtquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
best, maar flikker aub die andere irritante gast eruit. Hup en snel een beetje.
pfff naampjes naampjesquote:
ajb niet zeg... zo een heb ik al laatst in mn mail gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
post eens een foto van je lul in erecte toestand?
lolquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
pfff naampjes naampjes
ik werd vandaag een 2 uur durende meeting ingesleurd met allemaal stropdassen, geen idee waar ik die straf aan verdient had![]()
welke???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
best, maar flikker aub die andere irritante gast eruit. Hup en snel een beetje.
Kijk maar uit voor een gat in je handquote:
KOOP EEN VW DANquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
ik zie wel wat het word en anders gewoon een tussentijdse bak.
ben het wachten zat
Vandaar je ochtendhumeurquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
pfff naampjes naampjes
ik werd vandaag een 2 uur durende meeting ingesleurd met allemaal stropdassen, geen idee waar ik die straf aan verdient had![]()
het staat op mn rekening dus het kan alleen in de bank brandenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor een gat in je hand![]()
zat er idd zelf aan de te denken om gewoon een 205 1.9 te halenquote:
die rode duitse schade bak bedoel jequote:
Nee, dat zei een Surinaamse neger die een lelijke eend huurde "ow ik dag da da betekende Kan alles vervoeren"en toen hebben ze dat als reclamekreet ingevoerd. het betekent Kerklingh Auto Verhuur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef lipje het volgende:
KAV ken je zeker ook wel....
Kan Alles Vervoeren![]()
sorry kan mezelf er niet uitgooien aangezien ik er niet eens instaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:39 schreef zBus het volgende:
je weet wel die ene, freak
ik kijk wel wat ik morgen ziequote:
die zijn best gaaf hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
zat er idd zelf aan de te denken om gewoon een 205 1.9 te halen
ik heb een aardig ritme, maar gisteren was een btje te ergquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vorige week ook al geweest......
en was dronken![]()
![]()
allejezus wat gaat dat hard als je een tijdje niet gezopen hebt![]()
Mja, maar als je een foto van je lul op het forum post, behoor je een ban te krijgen. en aangezien er twee modjes online zijn in de PTA SC zal de foto toch niet lang te zien zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
ajb niet zeg... zo een heb ik al laatst in mn mail gehad.
Dan vraag je je toch af of dat nu echt opgeilend bedoeld moet zijn, het was eerder weerzinwekkend
Laat staan groot en mooi![]()
van buiten issut alleen zo'n wijvenbakquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zijn best gaaf hoor![]()
![]()
iig stukke leuker dan een vw![]()
je hebt de faq gelezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar als je een foto van je lul op het forum post, behoor je een ban te krijgen. en aangezien er twee modjes online zijn in de PTA SC zal de foto toch niet lang te zien zijn.
Ik heb geen idee hoe dat voeltquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vorige week ook al geweest......
en was dronken![]()
![]()
allejezus wat gaat dat hard als je een tijdje niet gezopen hebt![]()
en bedanktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
van buiten issut alleen zo'n wijvenbak
liever in briefjes van 1 euro, maar die bestaan nietquote:
idd jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef M5 het volgende:
205 1.9 gti is wel ok
zeker voor tijdelijk. maar succes met zoeken naar één die niet is afgeragt
jammer dat je iemand niet mag bannen voor stupiditeitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef zBus het volgende:
[..]
eerder gewone normale forum etiquete moppie
idd al die 205jes zijn sjonnie mobiels, maar anders moet je es op 205gti club kijken zijn meestal wel betrouwbare bakkiesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef M5 het volgende:
205 1.9 gti is wel ok
zeker voor tijdelijk. maar succes met zoeken naar één die niet is afgeragt
nou als ie orgineel is, niet dan ?quote:
snapte er de dag erna niets meer vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb een aardig ritme, maar gisteren was een btje te erg
moet je eens doen, is echt lachen.....gewoon een week of 3 niet zuipen en dan ineens weer vol aan de zuip gaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat voelt.
Ik ga morgen niet uit. Zondag vroeg op
. Goed van mijn èh
!
ja jammer hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
jammer dat je iemand niet mag bannen voor stupiditeit![]()
sommige van die dingen moest ik van buiten weten im helpdesk werk etcquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ken iemand die altijd alle regels,voorwaarden,EULA's,FAQs leest![]()
ik moet nietsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef zBus het volgende:
[..]
idd al die 205jes zijn sjonnie mobiels, maar anders moet je es op 205gti club kijken zijn meestal wel betrouwbare bakkies
nah...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:49 schreef BoJo het volgende:
Mukie, een Alfa 145 niks voor u ?
en dan heb ik ook nog eens een witte met 3 wieldoppenquote:
Bikkelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
. Goed van mijn èh
!
Erm het is vrijdag?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
. Goed van mijn èh
!
achteras omgedraait?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan heb ik ook nog eens een witte met 3 wieldoppen![]()
Hij stuurt wel lekker makkelijk als het nat is![]()
of studentenbakquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
van buiten issut alleen zo'n wijvenbak
als een klant met zoiets kwam dan was het altijd in paniek de boekjes en EULA na lezen tijdens het ontkennen aan de telefoon, bij Symantec tenminstequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
sommige van die dingen moest ik van buiten weten im helpdesk werk etc
thxquote:
ghihihiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
als een klant met zoiets kwam dan was het altijd in paniek de boekjes en EULA na lezen tijdens het ontkennen aan de telefoon, bij Symantec tenminste![]()
Je zeikt over wijvenbak 205... en dan vindt je een andere auto kwaad kijken?quote:
een auto is voor mij hetzelfde als een paar schoenen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
tering, ik dacht dat ik een zeikerd was![]()
3 weken niet zuipenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
snapte er de dag erna niets meer van![]()
[..]
moet je eens doen, is echt lachen.....gewoon een week of 3 niet zuipen en dan ineens weer vol aan de zuip gaan![]()
werdt zondag wakker, 2 telnr erbij, opgeslagen onder ?1 en ?2![]()
Ja, dat stond destijds in mn ban medje, dus maar gedaanquote:
Mijne kopuh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
thx
Ik wil een auto, een leuke en wel NU!![]()
ghiihiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je zeikt over wijvenbak 205... en dan vindt je een andere auto kwaad kijken?
Wil je nu een wijvenbak of een echte auto?
Ik moet nog steeds een beetje recoveren van vorig weekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm het is vrijdag?
Ik neem vanaaf maar 20 euro mee.
Meer ga ik eens niet verzuipen, noch rondjes geven![]()
ongelooflijke slijmbal dat je bent, het enige wat jij in de SC post zijn van die slijmerige opmerkingen voor mukie. Kan je dat niet ergens anders doenquote:
neuh... bij sommigen wil je dat niet eens zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat stond destijds in mn ban medje, dus maar gedaanEn op mn vingers getikt ooit dat ik NSBde over een hangende lul
ik mocht pas NSB-en van nikky als de penis opgesteven was
gaat jou geen ene reet aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef zBus het volgende:
wat is je budget dan iedereen kan wel willen maar ja...
wahahhahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ongelooflijke slijmbal dat je bent, het enige wat jij in de SC post zijn van die slijmerige opmerkingen voor mukie. Kan je dat niet ergens anders doen![]()
hoeft niet, maar dan hoopt het zo opquote:
you've got a point there...quote:
daar doe ik niet aan.quote:
Di emoeten zo nu en dan hun stoma legen. En met de raampejs van de auto open rijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:56 schreef zBus het volgende:
[..]
dat moet iedereen, behalve mensen met stoma's
sorry dat waren mn vrouwelijke hormonen, zakt zo wel weer wegquote:
't slijt er gewoon een beetje in ehquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan.
1 week per maand ok, maar langer![]()
je moet eens naar de AA heen johquote:
Hihihihiih boefje van mequote:
tis gewoon lekker mênquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't slijt er gewoon een beetje in eh.
En Thermo, BoJo heeft absoluut gelijk, iedereen valt het ook op dus lul er nou niet om heen.
ik was het al niet van je gewendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
sorry dat waren mn vrouwelijke hormonen, zakt zo wel weer weg
Herbanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't slijt er gewoon een beetje in eh.
En Thermo, BoJo heeft absoluut gelijk, iedereen valt het ook op dus lul er nou niet om heen.
tis gewoon omdat ik nu mn rok met pumps aanhebquote:
zuip'n is inderdaad goeeeeedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
tis gewoon lekker mên
dadleijk weer, wordt zo opgehaald
het doet me niks..het doet me niks..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
tis gewoon omdat ik nu mn rok met pumps aanheb![]()
ipv mn olievlekken shirt en broek
jullie vinden dat geil he in de winter met een rokje lopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
tis gewoon omdat ik nu mn rok met pumps aanheb![]()
ipv mn olievlekken shirt en broek
Helegaar nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je moet eens naar de AA heen joh![]()
rooie vodkaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jullie vinden dat geil he in de winter met een rokje lopen.
Voel je zo die kouwe wind langs je lipjes gaan.
ik zeg niet dat jij dat vind maar veel vrouwen wel.
* ook_gek neemt nog effe een rooie vodka 7up
BoJo ik hou van je
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
BoJo ik hou van je
Ja, dat valt mij ook op, dat veel vrouwen denken dat mannen op vrouwen met blaasontsteking vallenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
BoJo ik hou van je
we zitten niet in een irc ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef lipje het volgende:
* lipje zet de fles op tafel en roept: "help uzelf"![]()
have funquote:
have funquote:
Idem. En gedraag jequote:
je durft niet he.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helegaar niet.
Veel te confronterend.
Bij gebrek aan beterquote:
in ochtendurine van jou zit ook een vrij hoog percentage alcohol, dat al geprobeerd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter![]()
Vanmiddag ook al een hele zooi passo naar binnen gegooid wegens gebrek aan beter![]()
En volgens jou helpt een sjaal ook zeker tegen keelpijn en ga je niesen van "op de tocht staan"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook op, dat veel vrouwen denken dat mannen op vrouwen met blaasontsteking vallen
HOU JE KLEP GODDOMME NOU EENS MET AL DAT CONFRONTERENDE GELEUTER! IK GAAAAA AAAAAHAAAAAL.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je durft niet he.....
je bent bang voor de dwangbuis he![]()
neequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En volgens jou helpt een sjaal ook zeker tegen keelpijn en ga je niesen van "op de tocht staan".
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:13 schreef lipje het volgende:
water uit keulen is iets van 30% alcohol![]()
aftershave is al opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in ochtendurine van jou zit ook een vrij hoog percentage alcohol, dat al geprobeerd?Ook lekker om te mixen.
Of anders drink je een van je geurtjesflesjes leeg, zit ook alcohol in
Waarom ga je dan ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:12 schreef BoJo het volgende:
oh god, morgen weer de halve dag dat geouwehoer van Peu aan horen![]()
en toen geloofde ik je al niet meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
aftershave is al op
[..]
Waarom ga je dan ook
Moet ik je komen ophalen gaan wij er heen. Gaan je het eens een keer leuk hebben op zo een meeting dag![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in ochtendurine van jou zit ook een vrij hoog percentage alcohol, dat al geprobeerd?Ook lekker om te mixen.
Of anders drink je een van je geurtjesflesjes leeg, zit ook alcohol in
mijn internet is niet zo snelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:13 schreef lipje het volgende:
water uit keulen is iets van 30% alcohol![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:12 schreef BoJo het volgende:
oh god, morgen weer de halve dag dat geouwehoer van Peu aan horen![]()
vroegah met een vriendje uit de straat het park in gegaan met een speelgoed autootje, rol plee papier en een flesje eau de cologne.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eau de cologne. van dat brillenpoetsspul
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HOU JE KLEP GODDOMME NOU EENS MET AL DAT CONFRONTERENDE GELEUTER! IK GAAAAA AAAAAHAAAAAL.
ik ga morgen veel mensen laten zien hoe een echte auto eruit zietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Bo, met een beetje mazzel komt hij met de CL600 voorgereden, is niet misselijk natuurlijk.
Ik zie nu helemaal Jackass film tafrelen voor mequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
vroegah met een vriendje uit de straat het park in gegaan met een speelgoed autootje, rol plee papier en een flesje eau de cologne.![]()
Je gaat met de 205?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga morgen veel mensen laten zien hoe een echte auto eruit ziet![]()
nee daar hadden ze toch dat brandnetel sapje voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie nu helemaal Jackass film tafrelen voor meHet eau de cologne gebruikten julie als glijmiddel?
nee het autootje voor het voorrijen eh vrijenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie nu helemaal Jackass film tafrelen voor meHet eau de cologne gebruikten julie als glijmiddel?
wel alcoholvrij hequote:
Jij word nat van speelgoedautootjes? Vandaar dat je een 205 hebt gekochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het autootje voor het voorrijen eh vrijen![]()
![]()
ja, kom je een keer bij me spelen? Dan spelen we wel ongelukjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij word nat van speelgoedautootjes? Vandaar dat je een 205 hebt gekocht
hehe ik heb vakantie dus kan best laat wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe laat was jij van plan te sterven eigenlijk?
je kan beter een vrouw uitnodigen en dan doktertje gaan spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja, kom je een keer bij me spelen? Dan spelen we wel ongelukje![]()
gewoon negeren, adviseer ik derest ook te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe laat was jij van plan te sterven eigenlijk?
dierensex ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan beter een vrouw uitnodigen en dan doktertje gaan spelen.
Of ezeltje prik
Kom maar bij mij, dan heb je je speelgoedautootje al bij jequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja, kom je een keer bij me spelen? Dan spelen we wel ongelukje![]()
Ik had het over doodgaan, niet wanneer je je pc uitzette.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef zBus het volgende:
[..]
hehe ik heb vakantie dus kan best laat worden![]()
BO+JO+ Onze wijze leermeester.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
gewoon negeren, adviseer ik derest ook te doen.
doen ze ook, was van plan deze week mezelf voor de trein te mikken zoals bojo zei een van me laatste wensen was dat ik nog even jullie kon irriteren..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had het over doodgaan, niet wanneer je je pc uitzette.
Of deze 2 zaken moeten in jouw geval in direct verband staan...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, dan heb je je speelgoedautootje al bij je
Dan mag jij met mn lange harde mast spelen
[afbeelding]
Doe je dat dan niet tussen Rotterdam en Delft, ben nu in 2 weken al 2 keer niet naar college kunnen gaan door dat gekut van boomknuffelaars zoals jijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:29 schreef zBus het volgende:
[..]
doen ze ook, was van plan deze week mezelf voor de trein te mikken zoals bojan zei een van me laatste wensen was dat ik nog even jullie kon irriteren..
T negeren gaat je niet zo goed af he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe je dat dan niet tussen Rotterdam en Delft, ben nu in 2 weken al 2 keer niet naar college kunnen gaan door dat gekut van boomtreinknuffelaars zoals jij.
toch vraag ik me af waarom je eerst mijn voornaam daar tikte en nu ineens mijn nicknamequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:29 schreef zBus het volgende:
[..]
doen ze ook, was van plan deze week mezelf voor de trein te mikken zoals bojo zei een van me laatste wensen was dat ik nog even jullie kon irriteren..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, dan heb je je speelgoedautootje al bij je
Dan mag jij met mn korte harde mast spelen
[afbeelding]
Ik heb het dan ook nog niet geprobeerd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T negeren gaat je niet zo goed af he?
Kun je nog wel eens van een koude kermis thuiskomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef zBus het volgende:
nee doe het ook niet voor het normale spoor ik ga voor de HSL staan, heb je d'r ook geen last van![]()
![]()
Nee ei. Moet ik dan alles vertellenquote:
Hoe stoer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:33 schreef zBus het volgende:
en ik ben geen boomknuffelaar heb zlefs een stront hekkel aan die kneuzen
wat dan? hebben die lui ook vakantie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je nog wel eens van een koude kermis thuiskomen![]()
13.gifquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef zBus het volgende:
[..]
wat dan? hebben die lui ook vakantie?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ei. Moet ik dan alles vertellen
JE legt dat wijf op je bed met haar reet in de lucht. Zij is dan het ezeltje. En jij gaat met je stijve leuter en blindoek op door je kamer rennen en probeer je hem in haar reet te rammen.
1 tip.
Zorg er voor dat er GEEN hond in je kamer is
JA BETRAPT. Je mag dat niet zeggen dus je weet het he!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:33 schreef zBus het volgende:
en ik ben geen boomknuffelaar heb zlefs een stront hekkel aan die kneuzen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe hij pimpt met een ander zn waggieFamilie van Peurac?
alleen als er gif in zitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:37 schreef zBus het volgende:
is bier ook goed dan?
Geil was dat idee he. Tot dat stukje van die hond danquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:39 schreef zBus het volgende:
omg iemand grote beurt gezien? http://members.chello.nl/tr.vandenberg/Grote%20beurt.JPG hoezo we verkrachten even een a4.
Nu mag je van mij, Bas, en sowieso de 2 mods hier STERVEN!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:39 schreef zBus het volgende:
[..]
naja het is grolsch, should be the same
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geil was dat idee he. Tot dat stukje van die hond dan![]()
He die staat bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:39 schreef zBus het volgende:
omg iemand grote beurt gezien? http://members.chello.nl/tr.vandenberg/Grote%20beurt.JPG hoezo we verkrachten even een a4.
He graftak, je HOEFT niet overal op te reagerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef zBus het volgende:
mjah, dat was echt een domme actie van die smurf. Als je zo'n project hebt dan heb je dat vast wel eerder op internet gezet.
ga eens heel snel en pijnlijk dood jij......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:39 schreef zBus het volgende:
[..]
naja het is grolsch, should be the same
Wat ik zei dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ga eens heel snel en pijnlijk dood jij......
beetje met grolsch lopen spotten.....tiefhond![]()
gast daarom heb ik het ook in huisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ga eens heel snel en pijnlijk dood jij......
beetje met grolsch lopen spotten.....tiefhond![]()
Bij je ouders wonen heeft meer nadelen dat je denkt ehquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:43 schreef ook_gek het volgende:
ik ga 7up ergens halen voor mijn rode vodka.
Tot zo![]()
moet wel sneaky zijn want ik kan volgens mijn moeder niet meer fietsen
Eensquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:45 schreef LaCie het volgende:
Wat een achterlijke kut mongool is die zBus.
nee jij bent de bink hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:45 schreef LaCie het volgende:
De drankexpress bezorgt aan huisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:43 schreef ook_gek het volgende:
ik ga 7up ergens halen voor mijn rode vodka.
Tot zo![]()
moet wel sneaky zijn want ik kan volgens mijn moeder niet meer fietsen
Ik mag je nu alquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:45 schreef LaCie het volgende:
Daar hebbie heulemoal gelijk in!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:45 schreef LaCie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef Unimog het volgende:
[..]
Daar hebbie heulemoal gelijk in!
Wat een graftak is dat zeg![]()
!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef Unimog het volgende:
[..]
Daar hebbie heulemoal gelijk in!
Wat een graftak is dat zeg![]()
!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:48 schreef Unimog het volgende:
Alexxxxx, nog naar de fragtwaguhraj geweest?
jdd wat hij zegt ben je ook zo'n persoon die dat lekker vindt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
LaCie, kun je lekker likken?En ben je wel eens bij ook_gek in de kamer als ie ezeltje prik speelt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |