owhjaquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
boomlaars moet dood....
iedereen moet op een gegeven moment doodquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
boomlaars moet dood....
jij mag iets eerder dan de planningquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
iedereen moet op een gegeven moment dood
maar meestal is dat pas als vitale lichaamsfunctes er mee op houden.... jij moet gewoon effe online dood, offline dus, dan kan je je vast beter concentrerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
iedereen moet op een gegeven moment dood
Goed plan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
maar meestal is dat pas als vitale lichaamsfunctes er mee op houden.... jij moet gewoon effe online dood, offline dus, dan kan je je vast beter concentreren
Hoeveel Bladzijdes?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:13 schreef Boomlaars het volgende:
Nog 4.5 uur en 3 hoofdstukken te gaan..
![]()
niet echt hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:46 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Goed plan!
* Boomlaars volgt advies op.
Over het algemeen wordt er veel geluld maar weinig gezegd. Maw sla het geneuzel over en 'get to the point'. Dat scheelt enorm bij het leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:28 schreef Boomlaars het volgende:
ongeveer 60. Maar het is ontzettend droge engelse tekst. Nu heb ik daar niet echt problemen mee, maar er komt dusdanig veel vakjargon voorbij dat ik sommige zinnen wel 3 keer moet lezen.
Rare planning heb je dan als je donderdagnacht gaat leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:32 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb het tentamen trouwens pas maandag, maar dat mag de pret niet drukken
De afgelopen 2 dagen heb ik het een beetje laten versloffen, dus ik wil mn achterstand inhalen, bovendien zal er in het weekend niet veel van leren komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:34 schreef 0 het volgende:
[..]
Rare planning heb je dan als je donderdagnacht gaat leren.
Die ligt al op bed dunkt mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:40 schreef Beach het volgende:
Trek dan maar snel je boetekleed aan.![]()
Ik mis hier trouwen de broodnodige input van Idlersdream![]()
Ik ga nu lekker slapen, wat een feestquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 05:12 schreef JDude het volgende:
Ik kom net terug uit de stad en moet over een half uur weer werken... nee dat is feest
Nu al slapen?! Pfffquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 05:16 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ik ga nu lekker slapen, wat een feest
zich vervelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 05:31 schreef Boomlaars het volgende:
Wat doen 15 jarige meisjes om half 6 's ochtends op Fok
Maar je zal wel gelijk hebben, voortaan zal ik mijn boeken dichtlaten en net als jij de hele nacht door op allerlei topics gaan reageren op het Fok Forumquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 05:47 schreef StefanP het volgende:
Boomlaars is dom bezig, want ik heb nog nooit een allnighter gemaakt en toch alle tentamens gehaald in mijn studietijdO ja, ik blokte heus niet elke avond hoor...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
boomlaars moet dood....
Euh ik woon in de VS en zo. Hard doorleren, dan kun je ook emigrerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 06:08 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Maar je zal wel gelijk hebben, voortaan zal ik mijn boeken dichtlaten en net als jij de hele nacht door op allerlei topics gaan reageren op het Fok Forum
Heb het zojuist gemaakt. Ging naar wensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:14 schreef buzzer het volgende:
mooi zo, en nu dat tentamen nog even goed maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |