Ik had niet door dat het borsthaar echt was. Arme man. Maar sowieso kan het geen kwaad om met zo'n mat op je borst een beetje te trimmen.quote:Op zondag 6 november 2005 13:26 schreef washandje het volgende:
The 40 Year Old Virgin
Heerlijk droge film met Steve Carrell (Office US). Oversekst, vulgair, prima(8.5/10)
[afbeelding]
Leuk detail: De scene uit het plaatje is in één take geschoten. Het borsthaar is écht verwijderd. De acteurs lachen zich de hele tijd echt een breuk
quote:Op zondag 6 november 2005 23:57 schreef kinky_queen het volgende:
EL HOMBRE Y EL MONSTRUO
THE MAN AND THE MONSTER
In Mexico een horrorclassic in de rest van de wereld
niet
Best geestige film over een pianist die zijn ziel verkoopt aan dinges, maar als hij pianomuziek hoort in een weerwolf (lijkt meer op een weervarken, maar ook wel een btje op Groucho) verandert of zoiets
Leuk.
[afbeelding]
Is dat ernie?quote:Op zondag 6 november 2005 23:57 schreef kinky_queen het volgende:
EL HOMBRE Y EL MONSTRUO
THE MAN AND THE MONSTER
In Mexico een horrorclassic in de rest van de wereld
niet
Best geestige film over een pianist die zijn ziel verkoopt aan dinges, maar als hij pianomuziek hoort in een weerwolf (lijkt meer op een weervarken, maar ook wel een btje op Groucho) verandert of zoiets
Leuk.
[afbeelding]
Hmm, ik had verwacht dat het meer in de 50´s rocksfeer zou spelen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:57 schreef kinky_queen het volgende:
EL HOMBRE Y EL MONSTRUO
THE MAN AND THE MONSTER
..een pianist die zijn ziel verkoopt aan dinges, maar als hij pianomuziek hoort..
quote:Op maandag 7 november 2005 10:32 schreef Gorro het volgende:
No Direction Home: Bob Dylan (Martin Scorsese, 2005)
Ik ben nu ook zeker van plan om een aantal albums van hem op te zoeken en te gaan beluisteren. ****
[
je vergeet the freewheelin' Bob Dylan.quote:Op maandag 7 november 2005 13:39 schreef Kolkus het volgende:
[..]
![]()
Heb ik ook nav. deze documentaire gedaan!
Tips:
- Highway 65 revisited
- Blonde on blonde
- Blood on the tracks
Dat is toch z'n tweede album?quote:Op maandag 7 november 2005 13:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
je vergeet the freewheelin' Bob Dylan.
Ja, maar zijn eerste album dat totaal bestaat uit eigen werk. Zijn eerste album, Bob Dylan, bestaat voornamelijk uit covers van oude folk nummers. Als ik het goed heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |