Wat een lieve hondenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:36 schreef Metalmeisje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond ze wel leuk geluktMaar heb verder nog hélémaal geen ervaring met fotografie. Ben zeg maar, nog geen paar weken bezig, maar wel fanatiek!
Duss.
Ik wilde eigenlijk laten zien dat iets wat donker en verlaten is ook heel mooi kan zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:12 schreef Bright het volgende:
Blinky, wat wil je met die foto bereiken? Ik snap'm niet, eigenlijk ...
De vaas met de harde schijf vind ik een leuke vondst. Het enige jammere is dat er op de besturing van de leesarm geschreven is, 100% metaal zou net iets mooier geweest zijn. En de linkerkant met de achtergrond zou ik wegcroppen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:42 schreef Endtroducing het volgende:
M'n eerste foto's hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf vind ik ze allebei wel mooi, wat denken jullie?
De betere eerste foto's! Ik vind ze tenminste goed gelukt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:42 schreef Endtroducing het volgende:
M'n eerste foto's hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf vind ik ze allebei wel mooi, wat denken jullie?
Superleuke foto!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:38 schreef luap het volgende:
[..]
De betere eerste foto's! Ik vind ze tenminste goed gelukt.
Toch twee tips: De eerst misschien wat last van te "hard" licht. Dus die rechtstreekse zonnestralen die delen van de foto wat teveel verbleken.
De tweede vind ik zelf het mooistalleen sluit ik me wel aan bij RonaldV: een rustigere achtergrond zou hem helemaal goed maken.
Hier nog eentje van vandaag:
[afbeelding]
Ik weet niet of ik hem opnieuw kan maken, die harde schijf stond maar in het water en is er niet mooier op geworden. Maarja, bedankt voor alle tips iedereen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De vaas met de harde schijf vind ik een leuke vondst. Het enige jammere is dat er op de besturing van de leesarm geschreven is, 100% metaal zou net iets mooier geweest zijn. En de linkerkant met de achtergrond zou ik wegcroppen.
Misschien een idee om de foto nog eens te maken, maar dan met een wit vel papier als achter-/ondergrond?
Misschien toch juist mooi of interessant om op de foto te zettenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:20 schreef Endtroducing het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem opnieuw kan maken, die harde schijf stond maar in het water en is er niet mooier op geworden. Maarja, bedankt voor alle tips iedereen.
dat vond ik juist zo sterk aan die fotoquote:Op zondag 25 december 2005 11:17 schreef Elefes het volgende:
Luap: ik vind het wel een goede foto, maar toch zou de glazenwasser er van mij iets meer en duidelijker uit mogen springen. Ik moest nu eerst even uitvinden waar ik precies naar zat te kijkenMaar als je dat eenmaal ziet is ie goed
het is dat elefes het zei, anders had ik het echt niet gezienquote:Op zondag 25 december 2005 14:01 schreef coz het volgende:
[..]
dat vond ik juist zo sterk aan die foto!
Zo zie je maar, oud is niet slecht. Ik vind de eerste eigenlijk het sterkst. Bij die laatste vraag ik me of ie kaal is ofdat het gewoon te onscherp is.quote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef thijsje123 het volgende:
Ik ging aan de slag met een oude speigel reflex camera van me ouders die 25 jaar oud is en ik schoot een rolletje vol:
[afbeelding]
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
Jammer van de slechte scanner..
de 1e spreekt me idd het meeste aan, de 4e vind ik zelf niet echt watquote:Op zondag 25 december 2005 18:12 schreef PS het volgende:
[..]
Zo zie je maar, oud is niet slecht. Ik vind de eerste eigenlijk het sterkst. Bij die laatste vraag ik me of ie kaal is ofdat het gewoon te onscherp is.
4e is een gezicht wat omhoog kijkt, vind hem zelf ook niet erg goed. Maar de kleuren, en de grond en de persoon die ernaast zit vind ik wel iets hebben.quote:Op zondag 25 december 2005 19:07 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de 1e spreekt me idd het meeste aan, de 4e vind ik zelf niet echt wat
Dan is ie wat mij betreft geslaagdquote:Op zondag 25 december 2005 11:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Luap: ik vind het wel een goede foto, maar toch zou de glazenwasser er van mij iets meer en duidelijker uit mogen springen. Ik moest nu eerst even uitvinden waar ik precies naar zat te kijkenMaar als je dat eenmaal ziet is ie goed
De eerste vind ik goed! De sfeer is erg sterk: beetje ruis, klein stukje scherp, piano... goeie plaatquote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef thijsje123 het volgende:
Ik ging aan de slag met een oude speigel reflex camera van me ouders die 25 jaar oud is en ik schoot een rolletje vol:
ja, de kleuren zijn wel leukquote:Op zondag 25 december 2005 19:20 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
4e is een gezicht wat omhoog kijkt, vind hem zelf ook niet erg goed. Maar de kleuren, en de grond en de persoon die ernaast zit vind ik wel iets hebben.
ik vind de 1e foto mooi, hoewel je mss de sluitertijd net iets langduriger had kunnen kiezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ook weer eens gespeeld met de camera:
[afbeelding]
[afbeelding]
Winter Wonderland in Maastricht op het Vrijthof:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vriendje die op het kerstdiner wacht.
En ik heb nog even onder de lamp gehangen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, kom maar op met dat commentaar en de tips!
Nou, daar kan ik zeker iets mee. Bedanktquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, de kleuren zijn wel leukmaar... ja.. iets andere hoek oid, waarmee je iets meer grond had, en niet dat hoofd..
dan was het idd nog best een goede foto geweest
[..]
ik vind de 1e foto mooi, hoewel je mss de sluitertijd net iets langduriger had kunnen kiezenportetfotos ben ik nog niet zo bekend mee, maar toch vind ik die ook goed gelukt.. de foto heeft iig een sterke uitstraling
de lampenfotos kan ik me eigenlijk niet zo in vinden.. ik vind ze veel te druk, en bij de laatste stoort die onscherpje 'bal' in het midden best welde 2e lampenfoto is dan nog het beste, maar dat is eigenlijk een nietszeggende foto..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |