en dit moet ik nog serieus nemen ook?
ach ja zal wel reageren op wat er zowel hier als in ouwehoer gepost is.
1. er is geen gevecht, er heeft geen gevecht plaatsgevonden, er zal ook geen gevecht plaats vinden. er werden 2 meningen gepost meer niet. zoals gewoonlijk trek jij er weer te zware conclusies uit.
2. de laatste tijd is er zo goed als weinig gebeurd hier, het was vrij rustig in je afwezigheid. ga het dus niet aansteken met je eigen ergernissen. mirage deed het goed, doet het goed en het zit dus goed. was vrij relaxt. ook nog wat e-mailtjes heen en weer gestuurd die, in tegenstelling tot een maand of 2 terug, NIET over mijn gedrag gingen maar over iemand anders zijn gedrag. see...i've been a good boy
![]()
3. enige aanvallen of wat dan ook naar mijn kant, mooie groot spraak, trap ik niet in.
4. narcistische aandachttrekkerij. klinkt leuk. maar op wie doelde je? ik voel me namelijk niet aangesproken.
5. een verzoek mbt respect voor mede-users. kun jij, iteejer, op zijn minst mijn naam fatsoenlijk spellen. een typo kan gebeuren, maar niet zo vaak als het bij jouw voorkomt.
6. een negeer functie is niet eens zo vreemd. als iemand in het dagelijks leven je niet aanstaat negeer je die persoon ook. het was een normale vraag, waar een heel normaal antwoord op gegeven kon worden. zonder er meteen een in-directe "aanval" van te maken vanwege je eigen aangegeven ergernissen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)