* meld ook als fan. De cd is heerlijke auto muziek of tijdens het snowboarden. Echt heerlijkquote:
Serieus vrij vervelend als je twee dagen te laat aankomt bij het concert..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:06 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik ben er de 26e.. Ook via die internet presale..
Ik zeg: ticketservice.nl and F5 are the magic words!quote:U heeft 4 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 140.97
Jesus meer vragen mag, maar niet fucking 50 euro per kaartje!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:02 schreef LordOfTheBoard het volgende:
www.budgetticket.nl
De schoften rekenen er ¤80,- voor een kaartje
En je dan nog budgetticket durven noemen.
Dat is echt een k*torganisatie.. stelletje oplichters, ze hadden ook kaartjes voor Coldplay in antwerpen voor 185(!!!!) euro p/s...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:02 schreef LordOfTheBoard het volgende:
www.budgetticket.nl
De schoften rekenen er ¤80,- voor een kaartje
En je dan nog budgetticket durven noemen.
Voor Jack J's concert in Paradiso was ik ook te laat, uiteindelijk in plaats van 40 euro voor twee kaartjes 200 euro voor twee kaartjes betaald. Op zich vind ik het nog wel meevallen dus die voorlopige zwarthandel prijzen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:04 schreef Setambre het volgende:
[..]
Jesus meer vragen mag, maar niet fucking 50 euro per kaartje!
Pffff hoop geld. Paradiso is ook wat anders dan de HMH, ongezellige massa tent...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:57 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
Voor Jack J's concert in Paradiso was ik ook te laat, uiteindelijk in plaats van 40 euro voor twee kaartjes 200 euro voor twee kaartjes betaald. Op zich vind ik het nog wel meevallen dus die voorlopige zwarthandel prijzen!![]()
In Leeuwarden was er ook bijna niemand. Ik was er eerst al om 09.00 en toen was er helemaal niemand. Een uur later ben ik weer teruggekomen en toen waren er 2 mensen voor mij en 2 mensen na mij. Blijkbaar is 'ie in Leeuwarden nog niet zo populairquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:13 schreef joris007 het volgende:
jeeeuh, ik heb kaartjes!
![]()
het was helemaal niet druk, ik was er om 09.30 en er waren nog maar 2 mensen voor me, had het veel drukker verwacht eigenlijk...
joeheeee, joris gaat naar Jack Johnson![]()
Heyquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:56 schreef Setambre het volgende:
Hier nog een persoon, die een kaartje wil hebben
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Winski05 het volgende:
Wat voor DVD? Wanneer komt die uit?
quote:JACK JOHNSON & FRIENDS DVD Tuesday, October 11, 2005
From Brushfire Films - a double DVD set with two full length films Live in Japan (shot in August 2004 at the end of the On and On Tour) and A Weekend at The Greek (shot in Berkeley August 19-20 2005 during the In Between Dreams tour). Both films blend concert performances with intimate interviews and behind the scenes footage including over 30 minutes of bonus material.
Directed by Emmett and Brendan Malloy.
Available November 22.... Pre-Ordering begins soon!
Nee, nog niet. Geld is wel overgemaakt naar 'The alternative'. Zal wel goed komen toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef Proper_fucked het volgende:
heeft iemand eigenlijk al iets gehoord van kaartjes via die internet voorverkoop?
quote:Geachte ..,
Jack Johnson
Heineken music hall, Amsterdam 23/03/06
Deuren open: 18:30
Aanvang Show + support act : 20:00
Einde Show: 24:00
Hierbij ontvang u de bevestiging van uw betaling.
Tevens ontvangt u de bijlages met hierin uw E-tickets (let op twee bijlagen).
Print deze beide tickets uit en neem deze mee naar het evenement.
U kunt gebruiken maken van de E-ticket balie (hoofdingang)
Met vriendelijke groet.
Easyticket
Hoeveel heb je betaald als ik vragen magquote:
quote:Geachte ...,
Tot onze grote spijt hebben we de verkeerde datum op het ticket geplaatst.
Dit moet natuurlijk vrijdag 24 maart 2006 zijn.
Hieronder nogmaals de correcte gegevens.
Jack Johnson
Heineken music hall, Amsterdam 24/03/06
Deuren open: 18:30
Aanvang Show + support act : 20:00
Einde Show: 24:00
Met vriendelijke groet.
Easyticket
En hoeveel heb je betaaldquote:
Bij Easyticket.be gehaald ofzo ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef Proper_fucked het volgende:
67 euro ofzoiets.. incl administratie enzo, voor 2 kaartjes that is..
Ik krijg maandag m'n tickets dus.quote:Subject:
Foutieve datum op tickets Jack Johnson, Heineken music Hall (24/03/06):
Door een vergissing staat er een verkeerde datum vermeld op de verzonden tickets.
De vermelding is 23-03-06. Het concert van Jack Johnson vindt echter plaats op vrijdag 24 maart 2006.
U kunt de ontvangen tickets zonder problemen gebruiken op 24 maart 2006.
E-ticket ingang:
Met het E-ticket dient u gebruik te maken van de E-ticket balie. Deze balie wordt ingericht in de hoofdentree van de Heineken Music Hall en zal duidelijk worden aangegeven. Tevens zetten we stewards in om dit in goede banen te leiden.
Betalingen:
Tickets zijn verstuurd aan de orders waarvan de betalingen tot afgelopen 3 november zijn bijgeschreven op onze rekening.
Mocht uw betaling later op onze rekening zijn bijgeschreven, ontvangt u maandag 14 november uw tickets.
Controleert u s.v.p. of u het ordernummer correct heeft vermeld op uw overschrijving.
Met vriendelijke groet,
Easyguest/Eventtool
Hij stond bij het laatste concert in het voorprogramma van Jack Johnson..quote:Op woensdag 9 november 2005 12:32 schreef mordradead het volgende:
Fuck.. ik had ook wel naar Jack Johnson gewild.. echt supergave en relaxte muziek zeg
Liefhebbers van Jack zullen deze muziek vast ook waarderen; Donavon Frankenreiter! Is net als Jack Johnson surfer en ze hebben ook samen een nummer gemaakt (Free) Luisteren dus!
Maak er es een documentje van dan en post em hier kan ik ook even 'kijken' of ik hem raar vindquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat soort gasten moeten ze keihard aanpakken.
Ik ga met een vriendinnetje van me waarschijnlijk. Het wordt vast schitterend. Alleen vind ik die rare uitgeprinte tickets nog steeds maar raar.
Helemaal over je post heen gelezenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:03 schreef ZeroVince het volgende:
* ZeroVince is watching: Jack Johnson and Friends - A Weekend at the Greek
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef ZeroVince het volgende:
Vooral track 19 van de eerste DVD: Plastic Jesus/Fall Line/Spring Wind (kende ik nog niet)
cd-wow is ie 14,99 incl. verzenden ... ga 'm zo maar ff bestellenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:53 schreef Proper_fucked het volgende:
Zag in advertentie van Mediamarkt dat die dvd daar maar 16.99 kost!.. Bij freerecord shop istie 24,- ofzo
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef mark_03 het volgende:
Voordat ik 'm bestel... hoe is de DVD trouwens?
Ik ben aan het zoeken naar kaartjes maar je weet wel hoe dat gaatquote:Op woensdag 14 december 2005 21:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga je nog dingen ondernemen dan, Even? Of leg je je er bij neer?
Troost je: ik heb Live at the Greek niet.
Onwijs gaaf! Welke nummers vallen je op? Andere arrangementjes of zo..?quote:Op maandag 26 december 2005 23:22 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb de dvdKlinkt goed.. zin in dus
![]()
Ok, laat even weten als je 'm terug hebt.. ik vaar blind op je review..quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef Proper_fucked het volgende:
m'n zus heeft m mee naar haar huis dus kan niet kijken.. Heb alleen gedraait als 'achtergrond' muziek afgelopen week dus nog ook nog niet echt geluisterd welk nummer beste is. Klonk goed iig
Maar dan heb je "Aanzoek zonder ringen" van Bløf nog niet beluisterd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:54 schreef Numbie het volgende:
Vind Belle 't mooiste liedje van IBD... Zo'n rust als dat nummer uitstraalt. Heerlijk!![]()
Grmpf.. sterkte ermee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef bloffan3 het volgende:
[..]
Maar dan heb je "Aanzoek zonder ringen" van Bløf nog niet beluisterd.
[afbeelding]
![]()
![]()
Die is zoo vetquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind 'Do You Remember' ook wel die 'rust' hebben. Of begrijp ik je dan verkeerd?
Haha.. mooi verhaal! Hij gaat ook de Valentijnsdag cd van dit jaar..quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef Even het volgende:
[..]
Die is zoo vet
Ik luister cds nooit helemaal eerste paar keren.. Dus ik liep over het strandje in Italië en kom opeens bij het 13e nummer....
wat een vet nummer is dat
Liep dr niet alleen hequote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. mooi verhaal! Hij gaat ook de Valentijnsdag cd van dit jaar..
Hier kom ik nog een keertje op terugquote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, laat even weten als je 'm terug hebt.. ik vaar blind op je review..
Uhm, helaas. Vind sommige nummers van Blof wel aardig, maar dit vind ik dan eigenlijk weer niks.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef bloffan3 het volgende:
[..]
Maar dan heb je "Aanzoek zonder ringen" van Bløf nog niet beluisterd.
[afbeelding]
![]()
![]()
Dat is wel heel diplomatiek gezegd. Respect daarvoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:48 schreef Numbie het volgende:
[..]
Uhm, helaas. Vind sommige nummers van Blof wel aardig, maar dit vind ik dan eigenlijk weer niks.
Ik hou het gewoon fijn bij Belle![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
24 Maart is de grote dag hè?
Marktplaats Mongolen die 10 kaartjes kopen en dan met dikke winst willen verkopenquote:
Nou ik heb gebeld en aan de telefoon gehangen.. En ticketservice verkoop punt is 3 kwartier rijden met de auto maarja ben 17 he...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik snap je punt, maar je had zelf ook meer moeite kunnen doen. Sterkte in ieder geval.
Dat snap ik dus niet, maar goed..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:28 schreef Numbie het volgende:
Kwam er zelf te laat achter dat de beste man kwam. Moet het voorlopig dus nog maar ff doen met de cd's... Komt vast nog wel een keer terug![]()
quote:1. Upside Down![]()
2. Broken![]()
3. People Watching![]()
4. Wrong Turn![]()
5. Talk Of The Town![]()
6. Jungle Gym - featuring G. Love![]()
7. We\'re Going To Be Friends![]()
8. The Sharing Stone![]()
9. The 3 R\'s![]()
10. Lullaby - featuring Matt Costa![]()
11. With My Own Two Hands -featuring Ben Harper![]()
12. Questions![]()
13. Supposed To Be![]()
1 |
Niet de moeite waard? Ik zie meer sippe dan blije smilie's.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:49 schreef ZeroVince het volgende:
Jack Johnson - Sing-A-Longs & Lullabies for the Film Curious George (2006)
[afbeelding]
[..]
[ code verwijderd ]
Op Marktplaats.nl zou je twee kaartjes voor ¤150 moet kunnen regelen. Dat heeft het concert in Paradiso me destijds ook gekost..quote:Op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef pAin het volgende:
Er zal vast en zeker niemand zijn die kaartjes kwijt wil voor de 24ste??
Ik zag al op de after sales sites voor 125 euro per stuk, maar no way dat ik dat er voor wil betalen, aangezien het er dan wel 2 worden natuurlijk.
Je kent wel liedjes van hem waarschijnlijk.. ik vind je niet debiel hoor. Bekijk het positief: je hebt nog zoveel moois in te halen nu..quote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit van de naam Jack Johnson gehoord heb? Een vriendin van me keek me aan alsof ik debiel was toen ik zei "wie?" maar ik heb echt serieus nog nooit van zijn naam gehoord... Waar zou ik hem van kunnen kennen?
hmmm...da's bést knap...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit van de naam Jack Johnson gehoord heb? Een vriendin van me keek me aan alsof ik debiel was toen ik zei "wie?" maar ik heb echt serieus nog nooit van zijn naam gehoord... Waar zou ik hem van kunnen kennen?
Sitting Waiting Wishing stond een tijdje in de top 40.. En The Black Eyed Peas hebben het melodietje van Gone gebruikt op hun nieuwe cd..quote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 21:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Taylor is die clip met Ben Stiller ook toch?
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Taylor is die clip met Ben Stiller ook toch?
http://www.jackjohnsonmus(...)lor-Outtakes-512.flvquote:Clip van het nummer Taylor, gezongen door Jack Johnson. De acteur Ben Stiller is als 'regisseur' voor de clip aangezocht. Hij probeert Jack Johnson aan te sporen tot het maken van allerlei - vrij belachelijke - gebaren. Jack speelt en zingt rustig door. Ben Stiller droomt weg dat hij een fantastische surfheld is.
Ik heb zelf wel een leuke mogelijkheid gevonden, maar daarvan weet ik pas de 20ste zeker of ik kan of niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Succes pAin.. zelf heb ik mijn kaarten aan een vriend en zijn vriendin gegeven.
Cool.. vertel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef pAin het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel een leuke mogelijkheid gevonden, maar daarvan weet ik pas de 20ste zeker of ik kan of niet.
Nou, ik kan ze voor een (zeer) schappelijke prijs kopen. Ze zijn verkocht aan mij wanneer diegene niet gaat, maar het nadeel is dat hij 20 maart pas weet of hij gaat of niet.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
http://www.jackjohnsonmus(...)lor-Outtakes-512.flv
en
http://www.pcplanets.com/mp.php?id=33888
Wacht dan maar af.. veel succes ermee in ieder geval!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef pAin het volgende:
[..]
Nou, ik kan ze voor een (zeer) schappelijke prijs kopen. Ze zijn verkocht aan mij wanneer diegene niet gaat, maar het nadeel is dat hij 20 maart pas weet of hij gaat of niet.
Dus wat is wijsheid.... Nu kopen en veel meer (zo niet het dubbele) betalen of afwachten en op de gok goedkoop aan kaartjes komen. Helaas is het niet alleen de kaartjes, tis ook nog een redelijke trip naar de BBH.....
Nee, eerder metro. Jack is een man die zowel mannen als vrouwen tot zijn fans mag rekenen. Toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:52 schreef Evertjan het volgende:
Ik vind die clip met dat aapje leuk en liefof is dat gay als ik dat vind
![]()
Kloptquote:Op zondag 19 februari 2006 17:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, eerder metro. Jack is een man die zowel mannen als vrouwen tot zijn fans mag rekenen. Toch?
Um.. *ahum* ...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
KloptIk moet alleen nog iemand vinden die mee wil naar het concert, ik heb een kaartje over. Geen van mn vrienden vinden hem goed
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
KloptIk moet alleen nog iemand vinden die mee wil naar het concert, ik heb een kaartje over. Geen van mn vrienden vinden hem goed
![]()
Torio, Vriendje!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
Had ik al gezegd dat je mn beste vriend wasquote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
concert? Wanneer? Waar? *gaat googlen.....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
Ja. Van binnen is het wel ok hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Evertjan het volgende:
HMH ben ik nog nooit geweest is dat niet dat lelijke gebouw naast de Arena??
Kan je me ff mailen wil em voor een normaal bedrag wel van je over nemen...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
Denk dat je niet de enige bent.....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Even het volgende:
[..]
Kan je me ff mailen wil em voor een normaal bedrag wel van je over nemen...
HMH is hele mooie zaal, prima geluid e.d. Maar zit idd naast Arena..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Evertjan het volgende:
HMH ben ik nog nooit geweest is dat niet dat lelijke gebouw naast de Arena??
Kan het toch proberen ?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Denk dat je niet de enige bent.....
Ja, klopt! Hele vette hal voor concerten (vind ik dan hè).quote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Evertjan het volgende:
HMH ben ik nog nooit geweest is dat niet dat lelijke gebouw naast de lelijke Arena??
Oh ..ik ben trouwens veel gezelliger dan Even!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
Moet lukken met zo'n budget. Veel succes!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:34 schreef Gemistry het volgende:
hey mensen.
ook ik was te laat met het kopen van kaartjes maar wil er nog zeer graag heen.
ik heb er 60 euro per kaartje voor over (2 kaartjes)
graag meelen naar gj_esenkbrink@hotmail.com
Dat meen je niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
niet dus, kijk maar eens op marktplaats Die idioten vragen net zo makkelijk 100 euro p/s..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Moet lukken met zo'n budget. Veel succes!
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef Lief-visje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die nieuwe clip van hem ik vind het leuk gedaan
Je moet ook nooooooooooooooooooooooooit van te voren betalen op internet.. Als ik iets koop van Marktplaats wil ik heb gewoon eerst in mn handen hebben en dan pas betalen, ik spreek altijd ergens af.. Nooit van te voren overmaken ofzo....quote:Op zondag 26 februari 2006 19:56 schreef Lief-visje het volgende:
Het is altijd maar de vraag bij marktplaats of je ze wel krijgt.
Ken veel verhalen waar men wel had betaald nooit iets had gekregen
Ik doe het niet mijn collega is het vaak genoeg overkomen maarja ze is ook niet echt slimquote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Even het volgende:
[..]
Je moet ook nooooooooooooooooooooooooit van te voren betalen op internet.. Als ik iets koop van Marktplaats wil ik heb gewoon eerst in mn handen hebben en dan pas betalen, ik spreek altijd ergens af.. Nooit van te voren overmaken ofzo....
Dan is het goedquote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik doe het niet mijn collega is het vaak genoeg overkomen maarja ze is ook niet echt slim
Echt niet doen hoor, tenzij je het geld er echt voor over hebt.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik doe het niet mijn collega is het vaak genoeg overkomen maarja ze is ook niet echt slim
Ja!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef JeroenV het volgende:
Zijn de vorige albums net zo aan te bevelen?
Natuurlijk liever niet. Maar ik heb kaarten voor Kaiser Chiefs en Foo Fighters via Marktplaats gehaald. En beide keren waren het gewone goede kaarten. De ene keer eigenlijk veel te duur, de andere net boven de verkoopsprijs.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, internet op zich is ook niet zo'n probleem, maar marktplaats schijnt niet pluis te zijn. Ik probeer nooit in de situatie verzeild te raken waar ik afhankelijk ben van die media.
Dat is cool dat je goede ervaringen hebt. Je moet er een beetje ervaring mee krijgen misschien.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:03 schreef JeroenV het volgende:
Ik zal het dan ook zo weer doen als de mogelijkheid zich aanbiedt. Het beste is wel om ze gewoon op te halen als dat kan natuurlijk. Even over de eerdere albums van JJ... Kan je die een beetje vergelijken met deze of zit er een (groot) verschil in? Qua sound, stijl enzo..
Ja, soms is het me wel iets te luchtig, maar de meeste nummers blijven net op de grens gelukkig..quote:Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef JeroenV het volgende:
Stelt niet al te veel voor, gewaagd...
Ben wel met je eens dat het een kracht is dat er geen gekke fratsen in zitten.
Het word anders wel weer snel licht !quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi gesproken, Fatality! Zonnig.. dat hebben we wel nodig in deze donkere tijden..
Volgende week dinsdag als het goed is..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Het word anders wel weer snel licht !
Bij mij staat gewoon Situations, maar ik heb 'm in de VS gekocht, dus weet niet of alle Nederlandse exemplaren dat foutje hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:43 schreef lienelien het volgende:
Er staat een foutje op het hoesje van In Between Dreams![]()
In plaats van Situations staat er Situatons.. misschien oud nieuws, maar het viel me net ineens op![]()
in het boekje staat het wél goed...
mja, blijkt.. die van mij iig welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bij mij staat gewoon Situations, maar ik heb 'm in de VS gekocht, dus weet niet of alle Nederlandse exemplaren dat foutje hebben.
Ben het nu aan het kijken echt superquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:39 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ben het nu aan het kijken echt super![]()
Concert van Jack Johnson was op tv men.. bij de TROS nog wel, DE GROOTSTE FAMILIE VAN NEDERLAND.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef Fatality het volgende:
[..]
wat was er op dan?
Ik lag nog in bed ... onzedelijke tijden
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
Concert van Jack Johnson was op tv men.. bij de TROS nog wel, DE GROOTSTE FAMILIE VAN NEDERLAND.
misschien staat het wel op uitzending gemistquote:Op zondag 12 maart 2006 15:07 schreef lienelien het volgende:
vast ergens downloadbaar binnen afzienbare tijd.
puh
Linkje?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
misschien staat het wel op uitzending gemist
rotblad, ze stellen je voor een veel te lastige keuze..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik sliep ook nog..
Wel een halfjaarabonnement op Oor genomen met daarbij de laatste cd van Jack! (voor 34 euro volgens mij)Oor heeft deze maand een mooie cover trouwens.
[afbeelding]
JA!quote:
Inderdaad, ienieminiklein ergens in een hoekje...quote:Op maandag 13 maart 2006 06:54 schreef dborhem het volgende:
[..]
JA!
Lekker aangegeven in mijn Veronica weer!![]()
Kheb het ook gemist,weet iemand welk concert het was (misschien te koop?)
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zenxsEsHEnCoVtHjImfdBquote:Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
misschien staat het wel op uitzending gemist
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zenxsEsHEnCoVtHjImfdB
Matt Costa klinkt leuk idd..quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:09 schreef JeroenV het volgende:
Overigens staat Matt Costa in het voorprogramma van het concert. Ik las in de Veronica gids een recensie van zijn cd, en die was zeer lovend. Heb hem eens geluisterd, en is inderdaad een goed schijfje. Misschien wat voor de rest hier...
Net Sing a longs.. even beluisterd, wel een leuk album hoor.
nog 4 dagen......quote:
quote:
Je komt waarschijnlijk niet eens binnenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
![]()
Ben btw toch nog benieuwd hoe dat nu gaat met die e-tickets. Aparte ingang enzo..
Ik heb er nog niets van vernomen..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik sliep ook nog..
Wel een halfjaarabonnement op Oor genomen met daarbij de laatste cd van Jack! (voor 34 euro volgens mij)![]()
Misschien een emailtje sturen !quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets van vernomen..
Nou als je em toch niet mooi vind geef je em toch aan mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb kaartjes en mailtjes uitgeprint.. ben er klaar voor![]()
Wel jammer dat t niet zo'n mooi kaartje is, staat niet leuk op prikbord![]()
wil m morgen best naar je doormailen hoor... no prob.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:07 schreef Even het volgende:
[..]
Nou als je em toch niet mooi vind geef je em toch aan mij![]()
![]()
tot zoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:57 schreef monnes het volgende:
Tot straks allemaal !! (behalve diegenen die zoveel pech hadden)
SWINGEN
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef DaMayan het volgende:
D'oh!
Waarom zijn die kaartjes toch zo fucked up duur 2e hands? Was vorig jaar ook in de Para...
2x dus nu gemist. Eigenlijk is de HMH natuurlijk niet echt wat maarja.
G.Love kwam ik vorig jaar ook pas een dag vantevoren achter en zelfs dat was uitverkocht in de Milkyway.
Dan had je toch echt het verkeerde stuk op de tribune, ik zat samen met buren elk nummer mee te zingen en te jammen... Ik heb ook echt genoten, ondanks de enorme wietwolkenquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/769122/6/50#36346241]Enige minpuntje was het publiek, iedereen liep te lullensommige dachten echt dat ze in een kroeg zaten(vooral bij rustige nummers erg storend). Op de tribune hebben wij en paar andere om ons heen soms mensen aan moeten tikken met de vraag of ze wat zachter wouden doen, en in de zaal hebben we vaak naar andere plek gelopen omdat we ons liepen te storen. Maar verder he-le-maal geweldig...
Klinkt allemaal te goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[...]
Heb weer filmpjes maar dat komt morgen, ga nu slapen![]()
Nee, bassist was zelfde.. zal wel voor 1 nummertje zijn geweest..quote:
Ben ze nu van m'n telefoon aan het afhalen.. kwaliteit zal niet geweldig zijn hoor, maar sfeerimpressie enzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:04 schreef Even het volgende:
[..]
Heb je die filmpjes al geupload ?!![]()
Astaire![]()
"Surprise appearance" van Jack tijdens het voorprogramma van ALO bij Girl I Wanna Lay You Down.quote:
dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:52 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
"Surprise appearance" van Jack tijdens het voorprogramma van ALO bij Girl I Wanna Lay You Down.
Cd draai ik al een week helemaal grijs. Echt heel goed. Draai hem ongeveer meer dan die van Jack zelf.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:24 schreef Proper_fucked het volgende:
Voorprogramma, Matt Costa, was ook erg goed. Tijdens toegift kwam hij nog podium op om paar nummers samen met jack johnson te doen(cdtip van de week, Matt Costa).
Ben nu aan het uploaden.. Heb beetje selectie gemaakt, nu nog 17 filmpjes overquote:Op zondag 26 maart 2006 14:31 schreef ZeroVince het volgende:
Proper_fucked: heb je toevallig inmiddels nog wat sfeerimpressies om met ons te delen?
Zit dit nu voor het eerst te kijken, het publiek gaat echt helemaal uit z'n dak daar joh.. Je ziet dat jack johnson dat ook erg leuk vind. Leuk stukje na 'Belle' dat hij het gaat vertalen "I'll translate it.. Hey women, hey beautiful.. i don't know how to speak french"quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zenxsEsHEnCoVtHjImfdB
ach ieders zijn smaak..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:20 schreef Crizzy het volgende:
Jack was helemaal top! K heb de dvd maar weer even uit de kast getrokken.
Sorry voor de wietwolken trouwens...
ja duhquote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef monnes het volgende:
Hey Proper_fucked, bedankt ! Maar int echt klonk het toch wel een stukkie beter
ik heb jou gehoordquote:Op maandag 27 maart 2006 08:58 schreef Proper_fucked het volgende:
Wha, was net in de uitzending van Giel op 3fm.. Gisterochtend zat ik te luisteren en toen vroegen ze mening van jack johnson, dus ik smsje gestuurd maar verder niets mee gedaan. Werd ik net door een vrouw gebeld "hey jij was bij jack johnson geweest he? Vind je het leuk om in de uitzending te komen zodat giel beelen er wat over kan vragen?".. nja prima
ik dus ff wachten, eerst zat ie die doos van tmf te interviewen(miljuschka?) en daarna vroeg ie naar mij, dus ff vragen beantwoord en mening gegeven enzo.. was leuk
klonk brak of nietquote:
haha, nee ik hoorde maar een klein stukje. Zat op school achter de comp en de deur van een kantoor stond open, en daar stond dus een radio aan... Had niet door dat jij het was hoor, zat ook niet zo op te letten, maar ik hoorde dus een jongen iets over Jack zeggenquote:Op maandag 27 maart 2006 09:26 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
klonk brak of nietstond op bus te wachten en ben partij brak
![]()
kan je het ergens terugluisteren?
vriend van me had stukje geknipt, wel grappig.. Dat wat hij vroeg over soppende meisjes om me heen heb ik helemaal niet gehoord, dacht gillende meisjes![]()
er zit een heel vervelend kind door Gone heen te kletsenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt, zal ze eens proberen online te zetten...
Here we go...
Taylor
Gone
Ben ook nog bezig met 2 grotere bestanden, maar die moest ik ergens anders plaatsen...have fun!
Nja zo ging het bij mij ong. halve avond wel..quote:Op maandag 27 maart 2006 19:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
er zit een heel vervelend kind door Gone heen te kletsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |