ja de tyfus, die bedoel ik.quote:
Goed genoeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:31 schreef Chielus het volgende:
eqcuses, Barry Lindon
MR A+1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ken Watanabe?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Onder welke naam zijn ze bekend?
Calvin Broadus
Angelo Girotti
O'Shea Jackson
Ronald Walken
Carlo Pedersoli
Dit zijn de namen van acteurs zoals deze op hun geboorteakte vermeld staat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Ik snap de vraag niet. Zijn dit karakters uit films en zoeken we de acteurs. Of de echte namen van acteurs en zoek we bijnamen.
hij bedoeld "Sometimes credited as"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Ik snap de vraag niet. Zijn dit karakters uit films en zoeken we de acteurs. Of de echte namen van acteurs en zoek we bijnamen.
De namen heb je goed maar wie is wie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:36 schreef Sokolsky het volgende:
Peterselie en die ander weet ik zo niet, maar vor Broadus en Jackson wil ik wel Ice Cube en Snoop Dogg gokken...
O'Shea is Snoop Dogg, dat maakt die ander Ice Cubequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De namen heb je goed maar wie is wie?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
O'Shea is Snoop Dogg, dat maakt die ander Ice Cube
Is één van hen Mel Gibson?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Pedersoli en Girotti kennen jullie ook wel. Bekend van de komische actiefilms.
quote:
Namen weer goed maar niet bij de juiste persoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:48 schreef dolle_hond het volgende:
pedersoli: terence hill
girotti: bud spencer
Lonewolf +1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Calvin Broadus=Snoop Dogg
Angelo Girotti=terence hill
O'Shea Jackson=Ice Cube
Ronald Walken=Christopher Walken
Carlo Pedersoli=bud spencer
Ja, dat zie ik, verkeerd gecopy paste.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:01 schreef Sokolsky het volgende:
RuneRose: ook nog een slechte dief.
Spike Lee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie mag van mij nooit meer 10 kilometers in de buurt van een batman verfilming komen, nadat ik dat had gelezen:
Before Christopher Nolan took over, directorwas attached to make a Batman movie based on the graphic novel "Batman: Year One" and have the author Frank Miller write the screenplay. By 2003 there was a first draft screenplay with story boards, which are properties of AOL Time Warner. Warner's decision for not producing the film is unknown, but based on the details that have since leaked out, it would probably have to do with the screenplay, which strayed a considerable amount from the source material, making Alfred an African-American mechanic named "Big Al," the Batmobile being a souped-up Lincoln Towncar, and Bruce Wayne being homeless, among other things. This is all detailed in David Hughes' book "Tales from Development Hell."
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:19 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben mr_A's echo.
Ik ben benieuwd wat er dan van terrecht zou komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:17 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens: Batman by Lars von Trier, dat lijkt mij nou gaaf
Ik kan wel verklappen, dat de gezochte persoon van het mannelijke geslacht is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:21 schreef dolle_hond het volgende:
sophia coppola?
James Bond Goldeneyequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie is dit? of noem 3 films met hem
[afbeelding]
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
pee wee herman.
onze grote pedofiel kindervriend.
toch?
Kom op 1 more.quote:
Wel van het zelfde eiland afkomstig maar geen Robert.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:36 schreef dolle_hond het volgende:
robert carlyle?
Hij heet Alan Cumming en hij hoeft niet op te komen draven voor X-3 jammer genoeg. Die writers zijn duidelijk de weg kwijt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:51 schreef victorinox het volgende:
Spy Kids?
Nope...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Narc?
Nope...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Een horrorfilm dus.... Undead?
Dat is goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Cabin Fever?
Geen Taxi 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:42 schreef dolle_hond het volgende:
taxi 3?
Victorinox +1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:49 schreef victorinox het volgende:
Léon?
Nope...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Shawshank?
Nope...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Garden State?
Wallace & Gromit: A Close Shavequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:15 schreef Sokolsky het volgende:
Of misschien A Close Shave.
Ah je wou een film op nemen van de BBC maar die verviel ivm damestennis?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:47 schreef Sokolsky het volgende:
Niet zo gedetailleerd... heeft niks met regisseurs of specifieke tennistoernooien te maken.
Ik heb wat op willen nemen (vraag: wat?), maar in plaats daarvan staat er damestennis op. Wat is er dan mis gegaan en waarom?
Bijna. Waar is damestennis tegenwoordig erg populair? En wat is het nadeel van tennis uitzenden (in tegenstelling tot bijv. voetbal)?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je wou een film op nemen van de BBC maar die verviel ivm damestennis?
Kom op, waar zie je me voor aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
je had de video verkeerd ingesteld?
België op canvas dus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Bijna. Waar is damestennis tegenwoordig erg populair? En wat is het nadeel van tennis uitzenden (in tegenstelling tot bijv. voetbal)?
Kom op een recente comicverfilming.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
Gavin Rossdale en
Gwen Stefani. The aviator
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Batman Begins
Sin City neem ik aan dat je bedoeld? Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
sin?
RuneRose +1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef RuneRose het volgende:
Gavin Rossdale: Constantine
Gwen Steffany: the Aviator
zo dus.
Who caresquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
And for the record het is Gwen Stefani!
Gwen denk ik.quote:
Close.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
A Clockwork Orange
The Shining
Eyes Wide Shut
Spartacus
Lolita
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
A Clockwork Orange
The Shining
Barry Lyndon
Spartacus
Lolita
Eigenlijk moest ik de precieze namen weten (dus van de TVman Clare Quilty en van de psychiater Dr. Zempf), maar omdat ik 't onduidelijk heb gesteld.. krijg je 't puntquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:40 schreef RuneRose het volgende:
Hij speelt ook in Lolita en is ook nog de capitein in dat vliegtuig in Dr. Strangelove.
Lionel Mandrake
Merkin Muffley
Dr. Strangelove
Kapitein in het vliegtuig
T.V. man in Lolita
Pshyciator dokter in lolita.
Lolita en Dr. Strangelove
Dr.Strangelove. Or how I ... etc.:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:37 schreef BlaatschaaP het volgende:Kubrick
.
Indirect over Kubrick.. In welke films van Kubrick speelt Peter Sellers en hoe heten (al) zijn rollen?
Hell yeah. Ik ga je inhalen hoor. Pas maar op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo zijn jullie je puntentotaal aan het omhoog trekken?
Dat is goed hoor. Ik haal het wel weer in als Sheridana terug is van vakantie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hell yeah. Ik ga je inhalen hoor. Pas maar op.
Wacht maar tot Sheri terug is. Dan begint het overkoppen weer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:06 schreef RuneRose het volgende:
Het gaat lekker zo!Pas maar op Mr. A!
Pfoe. Dit is best moeilijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:06 schreef RuneRose het volgende:
We gaan door met Kubrick!![]()
Name the films which use these euphemisms for sex.
Boom boom.
Stormed and occupied. Full Metal Jacket?
The ol' in out, in out. Clockwork Orange
Having a cavity filled.
The physical act of love. Full Metal Jacket?
Dat snapte ik, ik dacht 't alleen beide uit FMJ te herkennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:11 schreef RuneRose het volgende:
Aleen A Clockwork Orange is goed, BS!
het zijn trouwens 5 verschillende films!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boom boom. Dr. Strangelove?![]()
Stormed and occupied. Barry Lyndon![]()
The ol' in out, in out. Clockwork Orange![]()
Having a cavity filled. Lolita?![]()
The physical act of love. Lolita?![]()
Doewiejjj, Mr A!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boom boom. Full Metal Jacket![]()
Stormed and occupied. Barry Lyndon![]()
The ol' in out, in out. Clockwork Orange![]()
Having a cavity filled. Lolita![]()
The physical act of love. Eyes Wide Shut![]()
BS +1!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boom boom. Full Metal Jacket
Stormed and occupied. Barry Lyndon
The ol' in out, in out. Clockwork Orange
Having a cavity filled. Lolita
The physical act of love. Dr. Strangelove?
Die zie ik niet als hoofdpersonage.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:01 schreef One_conundrum het volgende:
Caro lenssen -> het tieten meisje
Lonewolf3003 +2quote:
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:33 schreef RuneRose het volgende:
Piere Bokma - Pieter
Peter Blok - Tom
Jaap Spijkers - Maarten?
Gijs Scholten van Aschat - Joep?
Volgens mij is het zo goed, maar het kan zijn dat er iets in de war staat,
Ach wij mannen zijn al sinds maandag zo blauw als een tientje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef Sheridana het volgende:
ik ben alles kwijt!! Ben gehersenspoeld door gekke knoflook en paprika Hongaren met mobieltjes en dunne niet communischtiselss sigareten...beetje gedronken...hips...
Maar dat ik afgelopen nu ik weer terugben!! begrepen??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach wij mannen zijn al sinds maandag zo blauw als een tientje.
Ja baas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:56 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Maar dat ik afgelopen nu ik weer terugben!! begrepen??![]()
grapje, dat weetje toch.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja baas.
* flinke pot koffie zet....
F. Murray Abramovic dan toch zeker. Meneer komt uit Kroatië.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:59 schreef wyccie het volgende:
F. Murray Abraham?
Deze wel. Ik weet zeker dat je hem in minstens 1 film hebt gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef Sheridana het volgende:
oh, ik ken geen kroaten....
Hij heet Rade Serbedzija.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mission Impossible 2
The Saint
Space Cowboys
Wel de verkeerdequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:09 schreef RuneRose het volgende:
Hij heeft natuurlijk ook nog in Scarface gespeeld als Suarez, geen onbekende man, toch?
Dan zal volgende week First Knight wel weer uitgezonden worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vanavond trouwens al de tweede keer dat Talpa de film uitzend sinds ze begonnen zijn (2x in twee maanden, dat is ongetwijfeld een dieptepunt op de Nederlandse tv...).
Hij is pas op TV geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, denk je even een paar algemene namen te noemen
BwennieBren +1
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Marcel Musters?
ID4 zegt me niets mr_aquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het die chief of staff uit ID4?
Sterker nog, hij was net op TVquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:13 schreef RuneRose het volgende:
Heb 'em geimdbed, stom...heb de film notabene twee keer gezien vandeweek met mijn Engelse kameraad.
Zodat je hier kunt scoren!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:56 schreef California het volgende:
Ik mag hem niet, waarom weet ik zijn naam?
Hintje doen Sher?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:07 schreef Sheridana het volgende:
nog een keer arg
En da's alvast een half puntje voor Sheriquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:12 schreef Sheridana het volgende:
Craven?
Idd dit is de horrorfilm regisseur, dus achternaam is goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:14 schreef RuneRose het volgende:
Wes Craven?
heb ik gedaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Geef es hintjes voor een paar films BB?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
A few good men
Gone forever?
General Hospital?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |