Ja, mooie films is dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:52 schreef Sokolsky het volgende:
Die film mag wel in m'n geheugen blijven.
Nee, nee en nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:53 schreef sampoo het volgende:
Pitt, Slater, Walken en Hopper in een film? Waar gebeurd, die CSI-regisseur of het boek?
Man on the Moon, Truman Show, The Majestic en The Cableguy lieten anders best zien dat hij meer kan dan in het Dumb&Dumber genre.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerder Jim Carrey gokken (Eternal sunshine).
Oh...ik ben wel even verbaasd dat je film 1 weet..... maar ook dat je zijn tegenspeler dan niet weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:55 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet de films 1 en 4, maar kan daar geen acteurs meer mee bedenken. Van films 2 en 3 heb ik geen flauw idee.
Die eerste twee wil ik nog wel een kans geven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Man on the Moon, Truman Show, The Majestic en The Cableguy lieten anders best zien dat hij meer kan dan in het Dumb&Dumber genre.
Arme sampoo....quote:
Don Quichot wel.... oftwel....ik bedoel die film dus niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:01 schreef Sokolsky het volgende:
Don Juan de Marco is toch ook een boek?
Jij houdt niet van letters hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef Sokolsky het volgende:
Zitten er initialen in? Of een uitleg van meer dan één alinea?
Geen Billy Crystal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef sampoo het volgende:
We zoeken toch een acteur die samen met de 4 andere heeft gespeeld in 4 afzonderlijke films. Is Meg Ryan er nog een of is hij getrouwd geweestmet Ryan of zo, is het haar vader ect.?
Billy Crystal dan?
ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:35 schreef Chielus het volgende:
Samual L.?
Die dacht ik ook maar ik kon hem niet linken aan kudrow en Guzman.quote:
ik ook niet, maar ik dacht laat ik maar gokken.Ken toch niet alle films met Val Kilmer dus een link zou best wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die dacht ik ook maar ik kon hem niet linken aan kudrow en Guzman.
Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik dacht laat ik maar gokken.Ken toch niet alle films met Val Kilmer dus een link zou best wel eens kunnen.
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint.
Zal ik een tussendoorvraag stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |