abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2005 @ 20:31:36 #46
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33025441
quote:
Ton Boot pikt wanprestaties niet meer".

“Ik vraag me af of er voldoende interesse is bij een aantal spelers. Neem Kees Akerboom. Hij mag dan geen uitbundige persoonlijkheid zijn, maar je zit toch niet met je hoofd naar beneden op de bank en juicht niet als je team scoort?

En waar was Travis Young? Ik heb hem niet gezien. Hij zal wel zeggen dat het aan zijn knie ligt, maar hij moet bij het team zijn. Hij heeft niet eens afgebeld. Het is toch echt zo dat ik als coach wil bepalen of je er wel of niet bij bent.

Neem Chris McGuthrie. Hij mist alles en gooit er na twee time-outs opeens vier driepunters in. Na twee time-outs! Omdat ik het eis!

Ook zo’n verhaal: Sjors Poels. Een jonge speler, die graag beter wil worden. Maar doet hij daar wat voor? Nee. Als hij wil aansluiten bij het niveau zal hij meer moeten trainen dan de anderen. Maar zelf komt hij daar niet op, dat moet ik hem opdragen. Onbegrijpelijk!”

Boot zou Boot niet zijn om ook gelijk te zinspelen op maatregelen. “Ja, want ik pik dit niet langer. Ik zal niet anders ten onder gaan dan strijdend. Deze coach gaat het gevecht niet uit de weg. Wie opgelet heeft, heeft gezien dat ik m’n eerste maatregel al genomen heb in de wedstrijd. (Boot doelt op Tom Timmermans, die in het laatste kwart niet meer speelde). Als het moet, ga ik niet verder met een aantal spelers.” Andere spelers dus? “Ja, die optie ligt open. Nogmaals; ik wil niet verder met spelers die blijk geven niet te kunnen of willen verbeteren en kennelijk te weinig interesse hebben.”

bron: DvhN
En dan valt er verder te melden dat Albert van der Ark een oriënterend gesprek heeft gehad met Dalles Logan, de oud speler van Woon!Aris. Mijn mening over Logan: het is een goede speler, maar geen makkelijke jongen. Volgens mij is het een behoorlijke egotripper, en als Ton Boot ergens een hekel aan heeft..... Maar ik zou zeggen: laat maar komen, dan kan hij laten zien dat hij een teamplayer is met voldoende kwaliteiten. Zou Logan dan de vervanger worden van Young?

Tot slot is Keith Triplett een lozer eerste klas. Onee, een moneyplayer is misschien een beter woord. Keith Triplett wilde meer geld vangen want hij moest zo hard werken tijdens de trainingen. dat was de reden dat hij zijn spullen kon pakken. Boot stuurt vaak Amerikanen weg, en soms kan je je afvragen of het wat minder kan. Maar als je dan dit soort dingen leest dan begrijp ik het volkomen!

Zaterdag moet een herboren Donar op het veld staan, want anders kunnen een aantal spelers opzoek naar een nieuwe werkgever!
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:13:28 #47
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33050380
quote:
GRONINGEN - Coach Ton Boot heeft de beslissing over het al dan niet aanblijven van Travis Young in de handen van het bestuur van MPC Capitals gelegd.

Boot ziet verdergaan met Young niet meer zitten, omdat hij zich te weinig betrokken zou voelen bij het team. Zo komt Young, die al een geruime tijd geblesseerd is, niet opdagen op trainingen, tijdens wedstrijden en zelfs niet bij een afspraak in het ziekenhuis.

Het bestuur van MPC Capitals wil inhoudelijk niet op de zaak reageren, wel wil het kwijt dat er met Young gesproken is

http://www.rtvnoord.nl/sport/index.asp?actie=totaalbericht&pid=53609
Klinkt als einde verhaal voor Travis Young. 't is te hopen dat er een clausule in het contract staat wat gelicht kan worden want anders moet de club flink in de buidel tasten, Young staat namelijk ook voor het volgende seizoen nog onder contract.
Young, ik blijf het een geweldige speler vinden, al zijn de berichten op de site van TV Noord weinig hoopgevend. Hopelijk heeft het gesprek wat Young had met het bestuur wat opgeleverd. Misschien was de aanwezigheid van Young tijdens de training wel het eerste teken dat het gesprek wat heeft opgeleverd.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Hans- op 13-12-2005 19:54:56 ]
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:51:31 #48
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33175663
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:03 schreef Barca het volgende:

[..]

Qwie> Slowaak? Er speelt 1 Slowaak bij DONAR: Daniël Novak. Goede speler. Dat hij zo openlijk praat over een vertrek verbaasd me.

A.s. dinsdag weer naar de DONAR Dome. Voor de wedstrijd tegen Hapoel Tel Aviv. De wedstrijd tegen Weert laat ik voor wat het is.
Young heeft dus ontslag genomen!
http://www.d-fanz.com/

Donar heeft gewonnen met 72 - 57 van Omniworld. Geweldige driepunter van Reed! met nog 2 seconden te spelen schiet hij een wanhoopsschot vanaf de eigen speelhelft en de bal ging fijnloos in de buzzer door de ring.
  zondag 18 december 2005 @ 17:23:09 #49
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33195051
Ik begreep ook al niet waarom ze kleine Travis een contract gaven terwijl hij geblesseerd is. Welkom Dallas Logan.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:12:22 #50
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_33341390
Tja ... Young weg. Maar nog geen Logan.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:44:03 #51
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33345969
Aan Young had je toch niet veel.
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:49:11 #52
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33346123
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef Barca het volgende:
Tja ... Young weg. Maar nog geen Logan.
Greg Stevenson misschien ?
  zondag 25 december 2005 @ 09:46:55 #53
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_33389880
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:49 schreef Robertje het volgende:

[..]

Greg Stevenson misschien ?
Die is wat mij betreft welkom. Aan Young hadden we inderdaad niet veel.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 1 januari 2006 @ 00:53:57 #54
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33594680
quote:
Op zondag 25 december 2005 09:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Die is wat mij betreft welkom. Aan Young hadden we inderdaad niet veel.
Inderdaad. Mits in vorm een geniale speler waar ik echt van heb genoten. Helaas was hij vaker geblesseerd dan dat hij speelde, echt jammer. Voorlopig is hij nog clubloos, ik check zijn profile op Court-side vrij regelmatig. Young is toch wel één van de weinige spelers waar ik kippenvel van heb gekregen. Ik vond het gewoon erg gaaf als hij weer een vette drive naar de basket had, of een mooie driepunter. De game thuis tegen de Towers zal ik nooit vergeten! Hij ownde de tegenstander compleet! (deed mij aan Jordan denken)

Logan is vandaag medisch gekeurd, en binnenkort zal hij dan wel - eindelijk officieel - gepresenteerd gaan worden. Ik blijf twijfels houden over Logan als persoon, dus ik hoop maar dat ik mij vergis.
  zondag 1 januari 2006 @ 11:48:36 #55
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33598305
Ik denk dat Boot wel een grote vinger in de pap heeft betreffende het aantrekken van Amerikanen. Waarschijnlijk kan hij er wel wat mee.
  zondag 1 januari 2006 @ 20:45:41 #56
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33609374
Ik hoop het Robertje.

In elk geval is net bekend geworden dat Logan komt. Hij heeft twee weken de tijd om zich te bewijzen. 5 jan zal hij waarschijnlijk al spelen tegen BoZ, en 7 jan is hij voor het eerst te zien in Plaza.
quote:
Dallas Logan vanaf vandaag inzetbaar.
Dallas Logan is gister in Nederland gearriveerd en heeft vandaag met goed gevolg de medische keuring doorstaan.
De procedures inzake het verkrijgen van de spelerslicentie en de werkvergunning waren gelijk na de eerste contacten met Dallas enige weken geleden opgestart en inmiddels verstrekt, zodat Dallas as. donderdag in Bergen op Zoom reeds inzetbaar is.

Dallas is 23 jaar en op beide guard-posities inzetbaar.
Vorig seizoen kwam hij uit voor Aris Leeuwarden en was één van de betere spelers in de competitie.
Gemiddeld kwam hij uit op: 21 punten, 5.5 reb., 6.6 ass. en 3 steals per wedstrijd en werd gekozen in het All Star team.

Hij krijgt twee weken de kans om een contract voor de rest van het seizoen af te dwingen.

Donar.nl
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:56:43 #57
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33745342
DONAR in optimale vorm, of is de tegenstander zo ontzettend zwak?

26-63 na het derde kwart, oftewel BoZ wordt in eigen huis knock-out geslagen. Logan maakt nu zijn eerste minuten in het shirt van DONAR, stats volgen nog.
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:42:19 #58
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33747383
Hupsakee, de Giants zijn uit hun eigen sporthal geblazen! DONAR nam in het vierde kwart wat gas terug, echter is de uitslag nog steeds erg fors 44 - 78
zaterdag tegen het sterke Rotterdam. Zal DONAR dan ook weer kunnen domineren? Ik hoop het!

REED REED ! 19 punten en 14 rebounds (Man of The Match), Ramiz bijna een double-double (11 punten en 8 rb). De defence was erg sterk en er werd als een collectief gespeeld. Rotterdam is gewaarschuwd. Logan moest nog wennen, van hem weet ik de stats nog niet.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 09:29:35 #59
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33756311
Knappe overwinning.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:25:46 #60
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33814676
Alweer gewonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')