titel van het nummer. maar die weet je ws. niet..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:44 schreef the_jasper het volgende:
[..]
moet je de tekst weten?
of het nummer?
Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef Mannekino het volgende:
Ik zoek titel van nummer wat een tijdje terug wel redelijk vaak op televisie voorbij kwam. Het is een licht rock nummer waarvan de zanger ontzettend veel op Dave Matthews lijkt. In de clip speelt hij gitaar en wordt het beeld van achter naar voren afgespeeld. Kan zo niet op lyrics komen hopelijk weet iemand het.
Die is trouwens te ergquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:54 schreef sir_Tachyon het volgende:
Mijn moeder beweert dat ze een nummer heeft gehoord van een zangeres/meidengroep die een nummer van Metallica hebben gecoverd. En dat heeft ze ook nog op Skyradio gehoord afgelopen week. Weet iemand welk nummer dat geweest zou kunnen zijn???
Laatmaar ik heb hem al: Lucie Silvas - Nothing Else Matter
Ik weet zeker dat er mensen zijn die dit weten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zoek een techno/techhouse-nummer waarin voortdurend "Shake, what your mother gave ya" gezegd wordt.
BVD,
Niemand? Dat liedje is echt te droog voor woordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:12 schreef pberends het volgende:
Michael Jackson - Black Or White
Bij dit liedje zit een intro, waar die kid van Home Alone zo'n typisch rockliedje zit te luisteren, waarna z'n vader gaat zeiken dat ie de muziek zachter moet zetten. Welk nummer is dat?
Een van deze misschien?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Robar het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat als tune gebruikt wordt bij het programma campinglife op RTL4 ?
quote:Wat is dat lekkere nummer...
- Onder de aftiteling: Island in the Sun van Weezer
- Tijdens de kooktip: Oh Mama Mia van Sonoton
- Tijdens het lopen over de camping: Eple van Royksopp
- Als Sander kampeermiddelen laat zien: La da's Dance van Radical Nomads
Van de campinglife site
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Niemand? Dat liedje is echt te droog voor woorden.
bron.?????quote:"INTRO":
SPECIAL GUITAR PERFORMANCE by SLASH
DIRECTED by MICHAEL JACKSON
Is dat niet Kanye West ofzo? Die heeft toch ook zo'n nummer met gek stemmetje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef TheFrankey het volgende:
ik hoor de laatste tijd een leuk nummer op zowel slam fm als 538. beetje r&b / uptempo met zon mr lonely stemmetje erachter. Beetje een hoog verdraaid stemmetje.
iemand
Jahaa, dat is Armand van Helden (ofzo) met - Say My Namequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Weet iemand dan hoe dat nummer heet (en van wie het is, uiteraard) met zo'n clip met 2 meisjes in een landhuis die de hele dag mensen op hun aars slaan?
Kanye West - Through the wirequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef TheFrankey het volgende:
ik hoor de laatste tijd een leuk nummer op zowel slam fm als 538. beetje r&b / uptempo met zon mr lonely stemmetje erachter. Beetje een hoog verdraaid stemmetje.
iemand
Junior Jack - Stupidiscoquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef Yamyam het volgende:
Hoe heet dat (dance achtige) nummer met die clip waarin 2 vrouwen in een boksring half lopen te vechten/stoeien/sexbewegingen maken?
Misschien Christian Walz - Wonderchild ??quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef TheFrankey het volgende:
iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |