erg irritant, want ik ga zaterdag op vakantie en moet nog wat bankzaken regelen en vanuit het buitenland is dat niet echt handigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef LostFormat het volgende:
Altijd tof als'ie zo net na het weekend valt.
Postbank is met stufi tegenwoordig even snel als de rest.quote:
en toch blijven mensen zeuren, uit gewoontequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Postbank is met stufi tegenwoordig even snel als de rest.
als je die zeurende mensen nou gewoon eens opsloot... in een kooi bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en toch blijven mensen zeuren, uit gewoonte
herfstvakantie? Op wat voor veredelde middelbare school zit jij dat je herfstvakantie hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef Brasileira het volgende:
HERFSTVAKANTIEEEEE![]()
SHOPPEENNNNNNNN.......ik wil ook mn stufiiii, aaangezien k nie werk
![]()
Ik heb volgende week ook gewoon herfstvakantie hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef boskov het volgende:
[..]
herfstvakantie? Op wat voor veredelde middelbare school zit jij dat je herfstvakantie hebt?
Op een normale HBO school hoor!! DE meestein amsterdam hebben volgende week vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef boskov het volgende:
[..]
herfstvakantie? Op wat voor veredelde middelbare school zit jij dat je herfstvakantie hebt?
Siberië is uitwonende beurs heh....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef tsjimp het volgende:
Of jullie gaan allemaal eens ff te werk ofzo?
werkgevers hebben het liefst mensen van 16 met 3 jaar ervaringquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef tsjimp het volgende:
Dus jij die bapao's met een strak gezicht afrekenen aan de kassa en alles...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:27 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog 2 biertjes, een halve liter melk, 1 diepvriespizza, 2 bapao's en 2 zakken chips.
Goed uitgekomen deze maand!
94 cent meneer...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij die bapao's met een strak gezicht afrekenen aan de kassa en alles...
Wie gaat er dan ook zijn correcte gegevens doorspelen aan de ib-groep?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef saban het volgende:
Ja godver, krijg ik een brief dat ik in 2006 MAAR 70eur ofzo ga ontvangen terwijl k nu 320 ontvang, wtf
Gegevens van je ouders opnieuw insturen wss, heb ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef saban het volgende:
Ja godver, krijg ik een brief dat ik in 2006 MAAR 70eur ofzo ga ontvangen terwijl k nu 320 ontvang, wtf
Eindelijk iemand die in een stufi-topic zegt wat ik denkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef tsjimp het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die in een stufi-topic zegt wat ik denk
Zullen vast genoeg lui in deze reeks posten die gewoon geen zin hebben om te werken of er iig niet om zoeken. De studie krijgen dat soort lui vaak van hun ouders cadeau en dus wordt de stufi alleen maar aan uitgaan en dat soort ongein besteed
Vandaar dat ik sommige weken 20 uur werkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zullen vast genoeg lui in deze reeks posten die gewoon geen zin hebben om te werken of er iig niet om zoeken. De studie krijgen dat soort lui vaak van hun ouders cadeau en dus wordt de stufi alleen maar aan uitgaan en dat soort ongein besteed
precies!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:40 schreef PeRi het volgende:
Echte studenten hebben geen herfstvakantie.
Maandag duurt nog zo lang.
Ja en dan met spanning kijken naar de automaat tot het verlossende "transactie geslaagd" erop komt te staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
94 cent meneer...
"Ik wil graag pinnen".
ik werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef tsjimp het volgende:
He die krijg ik ook net, maar wat nou als je die OV-kaart helemaal niet wil gebruiken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef HaagscheHarry het volgende:
Ik krejg net gewaun zown brief van IB, dat ik mijn OV kaart binnekort op ken hale
das vrij vroeg!
Me too! En niet zo zeuren over de Postbankquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef Tristessa het volgende:
Ik wil elke week wel studiefinanciering.
Gewoon niet ophalen dan vervalt ie als het goed is als je het zeker wil weten moet je ff met IBG bellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
He die krijg ik ook net, maar wat nou als je die OV-kaart helemaal niet wil gebruiken?
Is er iets fout gegaan dan, want ik heb die kaart nooit aangevraagd![]()
hoe kan het dan dat je je toch aangesproken voelt door mijn post als jij volgens jezelf niet aan bovenstaande omschrijving voldoetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zwets niet zo. Ik betaal collegegeld, boeken en alles zelf. En ik werk er naast ook nog 's hard, omdat ik anders niet kan leven.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik sommige weken 20 uur werk![]()
Maar ik krijg nu voor het eerst stufi![]()
Dat heb ik sowieso altijd al...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:00 schreef xman het volgende:
[..]
Ja en dan met spanning kijken naar de automaat tot het verlossende "transactie geslaagd" erop komt te staan.![]()
Idd, ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef HaagscheHarry het volgende:
Ik krejg net gewaun zown brief van IB, dat ik mijn OV kaart binnekort op ken hale
das vrij vroeg!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Meldquote:
125 euro beurs + max lening.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:23 schreef Jaytonism het volgende:
Binnen!
@ kikooooo; hoe de Fok! fix jij 529 euri? Ouders uitkering? :x
Ik nog steeds nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:23 schreef danos het volgende:
jajaja hier ook binnen, weer een mooi zwart gekleurd saldo
-15 euro hierquote:
Ja, vanaf morgen geloof ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:12 schreef Muck het volgende:
binnen![]()
alleen zonde dat er straks weer een termijn schoolgeld afgeschreven wordt![]()
Jaaaa, dat heb je.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:47 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ff een domme vraag, ik ontvang geen stufi meer maar wel een lening, heb ik recht op een OV studentenkaart?
euhm ik krijg ook 529 per maand hoor, das basis plus uitwonend, en nee me ouders hebben geen utikering, mijn mams is huismamma, en mijn pappa is zo lief om al zijn overuren, atv vakantiedagen en bonussen op te sparen tot nadat ik van de stufi af ben. dus nu hebben ze niet super veel qua geld, maar toch echt wel genoeg om rond te komen met zn 2tjes.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:23 schreef Jaytonism het volgende:
Binnen!
@ kikooooo; hoe de Fok! fix jij 529 euri? Ouders uitkering? :x
Toch heet het studiefinanciëring en geen kroegfinanciëring oidquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:53 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Meld![]()
nee maar even tegen die mensen die zeiken dat studenten hun stufi verbrassen etc, je moet die stufi zien als een investering van de staat in ons. Wij hebben straks een duur betaalde baan en betalen dus ook weer een hoop belasting. Dat geld komt uiteindelijk allemaal in het kwadraat weer terug.
hier ook dat gezeik gehad.. als ik 9 dagen eerder was verhuist had ik ¤200 meer gekregen (zodat ik nu dus ook niet rood stond).quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef superheist het volgende:
crap, op 14 october m'n 'woonsituatie' op Ib-groep gewijzigd van thuiswonend naar uitwonend.. Krijg ik nu maar 75 euro
Volgens mij niet, want dan woon je dus bij je moeder en ben je inwonend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog een vraagje. Zoals ik al eerder in dit topic heb gemeld gaan mijn ouders dus scheiden. Officieel woont ma nog in huis met pa, maar ze woont nu ergens anders (gehuurd). Als ik dat adres opgeef als uitwonend, is dat dan legaal?
Ja, daar heb je nog steeds recht op. Er is zelfs een speciale regeling van de ib groep, een zogenaamde nullening waarmee je wel een ov studentenkaart kan afhalen maar geen geld krijgt of verdere schuld opbouwt. Op de site van ib groep staat het uitgelegd.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:47 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ff een domme vraag, ik ontvang geen stufi meer maar wel een lening, heb ik recht op een OV studentenkaart?
Volgens mij is bij 1 van je ouders wonen geen uitwonend zijn. Ook zul je je moeten inschrijven op dat adres, en daar gaat je moeder ook op worden ingeschreven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
maar mijn ma staat officieel nog gewoon in het ouderlijkhuis ingeschreven...
Ja, maar dat klopt dus ook al nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
maar mijn ma staat officieel nog gewoon in het ouderlijkhuis ingeschreven...
Mijn broertje heeft idd ook geen herfstvakantie...die zit dan ook op de technische universiteit in delft..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:40 schreef PeRi het volgende:
Echte studenten hebben geen herfstvakantie.
Maandag duurt nog zo lang.
of donderdag in beverwijk op de zwarte marktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:24 schreef Roellio het volgende:
Vanavond weer eens wat stufi erdoor rossen in het Amsterdamse nachtleven!
Puik plan, vast wel 1 of andere tweaker die dat kanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:57 schreef Waxxer het volgende:
Ik hoop dat er een keer een computerstoring komt en alles bij de IBG en da ze dan steeds een nul achter mijn maandbedrag zetten en dat ze daar dan nooit achterkomen en dat ik opeens geen studieschuld meer heb dus eigenlijk zeg maar feitelijk dat ik opeens niet meer besta voor hunnes en dat dat zomaar wordt vergeten inene en dat ik dan opeens ook een lease-auto mag uitzoeken omdat ik nog wel in het personeelsbestand terechtkom maar dat ze dan ook denken nou dat is zeker een ambulante adviseur dus vandaar dat we hem nooit op kantoor zien naja.
Dat wil ik..
Ik had t gewoon op de betaaldatumquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:44 schreef daNpy het volgende:
Het staat er volgens mij al wel op, maar de Postbank heeft nog geen bijschrijving gedaan
Gewoon een kwestie van er niet aankomen. Neem het desnoods cash op en stop het in een potje ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:27 schreef JPM01 het volgende:
de 26e zou mijn lesgeld eraf gaan..., en het staat er nog steeds op. Straks maken ze weer een fout en kan ik 900 euro ophoesten terwijl ik dat niet heb![]()
Als jij nou eens mijn Fiancial-PA wordt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van er niet aankomen. Neem het desnoods cash op en stop het in een potje ofzo.
Lijkt me een bar slecht plan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als jij nou eens mijn Fiancial-PA wordt?
het gaat gewoon om het feit dat ik het wel had, ze hadden het er afgetrokken en een dag later stond het er weer op of ik even het restant van 300 euro was het geloof ik wou op hoesten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van er niet aankomen. Neem het desnoods cash op en stop het in een potje ofzo.
Ow...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Lijkt me een bar slecht plan.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik-weet-wel-hoe-het-moet-maar-het-zélf-uitvoeren-is-een-andere-kwestie...![]()
Hahaha, aaaww... Hier nog zo'n persoon hoor...quote:
bij jou ook niks afgehaald?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef koenimex het volgende:
Hier ook, dat is raar, datum van 20/10/2005. Niet erg natuurlijk.
denk het ook wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:45 schreef koenimex het volgende:
[..]
Nope, zal nog wel komen, denk ik
December geloof ik, althans, als je de formulieren tijdig hebt teruggestuurd...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:09 schreef Intergalactrick het volgende:
Wanneer komt die zorgtoeslag?
De dure maanden staan voor de deur. December is elk jaar weer een horror.
quote:
waar ik op uit kwam (en dat was natuurlijk weer een schatting) was 440 euro per jaar. oftewel zo goed als niets. want je komt dan uit op 37 euro per maand (afgerond) terwijl de zorg toch minimaal 50 euro omhoog gaat, uitgezondert de aanvullende pakkettenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoeveel zorgtoeslag krijg je eigenlijk??? En is dat per maand of per jaar of kwartaal?
de mijne 20 euro..stond geen reden bij in de brief..dus ik zeur nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
de mijne ook en niet zo klein beetje ook![]()
Dat weet je toch echt van te voren hoor. Plannenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Waarom wordt er in twee opeenvolgende maanden collegegeld afgeschreven??!!!?!?!![]()
Dit is echt niet meer normaal, twéé keer achter elkaar, de herfstvakantie is koud voorbij, of je hebt al bijna de helft van je collegegeld betaald!!
![]()
![]()
Ik ben tigstejaars student, en normaal is de tweede termijn altijd pas in december!!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:42 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dat weet je toch echt van te voren hoor. Plannen![]()
De mijne inmiddels ook..quote:
Ik hoefde maar 1 termijn te betalen..quote:Op donderdag 3 november 2005 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
* collegegeld in 1 keer heeft betaald
Scheelt zoveel stress
3 / 21 = ¤ 0,14 per dag te besteden, succesquote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb dus drie euro overEn het is 3 november.
.
Troost je. Ik heb -684 euro. Wel een beetje vertekend, maar dit staat er nu.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb dus drie euro overEn het is 3 november.
.
Danzkij dat collegegeld sta ik zelfs al over mijn maxquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Troost je. Ik heb -684 euro. Wel een beetje vertekend, maar dit staat er nu.
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
3 / 21 = ¤ 0,14 per dag te besteden, succes![]()
Dan léén ik dus geld voor voedsel (Coins For Food Project, misschien bekend bij dees of geen), en krijgt hij 't bij de vlg stufi weer terug, want ik wil eigenlijk absoluut niet meer afhankelijk van mijn ouders zijn....quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Danzkij dat collegegeld sta ik zelfs al over mijn maxDat is echt álles wat ik nog heb.
Maar ik ga even met pa babbelen
zoveel mogelijk werken waar dat kan .. ik werk veel, ik sport 4 x maal per week en ben eerstejaars student en ik kan het combineren dus waarom jij niet? ..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Heb jij tips?Wát is nou écht goedkoop? Worteltjes kosten in dit seizoen al 1 euro 50 voor een minizakje.
Ik werk onregelmatig, en freelance, dus erg wisselend inkomen. Plus moeilijk werk te krijgen, maar ben al aciever aan het zoeken, want dat MOET gewoon, dit kan zo niet meer.... Werkte altijd heel veel, maar de afdeling van die zaak werd wegbezuinigd ivm sanering/decentralisatie...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
zoveel mogelijk werken waar dat kan .. ik werk veel, ik sport 4 x maal per week en ben eerstejaars student en ik kan het combineren dus waarom jij niet? ..
Joechei!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef LostFormat het volgende:
Ik kreeg vandaag een onverwachte rekening van 135 euro binnen. Dat is toch alweer bijna 75% van m'n te besteden maandbedrag.
Ik dus ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik dacht dat eind november en december lesgeld eraf zou gaan.
Je moet ook blikken en potten kopen. Pot sperziebonen waar je 4 dagen van kan eten; 60 centjesquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij tips?Wát is nou écht goedkoop? Worteltjes kosten in dit seizoen al 1 euro 50 voor een minizakje.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:09 schreef Dos37 het volgende:
kort bie
Nee, een grote gezins potquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:10 schreef iamredleader het volgende:
Sooow, vier dagen met een pot sperziebonen - is dat zo'n 5-kilo pot of zo?
en is t erg?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:58 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net mijn schuldenoverzicht binnen gekregen!
boven de 1000 euro's roodquote:
roodquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef Waxxer het volgende:
Mijn studieschuld is ook wel ietsje boven de 1000 hoormaar dat schijnt vaker voor te komen, ietsje boven de 1000
Hoe kom je daar nu weer aan?quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 14:21 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb het nog niet; dat kan komen omdat het nog maar de 13e is..
je koopt voor 75 cent een kilo diepvries aardappel schijfjes. Eet dat de rest van de weekquote:Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef Dirktator het volgende:
Nog tips voor goedkoop eten deze week?
Waarvan akte! Bedankt.quote:Op zondag 13 november 2005 15:07 schreef superheist het volgende:
je koopt voor 75 cent een kilo diepvries aardappel schijfjes. Eet dat de rest van de week
Naar je ouders gaan of je laten uitnodigen bij anderen....quote:Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef Dirktator het volgende:
Nog tips voor goedkoop eten deze week?
niet iedereen heeft ouders die je zo verwennen als jijquote:Op zondag 13 november 2005 16:36 schreef Fixers het volgende:
[..]
Naar je ouders gaan of je laten uitnodigen bij anderen....
Goh, jij hier?quote:Op zondag 13 november 2005 16:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
niet iedereen heeft ouders die je zo verwennen als jij
tja, ik krijg zo af en toe ook wat stufi op me rekening, mag wel wat vaker per maand van mij hoorquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 16:24 schreef Waxxer het volgende:
24 november.... Nog een dag of tien dus
Dat noem je nou met geld leren omgaan.quote:Op maandag 14 november 2005 15:20 schreef PLAE@ het volgende:
Ik pleit er nog steeds voor dat ze het verdelen over 2x per maand storten![]()
Zal ik mn gironummer ff doorgeven?quote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef LaZZ het volgende:
Bij mij gaat het tegenwoordig goed overigens, krijg het gewoon niet op.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 15:20 schreef PLAE@ het volgende:
Ik pleit er nog steeds voor dat ze het verdelen over 2x per maand storten![]()
Ja dat doet de computertje wel evenquote:Op maandag 14 november 2005 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk wel eens dat de geldovermakerd van de IBG dit topic leest en dan stiekem een dag langer wacht en expres heel langzaam gaat doen enzo..
Is dat geen Melkertbaan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:26 schreef saban het volgende:
[..]
Ja dat doet de computertje wel even![]()
Aangenaamquote:Op maandag 14 november 2005 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk wel eens dat de geldovermakerd van de IBG dit topic leest en dan stiekem een dag langer wacht en expres heel langzaam gaat doen enzo..
Omdat het geld toch even snel opgaat.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:58 schreef boebiedoe het volgende:
Allemachtig geef hierrrrrrrrr dat geld. Waarom nou weer de 24e en niet de 22e ofzo..
Ik heb nog genoeg!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:53 schreef error32 het volgende:
aaah heb het echt al weer nodig...
Eh, nee. Behalve afvalstofheffing en dergelijke, maar als er al 2 of meer personen wonen zal dit niet verhoogd worden dacht ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als ik me als uitwonend inschrijf bij de ib-groep moeten die personen waar ik dan bij inwoon dan belasting over mij betalen ofzo?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:34 schreef Dirktator het volgende:
Allememachies, even tellen hoeveel slagroomtaartjes ik van mijn volgende stufi weer kan kopen!![]()
Hehe, je zal niet de enige zijnquote:Op zondag 20 november 2005 11:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
potver! ja idd!
dat komt wel goed uit ook
Och, ik heb nog wel wat achter de hand. Maar daar kom ik liever niet aan. En met de feestdagen die er aan komen is het altijd handigquote:Op zondag 20 november 2005 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, je zal niet de enige zijn![]()
True true, en dan komen er binnenkort nog eens die ziektewetkostenshit bijquote:Op zondag 20 november 2005 11:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, ik heb nog wel wat achter de hand. Maar daar kom ik liever niet aan. En met de feestdagen die er aan komen is het altijd handig
ja bah iddquote:Op zondag 20 november 2005 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True true, en dan komen er binnenkort nog eens die ziektewetkostenshit bij![]()
Naja we moeten de dure maanden maar weer doorkomen![]()
December is niet verkeerd idd, maar ja dan heb je aan het einde van de maand zoiets van mwah, waar moet k m'n bier nu van betalen?quote:Op zondag 20 november 2005 11:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja bah idd
maar de dure maand is wel altijd tof, dus heel erg vind ik dat niet
Bier is geen post in mijn begrotingquote:Op zondag 20 november 2005 11:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
December is niet verkeerd idd, maar ja dan heb je aan het einde van de maand zoiets van mwah, waar moet k m'n bier nu van betalen?
En och even gaan uitzoeken wat het goedkoopste is voor dat nieuwe ziektewetgebeuren. Moet goed komen
Gelukkig gaan dan mijn aanvullende + uitwonende beurs inquote:Op zondag 20 november 2005 13:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
per 1 januarie word t voor mij verhoogt van 57 naar 70, nieuwe wet![]()
Ik geloof alleen wanneer zij huursubsidie ontvangen, en jij boven een X- bedrag verdient. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als ik nou bij mijn oom, tante en hun zoontje inschrijf. Zijn er dan financiele negative gevolgen voor hun?
Als je je nou aan de regels houdt.quote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als ik nou bij mijn oom, tante en hun zoontje inschrijf. Zijn er dan financiele negative gevolgen voor hun?
dan heb je dus pechquote:Op maandag 21 november 2005 17:24 schreef RijstNatie het volgende:
damn toch niet op donderdag he.......... Ik heb het woensdag nodiggggggggg
ik heb nog wel wat restjes in de vriezer liggen en morgen eet ik bij een vriend, dus hoef eigenlijk alleen voor woensdag eten te kopen en dat lukt wel van 5 euroquote:Op maandag 21 november 2005 17:36 schreef Waxxer het volgende:
Wat eet je trouwens een hele week van 5 euro?Knakworstjes?
5kilo aardappelen kost maar 1,50 euroquote:Op maandag 21 november 2005 17:36 schreef Waxxer het volgende:
Wat eet je trouwens een hele week van 5 euro?Knakworstjes?
quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
5kilo aardappelen kost maar 1,50 euro
gehakt is ook niet echt duur
familie pot erwten/wortels 50 cent
![]()
En super gezondquote:Op maandag 21 november 2005 17:47 schreef Dirktator het volgende:
Spaghetti, gepelde tomaten in blik, spekjes en uien: lekker Italiaans maar toch goedkoop!
Buon appetito, ragazzi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |