Sta je om 5 uur op voor je werk/school of om te etenquote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Ik heb me verdiept in de wereld van de voeding, en kom op het volgende uit:
05:00 :: Brinta,melk + eiwit
08:00 :: Bruinbrood + kipfilet
09:00 :: Bruinbrood + gekookt ei
10:00 :: Roggebrood + kipfilet
11:00 :: Bruinbrood + pindakaas
12:00 :: Bruinbrood + kipfilet
13:00 :: Bruinbrood + pindakaas
14:00 :: Bruinbrood + kipfilet
15:00 :: Appel
16:00 :: Banaan
17:00 :: Kwark
18:00 :: Training
19:00 :: eiwit shake
20:00 :: Tonijn
Totaal:
Eiwit :: 225,9
Koolh :: 285,4
Vet :: 56,89
Kcal :: 2511
Het probleem:
Eiwit : 25,9 te veel:
Koolh :: 84,6 te weinig
Vet :: 11,89 te veel
Kcal :: 179 te weinig
Wat vinden jullie van het schema, en wat is de oplossing voor het probleem?
Zelf zie ik nog graag een warme maaltijd in de lijst, maar geen idee hoe ik dat ga doen...
Dat is ook het probleem sherlockquote:Op zondag 27 november 2005 17:02 schreef Devlinsect het volgende:
Leuk dat je een schema post, kun je iets vertellen over je lengte, gewicht en evt. je vetpercentage?
Denk dat je te weinig koolhydraten tot je neemt en wat te veel vet...
Kerel, dit is echt slecht voor je gebit, om 't uur iets eten.quote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Ik heb me verdiept in de wereld van de voeding, en kom op het volgende uit:
"lijst"
Verlaag het gewicht en verhoog de aantal bewegingen. Als je niets meer kan na de training, heb je te hard getraind.quote:Op maandag 28 november 2005 21:53 schreef SHE het volgende:
ok, SHE-tje is ook weer vol in de running...alleen stuit ik deze week ineens op een mateloos irritant gegeven
met name borst/tricep en bicep zit echt in not time vol...zo erg, dat ik echt nog geen veertje kan oppakken als ik klaar ben met trainen
Hoe haal ik net even dat beetje extra uit die spier?? Moet ik rekken? Creatine?
Ik word er gek van en wil er een set bij
IMijn schema is dik in orde, dus overbelasting is het niet..gun ze goed de rust. Voeding is ook in orde ( al eet ik weinig tot geen vlees meer, maar wel genoeg hoogwaardig eiwit )
Wat te doen??
maar serieus,quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Kerel, dit is echt slecht voor je gebit, om 't uur iets eten.
13 happies per dag... Ik zou d'r echt 'n paar samenvoegen hoor
Tandartsen raden aan 3x per dag. Maar daar moet je je niet te veel van aantrekken. Zolang je maar goed poetst is er geen probleem. De meeste mensen nemen maar 3 maaltijden per dag, maar vergeet niet dat elke kop thee/koffie of frisdrank ook je zuurtegraad veranderd. Dus al met al krijgt bijna iedereen veel meer dan 3 zuurmomenten per dag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:24 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
maar serieus,
wat is de max per dag dan?
heheh, tjah, genetisch natuurlijk te verwachten, maar jou karakter heeft vast geen zin om zich daar aan aan te passenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |