quote:
Ton Boot pikt wanprestaties niet meer".
“Ik vraag me af of er voldoende interesse is bij een aantal spelers. Neem Kees Akerboom. Hij mag dan geen uitbundige persoonlijkheid zijn, maar je zit toch niet met je hoofd naar beneden op de bank en juicht niet als je team scoort?
En waar was Travis Young? Ik heb hem niet gezien. Hij zal wel zeggen dat het aan zijn knie ligt, maar hij moet bij het team zijn. Hij heeft niet eens afgebeld. Het is toch echt zo dat ik als coach wil bepalen of je er wel of niet bij bent.
Neem Chris McGuthrie. Hij mist alles en gooit er na twee time-outs opeens vier driepunters in. Na twee time-outs! Omdat ik het eis!
Ook zo’n verhaal: Sjors Poels. Een jonge speler, die graag beter wil worden. Maar doet hij daar wat voor? Nee. Als hij wil aansluiten bij het niveau zal hij meer moeten trainen dan de anderen. Maar zelf komt hij daar niet op, dat moet ik hem opdragen. Onbegrijpelijk!”
Boot zou Boot niet zijn om ook gelijk te zinspelen op maatregelen. “Ja, want ik pik dit niet langer. Ik zal niet anders ten onder gaan dan strijdend. Deze coach gaat het gevecht niet uit de weg. Wie opgelet heeft, heeft gezien dat ik m’n eerste maatregel al genomen heb in de wedstrijd. (Boot doelt op Tom Timmermans, die in het laatste kwart niet meer speelde). Als het moet, ga ik niet verder met een aantal spelers.” Andere spelers dus? “Ja, die optie ligt open. Nogmaals; ik wil niet verder met spelers die blijk geven niet te kunnen of willen verbeteren en kennelijk te weinig interesse hebben.”
bron: DvhN
En dan valt er verder te melden dat Albert van der Ark een oriënterend gesprek heeft gehad met Dalles Logan, de oud speler van Woon!Aris. Mijn mening over Logan: het is een goede speler, maar geen makkelijke jongen. Volgens mij is het een behoorlijke egotripper, en als Ton Boot ergens een hekel aan heeft..... Maar ik zou zeggen: laat maar komen, dan kan hij laten zien dat hij een teamplayer is met voldoende kwaliteiten. Zou Logan dan de vervanger worden van Young?
Tot slot is Keith Triplett een lozer eerste klas. Onee, een moneyplayer is misschien een beter woord. Keith Triplett wilde meer geld vangen want hij moest zo hard werken tijdens de trainingen.
![]()
dat was de reden dat hij zijn spullen kon pakken. Boot stuurt vaak Amerikanen weg, en soms kan je je afvragen of het wat minder kan. Maar als je dan dit soort dingen leest dan begrijp ik het volkomen!
Zaterdag moet een herboren Donar op het veld staan, want anders kunnen een aantal spelers opzoek naar een nieuwe werkgever!