Geen Taxi 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:42 schreef dolle_hond het volgende:
taxi 3?
Victorinox +1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:49 schreef victorinox het volgende:
Léon?
Nope...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Shawshank?
Nope...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Garden State?
Wallace & Gromit: A Close Shavequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:15 schreef Sokolsky het volgende:
Of misschien A Close Shave.
Ah je wou een film op nemen van de BBC maar die verviel ivm damestennis?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:47 schreef Sokolsky het volgende:
Niet zo gedetailleerd... heeft niks met regisseurs of specifieke tennistoernooien te maken.
Ik heb wat op willen nemen (vraag: wat?), maar in plaats daarvan staat er damestennis op. Wat is er dan mis gegaan en waarom?
Bijna. Waar is damestennis tegenwoordig erg populair? En wat is het nadeel van tennis uitzenden (in tegenstelling tot bijv. voetbal)?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je wou een film op nemen van de BBC maar die verviel ivm damestennis?
Kom op, waar zie je me voor aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
je had de video verkeerd ingesteld?
België op canvas dus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Bijna. Waar is damestennis tegenwoordig erg populair? En wat is het nadeel van tennis uitzenden (in tegenstelling tot bijv. voetbal)?
Kom op een recente comicverfilming.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
Gavin Rossdale en
Gwen Stefani. The aviator
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Batman Begins
Sin City neem ik aan dat je bedoeld? Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
sin?
RuneRose +1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef RuneRose het volgende:
Gavin Rossdale: Constantine
Gwen Steffany: the Aviator
zo dus.
Who caresquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
And for the record het is Gwen Stefani!
Gwen denk ik.quote:
Close.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
A Clockwork Orange
The Shining
Eyes Wide Shut
Spartacus
Lolita
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
A Clockwork Orange
The Shining
Barry Lyndon
Spartacus
Lolita
Eigenlijk moest ik de precieze namen weten (dus van de TVman Clare Quilty en van de psychiater Dr. Zempf), maar omdat ik 't onduidelijk heb gesteld.. krijg je 't puntquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:40 schreef RuneRose het volgende:
Hij speelt ook in Lolita en is ook nog de capitein in dat vliegtuig in Dr. Strangelove.
Lionel Mandrake
Merkin Muffley
Dr. Strangelove
Kapitein in het vliegtuig
T.V. man in Lolita
Pshyciator dokter in lolita.
Lolita en Dr. Strangelove
Dr.Strangelove. Or how I ... etc.:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:37 schreef BlaatschaaP het volgende:Kubrick
.
Indirect over Kubrick.. In welke films van Kubrick speelt Peter Sellers en hoe heten (al) zijn rollen?
Hell yeah. Ik ga je inhalen hoor. Pas maar op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo zijn jullie je puntentotaal aan het omhoog trekken?
Dat is goed hoor. Ik haal het wel weer in als Sheridana terug is van vakantie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hell yeah. Ik ga je inhalen hoor. Pas maar op.
Wacht maar tot Sheri terug is. Dan begint het overkoppen weer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:06 schreef RuneRose het volgende:
Het gaat lekker zo!Pas maar op Mr. A!
Pfoe. Dit is best moeilijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:06 schreef RuneRose het volgende:
We gaan door met Kubrick!![]()
Name the films which use these euphemisms for sex.
Boom boom.
Stormed and occupied. Full Metal Jacket?
The ol' in out, in out. Clockwork Orange
Having a cavity filled.
The physical act of love. Full Metal Jacket?
Dat snapte ik, ik dacht 't alleen beide uit FMJ te herkennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:11 schreef RuneRose het volgende:
Aleen A Clockwork Orange is goed, BS!
het zijn trouwens 5 verschillende films!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boom boom. Dr. Strangelove?![]()
Stormed and occupied. Barry Lyndon![]()
The ol' in out, in out. Clockwork Orange![]()
Having a cavity filled. Lolita?![]()
The physical act of love. Lolita?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |