abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2005 @ 15:03:14 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33015203
fijn toch als jullie het niet begrijpen , ga gewoon niet lopen kutten ,
dan gaat men lekker in subfora topics posten wat je wel begrijpt.
laat displission met rust , of is het zo erg om ergens een topic zonder argumenten te zien staan
lijkt wel die taalpuristen ziekte hier op fok man

laat men toch.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_33015257
D1, jouw email is binnen.
Zondag ben ik de hele dag weg geweest.
Net had ik maar even de tijd en zo ga ik weer weg.
Uiterlijk vanavond krijg je een email terug

Side note:De discussie die nu loopt is naar aanleiding van De kracht terug vinden: hoe dit te doen?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 12 december 2005 @ 15:05:42 #253
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33015273
oh trouwens displission , op jou vraag..

laat ik het zo simpel en kort mogelijk houden aangezien dit feedback is en niet jou topic.

ja ik merk ook dat ik alles wat ik kon kwijt ben , zelfs astraal komen lukt niet meer
alsof ik me niet kan concentreren , alsof er een block op zit , het bewustzijn word tegengehouden.
  maandag 12 december 2005 @ 15:07:38 #254
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33015322
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik wordt ook een beetje moe van mensen die kunnen toveren, denken de waarheid in pacht te hebben of constant lichtbollen en aliens zien. ik verdenk hun van een langdurige bad trip toen ze met hallicunerende middeltjes aan het hokus-pocussen waren.
Je moet het allemaal ook een beetje relativeren..zeggen dat je je kracht mist of je magie kwijt bent..kan te maken hebben met emoties..of dat sommige dingen gewoon niet te bevatten zijn..is het bijv. mijn zesde zintuig wat ik kwijt ben? Voor hoelang? Ik zeg misschien wel dat ik kan toveren..maar jullie denken dan altijd weer aan materialistische veranderingen terwijl er juist zo'n mooie dingen gebeuren in het bewustzijn.

Mijn mening betreffende aliens staat hier los van. Of lichtbollen..daar doe ik bijna geen uitspraken over..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_33015345
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:41 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Ik was je ook echt niet aan het afzeiken, dat kon je zelf ook wel merken hoop ik. Ik geef toe dat de eerste posts wat onsportief waren, maar ik heb daarna genoeg constructieve en nuttige posts gedaan, ik hoop dan ook dat het topic weer opengaat en we verder kunnen discussieren op een normaal niveau.
Toen ik bij deze post aankwam met bijlezen (ben net weer thuis), was ik behoorlijk blij.
(ik heb mijn blijheid dus niet verloren )
Een heel redelijke post.

Ik denk dat we op deze post verder moeten gaan.
Het topic gaat weer open met frisse moed.

dank
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33015374
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:03 schreef BaajGuardian het volgende:
laat displission met rust , of is het zo erg om ergens een topic zonder argumenten te zien staan

laat men toch.
Dat is nou precies een punt wat ik aanhaalde. Iedereen die kritisch reageert die snapt het niet volgens jullie. Dat is natuurlijk onzin.

En ik hoef Displisson niet met rust te laten hij kan prima voor zichzelf opkomen.
JJ72 - Heat
pi_33015420
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:03 schreef displission het volgende:

[..]

gebrainwashed..het enige wat ik wil zeggen is dat me het niet uitmaakt hoe je denkt en dat ik op zoek was naar mensen die ook hun magie cq kracht kwijt zijn. En die daar oplossingen voor hebben..
Hier wou ik wel nog even op reageren. Hoezo zijn wij gebrainwashed?
JJ72 - Heat
  maandag 12 december 2005 @ 15:12:18 #258
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33015455
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:03 schreef displission het volgende:

[..]

Wat denk je nu als ik zeg dat ik bijna aan mijn 4-5 jarig jubileum hier zit en juist mijn punt was om een geduldige discussie te veroorzaken? Eentje waar ik kon luisteren naar goede antwoorden enzo..heb ik dat gezegd? Jullie klonen zijn gebrainwashed..het enige wat ik wil zeggen is dat me het niet uitmaakt hoe je denkt en dat ik op zoek was naar mensen die ook hun magie cq kracht kwijt zijn. En die daar oplossingen voor hebben..
Je jubileum zegt mij persoonlijk erg weinig. Ik geloof niet dat iemand intelligenter/minder intelligent wordt naarmate hij/zij hier vaker post. Ik ben het met je eens dat je topic verzande in een oeverloze discussie die niet langer gerelateerd was aan jouw openingspost, maar moet tegerlijkertijd zeggen dat jou openingspost niet echt helder was. Aangaande het verlies van kracht cq magie kan ik je niet helpen. Ik weet niet of ik zelf deze kwaliteiten heb. Heb wel ooit op m'n 18e een aantal handopleggingen gedaan, maar ben daar nooit verder mee gegaan. Wellicht dat er hier iemand anders is die je daar wel mee kan helpen.
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:03 schreef BaajGuardian het volgende:

laat men toch.
Beste Baaj, elke keer als iemand een weerwoord plaatst kom jij met het eindeloze taalpuristen verhaaltje. Echter, het gaat niet om taal. Spellingsfouten zijn je vergeven, zoals je zelf claimt spreek je normaal engels, doe ik ook, dus d's en t's interesseren me niet. Interpunctie helpt een verhaaltje leesbaar te houden maar is ook geen noodzaak. Waar jij, en anderen, vaak op wordt aangesproken is het gebrek aan logica. Het beweren van zaken zonder dit te kunnen onderbouwen met theorie en/of redenatie. Heeft dus niets met taalpurisme te maken.

Maar goed, ik weet het goed gemaakt. Waarom maken we niet een engels topic, waar jij, en ik, alles kunnen posten in een taal waar we ons comfortabel bij voelen. Kijken of alles dan duidelijker wordt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_33015485
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:11 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Hier wou ik wel nog even op reageren. Hoezo zijn wij gebrainwashed?
open er een respectvol topic over.

Imo is iedereen gebrainwashed.. door ouders, omgeving, school....t.v......

Dit wordt te onfeedback.
Sir Winston Churchill
  maandag 12 december 2005 @ 15:13:52 #260
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33015500
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef Mirage het volgende:
D1, jouw email is binnen.
Zondag ben ik de hele dag weg geweest.
Net had ik maar even de tijd en zo ga ik weer weg.
Uiterlijk vanavond krijg je een email terug

Side note:De discussie die nu loopt is naar aanleiding van De kracht terug vinden: hoe dit te doen?
Dank je
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_33015518
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:12 schreef D1 het volgende:

[..]

Maar goed, ik weet het goed gemaakt. Waarom maken we niet een engels topic, waar jij, en ik, alles kunnen posten in een taal waar we ons comfortabel bij voelen. Kijken of alles dan duidelijker wordt.
omdat ik dan ga steigeren... we zijn een nederlands discussie forum.
Sir Winston Churchill
  maandag 12 december 2005 @ 15:14:33 #262
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33015520
fighting education cant be done with arguements since thats what it consists of , its own.
  maandag 12 december 2005 @ 15:20:59 #263
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33015684
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:14 schreef BaajGuardian het volgende:
fighting education cant be done with arguements since thats what it consists of , its own.
A conviction without arguments is like a house without a roof; bloody useless in the rain...
  maandag 12 december 2005 @ 15:36:07 #264
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33016080
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:20 schreef D1 het volgende:

[..]

A conviction without arguments is like a house without a roof; bloody useless in the rain...
funny that you say so , cause from a house without a roof you could at least look freely into the sky

its the sad reality that most would just dig themselves in and call it their reality protected with their educated arguements.
  maandag 12 december 2005 @ 15:39:47 #265
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33016174
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

funny that you say so , cause from a house without a roof you could at least look freely into the sky

its the sad reality that most would just dig themselves in and call it their reality protected with their educated arguements.
Well, Sherlock, for a peak into the sky one can simply take a step outside the door and gaze at it.

Ah, sadness. It is indeed very sad that people feel the need to derive convictions other than the common denominator to guarantee their own identity, only to kick and scream at education when their convictions receive critical attention...
  maandag 12 december 2005 @ 15:41:24 #266
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33016203
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:39 schreef D1 het volgende:

[..]

Well, Sherlock, for a peak into the sky one can simply take a step outside the door and gaze at it.

Ah, sadness. It is indeed very sad that people feel the need to derive convictions other than the common denominator to guarantee their own identity, only to kick and scream at education when their convictions receive critical attention...
Maar goed, om Mirage niet voor het hoofd te stoten kunnen we dit het beste ergens anders voortzetten.
pi_33016315
Wat wel en niet in Truth thuis hoort is een moeilijke vraag; Truth is vaag, dus die grenzen liggen ook vaag. Wat Truth bovenal onderscheidt van andere fora is niet alleen maar het onderwerp, (nl het mysterieuze, paranormale, etc) maar vooral de manier van kijken naar dingen. En dan bedoel ik de bereidheid dingen te overwegen zonder dat daar directe harde bewijzen voor zijn.

Overal elders gaat men er van uit dat datgene wat je zegt ook gestaafd kan worden met harde bewijzen. Dit forum is daar anders in. Niet omdat we gewoon alles toe willen staan uit anarchistische of excentrieke overwegingen, maar omdat we er van overtuigd zijn dat er NAAST de rationele visie op de realiteit, óók een andere visie daarop mogelijk is. Een visie die fenomenen als paranormaliteit niet direct afwijst, omdat ook de dingen die niet herhaalbaar zijn, of objectief waarneembaar zijn, volgens ons kunnen bestaan.

Natuurlijk zet je daarmee de deur open voor allerhande bagger. Die we dan ook hoofdschuddend bekijken, maar normaal gesproken niet zullen verwijderen, zolang men er geen anderen kwaad mee doet.
Sommigen zetten er al hun gedachtes neer, ook als die gedachtes tot stand komen in wat getroubleerde buien, of gelardeerd met een weinig (of een veel ) alcohol. De sporen zijn dan zichtbaar in woordkeus en temperament, maar niettemin, door dat alles heen lezend, zitten er vaak originele ideeen in. Je moet alleen wel de moeite nemen om die uit het niet altijd even alledaagse nederlands te peuren.

Sommigen gaan wel heel ver, op een manier dat je inderdaad aan een psychose denkt. Zeker als die dan gepaard gaat met uiterst onvriendelijke opmerkingen naar hele bevolkinsggroepen, zoals recentelijk een user alle homo's op een eiland wou zetten etc, kan díe user dan beter even vetrekken, want daar ligt onze grens.

Dat er dus soms maffe topics hier staan - so be it. Vaak zijn ze bij nader inzien niet alleen maar maf maar zit er beslist wel wat in. Regelmatig ook niet. Als je daar iets van wilt zeggen kun je je gang gaan. Maar de ander het recht ontnemen om iets mafs te zeggen gaat in Truth te ver. Ook gaat het te ver om te zeggen dat je niet kritisch mag zijn.

Om steeds alles onder te spammen met 'ik geloof het niet' is dan ook weer het andere uiterste. Elkaar in het midden vinden, discussieren, mag best fel. Maar wordt niet persoonlijk, ga anderen niet kwetsen, noch de maat nemen. Daar is dit forum niet voor.
pi_33016535
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:41 schreef D1 het volgende:

[..]

Maar goed, om Mirage niet voor het hoofd te stoten kunnen we dit het beste ergens anders voortzetten.
Dank je wel

ik moest overigens lachen toen ik je topic zag verschijnen
Sir Winston Churchill
  maandag 12 december 2005 @ 15:55:39 #269
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33016563
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:54 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dank je wel

ik moest overigens lachen toen ik je topic zag verschijnen
U vraagt, wij draaien

was sowieso wel eens benieuwd naar de uitleg achter de woorden
  maandag 12 december 2005 @ 16:21:34 #270
91333 displission
pi_33017292
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:12 schreef D1 het volgende:

[..]

Je jubileum zegt mij persoonlijk erg weinig. Ik geloof niet dat iemand intelligenter/minder intelligent wordt naarmate hij/zij hier vaker post. Ik ben het met je eens dat je topic verzande in een oeverloze discussie die niet langer gerelateerd was aan jouw openingspost, maar moet tegerlijkertijd zeggen dat jou openingspost niet echt helder was. Aangaande het verlies van kracht cq magie kan ik je niet helpen. Ik weet niet of ik zelf deze kwaliteiten heb. Heb wel ooit op m'n 18e een aantal handopleggingen gedaan, maar ben daar nooit verder mee gegaan. Wellicht dat er hier iemand anders is die je daar wel mee kan helpen.
[..]
Mijn vier jarig jubileum zou je iig moeten vertellen dat ik aardig wat geduld heb hier..ik heb hier vele topics geplaatst en ben op alle manieren de grond ingeboord van met het onzin ed. Toch heb ik af en toe interesse om mijn verhaal kwijt te kunnen..Het topic waar ik ook echt veel aan het gehad was is er iets magisch gaande op dit moment? Alleen maar omdat ik bepaalde spirituelen of mensen die wat meer voelde hetzelfde hoorde zeggen. Openingsposts hier zijn zelden helder dat zou je moeten weten al gaandeweg kan men vragen en antwoord krijgen..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 12 december 2005 @ 18:23:05 #271
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33021023
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:21 schreef displission het volgende:

[..]

Mijn vier jarig jubileum zou je iig moeten vertellen dat ik aardig wat geduld heb hier..ik heb hier vele topics geplaatst en ben op alle manieren de grond ingeboord van met het onzin ed. Toch heb ik af en toe interesse om mijn verhaal kwijt te kunnen..Het topic waar ik ook echt veel aan het gehad was is er iets magisch gaande op dit moment? Alleen maar omdat ik bepaalde spirituelen of mensen die wat meer voelde hetzelfde hoorde zeggen. Openingsposts hier zijn zelden helder dat zou je moeten weten al gaandeweg kan men vragen en antwoord krijgen..
Maar jouw zelfrespect is toch niet afhankelijk van de reacties die in dit forum gepost worden? Het geduld dat je hebt, ach, als ik dergelijke uitspraken als houd je bek in caps lees, dan neem ik toch aan dat dat gerede grond voor twijfel is. Hier een mooie quote van Ferdinand Domela Nieuwenhuis als steuntje in de rug...

Zij die hun tijd vooruit zijn staan alleen op de wereld
maar zij die hun tijd te achter zijn voelen zich nog meer verlaten
  dinsdag 13 december 2005 @ 03:23:38 #272
91333 displission
pi_33034877
sorry ik liet me even gaan dat houdt je bek gebeuren neem ik terug..sloeg ook nergens op natuurlijk..
pi_33037659
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:23 schreef displission het volgende:
sorry ik liet me even gaan dat houdt je bek gebeuren neem ik terug..sloeg ook nergens op natuurlijk..
Sir Winston Churchill
pi_33065841
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Mirage het volgende:

[..]

deze is humor !

@Oversight, ik attendeer de NWS-mods op dit topic. Even vragen of ze je topic willen hebben.
Optie is natuurljik ook om een 2e in NWS te openen, want hier is het topic ook welkom.
(de recent gevonden vermeende piramide staat b.v. ook in 2 subfora)
quote:
doe even verstandig , en vraag liever of ze mijn topic dat Sp3c gesloten heeft , weer OPENEN
je zei zelf dat je een balletje op zou gooien
doe dat dan ook mirage..
Dat stuk heb ik bekeken.
En er kwam hetzelfde uit als nu.
Heel consequent dus
Ze vinden het geen topic voor NWS.
Ik als mod van truth vind het niet meer dan redelijk dat ik de aanvragen die hier gedaan worden iig doorspeel, ongeacht mijn eigen mening.
Gisteren heb ik de stommiteit begaan door de aanvraag/verzoek in de NWS feedback te zetten, dus het antwoord is nog na te lezen ook (ik had dit op een andere plaats moeten posten, maar was geloof ik niet helemaal helder van geest gisteren)

Als de NWS mods zo'n beslissing maken, dan is dat aan hun.
Net als dat geen andere mod dan iteejer of ik beslissen welke topics welkom zijn in truth en welke niet. Als users het daar niet mee eens zijn zijn ze welkom om hierover te discussieren in onze feedback.
quote:
want dit is natuurlijk bagger als het zo gaat , er stond al een topic in nws
geheel actueel gehouden , maar sp3c vond het een onzin topic
Het zou idd apart zijn geweest als dit topic wel die kant op zou zijn gegaan zie ik, maar dat is niet zo. Gelukkig zag Oversight zelf al in dat hij hier waarschijnlijk passender reacties zou krijgen.
Of het een onzin topic is of niet, daar kan je over discussieren.
Ìk vind iig hier in truth van niet.
Een verstandige keuze van Oversight om het topic hier te houden.
quote:
graag dus mijn topic te laten openen.
daar in nws

bijna zelfde TT.
Ik zou het met je eens zijn als NWS dit topic had geaccepteerd.
Nu is het een lijn die ze consequent trekken.
Sir Winston Churchill
  woensdag 14 december 2005 @ 11:07:16 #275
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33067090
in dat geval...kun je in de toekomst wat meer topics weigeren die eigenlijk in R&P e.d. horen? de laatste paar maanden valt het mee, maar daarvoor gebeurde het wat regelmatiger dat er topics kwamen die weinig tot niks met Truth te maken hadden. alleen omdat andere mods niet wisten wat er mee te doen werd het hier neergekwakt. ideetje voor de toekomst dus.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_33067245
Ik wil nog even ingaan op Baaj's kortjakje.

Wie en wat is dat tyfus kind waar ik als kind al zo'n pleuris hekel aan heb.

Het hele liedje gaat zo:

Altijd is Kortjakje ziek
Midden in de week maar 's zondags niet
's Zondags gaat zij naar de kerk
Met een boek vol zilverwerk
Altijd is Kortjakje ziek
Altijd is Kortjakje ziek
Midden in de week wil zij niet wassen
's Zondags strikt ze herendassen
Altijd is Kortjakje ziek
Altijd is Kortjakje ziek
's Zondags als haar liefste komt
Is Kortjakje goed gezond
Altijd is Kortjakje ziek

Wel wel onze kleine god. Ik ga het uitleggen. We weten dat in babylon een god zack wordt genoemd en later werd dat de naam jack. Een kleine jack is een petit godje.En dat is kortjakje.
Je heb natuurlijk grotere goden en een daarvan heet Blackjack. Blackjack wil graag naar de one vandaar dat zijn eindpunt too one is. (21)

Al met al weer een heerlijk zonnecult liedje zoals gewoonlijk want alles is de zonnecult.

Maar kortjackje is natuurlijk gejat want het origineel heet:

Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are.
Up above the world so high,
Like a diamond in the sky.
How I wonder what you are!

When the blazing sun is gone,
When he nothing shines upon,
Then you show your little light,
Twinkle, twinkle, all the night.

Then the traveler in the dark
Thanks you for your tiny spark;
He could not see which way to go,
If you did not twinkle so.

Enja hoor het is de cult van de zon weer daar zijn we weer.

En die zonne cult heb alles te maken die microchip cultuur. De micropchip die ik ook wel brein-prothese noem.Begrijp je nu waarom beatrix dat arme beest chippie noemt,het staat zo lullig als ze in het park loopt een maar breinprothese kom es hier, breinprothese kom es bij het baasje loopt te brullen!

Hoe en wat over de brein-prothese in het voorhoofd bij een volgende post.
  woensdag 14 december 2005 @ 12:05:14 #277
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33068506
mirage : ik stel voor tegen de nws mods te zeggen dat ze geen topics meer naar truth mogen verplaatsen .

dodeca : nog even.
pi_33068711
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:07 schreef Enyalius het volgende:
in dat geval...kun je in de toekomst wat meer topics weigeren die eigenlijk in R&P e.d. horen? de laatste paar maanden valt het mee, maar daarvoor gebeurde het wat regelmatiger dat er topics kwamen die weinig tot niks met Truth te maken hadden. alleen omdat andere mods niet wisten wat er mee te doen werd het hier neergekwakt. ideetje voor de toekomst dus.
Ik denk dat ik de link mis ?
Als topics hier komen en ik/iteejer verwelkomen ze, dan zijn ze welkom.

Wij bepalen alleen wat híer gewenst is, niet wat ergens anders gewenst is.
Ik moet ook eerlijk zeggen.. ik heb in sommige fora geen idee wat gepast is en wat niet.. ieder subforum heeft zijn eigen doelstellingen dat het nastreeft.
Het enige dat overeind blijft is de policy.
Ik heb geen feeling voor wat gewenst is in sommige andere fora, vandaar ook dat ik daar geen mod ben
Ik laat dus met liefde die bepalingen over aan de mods van het betreffende subforum.
"schoenmaken hou je bij je leest", neem ik op dit gebied aan.

Nogmaals, ik bepaal alleen wat híer gepast is. ( aan de hand van de richtlijnen die ik heb ontvangen natuurlijk )

Als je het niet eens bent met beslissingen in andere fora dan is dat je goed recht.
Je kan dan dáár je "ei" kwijt en de discussie aangaan waarom jij vindt dat iets wel/ niet daar hoort.
Je kan hier verzoeken om bemiddeling, en dat zal ik dan doen, maar bemiddeling of het doorgeven van een verzoek is niet hetzelfde als "ik vind dat jij gelijk hebt en ik beslis nu dat dat wat jij wil gebeurd".

Ik zal hoogstens vallen over zaken die misschien ietwat onhandig geformuleerd zijn en dáár een balletje over opgooien en mijn mening geven. Ervanuitgaande dat men niet door heeft hoe het over kan komen. ( de goedheid in de mens ! ).
Sir Winston Churchill
pi_33068773
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
mirage : ik stel voor tegen de nws mods te zeggen dat ze geen topics meer naar truth mogen verplaatsen .

dodeca : nog even.
daar zie ik geen reden toe.
Als topics hier welkom zijn, dan zijn ze welkom.
Als topicstarter het niet voor in truth bedoeld heeft, dan is hij natuurlijk vrij om daar iets over te zeggen en zijn andere mening te onderbouwen.
( persoonlijk vind ik zelfs dat ts even op de hoogte gesteld moet worden inc.l onderbouwing als een topic verplaatst word)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirage op 14-12-2005 12:26:30 ]
Sir Winston Churchill
  woensdag 14 december 2005 @ 12:26:52 #280
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33068960
wees er dan maar trots op dat truth de vuilnisbak van nws is.
pi_33069065
Persoonlijk discussieer ik liever met mensen die niet direct alles als onzin afdoen dan dat ik me in NWS belachelijk laat maken door mensen die het eenvoudigweg niet eens de moeite zouden nemen om een onderwerp te bezien zoals ik dat zou doen. Willen enkelen van die mensen dan wel serieus discussieren over het topic, dan kunnen ze het ook hier vinden. Maakt op zich geen ruk uit.

Dat is net het verschil in sfeer tussen diverse subfora.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 15 december 2005 @ 15:24:01 #282
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33103367
oversight :
je zegt dat je expres in je volkert topic de OP zo rommelig mogelijk hebt staan om mensen die komen om te kutten het topic te laten voorbijgaan

maar wat is het doel van het topic dan , om er in besloten kring over te gaan lopen kleppen?

mischien is het mij , aangezien ik mijn topic meteen in NWS zette
maar is het niet een betere zet om JUIST dit het publiek in te bonjouren?

ik ben echt voorstander van die post met hele goeie punten in de OP
of zet een topic in NWS , met die post als OP.
dat is mijn raad.
pi_33106038
Ik wil graag een plaatje plaatsen onder het topic Volle maan, een getekende weerwolf met een vrouw allebei naakt, mag het? Hij is wel behoorlijk schunnig.
pi_33106257
Pleaseeeeee Mirage

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_33107947
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:53 schreef UncleScorp het volgende:
Pleaseeeeee Mirage

Ze doen wel erg lang over hun overleg.
pi_33108096
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ze doen wel erg lang over hun overleg.
Misschien zijn ze er gewoon niet.
Kom..... keten!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33108189
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Misschien zijn ze er gewoon niet.
Kom..... keten!!
Okay! Ik ga hem nu plaatsen.
pi_33108902
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:09 schreef Stenny het volgende:

[..]

Okay! Ik ga hem nu plaatsen.
oowwww, ik heb een slechte invloed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33109195
Ik hoor niks en ik zie niks en ik weet al helemaal niet over welk plaatje het gaat... ik weet (dus) ook niet of het wel of niet mag.

Sir Winston Churchill
  donderdag 15 december 2005 @ 18:54:57 #290
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33109295
*kuch
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33109339
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:54 schreef Dagonet het volgende:
*kuch

moet ik toch maar even gaan kijken ?

nog even nog dan !

Edit: was al gebeurd.
Sir Winston Churchill
  donderdag 15 december 2005 @ 18:57:38 #292
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33109372
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

moet ik toch maar even gaan kijken ?

nog even nog dan !
Is al weg. .
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 15 december 2005 @ 19:14:38 #293
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33109857
ja leuk joh heb ik het neiteens gezien , post eens opnieuw , in feedback.
  donderdag 15 december 2005 @ 19:16:25 #294
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33109915
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:
ja leuk joh heb ik het neiteens gezien , post eens opnieuw , in feedback.
Het is porno BG, een rondborstige blonde vrouw die bij volle maan van achteren genomen wordt door een weerwolf.
  donderdag 15 december 2005 @ 19:17:22 #295
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33109948
nou poeh , ik heb wel betere .. * porno * gezien dan

is daar al die ophef om dan? :I
pi_33110018
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:

er is geen ophef.

behalve een stel giechelende theemutsen.

Het mag gewoon niet. Stukje (begrijpelijke) policy vind ikzelf.
Sir Winston Churchill
pi_33110260
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:

Ik ook. Het geiten en een beetje stout zijn was gewoon ff leuk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33111112
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:50 schreef Mirage het volgende:
Ik hoor niks en ik zie niks en ik weet al helemaal niet over welk plaatje het gaat... ik weet (dus) ook niet of het wel of niet mag.

Haha en je laat even een ver weg admin de dirty work doen.
pi_33111141
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:54 schreef Dagonet het volgende:
*kuch
ik ook: kuch.
pi_33111164
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

er is geen ophef.

behalve een stel giechelende theemutsen.

Het mag gewoon niet. Stukje (begrijpelijke) policy vind ikzelf.
Ja, gladde policy ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')