erg irritant, want ik ga zaterdag op vakantie en moet nog wat bankzaken regelen en vanuit het buitenland is dat niet echt handigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef LostFormat het volgende:
Altijd tof als'ie zo net na het weekend valt.
Postbank is met stufi tegenwoordig even snel als de rest.quote:
en toch blijven mensen zeuren, uit gewoontequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Postbank is met stufi tegenwoordig even snel als de rest.
als je die zeurende mensen nou gewoon eens opsloot... in een kooi bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en toch blijven mensen zeuren, uit gewoonte
herfstvakantie? Op wat voor veredelde middelbare school zit jij dat je herfstvakantie hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef Brasileira het volgende:
HERFSTVAKANTIEEEEE![]()
SHOPPEENNNNNNNN.......ik wil ook mn stufiiii, aaangezien k nie werk
![]()
Ik heb volgende week ook gewoon herfstvakantie hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef boskov het volgende:
[..]
herfstvakantie? Op wat voor veredelde middelbare school zit jij dat je herfstvakantie hebt?
Op een normale HBO school hoor!! DE meestein amsterdam hebben volgende week vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef boskov het volgende:
[..]
herfstvakantie? Op wat voor veredelde middelbare school zit jij dat je herfstvakantie hebt?
Siberië is uitwonende beurs heh....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef tsjimp het volgende:
Of jullie gaan allemaal eens ff te werk ofzo?
werkgevers hebben het liefst mensen van 16 met 3 jaar ervaringquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef tsjimp het volgende:
Dus jij die bapao's met een strak gezicht afrekenen aan de kassa en alles...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:27 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog 2 biertjes, een halve liter melk, 1 diepvriespizza, 2 bapao's en 2 zakken chips.
Goed uitgekomen deze maand!
94 cent meneer...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij die bapao's met een strak gezicht afrekenen aan de kassa en alles...
Wie gaat er dan ook zijn correcte gegevens doorspelen aan de ib-groep?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef saban het volgende:
Ja godver, krijg ik een brief dat ik in 2006 MAAR 70eur ofzo ga ontvangen terwijl k nu 320 ontvang, wtf
Gegevens van je ouders opnieuw insturen wss, heb ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef saban het volgende:
Ja godver, krijg ik een brief dat ik in 2006 MAAR 70eur ofzo ga ontvangen terwijl k nu 320 ontvang, wtf
Eindelijk iemand die in een stufi-topic zegt wat ik denkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef tsjimp het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die in een stufi-topic zegt wat ik denk
Zullen vast genoeg lui in deze reeks posten die gewoon geen zin hebben om te werken of er iig niet om zoeken. De studie krijgen dat soort lui vaak van hun ouders cadeau en dus wordt de stufi alleen maar aan uitgaan en dat soort ongein besteed
Vandaar dat ik sommige weken 20 uur werkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zullen vast genoeg lui in deze reeks posten die gewoon geen zin hebben om te werken of er iig niet om zoeken. De studie krijgen dat soort lui vaak van hun ouders cadeau en dus wordt de stufi alleen maar aan uitgaan en dat soort ongein besteed
precies!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:40 schreef PeRi het volgende:
Echte studenten hebben geen herfstvakantie.
Maandag duurt nog zo lang.
Ja en dan met spanning kijken naar de automaat tot het verlossende "transactie geslaagd" erop komt te staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
94 cent meneer...
"Ik wil graag pinnen".
ik werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef tsjimp het volgende:
He die krijg ik ook net, maar wat nou als je die OV-kaart helemaal niet wil gebruiken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef HaagscheHarry het volgende:
Ik krejg net gewaun zown brief van IB, dat ik mijn OV kaart binnekort op ken hale
das vrij vroeg!
Me too! En niet zo zeuren over de Postbankquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef Tristessa het volgende:
Ik wil elke week wel studiefinanciering.
Gewoon niet ophalen dan vervalt ie als het goed is als je het zeker wil weten moet je ff met IBG bellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
He die krijg ik ook net, maar wat nou als je die OV-kaart helemaal niet wil gebruiken?
Is er iets fout gegaan dan, want ik heb die kaart nooit aangevraagd![]()
hoe kan het dan dat je je toch aangesproken voelt door mijn post als jij volgens jezelf niet aan bovenstaande omschrijving voldoetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zwets niet zo. Ik betaal collegegeld, boeken en alles zelf. En ik werk er naast ook nog 's hard, omdat ik anders niet kan leven.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik sommige weken 20 uur werk![]()
Maar ik krijg nu voor het eerst stufi![]()
Dat heb ik sowieso altijd al...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:00 schreef xman het volgende:
[..]
Ja en dan met spanning kijken naar de automaat tot het verlossende "transactie geslaagd" erop komt te staan.![]()
Idd, ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef HaagscheHarry het volgende:
Ik krejg net gewaun zown brief van IB, dat ik mijn OV kaart binnekort op ken hale
das vrij vroeg!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Meldquote:
125 euro beurs + max lening.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:23 schreef Jaytonism het volgende:
Binnen!
@ kikooooo; hoe de Fok! fix jij 529 euri? Ouders uitkering? :x
Ik nog steeds nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:23 schreef danos het volgende:
jajaja hier ook binnen, weer een mooi zwart gekleurd saldo
-15 euro hierquote:
Ja, vanaf morgen geloof ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:12 schreef Muck het volgende:
binnen![]()
alleen zonde dat er straks weer een termijn schoolgeld afgeschreven wordt![]()
Jaaaa, dat heb je.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:47 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ff een domme vraag, ik ontvang geen stufi meer maar wel een lening, heb ik recht op een OV studentenkaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |