abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32600051
Gimmick: Ik vind het een erg mooie foto! Leuk, die aparte boom op de voorgrond.
Hooguit misschien nog wat meer contrast, en evt de boom op een iets andere plaats in de foto zetten (rechts een stukje wegsnijden, maar niet veel).
Zwart wit doet het er goed bij vind ik
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32600118
Een paar foto's van een tijdje geleden, genomen in een appartementencomplex (eigenlijk oud verpleegtehuis):

#1:

#2:

#3:

Er is iets te veel ruis imho, en de "vlek" links bij #3 kreeg ik niet goed weggewerkt.. Daar kijk ik nog een keer naar
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32600683
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:32 schreef Elefes het volgende:
Een paar foto's van een tijdje geleden, genomen in een appartementencomplex (eigenlijk oud verpleegtehuis):

Er is iets te veel ruis imho, en de "vlek" links bij #3 kreeg ik niet goed weggewerkt.. Daar kijk ik nog een keer naar
Gave foto's Ik zou bijna zeggen dat je in het verkeerde topic zit . Ik zou niet weten wat er nog verbeterd zou kunnen worden. De eerste en de laatste zijn mijn favorieten. En die ruis zie je niet op dit formaat.
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_32613302
Mooi hoor Elefes. #3 is heerlijk abstract, en dat vlekje is toch wel weg te soepen?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_32615079
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:03 schreef G-SaS het volgende:

[afbeelding]
Met die blauwe lucht vond ik'm mooier..

Verder superfoto('s), en ook de hierbovenstaande abstracte foto'tjes
pi_32622581
Tnx voor het commentaar

Vliegvrager: dat is het inderdaad, maar het wilde maar niet lukken en toen had ik er even genoeg van Ik ga binnenkort nog eens een poging wagen het weg te shoppen
pi_32652498
Hier een paar plaatjes van mij. Ze zijn een beetje abstract maar ik was lekker wat aan het prutsen met een oud aquarium, een paar halogeen spotjes en een flitser. Is het iets?

1.

2.

3.

4.

5.
  dinsdag 29 november 2005 @ 07:57:29 #158
135382 mmaartenn
Pawtucket Patriots!
pi_32663560
die eerste is al eens voorbijgekomen in een ander topic, heb m nu wat aangepast
1 [groot]

2
Lois: Peter, what did you promise me last night?
Peter: That I wouldn't drink at the stag party.
Lois: And what did you do?
Peter: Drank at the stag pa -... Whoa! I almost walked right into that one.
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:34:32 #159
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32664491
@Elefes: Super foto's heerlijk abstract #3 is mijn favoriet.

@Luap, de eerste heb ik op je site gezien, #2 moest ik twee keer kijken wat het was, heel mooi

@mmaartenn: leuk gedaan met die rode afvalbakjes, 2 vind ik niet zo boeiend.

schaamteloze crosspost (bijna niemand kijkt ooit in het Lowkeytopic )

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32666004
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef Gimmick het volgende:
[afbeelding]

Verbeter punten?
Ben een beetje laat, maar toch ..
Ik zou de hele compositie eigenlijk liever vanaf de andere kant zien, met meer platteland en minder dijk en de boom die als het ware het platte land (en dus de foto) inwaait. Dan kan de boom keurig aan de linkerkant van de foto staan met z'n kruin naar rechts.
De kleurstelling vind ik wel erg goed!
pi_32669290
mmaartenn: de eerste foto is wel leuk, de rode bakken zoals al eerder gezegd. Misschien had je daar nog wat meer de nadruk op kunnen leggen (of bijv deze, samen met de bankjes, gebruiken als onderwerp in de foto: omdat ze allebei ongeveer hetzelfde staan t.o.v. de bankjes had je er misschien iets leuks symmetrisch mee kunnen doen). De tweede heeft een beetje rare kleuren en een rare scherpte, hierdoor is die niet zo aantrekkelijk om naar te kijken. Ook uit de compositie valt denk ik meer te halen (bijv een stuk stam er bij, nog meer van onderen fotograferen, etc.).

Puckzzz: Heel mooi! Je voet had van mij nog net rechter gemogen in het verlengde van je been (als die houding mogelijk is ) zodat dat samen met je arm een mooie rechte lijn door de foto vormt.

En luap, ik blijf die foto's ontzettend mooi en apart vinden, stuk voor stuk. De eerste vind ik het mooiste, alleen net een beetje jammer dat de achtergrond niet helemaal zwart is, maar een beetje grijs. Toch erg mooi Hoe zijn de eerste en de laatste gemaakt; wat is het?
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:30:52 #162
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_32669612
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
@Elefes: Super foto's heerlijk abstract #3 is mijn favoriet.

@Luap, de eerste heb ik op je site gezien, #2 moest ik twee keer kijken wat het was, heel mooi

@mmaartenn: leuk gedaan met die rode afvalbakjes, 2 vind ik niet zo boeiend.

schaamteloze crosspost (bijna niemand kijkt ooit in het Lowkeytopic )

[afbeelding]
Ik vind het op zich een leuke originele foto, maar ik vind het er raar uitzien dat je geen romp meer hebt, een beetje schaduw van je zijkant zou al beter zijn. Verder vind ik het jammer dat de vloer en jij hetzelfde grijs zijn, als je de vloer wat donkerder maakt spring jij en mooier uit denk ik.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:46:01 #163
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32670013
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:35 schreef luap het volgende:
Hier een paar plaatjes van mij. Ze zijn een beetje abstract maar ik was lekker wat aan het prutsen met een oud aquarium, een paar halogeen spotjes en een flitser. Is het iets?

1.
[afbeelding]

2.
[afbeelding]

3.
[afbeelding]

4.
[afbeelding]

5.
[afbeelding]
Niks ten nadele van de andere foto's, maar foto 1 vind ik dus helemaal af! Ik weet niet wat of hoe, en eigenlijk WIL ik dat ook helemaal niet weten, maar het lijkt wel of er iets in brand staat! Top-foto!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_32672255
Ja die eerste is zeker mooi!
pi_32678088
@ iedereen bedankt voor de positieve reacties

@Puckzzz: gave foto! Misschien alleen net iets te zwart bij je schouder.
De eerste foto staat trouwens niet op mijn site (dat iemand daar kijkt?!) wel een soortgelijke maar die had ik al veel eerder gemaakt. Deze vind ik overigens beter gelukt.

@Elefes: wat je ziet zijn luchtbellen die onder water opstijgen. Dat oranje is van de twee halogeenspotjes en de bellen die je ziet zijn bevroren met de flits. Even uit het hoofd: 1/20 seconde belichten waardoor je die vurige strepen krijgt. En een helemaal zwarte achtergrond doet mij iets te doods aan...

@RonaldV, dan zal ik ook maar niks zeggen hè
pi_32679215
Mijn eerste foto in in FOT. Wees een beetje lief

If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_32679299
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef thomas26 het volgende:

[afbeelding]
Leuk onderwerp, maar alles valt een beetje om / helt over naar rechts.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_32679468
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef thomas26 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me niet stoor aan het niet helemaal waterpas staan van de palen. Ik vind het een goede foto. Hij is goed belicht (geen uitgebeten lucht oid) en heeft mooie lijnen.

Misschien toch een tip, als ik dit zo zie dan denk ik dat je er misschien beter twee foto's van had kunnen maken. De palen los en de schutting los. Dan had je denk ik twee plaatjes met mooie herhaling en patronen erin. Ik weet niet of het mogelijk was hoor maar misschien zou je het kunnen proberen.
pi_32679478
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:55 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Leuk onderwerp, maar alles valt een beetje om / helt over naar rechts.
Hetzelfde onderwerp, maar rechter.

If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_32682906
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:04 schreef thomas26 het volgende:

[..]

Hetzelfde onderwerp, maar rechter.

[afbeelding]
Mooi! De herhaling is erg leuk.

Luap: hoe meer ik er naar kijk, hoe beter ik toch de niet helemaal zwarte achtergrond vind
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:50:04 #171
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_32771173
Luap: Leuk gedaan, nr 4 vind ik super jammer van die 'vegen' misschien, onder in het midden...Is dat reflectie op het glas?

Puckzzz: Mooi zeg! Ik heb stiekem tattoo2.jpg ook bekeken en die vind ik eigenlijk mooier dan deze. Misschien net iets te donker, volgende keer wat meer 'romp' laten zien, maar dat is al gezegd

Ik heb gisteren wat quality time doorgebracht met mijn goudvisje Meneer Aart (tenminste, dat denk ik...We hebben er ooit 2 gehad, en ze lijken zoveel op elkaar dat ik nog steeds niet weet welke er nou is doodgegaan ) Het is erg lastig scherp stellen door het glas heen, de autofocus zit er meestal naast en handmatig ben ik vaak te langzaam...Tips zijn erg welkom

Die vlekjes en krasjes zitten op het glas van de kom, ik heb ze geprobeerd weg te poetsen, maar dat lukte me niet echt goed. Bovendien ziet het er dan ineens heel klinisch uit, zo heeft het ook wel iets

Volgens mij is hij helemaal niet gelukkig in zijn kom

Cropje
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_32771759
Mooi hoor Offy! Weinig op aan te merken De ogen heb je prachtig scherp gekregen, de houding van de vis is leuk en de onderste crop is ook mooi.
Ik ben er alleen nog niet over uit wat ik van de krasjes op de kom vind, storend of niet, het lijken zo net vuiltjes. Maar dat is het enige kleine kritiekpuntje.
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:35:21 #173
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_32772087
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:16 schreef Elefes het volgende:
Mooi hoor Offy! Weinig op aan te merken De ogen heb je prachtig scherp gekregen, de houding van de vis is leuk en de onderste crop is ook mooi.
Dankjewel! Ik heb wel wat hulp gehad van een beetje Unsharp Mask hoor
quote:
Ik ben er alleen nog niet over uit wat ik van de krasjes op de kom vind, storend of niet, het lijken zo net vuiltjes. Maar dat is het enige kleine kritiekpuntje.
Ik heb bij de eerste foto al geprobeerd wat vlekjes en krasjes weg te werken, dan komt er zoiets als dit uit:

Maar eigenlijk vind ik het er zelf niet echt mooier op worden, het ziet er een beetje te nep uit misschien. Ik kan er natuurlijk wel voor kiezen de lelijkste vlekken weg te halen en de rest te laten zitten om wel nog steeds het achterglas-idee te houden. (ik ben sowieso niet zo'n held met Photoshop, meestal pas ik alleen het contrast en de brightness aan, misschien eens wat meer gaan oefenen dan)
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 3 december 2005 @ 09:16:15 #174
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32774863
Wauw Offy!!

die zielige tweede foto

Ik had zelf ook het idee omdat eens met onze Jip te gaan doen. Janneke zwemt in de vijver, we dachten dat die aan het doodgaan was maar ik wou haar nog 1 kansje geven en heb haar in de vijver gedaan, en nu zwemt ze daar vrolijk rond

Heb je wit papier achter de kom gedaan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32775074
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw Offy!!

die zielige tweede foto

Ik had zelf ook het idee omdat eens met onze Jip te gaan doen. Janneke zwemt in de vijver, we dachten dat die aan het doodgaan was maar ik wou haar nog 1 kansje geven en heb haar in de vijver gedaan, en nu zwemt ze daar vrolijk rond

Heb je wit papier achter de kom gedaan?
Puckzzze-meid gooi Jip dan ook in de vijver... Voor een gelukkig samenzijn.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')