abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31611505
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Galásek verstaat ook niemand in het veld...
Grygera toch wel mag ik hopen
pi_31611562
Kom op Ajax
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31611588
Grygera wel, maar met die piepstem....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31613295
Rosenberg weer in de spits? Is Blind op zijn achterhoofd gevallen?
Houd van een lijntje.
pi_31613959
Nee hij is blind..
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:10:50 #106
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31615742
quote:
'Ajax sprak met zaakwaarnemer Huntelaar'
Volgens bronnen van RTV Noord-Holland heeft Ajax afgelopen maandag in het diepste geheim een orienterend gesprek gehad met de zaakwaarnemer van Klaas Jan Huntelaar. Dat werd gemeld in het Ajaxjournaal op RTVNH. Voor de camera van dezelfde regionale zender gaf Ajax coach Danny Blind overigens aan absoluut van niets te weten over een dergelijk gesprek
-
pi_31616016
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Hup. Huntelaar naar Ajax, weg met Charisteas en Rosenberg
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31616725
Welke spits(en) zal er worden verkocht als Hutelaar wellicht in de winterstop opeens zou komen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31616856
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef F1Bas het volgende:
Welke spits(en) zal er worden verkocht als Hutelaar wellicht in de winterstop opeens zou komen?
Ik denk dan dat Charisteas als eerste opgeofferd wordt.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:28:40 #110
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_31617834
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik denk dan dat Charisteas als eerste opgeofferd wordt.
Hoeft van mij niet , laten ze Rosenberg maar verhuren , tot nu toe heeft ie mij nie tkunnen overtuigen (ach wie wel )
Ik ben inmiddels overleden
pi_31617855
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Hoeft van mij niet , laten ze Rosenberg maar verhuren , tot nu toe heeft ie mij nie tkunnen overtuigen (ach wie wel )
Dat kan ook dodelijk zijn voor de ontwikkeling van Rosenberg, want dan gooi je misschien ook 6 miljoen in het putje. Kan Huntelaar er niet bij?
Yeah baby Yeah!
pi_31618028
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat kan ook dodelijk zijn voor de ontwikkeling van Rosenberg, want dan gooi je misschien ook 6 miljoen in het putje. Kan Huntelaar er niet bij?
Dan heb je straks 5 spitsen, iets teveel van het goeie.
pi_31618045
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
. En Blind moet niet zo liegen. Wat is er toch zo erg aan om te zeggen dat je interesse hebt in Huntelaar?
pi_31618055
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Misschien kan Huntelaar beter met Rosenberg werken/combineren. Of, hmm nee. Het zijn 2 spitsen toch? En Ajax blijft op de 4-3-3
pi_31618103
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dan heb je straks 5 spitsen, iets teveel van het goeie.
5 waarvan er 2 hooguit 3 kunnen scoren lijkt het wel, heb je toch maar 2 spitsen in je selectie

Tja Ananas ligt goed in de groep en zal geen koninklijk salaris ontvangen lijkt me, Rosenberg is nét aangekocht (ook met het oog op de toekomst) is nog jong en vor 6 miljoen gehaald (als ik me niet vergis) Charisteas is al op leeftijd, komt technisch zwaar tekort maar heeft ook 4,9 miljoen gekost verleden jaar dacht ik, maar zal ook een mooi salaris vangen, net als Rosenberg denk ik.

Dan toch maar Harry eruit inderdaad, want met Ananas heb je nog een kopper.
Yeah baby Yeah!
pi_31618301
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

5 waarvan er 2 hooguit 3 kunnen scoren lijkt het wel, heb je toch maar 2 spitsen in je selectie

Tja Ananas ligt goed in de groep en zal geen koninklijk salaris ontvangen lijkt me, Rosenberg is nét aangekocht (ook met het oog op de toekomst) is nog jong en vor 6 miljoen gehaald (als ik me niet vergis) Charisteas is al op leeftijd, komt technisch zwaar tekort maar heeft ook 4,9 miljoen gekost verleden jaar dacht ik, maar zal ook een mooi salaris vangen, net als Rosenberg denk ik.

Dan toch maar Harry eruit inderdaad, want met Ananas heb je nog een kopper.
Al op leeftijd?
Hij is uit 1980.. .
-
pi_31618367
Dan zal ik wel de enige zijn die twijfels heeft bij een mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. En ik weet niet of de cultuur en het (eiland) systeem wel bij hem past. Hetr lijkt welhaast een hype doordat hij een paar mooie doelpunten maakt bij Heerenveen. Er zijn daarentegen genoeg voorbeelden te noemen van spelers die bij Heerenveen top waren, maar het vervolgens niet redden. Maakt de dorst naar doelpunten dan zo Blind?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31618385
Wedden dat er géén spits wordt verkocht?

Met 4-4-2 zouden we de beste aanval in de Eredivisie hebben, maarja wanneer gaat Danny dat inzien.
pi_31618419
Huntelaar deed het vorig seizoen ook al uitstekend en is toe aan een stap hogerop. Ik zie hem graag bij Ajax dan, al zou hij ook een uitstekende vervanger voor Kuyt zijn bij Feyenoord.
That's all folks!
pi_31618436
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Al op leeftijd?
Hij is uit 1980.. .
Dan heb ik me behoorlijk vergist Daggla, want 25 is inderdaad niet echt wat je noemt op leeftijd...

Toch zie ik voor hem geen groot Epos als Griek bij Ajax weggelegd, zouden de Grieken bij Ajax vervloekt zijn?
Yeah baby Yeah!
pi_31618442
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan zal ik wel de enige zijn die twijfels heeft bij een mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. En ik weet niet of de cultuur en het (eiland) systeem wel bij hem past.
Huntelaar kan in zowel 4-4-2 als 4-3-3.
quote:
Hetr lijkt welhaast een hype doordat hij een paar mooie doelpunten maakt bij Heerenveen.
'Een paar'.
pi_31618488
quote:
Dan zal ik wel de enige zijn die twijfels heeft bij een mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. En ik weet niet of de cultuur en het (eiland) systeem wel bij hem past. Hetr lijkt welhaast een hype doordat hij een paar mooie doelpunten maakt bij Heerenveen. Er zijn daarentegen genoeg voorbeelden te noemen van spelers die bij Heerenveen top waren, maar het vervolgens niet redden. Maakt de dorst naar doelpunten dan zo Blind?
Je bekijkt het wel nuchter en ik denk dat je zeker een punt hebt, in de winterstop een spits aanschaffen is een behoorlijke paniekaankoop, eigenlijk net zoals Anatasiou en Charisteas.
Yeah baby Yeah!
pi_31618561
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je bekijkt het wel nuchter en ik denk dat je zeker een punt hebt, in de winterstop een spits aanschaffen is een behoorlijke paniekaankoop, eigenlijk net zoals Anatasiou en Charisteas.
En Koné.
pi_31618678
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef Nashje het volgende:

[..]

En Koné.
Koné, Reiziger en Ball inderdaad, Koné eigenlijk omdat Kalou niet kwam.
Maar Koné lijkt redelijk in het elftal te passen net zoals Reiziger, hoewel die zijn beoogde niveau nog niet gehaald heeft en Ball is tot dusver de flater van het jaar.

Het kan goed gaan, maar als ze veel geld kosten (zoals Huntelaar in tegenstelling tot Reiziger en Ball) neem je veel meer risico.

Ik denk dat Huntelaar wel mentaal sterk is en zich nietzo snel uit de wind laat slaan als ie een onzeker debuut voor Ajax zou maken.
Yeah baby Yeah!
pi_31618703
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan heb ik me behoorlijk vergist Daggla, want 25 is inderdaad niet echt wat je noemt op leeftijd...

Toch zie ik voor hem geen groot Epos als Griek bij Ajax weggelegd, zouden de Grieken bij Ajax vervloekt zijn?
Denk het niet. Er zijn ook zat niet Griekse spitsen "geflopt".
Zo slecht deed Machlas het trouwens niet eens.... .
-
pi_31618715
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Koné, Reiziger en Ball inderdaad, Koné eigenlijk omdat Kalou niet kwam.
Maar Koné lijkt redelijk in het elftal te passen net zoals Reiziger, hoewel die zijn beoogde niveau nog niet gehaald heeft en Ball is tot dusver de flater van het jaar.
pi_31618750
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh Jij bedoelde toen Kone naar Ajax zou komen?

Bij PSV was het namelijk ook een very late call...
Yeah baby Yeah!
pi_31618777
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Denk het niet. Er zijn ook zat niet Griekse spitsen "geflopt".
Zo slecht deed Machlas het trouwens niet eens.... .
Ik had er toch (als niet Ajacied) behoorlijke verwachtingen van, ik rekende op zeker 30 treffers per jaar als Ajax behoorlijk zou draaien voorin.
Yeah baby Yeah!
pi_31618864
Kone is door PSV toch gehuurd van Roda JC? Daardoor ban je al een risico uit. Goedkoop zal Klaas-Jan ook namelijk niet zijn.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31618953
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Oh Jij bedoelde toen Kone naar Ajax zou komen?
Inderdaad.
pi_31619525
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Kone is door PSV toch gehuurd van Roda JC? Daardoor ban je al een risico uit. Goedkoop zal Klaas-Jan ook namelijk niet zijn.
Ik blijf het eerlijk gezegd wel opmerkelijk vinden dat er nooit exact duidelijk is geworden waarom Koné destijds is afgekeurd in Amsterdam, het blijven geruchten volgens mij.

Klaassie zal wel richting 10 miljoen gaan, want hij zit in een luxe-positie en er zitten meer kapers op de kust.
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:53:04 #132
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31619685
Zal wel meevallen met die transferprijs, hij heeft een contract tot 2007.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:54:56 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31619716
De eerste "snelle" test gaf onvoldoende uitsluitsel, de artsen schenen "iets" geconstateerd te hebben maar wisten niet wat. Toen was er niet genoeg tijd om het allemaal in detail na te gaan, dus hebben ze besloten niet 10 miljoen te betalen voor mogelijk een tweede Kanu (en dan bedoel ik de medische kant van het verhaal Kanu uiteraard).

Machlas deed het bij Ajax zeker niet slecht, maar de verwachtingen waren gewoon te hoog. Bij Vitesse schoot 'ie er 35 in, bij Ajax werd dat ook verwacht. Maar de laatste keer dat een Ajax-spits er meer dan 30 wist te maken is volgens mij van voor de oorlog.

Klaassie zal meer kosten dan 6 miljoen inderdaad. Maar aan de andere kant: welke kapers? PSV zal 'm niet kopen, Feyenoord kan tot na het WK helemaal niks financieel. Wellicht het buitenland wat interesse heeft, maar ik weet niet of hij die stap in 1 keer durft te maken.
pi_31619726
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef Kang-He het volgende:
Zal wel meevallen met die transferprijs, hij heeft een contract tot 2007.
Is eigenlijk nog maar 1,5 seizoen dus vanaf de winterstop..

Ik vond dat AZ ook hoge transferprijzen vroeg, dus Heerenveen zal niet onder de marktwaarde gaan zitten en hoe meer clubs, hoe hoger de prijs.

is er behalve Feyenoord ook concrete interesse vanuit het buitenland (of misschien zelfs PSV?) wat nadelig kan zijn voor Ajax?
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:58:57 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31619772
Leuk feitje trouwens, Machlas loopt dit seizoen 3 op 1 Hattrickje in z'n eerste wedstrijd vorige week. En vorig seizoen meer dan 1 op 1 bij OFI Kreta.
pi_31620095
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

is er behalve Feyenoord ook concrete interesse vanuit het buitenland (of misschien zelfs PSV?) wat nadelig kan zijn voor Ajax?
quote:
Volgens AD Sportwereld wordt Huntelaar behalve door Ajax ook gevolgd door Feyenoord, AZ en PSV, de club waar hij de jeugdopleiding doorliep. Heerenveen zou zo'n zes miljoen euro verlangen voor de spits.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 03:21:58 #137
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31620583
Weet niet meer wie het opperde, maar om Huntelaar te halen en Rosenberg aan Heerenveen uit te lenen lijkt me eigenlijk niet eens zo'n hele slechte optie. Het zal het directe leed van Heerenveen iets verzachten, wat daardoor de mogelijkheid krijgt om een goede opvolger te vinden voor KJ naast Samaras. Daarbij komt dat Rosenberg bij Heerenveen meerdere landgenoten treft en Heerenveen een uitstekend trackrecord heeft op het gebied van het optimaliseren van Scandinaviers.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31620630
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 02:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]
6 miljoen valt mee, zeke omdat Ajax ook zoveel voor Rosenberg kon betalen.
Maar ik gun hem het wel in elk geval.
Yeah baby Yeah!
pi_31622176
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 03:21 schreef D1 het volgende:
Weet niet meer wie het opperde, maar om Huntelaar te halen en Rosenberg aan Heerenveen uit te lenen lijkt me eigenlijk niet eens zo'n hele slechte optie. Het zal het directe leed van Heerenveen iets verzachten, wat daardoor de mogelijkheid krijgt om een goede opvolger te vinden voor KJ naast Samaras. Daarbij komt dat Rosenberg bij Heerenveen meerdere landgenoten treft en Heerenveen een uitstekend trackrecord heeft op het gebied van het optimaliseren van Scandinaviers.
Geen slecht idee.
pi_31622808
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 03:21 schreef D1 het volgende:
Dat lijkt mij ook een prima idee
pi_31622921
PSV heeft naar verluidt een eerste recht op terugkopen van Huntelaar. Daarnaast zijn Guus en Riemer dikke vrienden. Klaas Jan lijkt de voorkeur te geven aan een ploeg die anders pseelt dan PSV, ik vind hem ook helemaal gene PSV-spits, meer iets voor Ajax of misschien Feyenoord en AZ. Trouwens, hoe hoger de transfersom, hoe beter voro PSV, dat op die manier nog een graantje meepikt van zijn opleidingskosten.

Er is trouwens een reden waarom ik hem wel graag naar Feyenoord zou zien vertrekken: Schoen opeten (halverwege)
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31623729
België teletekst:
quote:
Anderlecht zal zijn uiterste best moe-
ten doen als het Anthony Vanden Borre
nog lang in Brussel wil houden. Inter
heeft hem uitgenodigd om volgende week
een match te komen bijwonen in Milaan.
ik het ook nog nooit meegemaakt. Laat
Volgens HNB zou Inter zes miljoen euro
willen betalen voor Vanden Borre, die
een jaar zou moeten rijpen bij een
andere Serie A-club. Ook Ajax en Tot-
tenham hebben hun interesse bevestigd.
Anderlecht wil Vanden Borre aan zich
binden met een contractverlenging tot
2009. Hij zou dan 700.000 euro per jaar
verdienen. Bovendien belooft paars-wit
hem een plaats op het middenveld.

Vanden Borre kunnen we dus wel vergeten.
pi_31623899
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

. En Blind moet niet zo liegen. Wat is er toch zo erg aan om te zeggen dat je interesse hebt in Huntelaar?
Dan maak je slapende honden in Eindhoven en Rotterdam wakker.
www.thuisuiteten.nl
pi_31623921
quote:
Ik denk dat Huntelaar, zoals elke nieuwe spits, ook niet gaat slagen zolang er 4-3-3 zonder echte vleugelspitsen gespeeld blijft worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_31623990
hij heeft iig een neusje voor de goal... als we hem vanaf het begin hadden gehad hadden we de meeste verliespartijen/gelijke spelen gewonnen hoor
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31624060
Dat weet ik niet. Het is ook niet iemand die echt heel erg veel alleen doet. Kan het wel, maar ook geen Zlatan of Koné.
www.thuisuiteten.nl
pi_31624084
Ja maar methodmich heeft wel degelijk een punt. Het ontbreekt gewoon aan een goede aanvoer naar de spits toe. Op rechts hebben we Rosales: een mannetje passeren lukt wel, maar dan de voorzet....die komt 9 van de 10 keer niet bij de spits aan.
Op de linkerkant hebben we momenteel helemaal geen buitenspeler. Babel en Boukhari lopen er, maar ook van hen heb ik nog geen voorzet gezien.
pi_31624460
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:12 schreef ThomasBerge het volgende:
Ja maar methodmich heeft wel degelijk een punt. Het ontbreekt gewoon aan een goede aanvoer naar de spits toe. Op rechts hebben we Rosales: een mannetje passeren lukt wel, maar dan de voorzet....die komt 9 van de 10 keer niet bij de spits aan.
Op de linkerkant hebben we momenteel helemaal geen buitenspeler. Babel en Boukhari lopen er, maar ook van hen heb ik nog geen voorzet gezien.
Is ook wel zo, maar als je kijkt naar de kansen die gemist worden, man.. een groot deel daarvan had ik nog gemaakt.. Laat staat Klaas-Jan
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31625164
quote:
Geen nieuw contract voor Boukhari, Vonk en Anastasiou?

Het Parool meldt dat van de spelers wiens contract aan het einde van het seizoen afloopt Maxwell en Pienaar een contractverlenging aangeboden hebben gekregen. De Jong en Galasek praten volgende maand met Ajax. Volgens de krant staat Blind open voor een vertrek van Galasek als de ploeg een vervanger weet te vinden.

Trabelsi heeft zoals bekend aangegeven te willen vertrekken. Volgens het Parool krijgen Boukhari, Vonk en Anastasiou waarschijnlijk geen nieuwe aanbieding.
pi_31625958
Pienaar denkt trouwens na over z'n verlenging .

Boukhari, Vonk en Anastasiou mogen van mij part wel weg. Maarja Anastasiou ligt blijkbaar wel erg goed in de groep, misschien moet je daar ook aan denken.

En als we Huntelaar dan halen, koop dan ook maar meteen een fatsoenlijke en GOEDE linksbuiten.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:46:51 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31625980
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:53 schreef ThomasBerge het volgende:
België teletekst:
[..]

Vanden Borre kunnen we dus wel vergeten.
Het belangrijkste in dit nieuws vind ik niet het feit dat Inter 'm uitnodigd. Vooral het laatste zinnetje valt me op.
quote:
Bovendien belooft paars-wit
hem een plaats op het middenveld.
Daar kan je dan uit afleiden dat 'ie niet achtein wil staan?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:48:41 #152
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31626013
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:46 schreef Nashje het volgende:
Pienaar denkt trouwens na over z'n verlenging .

Boukhari, Vonk en Anastasiou mogen van mij part wel weg. Maarja Anastasiou ligt blijkbaar wel erg goed in de groep, misschien moet je daar ook aan denken.

En als we Huntelaar dan halen, koop dan ook maar meteen een fatsoenlijke en GOEDE linksbuiten.
Anastasiou in de groep houden voor de sfeer is gewoon een vorm van onkunde en eigenlijk misbruik. Laat hem maar lekker nog een jaartje of twee ergens in Griekenland gaan voetballen. Boukhari had al veel eerder weg gemoeten natuurlijk, en volgend jaar Vermeer op de bank als 2e keeper vind ik prima.
pi_31626294
Ja klopt. De groep zal dan wel nog jonger zijn dan nu.
pi_31626468
Anastasiou is er niet alleen voor de sfeer maar ook als stand in voor als pasgekochte spitsen falen
Houd van een lijntje.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:14:31 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31626580
Op zich is dat best lollige, om een gefaalde spits achter de hand te hebben voor andere falende spitsen.
pi_31627155
Je bent zeker vergeten dat Yannis ons er een aantal keer doorheen heeft gesleept. Hij is gehaald als een noodoplossing wegens blessures, en was meteen medeverantwoordelijk voor de winst op psv waardoor we kampioen zijn geworden. En zo zijn er nog een aantal wedstrijden waaronder de laatste. Dus een gefaalde spits? Nee, voor de rede dat hij gehaald is en voor het geld waarvoor hij gehaald is kan ik het zeker geen gefaalde spits noemen.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:52:40 #157
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31627518
is Samaras geen links buiten dat je die dan erbij kan nemen en dan boukari wisselen ofzo ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:00:41 #158
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31629052
Het spijt mij verschrikkelijk, maar ik zie hem echt niet als degene verantwoordelijk voor de winst tegen PSV. Sneijder en Mitea schoten die ballen erin, en Vennegoor mistte een kans voor open doel. Als je het dan toch over spitsen wilt hebben die ons kampioen hebben gemaakt, dan heb je het over Mido en Machlas, zeker niet Anastasiou.

Ja, hij heeft ons punten bezorgd, met z'n goals tegen Roda bijvoorbeeld, maar dat hebben Sikora en Soetaers ook voor elkaar gebokst en hen vind ik ook gefaald. Niet voor het geld wat hij heeft gekost, maar de invloed die jij 'm toedicht heeft 'ie zeker niet gehad.
pi_31629235
quote:
Klaas-Jan Huntelaar sprak niet met Ajax

De zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar, Arnold Oosterveer, ontkent tegenover ELF Voetbal dat zijn client afgelopen week met Ajax om tafel heeft gezeten.

Dit suggereerde RTVNH gisteren. 'Absolute onzin! Dat er interesse voor hem is, lijkt me echter niet meer dan logisch. Ajax heeft een spitsenprobleem en Feyenoord dreigt Kuijt en Kalou kwijt te raken, maar ik ben door niemand benaderd. Niet formeel en ook niet informeel. Een buitenlands avontuur is op dit moment ook niet aan de orde', aldus Oosterveer.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:08:37 #160
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31629245
Samaras is een centrum spits.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:09:58 #161
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31629291
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]
niemand, dus ook geen feyenooit
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:13:30 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31629386
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:09 schreef Houniet het volgende:

[..]

niemand, dus ook geen feyenooit
Koeman heeft gezegd dat 'ie niet haalbaar is voor Feyenoord tenzij ze Kalou en/of Kuijt vroeg weten te verkopen.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:20:33 #163
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31629539
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:13 schreef twi het volgende:

[..]

Koeman heeft gezegd dat 'ie niet haalbaar is voor Feyenoord tenzij ze Kalou en/of Kuijt vroeg weten te verkopen.
zelfde probleem bij ons, wij hebben nu 4 spitsen
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:31:05 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31629839
Ik kan me niet voorstellen dat hij financieel onhaalbaar is voor Ajax.
pi_31629969
Hij is financieel haalbaar voor Ajax. Volgens mij moet hij 6 miljoen kosten, en dat kan Ajax ophoesten. In tegenstelling tot Feyenoord die eerst Kuyt of Kalou hiervoor moet verkopen.
Probleem is wel dat Ajax dan met 5 spitsen zit (Huntelaar, Rosenberg, Charisteas, Anastasiou en Babel). Dat is natuurlijk te veel, en moet er noodgedwongen één of twee vertrekken.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:39:14 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31630055
Anastasiou kun je laten verlopen, Charisteas wil Koeman nog erg graag hebben in Portugal. Laat 'm een miljoen of 4 bieden, dan ben je gewoon klaar.
pi_31631267
Bestuur nieuws
quote:
Keje Molenaar sluit een toetreden niet uit

Keje Molenaar sluit niet uit dat hij op termijn plaats gaat nemen in het bestuur van Ajax. Dit liet hij RTVNH weten. Molenaar vertelde niet dat Ajax hem al heeft benaderd.

'Ik zou er heel goed over moeten nadenken. Klaas Nuninga was dag en nacht met die club bezig, die tijd heb ik niet', zegt Molenaar vandaag.
quote:
Fontein gehaald voor internationalisering

Het lijkt erop dat de nieuwe algemeen directeur van Ajax, Maarten Fontein, gehaald is om Ajax international op de kaart te zetten. Althans, dit opmakend uit de woorden van John Jaakke in De Volkskrant.

'Hij weet hoe hij moet omgaan met bedrijven als Budweiser. Hij weet vanuit zijn bestuursverleden wat de eventuele partners willen en kan Ajax internationaal op de kaart gaan zetten', aldus Jaakke, die weer een clubman vervangt door een zakenman.

Kritiek
Inmiddels neemt vanuit de media de kritiek op Jaakke toe. De aanstelling van Maarten 'aardappel' Fontein kan bij de meesten niet door de beugel. 'Een hockeyer' past niet in de Ajax-cultuur, is de redenatie. Maar ook over de kwaliteiten van Jaakke wordt ernstig getwijfeld. Louis van Gaal noemt hem niet voor niets 'groener dan groen', omdat Jaakke niet alle mogelijke wegen zou gebruiken. Toch houdt de advocaat steevast vol dat hij minstens tot het einde van het seizoen blijft zitten.
pi_31631656
Ioannis wil trainer worden. Dan kan je hem wel een trainerscontract geven en met de C1 laten werken, om te rijpen. Wellicht ook extra assistent van Danny maken.
www.thuisuiteten.nl
pi_31632450
Keje Molenaar kun je er mooi hebben dacht ik zo
Houd van een lijntje.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:22:05 #170
82589 S-Two
barba macacu
pi_31632570
Gaat dus weer lekker daarzo in het bestuur
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:37:43 #171
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31632864
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:22 schreef S-Two het volgende:
Gaat dus weer lekker daarzo in het bestuur
Het is nog steeds een grote teringzooi .
pi_31633120
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Keje Molenaar kun je er mooi hebben dacht ik zo
Dan zal eerst Jaakke wegmoeten.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:00:19 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31633280
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:51 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dan zal eerst Jaakke wegmoeten.
Ik zie Jaakke eerder als iemand die graag zwicht voor de publieke opinie, en dus vermoed ik dat hij zal luisteren wat er nu wordt geroepen. Het lijkt me dan ook sterk dat er weer zo'n zakelijke bal als Fontein wordt aangesteld in 't bestuur.
pi_31633626
quote:
13/9/2005 - "Ajax is bang voor Johan Cruijff"
(Gepost door P.)

BRON: Het Parool

Zoals bekend was oud-Ajacied en advocaat Keje Molenaar een van de kandidaten voor de opvolging van Arie van Eijden. In het Parool Theater vertelde Molenaar dat hij benaded was door Voorzitter John Jaakke. Vervolgens nam Molenaar contact op met Johan Cruijff:

''Ik heb meteen contact met Johan Cruijff gezocht. Als ik het zou worden, wilde ik hem er bij betrekken.'' Cruijff adviseerde Molenaar gekend te worden in de aanstelling van de technisch directeur en het hoofd jeugdopleidingen, op dat moment twee onbezette posities bij Ajax. ''Toen ik vernam dat Martin van Geel technisch directeur werd, heb ik mij teruggetrokken als kandidaat,'' aldus Molenaar. ''Jaakke wilde liever iemand met internationale commerciële handelservaring, om zodoende de begroting van zestig naar honderd miljoen euro op te krikken,'' aldus Molenaar gedurende het vraaggesprek in het Parool Theater. Molenaar was het hier niet mee eens. ''De algemeen directeur moet verstand van voetbal hebben en het kapitaal op het veld zetten. Dan groeit de begroting vanzelf. Jaakke draait het om: hij spant het paard achter de wagen.''

Dat hijzelf uiteindelijk geen algemeen directeur is geworden heeft volgens Molenaar nog een reden: ''Ajax is bang voor Johan Cruijff.''
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:24:49 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31633739
Dan hebben Ajax en Cruijff twee dingen gemeen, ze zijn bang voor elkaar. Hoe dan ook denk ik nog steeds dat Jaakke liever de popi-jopie uit hangt en bij een beetje media- en supporteraandacht iemand als Molenaar binnen de kortste keren is aangesteld.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:26:41 #176
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31633776
begrijp al die zaken met het geld wel. want zonder geld ben je ook nergens
pi_31633920
''Jaakke wilde liever iemand met internationale commerciële handelservaring, om zodoende de begroting van zestig naar honderd miljoen euro op te krikken,'' aldus Molenaar gedurende het vraaggesprek in het Parool Theater..

Goeie zaak, laat hem maar die 100 mln eur halen, kunnen de technische mensen ( van Geel) deze zo zorgvuldig mogelijk besteden. Kijk naar AZ, heeft allemaal goedkope krachten kunnen halen en profiteren daar nu sterk van. Fontein heeft erg veel ervaring en netwerken opgebouwd en kan Ajax echt goed in de wereld zetten. Ik heb vertrouwen in Jaakke.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:37:52 #178
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31633974
Inderdaad, met die visie vind ik op zich niks mis. Je hoeft zoals je bij AZ inderdaad kunt zien niet zulke grote investeringen te doen om relatief goed te presteren. Zolang je het geld wat je wel hebt maar goed gebruikt, en niet weggooid met paniekaankopen.

Bovendien is het in mijn ogen juist de technisch directeur die over de sportieve zaken dient te gaan. Niet de algemeen directeur. En zoveel voetballers met een zakelijke achtergrond zijn er niet voorhanden. Zeker niet met een Ajax-achtergrond, lijkt me.
pi_31634233
Van Geel lijkt mij ook de juiste man op de juiste plaats. Dat de AD geen voetbalverleden heeft vind ik niet zo erg. Dat er verder in de top nu geen enkele Ajacied meer zit baart me wel zorgen.
pi_31643301
Het komt allemaal goed joh
pi_31647547
100 miljoen euro omzet is luchtfietsen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31647677
Scorend vermogen van Ajax
(aantal competitie wedstrijden-aantal goals, aantal wedstrijden en goals als Ajacied

Aanvallers:

Ananas 293-97 28-6 .33 .21
Babel 29-7 29-7 .24 .24
Bouhkari 158-28 51-10 .17 .19
Harry 178-46 18-10 .25 .55
Rosales 140-35 28-5 .25 .18
Mitea 53-9 46-9 .17 .25
Pienaar 86-15 86-15 .17 .17
Rosenverg 84-23 6-1 .27 .16

Als je naast spitsen ook nauwelijks verdedigers en middenvelders hebt die kunnen scoren dan weet je dat weinig goals zal scoren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31648147
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 08:38 schreef fernando_redondo het volgende:

Als je naast spitsen ook nauwelijks verdedigers en middenvelders hebt die kunnen scoren dan weet je dat weinig goals zal scoren
Dat was juist het 'geluk' van Ajax, dat juist zoveel spelers gescoord hadden vorig seizoen. Nadeel was dat er niet een was die meer dan 10 goals had.
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:14:49 #184
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_31648608
AJAAAAAAAAAAAAAX
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31649511
Nou, hup dan maar...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 23 oktober 2005 @ 12:16:07 #186
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31649600
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, hup dan maar...
mee hupt
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31650915
Als we zelfs de arbitrage al tegen hebben wordt het wel heel lastig
pi_31651239
Verbaast het je dan? Het is toch ieder jaar hetzelfde gezeik daar in dat varkenskot....
Houd van een lijntje.
pi_31651295
Idd, elke jaar is het wel weer wat anders daar, vorig jaar door blunder van Lobont, jaar ervoor ook al een penalty, het lijkt wel of ze nooit normaal op voorsprong kunnen komen.
  zondag 23 oktober 2005 @ 14:25:38 #190
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31651883
nou, dat was weer een staaltje slordig spelen.

nu maar wachten op die kutboeren die dit topic gaan vergallen
pi_31651906
gadverdamme

gewoon alle toppers verloren dit seizoen
pi_31651937
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 14:25 schreef Againzender het volgende:
nou, dat was weer een staaltje slordig spelen.

nu maar wachten op die kutboeren die dit topic gaan vergallen
Zo voorspelbaar, 'Ajax had twee rode kaarten moeten krijgen, de KNJB scheidsrechter zat ons weer tegen..'
pi_31651946
Nou Vink bedankt hoor. Je kan het aids van Fonske krijgen.

Maar het is wel gebleken dat psv een zeer matig ploegje is. Die Kone is wel 9 miljoen waard trouwens, wat een prutser.

Blind is trouwens ook weer door de mand gevallen met zijn wissels. Rosenberg erin ipv Anastasiou...
Houd van een lijntje.
pi_31651947
.. Ajax Amsterdam ..
pi_31651953
voor wie hem nog niet heeft gezien...hier is die rat met z'n schwalbe

http://rapidshare.de/file(...)_1-0_Simons.mpg.html
  zondag 23 oktober 2005 @ 14:32:57 #196
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31651973
Nou, dan maar tegen Heerenveen proberen....
is vrijdag zie ik nu, dan kan ik niet
  zondag 23 oktober 2005 @ 14:34:58 #197
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31652005
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 14:31 schreef 2Drix het volgende:

sorry, maar dat komt niet langs mijn virusscanner
pi_31652021
Ik hoop dat Vink de scheids is, dan schiet ik hem dood
Houd van een lijntje.
pi_31652037
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 14:34 schreef Againzender het volgende:

[..]

sorry, maar dat komt niet langs mijn virusscanner
Kun je nagaan wat voor schwalbe het was!
Houd van een lijntje.
pi_31652132
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 14:31 schreef 2Drix het volgende:

Wat een vuile vuile klootzak.
.. Ajax Amsterdam ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: