Je moet ook nooooooooooooooooooooooooit van te voren betalen op internet.. Als ik iets koop van Marktplaats wil ik heb gewoon eerst in mn handen hebben en dan pas betalen, ik spreek altijd ergens af.. Nooit van te voren overmaken ofzo....quote:Op zondag 26 februari 2006 19:56 schreef Lief-visje het volgende:
Het is altijd maar de vraag bij marktplaats of je ze wel krijgt.
Ken veel verhalen waar men wel had betaald nooit iets had gekregen
Ik doe het niet mijn collega is het vaak genoeg overkomen maarja ze is ook niet echt slimquote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Even het volgende:
[..]
Je moet ook nooooooooooooooooooooooooit van te voren betalen op internet.. Als ik iets koop van Marktplaats wil ik heb gewoon eerst in mn handen hebben en dan pas betalen, ik spreek altijd ergens af.. Nooit van te voren overmaken ofzo....
Dan is het goedquote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik doe het niet mijn collega is het vaak genoeg overkomen maarja ze is ook niet echt slim
Echt niet doen hoor, tenzij je het geld er echt voor over hebt.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik doe het niet mijn collega is het vaak genoeg overkomen maarja ze is ook niet echt slim
Ja!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef JeroenV het volgende:
Zijn de vorige albums net zo aan te bevelen?
Natuurlijk liever niet. Maar ik heb kaarten voor Kaiser Chiefs en Foo Fighters via Marktplaats gehaald. En beide keren waren het gewone goede kaarten. De ene keer eigenlijk veel te duur, de andere net boven de verkoopsprijs.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, internet op zich is ook niet zo'n probleem, maar marktplaats schijnt niet pluis te zijn. Ik probeer nooit in de situatie verzeild te raken waar ik afhankelijk ben van die media.
Dat is cool dat je goede ervaringen hebt. Je moet er een beetje ervaring mee krijgen misschien.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:03 schreef JeroenV het volgende:
Ik zal het dan ook zo weer doen als de mogelijkheid zich aanbiedt. Het beste is wel om ze gewoon op te halen als dat kan natuurlijk. Even over de eerdere albums van JJ... Kan je die een beetje vergelijken met deze of zit er een (groot) verschil in? Qua sound, stijl enzo..
Ja, soms is het me wel iets te luchtig, maar de meeste nummers blijven net op de grens gelukkig..quote:Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef JeroenV het volgende:
Stelt niet al te veel voor, gewaagd...
Ben wel met je eens dat het een kracht is dat er geen gekke fratsen in zitten.
Het word anders wel weer snel licht !quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi gesproken, Fatality! Zonnig.. dat hebben we wel nodig in deze donkere tijden..
Volgende week dinsdag als het goed is..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Het word anders wel weer snel licht !
Bij mij staat gewoon Situations, maar ik heb 'm in de VS gekocht, dus weet niet of alle Nederlandse exemplaren dat foutje hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:43 schreef lienelien het volgende:
Er staat een foutje op het hoesje van In Between Dreams![]()
In plaats van Situations staat er Situatons.. misschien oud nieuws, maar het viel me net ineens op![]()
in het boekje staat het wél goed...
mja, blijkt.. die van mij iig welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bij mij staat gewoon Situations, maar ik heb 'm in de VS gekocht, dus weet niet of alle Nederlandse exemplaren dat foutje hebben.
Ben het nu aan het kijken echt superquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:39 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ben het nu aan het kijken echt super![]()
Concert van Jack Johnson was op tv men.. bij de TROS nog wel, DE GROOTSTE FAMILIE VAN NEDERLAND.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef Fatality het volgende:
[..]
wat was er op dan?
Ik lag nog in bed ... onzedelijke tijden
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
Concert van Jack Johnson was op tv men.. bij de TROS nog wel, DE GROOTSTE FAMILIE VAN NEDERLAND.
misschien staat het wel op uitzending gemistquote:Op zondag 12 maart 2006 15:07 schreef lienelien het volgende:
vast ergens downloadbaar binnen afzienbare tijd.
puh
Linkje?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
misschien staat het wel op uitzending gemist
rotblad, ze stellen je voor een veel te lastige keuze..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik sliep ook nog..
Wel een halfjaarabonnement op Oor genomen met daarbij de laatste cd van Jack! (voor 34 euro volgens mij)Oor heeft deze maand een mooie cover trouwens.
[afbeelding]
JA!quote:
Inderdaad, ienieminiklein ergens in een hoekje...quote:Op maandag 13 maart 2006 06:54 schreef dborhem het volgende:
[..]
JA!
Lekker aangegeven in mijn Veronica weer!![]()
Kheb het ook gemist,weet iemand welk concert het was (misschien te koop?)
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zenxsEsHEnCoVtHjImfdBquote:Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
misschien staat het wel op uitzending gemist
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zenxsEsHEnCoVtHjImfdB
Matt Costa klinkt leuk idd..quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:09 schreef JeroenV het volgende:
Overigens staat Matt Costa in het voorprogramma van het concert. Ik las in de Veronica gids een recensie van zijn cd, en die was zeer lovend. Heb hem eens geluisterd, en is inderdaad een goed schijfje. Misschien wat voor de rest hier...
Net Sing a longs.. even beluisterd, wel een leuk album hoor.
nog 4 dagen......quote:
quote:
Je komt waarschijnlijk niet eens binnenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
![]()
Ben btw toch nog benieuwd hoe dat nu gaat met die e-tickets. Aparte ingang enzo..
Ik heb er nog niets van vernomen..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik sliep ook nog..
Wel een halfjaarabonnement op Oor genomen met daarbij de laatste cd van Jack! (voor 34 euro volgens mij)![]()
Misschien een emailtje sturen !quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets van vernomen..
Nou als je em toch niet mooi vind geef je em toch aan mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb kaartjes en mailtjes uitgeprint.. ben er klaar voor![]()
Wel jammer dat t niet zo'n mooi kaartje is, staat niet leuk op prikbord![]()
wil m morgen best naar je doormailen hoor... no prob.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:07 schreef Even het volgende:
[..]
Nou als je em toch niet mooi vind geef je em toch aan mij![]()
![]()
tot zoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:57 schreef monnes het volgende:
Tot straks allemaal !! (behalve diegenen die zoveel pech hadden)
SWINGEN
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef DaMayan het volgende:
D'oh!
Waarom zijn die kaartjes toch zo fucked up duur 2e hands? Was vorig jaar ook in de Para...
2x dus nu gemist. Eigenlijk is de HMH natuurlijk niet echt wat maarja.
G.Love kwam ik vorig jaar ook pas een dag vantevoren achter en zelfs dat was uitverkocht in de Milkyway.
Dan had je toch echt het verkeerde stuk op de tribune, ik zat samen met buren elk nummer mee te zingen en te jammen... Ik heb ook echt genoten, ondanks de enorme wietwolkenquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/769122/6/50#36346241]Enige minpuntje was het publiek, iedereen liep te lullensommige dachten echt dat ze in een kroeg zaten(vooral bij rustige nummers erg storend). Op de tribune hebben wij en paar andere om ons heen soms mensen aan moeten tikken met de vraag of ze wat zachter wouden doen, en in de zaal hebben we vaak naar andere plek gelopen omdat we ons liepen te storen. Maar verder he-le-maal geweldig...
Klinkt allemaal te goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[...]
Heb weer filmpjes maar dat komt morgen, ga nu slapen![]()
Nee, bassist was zelfde.. zal wel voor 1 nummertje zijn geweest..quote:
Ben ze nu van m'n telefoon aan het afhalen.. kwaliteit zal niet geweldig zijn hoor, maar sfeerimpressie enzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:04 schreef Even het volgende:
[..]
Heb je die filmpjes al geupload ?!![]()
Astaire![]()
"Surprise appearance" van Jack tijdens het voorprogramma van ALO bij Girl I Wanna Lay You Down.quote:
dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:52 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
"Surprise appearance" van Jack tijdens het voorprogramma van ALO bij Girl I Wanna Lay You Down.
Cd draai ik al een week helemaal grijs. Echt heel goed. Draai hem ongeveer meer dan die van Jack zelf.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:24 schreef Proper_fucked het volgende:
Voorprogramma, Matt Costa, was ook erg goed. Tijdens toegift kwam hij nog podium op om paar nummers samen met jack johnson te doen(cdtip van de week, Matt Costa).
Ben nu aan het uploaden.. Heb beetje selectie gemaakt, nu nog 17 filmpjes overquote:Op zondag 26 maart 2006 14:31 schreef ZeroVince het volgende:
Proper_fucked: heb je toevallig inmiddels nog wat sfeerimpressies om met ons te delen?
Zit dit nu voor het eerst te kijken, het publiek gaat echt helemaal uit z'n dak daar joh.. Je ziet dat jack johnson dat ook erg leuk vind. Leuk stukje na 'Belle' dat hij het gaat vertalen "I'll translate it.. Hey women, hey beautiful.. i don't know how to speak french"quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zenxsEsHEnCoVtHjImfdB
ach ieders zijn smaak..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:20 schreef Crizzy het volgende:
Jack was helemaal top! K heb de dvd maar weer even uit de kast getrokken.
Sorry voor de wietwolken trouwens...
ja duhquote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef monnes het volgende:
Hey Proper_fucked, bedankt ! Maar int echt klonk het toch wel een stukkie beter
ik heb jou gehoordquote:Op maandag 27 maart 2006 08:58 schreef Proper_fucked het volgende:
Wha, was net in de uitzending van Giel op 3fm.. Gisterochtend zat ik te luisteren en toen vroegen ze mening van jack johnson, dus ik smsje gestuurd maar verder niets mee gedaan. Werd ik net door een vrouw gebeld "hey jij was bij jack johnson geweest he? Vind je het leuk om in de uitzending te komen zodat giel beelen er wat over kan vragen?".. nja prima
ik dus ff wachten, eerst zat ie die doos van tmf te interviewen(miljuschka?) en daarna vroeg ie naar mij, dus ff vragen beantwoord en mening gegeven enzo.. was leuk
klonk brak of nietquote:
haha, nee ik hoorde maar een klein stukje. Zat op school achter de comp en de deur van een kantoor stond open, en daar stond dus een radio aan... Had niet door dat jij het was hoor, zat ook niet zo op te letten, maar ik hoorde dus een jongen iets over Jack zeggenquote:Op maandag 27 maart 2006 09:26 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
klonk brak of nietstond op bus te wachten en ben partij brak
![]()
kan je het ergens terugluisteren?
vriend van me had stukje geknipt, wel grappig.. Dat wat hij vroeg over soppende meisjes om me heen heb ik helemaal niet gehoord, dacht gillende meisjes![]()
er zit een heel vervelend kind door Gone heen te kletsenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt, zal ze eens proberen online te zetten...
Here we go...
Taylor
Gone
Ben ook nog bezig met 2 grotere bestanden, maar die moest ik ergens anders plaatsen...have fun!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |