Greg Stevenson misschien ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef Barca het volgende:
Tja ... Young weg. Maar nog geen Logan.
Die is wat mij betreft welkom. Aan Young hadden we inderdaad niet veel.quote:
Inderdaad. Mits in vorm een geniale speler waar ik echt van heb genoten. Helaas was hij vaker geblesseerd dan dat hij speelde, echt jammer. Voorlopig is hij nog clubloos, ik check zijn profile op Court-side vrij regelmatig. Young is toch wel één van de weinige spelers waar ik kippenvel van heb gekregen. Ik vond het gewoon erg gaaf als hij weer een vette drive naar de basket had, of een mooie driepunter. De game thuis tegen de Towers zal ik nooit vergeten! Hij ownde de tegenstander compleet! (deed mij aan Jordan denken)quote:Op zondag 25 december 2005 09:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Die is wat mij betreft welkom. Aan Young hadden we inderdaad niet veel.
quote:Dallas Logan vanaf vandaag inzetbaar.
Dallas Logan is gister in Nederland gearriveerd en heeft vandaag met goed gevolg de medische keuring doorstaan.
De procedures inzake het verkrijgen van de spelerslicentie en de werkvergunning waren gelijk na de eerste contacten met Dallas enige weken geleden opgestart en inmiddels verstrekt, zodat Dallas as. donderdag in Bergen op Zoom reeds inzetbaar is.
Dallas is 23 jaar en op beide guard-posities inzetbaar.
Vorig seizoen kwam hij uit voor Aris Leeuwarden en was één van de betere spelers in de competitie.
Gemiddeld kwam hij uit op: 21 punten, 5.5 reb., 6.6 ass. en 3 steals per wedstrijd en werd gekozen in het All Star team.
Hij krijgt twee weken de kans om een contract voor de rest van het seizoen af te dwingen.
Donar.nl
Net geen double-double maar wel een bijzonder sterk optreden van Ramiz Ramiz JA-lalalalala LA-lalalalala Ramiz! Ramiz! (17 punten en 9 rebounds). Zijn FT beginnen ook beter te worden, dat was in het begin een drama! Ramiz de terechte MoTM van deze wedstrijd. Novak had waarschijnlijk nog wat last van zijn knie, misschien speelde hij daarom wat minder. Nee, het was niet best wat Novak liet zien. Voor de rest ben ik zeer te spreken over de hele groep, wat een inzet.quote:Toeschouwers: 2840
1e = 24 - 10
2e = 43 - 27
3e = 62 - 46
4e = 90 - 61
Ik heb mij zaterdagavond al aangemeld, echter heb ik nog geen bevestiging mogen ontvangen. Ach, ik denk dat ik wel mee kan.. Ik hoop het want er gaan maar liefst 4 bussen richting de Maaspoort (200 man dus!) 29 jan gaat Den Bosch echt wel down! DONAR gaat inside en outside heersen.quote:Een grandioze aanbieding voor de fans van MPC Capitals!
Op zondag 29 januari 2006 is de wedstrijd EiffelTowers – MPC Capitals, ’s middags om 16.00 uur in de Maaspoort in Den Bosch. U kunt GRATIS bij deze wedstrijd aanwezig zijn!
Zowel de busreis als de toegangskaart worden u aangeboden door
Het Noorderpoortcollege
Gedon Groep
De Friesland Zorgverzekeraar
Autobusbedrijf Doornbos
MPC Capitals
(wij zijn nog in gesprek met een aantal mogelijke sponsoren)
Meld u snel aan want als de bussen vol zijn…..
Aanmelden kan via: info@mpccapitals.nl (naam, adres + telefoonnummer!!)
Iedereen die zich heeft ingeschreven gaat mee, begrijp ik. Heb tot op dit moment nog geen mailtje ontvangen. Hier het berichtje:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Barca het volgende:
Er zijn 400 aanmeldingen voor de busreis! Vandaag krijg je bericht of je mee mag.
quote:Busreis 29 januari 2006
De inschrijving voor de busreis naar Den Bosch is nu gesloten. De aanmeldingen die nu nog binnenkomen worden op een reservelijst gezet. Degenen die zich reeds hebben aangemeld (ca. 450 personen) krijgen vanmiddag een bevestiging.
Hmm...quote:Binnenkort zul je meer informatie ontvangen over de busreis.
Managementbureau MPC Capitals
Pfffffffffffff Ton Boot heeft hem nog een groot compliment gegeven door te zeggen dat hij tegen NBA-niveau aanzat, kortom: over de basketballende kwaliteiten van Logan was Ton Boot wel overtuigd. (Dat wordt in mijn ogen onderstreept door het geringe aantal speelminuten wat Logan heeft gekregen. Over de basketballende kwaliteiten van Logan was Ton Boot allang overtuigd, het ging bij Boot meer om het mentale aspect. Als talent zijnde moet je sterk in je schoenen staan als je maar weinig speelminuten krijgt, en die druk kon Logan klaarblijkelijk niet aan.)quote:Dallas Logan al weer vertrokken
BASKETBAL - Dallas Logan is al weer vertrokken bij MPC Capitals. De Amerikaan was op proef bij de stad-Groninger club.
Logan heeft via zijn agent laten weten dat hij te weinig speeltijd krijgt van coach Ton Boot. Boot vindt Logan een talentvolle speler, maar stelde hem de afgelopen drie wedstrijden amper op, omdat z'n team net aardig op stoom komt.
Capitals won de laatste vijf duels en staat nu op de vijfde plaats.
TV Noord
Man! J-Det is een klasse beter dan 'Little'!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Michael Doles, Keith Triplett, Darren Brooks en Dallas Logan hebben het allemaal niet gered.![]()
Nog steeds is er geen vervanger voor Young, zal die er wel komen?? Ik vind wel dat we een speler missen die echt snel en creatief is, dat was Young toch wel. Ik had gehoopt dat Jason Detrick een type Young zou zijn maar dat heb ik nog veel te weinig gezien. Donar heeft toch wel behoefte aan een penetratiespeler en een goede schieter. Vaak is het spel te voorspelbaar, dat zou ze wel eens op kunnen breken tijdens
de play-offs.
Defensive vind ik Detrick beter, maar offensive heb ik Young toch wel wat hoger zitten. Maar Detrick is verder een prima speler hoor! geen kwaad woord over Detrick.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:58 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Man! J-Det is een klasse beter dan 'Little'!![]()
Precies.quote:Maar voor de breedte van de selectie zou het wel erg prettig zijn, met oog op de play-offs.
Zoals het er nu uitziet gaat Young terug naar DONAR, en dit is geen grap!!!quote:
& TV Noord:quote:Travis Young heeft aangegeven geheel blessure vrij te zijn en het lopende seizoen bij MPC Capitals te willen afmaken. Dat betekent dus dat hij zijn in december ingediende ontslag intrekt. Onder voorwaarde dat Travis na intensieve belasting inderdaad geen last meer heeft van zijn blessures zullen het bestuur en de coach zijn terugkeer accepteren.
Opvallend nieuws! Maar ik sta er niet negatief tegenover, maar dan moet hij wel fit zijn en fit blijven.quote:Travis Young wil weer voor Capitals gaan spelen
GRONINGEN - Travis Young wil weer voor MPC Capitals gaan spelen. Dat heeft hij telefonisch meegedeeld aan coach Ton Boot. Volgens Young is hij weer fit na allerlei blessures en wil hij het seizoen graag afmaken bij Capitals.
Young arriveert binnenkort in Groningen en zal dan medisch worden gekeurd. Als blijkt dat hij inderdaad fit iS, kan de spelverdeler weer gaan spelen.
Young en Capitals gingen vijf weken op verzoek van de Amerikaan uiteen. Hij was na al zijn blessures ook mentaal van slag
Gaat echt tof worden zondag! Neem je ook een camera mee? Ik ga in elk geval wel wat pics schieten. Tom doet niet mee vanwege een rugblessure. Kriisa heeft wat last gehad van zijn schouders, maar hij is waarschijnlijk gewoon inzetbaar. Young is er ook bij, maar of hij speelt?quote:
hehe inderdaad, wat een soap! Maar als hij echt pijn vrij is en blijft, dan zie ik het echt wel zitten. Young is en blijft een topper, een goochelaar met de bal. Tijdens de eerste training kon hij het aardig bij benen, al heeft hij conditioneel wel een achterstand. Ik denk trouwens niet dat hij zondag mee doet. Ondertussen staat het profiel van Young weer op de Donar.nl site, kopje team. Ook zijn agent, Court-side geeft aan dat hij weer terug bij Donar is. Er staat daar bij signed 2007, maar dat klopt niet. (na een maand op try-out kan hij een nieuw contract krijgen)quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:30 schreef Robertje het volgende:
WAT???? Nemen ze Young nu weer aan??? WAT EEN SOAP ZEG!!!
quote:Amerikaan keert na ontslag terug bij Capitals
Travis Young voegt zich vanaf vandaag weer bij de selectie van MPC Capitals. Opmerkelijk, want de Amerikaan leverde twee maanden geleden zelf nog zijn ontslagbrief in bij de Groninger basketballclub.
Ton Boot was behoorlijk verrast, toen hij Travis Young onlangs aan de telefoon kreeg. De Amerikaan deed de gelauwerde coach een wel heel bijzonder verzoek. "Young belde me op, zei dat hij weer volkomen gezond is", vertelt Boot, "en vroeg of hij weer bij de ploeg mag komen."De coach fronste de wenkbrouwen en schraapte zijn keel een keer. Sprak hij niet met dezelfde speler die half december - na een meningsverschil met het bestuur - vrijwillig zijn (royale) contract had ingeleverd en vervolgens was teruggekeerd naar de Verenigde Staten? "Ik heb nooit problemen met hem gehad", licht Boot toe. "Hij is weggegaan, omdat hij een probleem had met het bestuur."
De coach willigde - nadat de Amerikaan eerst zijn geschil met het bestuur had opgelost - het verzoek van Young in. Zij het onder enkele strikte voorwaarden. "Is hij echt gezond en blijft hij ook fit? Zal hij het subtiele proces dat binnen het team gaande is niet verstoren? Dat zijn voor mij de strikte voorwaarden waaronder Young kan terugkomen. Als aan een van de twee niet voldaan wordt, dan gaat hij weg. Dat kan binnen een dag gebeurd zijn", meent Boot.
Na een beroerde competitiestart waarbij Capitals (voorheen Donar) kampte met nogal wat blessures, heeft de landskampioen van 2004 de weg naar succes weer ingeslagen. Boot is niet van plan de huidige chemie ook maar door iets of iemand te laten aantasten. Hij stuurde de afgelopen maanden niet voor niets een hele rits Amerikaanse huurlingen voortijdig naar huis. "Ze waren te slecht en verstoorden het proces", verduidelijkt Boot. "Young kent onze werkwijze, weet wat er van iedereen wordt verlangd. Eigenlijk was hij nog de enige mogelijkheid. Het belangrijkste is dat hij het vertrouwen terugwint."
Young - twee jaar geleden een van de motoren van Capitals op weg naar de landstitel - speelde sindsdien amper meer voor de Groningers. Een enkel- en knieblessure hielden hem veelal aan de kant. "Maar als hij fit is, is hij de beste speler van de Nederlandse competitie", weet Boot. "Dan voegt hij iets aan de ploeg toe. Dat deden al die andere Amerikanen die we hier hebben gehad niet. Dat is ook de redenwaarom ik heb gezegd: "stop maar met die Amerikanen. Voor Travis geldt dat niet."
Boot heeft de selectie onlangs zijn beweegredenen voor de terugkeer van Young uitgelegd. Zelf peinsde de coach lang of hij de Amerikaan weer in genade moest aannemen. "Natuurlijk heb ik daarover getwijfeld", verzekert Boot. "Vooral vanwege de onzekerheid die het met zich meebrengt, omdat het team de laatste tijd zo goed draait. Toch denk ik dat de terugkeer een verantwoord risico is. De tijd zal het leren."
Algemeen Dagblad.nl
quote:Een fitte little Travis draait zijn directe tegenstander zo dol dat deze denkt "Young man, get out of my mind!".
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
Ik volg EBBC Eiffeltowers eigenlijk helemaal niet meer. Heb het eigenlijk helemaal nooit gevolgd, op die eindronde van vorig seizoen na
.
9 stuks, 500 supporters (exl. mensen die met eigen vervoer komen). De entree en vervoer is gratis dankzij een stuk of 14 sponsors van Donar.quote:Hoeveel bussen komen er morgen mee? Las in de krant dat jullie hoofdsponsor gratis vervoer ging regelen ofzo.
Goed nieuws!quote:Capitals blijft in Groningen
Gepubliceerd op 03 februari 2006, 21:40
groningen -
MPC Capitals speelt nog zeker vijf jaar in Martiniplaza. De basketbalclub gaat vanaf komend seizoen in een ingrijpend vernieuwde hal spelen. Voorzitter Wim van de Weijer verwacht dat de club straks in de mooiste hal van land speelt.
De hal wordt voor 1,2 miljoen euro verbouwd. Er kunnen straks 4500 supporters in, dat zijn er nu 4000. In de hal wordt de houten tribune vervangen door een nieuwe met 1200 gestoffeerde stoelen, de tribunes komen pal op het veld. Ook komt er een omloop die gaat fungeren als ontmoetingsplek. Capitals krijgt ook een nieuwe businessruimte. De verbouwing kost de club geen cent, Martiniplaza leent het geld van de gemeente en draait helemaal zelf op voor de aflossing
DvhN
Amen!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:46 schreef Barca het volgende:
Ja, de primeur hoorden we op het forum. De DONAR Dome is ook komend seizoen de mooiste hal van Nederland. En dat in de basketballstad van Nederland: Grunn'n!!
Speeldata volgen nog.quote:ELITE A
Eiffel Towers Den Bosch, Landstede Basketbal, MPC Capitals, Omniworld Almere en Polynorm Giants BoZ.
Vanavond heeft Donar de wedstrijd tegen Zwolle met 10 punten verschil gewonnen! Het werd na vier kwarten 72 - 82, na het derde kwart stond het nog 58 - 58.quote:za 4 maart 19.30 Landstede Basketbal - DONAR
do 9 maart 19.30 DONAR - Polynorm Giants
za 11 maart 20.00 Omniworld - DONAR
za 18 maart 19.30 DONAR- EiffelTowers
do 23 maart 20.00 EiffelTowers - DONAR
za 1 april 19.30 DONAR - Landstede Basketbal
do 6 april 20.00 Polynorm Giants - DONAR
za 8 april 19.30 DONAR - Omniworld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |